Методична розробка практичного заняття з англійської мови за професійним спрямуваннням "Студент та його оточення"

Про матеріал

Тема розробки є актуальною, тому що дозволяє студентам першого курсу узагальнити професійно – орієнтований лексичний матеріал з таких тем як: «Іноземна мова та її значення в суспільстві», «Моя біографія», «Моє рідне місто/село», «Моя майбутня професія», «Флоренс Найтінгейл», «Я – студент – медик», «Мій робочий день», «Мій медичний коледж», «Медична освіта в Україні», «Тибетська медицина», закріпити вивчений граматичний матеріал (означений і неозначений артиклі, множина іменників, особові, присвійні, заперечні, неозначені та кількісні займенники, ступені порівняння прикметників, кількісні та порядкові числівники, прийменники) і наблизитися до практичного повсякденного мовлення англійців, де вищевказані теми та граматичні структури є широковживаними.

Тема «Студент та його оточення » є важливою для вивчення, бо виховує у студентів почуття відповідальності до обраної спеціальності, повагу та любов до англійської мови, культури народу, який розмовляє цією мовою; розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею у професійній діяльності; формує такі риси характеру, як доброзичливість, гуманізм, толерантність, працьовитість та самостійність.

В методичній розробці дана загальна характеристика теми, розкрита мета її вивчення, описано послідовність та порядок проведення.

Виявленню творчого потенціалу студентів сприяють вдало застосовані сучасні інтерактивні методи і форми роботи.

Перегляд файлу

1

 

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НОВГОРОД - СІВЕРСЬКЕ МЕДИЧНЕУЧИЛИЩЕ

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка практичного заняття

з англійської мови за професійним спрямуванням

для студентів 1Бс групи

спеціалізації Сестринська справа

з теми:

«Студент та його оточення»

 

 

Автор: Довгорук Лариса Петрівна,

викладач  вищої категорії

 

 

C:\Users\1\Desktop\завантаження.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Новгород – Сіверський  -2018

 

Автор:  Довгорук Лариса Петрівна, викладач англійської мови та англійської мови за професійним спрямуванням, спеціаліст вищої категорії Новгород – Сіверського медичного училища

 

 

Рецензент:  О.А. Коленченко, методист Новгород-Сіверського медичного училища

 

 

 

 

 

 

Розглянуто і затверджено на засіданні методичної  ради.

 Протокол № 4 від 20 січня 2018 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

  1. РЕЦЕНЗІЯ…………………………………………………………………………4-7

 

 

  1. АНОТАЦІЯ…………………………..……………………………………………8-9

 

 

 

  1. ПЛАН РОБОТИ НА ПРАКТИЧНОМУ ЗАНЯТТІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

«СТУДЕНТ ТА ЙОГО ОТОЧЕННЯ »…………………………………………..10 - 11

 

 

 

  1. МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

«СТУДЕНТ ТА ЙОГО ОТОЧЕННЯ» ………………………………………….12 - 46

 

 

 

  1. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………..47

 

 

 

  1. ДОДАТКИ………………………………………………………………………..48-60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р Е Ц Е Н З І Я

на методичну розробку практичного заняття з англійської мови за професійним спрямуванням на тему: «Студент та його оточення»

 

Методична розробка складена викладачем англійської мови, англійської мови за професійним спрямуванням, спеціалістом вищої категорії Новгород – Сіверського медичного училища Довгорук Ларисою Петрівною на основі навчальної програми з  «Англійської мови  за професійним спрямуванням» для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів I – III рівнів акредитації, затвердженої Міністерством охорони здоров’я України в 2011 році.

Тема розробки є актуальною, тому що дозволяє студентам першого курсу узагальнити професійно – орієнтований лексичний матеріал з таких тем як: «Іноземна мова та її значення в суспільстві», «Моя біографія», «Моє рідне місто/село», «Моя майбутня професія», «Флоренс Найтінгейл», «Я – студент – медик», «Мій робочий день», «Мій медичний коледж», «Медична освіта в Україні», «Тибетська медицина», закріпити вивчений граматичний матеріал (означений і неозначений артиклі, множина іменників, особові, присвійні, заперечні, неозначені та кількісні займенники, ступені порівняння прикметників, кількісні та порядкові числівники, прийменники) і наблизитися до практичного повсякденного мовлення англійців, де вищевказані теми та граматичні структури є широковживаними.

Мета розробки – систематизувати та поглибити знання студентів з теми «Студент та його оточення»; викликати в студентів зацікавленість до вивчення запропонованої теми.

Методична розробка має велике значення в підготовці кваліфікованого робітника, адже становлення особистості, на сучасному етапі реформування вищої освіти, залежить від рівня володіння іноземною мовою, зокрема англійською. Саме тому різноманітний спектр тем заняття сприяє формуванню комунікативної, творчої та конкурентоспроможної особистості майбутніх фахівців, виховує людину нового часу, людину – освічену, нове покоління працівників, яке адаптується в умовах ринку й стає його активним учасником.

Створене навчальне середовище сприяє розвитку лінгвістичного, медичного мислення студентів та формуванню навичок співробітництва. Інформація  заняття  має пізнавальний характер, розширює світогляд студентів як майбутніх спеціалістів. Будучи  медичними працівниками, та маючи комунікативні  здібності з англійської мови, студенти повинні вміти формулювати й аргументовано доводити власну  думку, брати активну участь у суспільному житті.

       З конспекту заняття та презентації до неї видно, що заняття продумане і добре сплановане; за формою проведення є підсумковим. Викладач виділяє структуру заняття, яка відповідає його сучасним вимогам. Тема і мета  визначені, передбачена комплексна реалізація практичної, розвиваючої, виховної та освітньої цілей, спостерігається  інтеграція з дисциплінами гуманітарного циклу. Основним завданням викладача на занятті є створення умов студентам для самостійної роботи при виконанні отриманих завдань, що стимулює пізнавальну діяльність студентів, займає більшу частину заняття і є високим показником заняття.

Для підтримання інтересу до заняття, викладач проводить фізичну розминку, використовує  парну роботу та роботу в малих групах, що підвищує навчальну мотивацію у студентів, значно знижує рівень тривожності у студентів та дозволяє постійно підтримувати активність і увагу студентів.

З представленого матеріалу видно професіоналізм викладача, який володіє інноваційними технологіями і вміло застосовує інтерактивні методи і форми навчання, що відповідають індивідуальним особливостям студентів.

     Заняття насичене необхідним для роботи обладнанням, наочністю, дидактичним та роздатковим матеріалом. Матеріал заняття пов'язаний з темою, спостерігається логічна відповідність між темою  і вибором завдань. Слайдова презентація містить весь необхідний практичний матеріал, що дозволяє підсилити наочне уявлення поданого матеріалу та оптимально збільшити його темп.

      За структурою  методична розробка складена відповідно до методичних рекомендацій проведення відкритих занять Новгород-Сіверського медичного училища, передбачає усі його етапи: підготовчий, основний, заключний.

Позитивним  у даній методичній розробці є творчий підхід до підготовки матеріалу заняття, використання різноманітних джерел інформації, застосування інтерактивних методів проведення заняття, технічних засобів навчання, залучення студентів до самостійної пошукової роботи; поєднання окремих елементів навчання та виховання в єдину цілісну систему.

Матеріал методичної розробки практичного заняття з англійської мови за професійним спрямуванням «Студент та його оточення» рекомендовано для викладачів вищих медичних навчальних закладів I-III рівнів акредитації під час підготовки і проведення занять з даної теми.

Рецензент:

методист

Новгород-Сіверського

медичного училища                                                                              О.А. Коленченко

 

 

 

T H E  R E V I E W

of the methodical work of the practical class of the English language for

health professionals on the theme «A student and his surrounding»

 

The methodical work is created by Dovhoruk Larysa Petrivna, the teacher of the English language and the English language for health professionals, the specialist of the higher category of Novhorod – Siverskyy medical school according to the basis of the academic programme «The English language for the health professionals » for the higher establishments of the I-III levels of accreditation. This programme was confirmed by the Healthcare Ministry of Ukraine in 2011.

The theme of the work is actual because it allows the first – year students to generalized the professionally – indicative lexical material of such themes as «A foreign language and its role in the society », « My biography», «My native town/village», « My future profession»,

« Florence Nightingale», «I am a student of the medical school», «My medical college»,

 « Medical education in Ukraine», « Tibetan medicine», to master the studied grammatical material

 (the definite and indefinite articles, the plural of Nouns, the degrees of Adjectives, the personal, possessive, negative, indefinite and quantitative Pronouns, the ordinal and cardinal Numerals, the Prepositions); helps students achieve practical everyday English speaking where the pointed themes and the grammatical structures are widely used.

The aim of the work is to systematize and deepen students' knowledge of the theme «A student and his surrounding»; to evoke the students' interest concerning this theme.

The methodical work plays an important role in the preparation of the qualified worker because the personality development depends on the level of the possession of a foreign language, particular English, on the modern stage of the higher education reformation. That’s why the variety of the themes builds up a communicative, creative and competitive personality of future specialists, brings up a modern and an educated person, a new generation of the workers who can tune themselves to the conditions of the market and become its active participant.

The created educational environment develops students' linguistic and medical thinking, forms skills of the collaboration. The information of the paper has a cognitive character, extends the students' outlook as future specialists. Being medical workers and having English communicative capabilities students must formulate and fully prove their own points of view, take an active part in the public life.

The material and presentation of the work prove that the practical class is careful thought out and well – planned; the type of the class is the summarizing class. The teacher distinguishes the structure of the class which follows its modern demands. We notice the given theme and the aim of the class, the complex realization of practical, developing, bringing up and educational tasks, the integration with the disciplines of the humanitarian cycle. The main task of the teacher is to create the conditions for the students’ independent work because it stimulates their cognitive activity, occupies greater part of the class and it is the high index of the class.

For maintenance of interest concerning the class the teacher uses the physical exercises, the pair work and the work in small groups. It promotes educational students' motivation, considerably reduces the level of students’ anxiety and constantly supports the students’ attention and activity.

The presented material shows the professionalism of the teacher who is good at innovative technologies and perfectly uses interactive methods and forms of study which follow the students' individual features.

The class contains all necessary work facilities, evidentness, didactive and practical tasks. The material of the class is closely connected with the theme; there is the logical accordance between the theme and the choice of the tasks. The presentation has all necessary practical material which helps heighten the evident presentation of the given material and optimally increase its bounce.

The structure of the methodical work has been formed according to the methodical recommendations of the carrying out the open classes in Novhorod – Siverskyy medical school. It consists of the preparatory, main and final stages.

The methodical work includes the creative approach to the preparation of the material, the use of different sources of information, interactive methods and technical means of conducting of the class, the students' searching independent work; combination of the elements of education and upbringing for creating the whole system.

The material of the methodical work of the practical double period of the English language for the health professionals «A student and his surrounding» is recommended to the teachers of the higher medical establishments of the I-III levels of accreditation for their practical activity.

 

 

 

 

The reviewer:

the methodist of Novhorod – Siverskyy

medical school                                                                                               O.A.Kolenchenko

 

 

 

 

 

 

А Н О Т А Ц І Я

на методичну розробку практичного заняття з англійської мови за професійним спрямуванням на тему: «Студент та його оточення»

 

Матеріал методичної розробки відображає зміст відкритого практичного підсумкового заняття з англійської мови за професійним спрямуванням. Методична розробка складена викладачем англійської мови та англійської мови за професійним спрямуванням, спеціалістом вищої категорії Новгород – Сіверського медичного училища Довгорук Ларисою Петрівною на основі навчальної програми з «Англійської мови за професійним спрямуванням» для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів I – III рівнів акредитації, затвердженої Міністерством охорони здоров’я України в 2011 році.

Тема розробки є актуальною, тому що дозволяє студентам першого курсу узагальнити професійно – орієнтований лексичний матеріал з таких тем як: «Іноземна мова та її значення в суспільстві», «Моя біографія», «Моє рідне місто/село», «Моя майбутня професія», «Флоренс Найтінгейл», «Я – студент – медик», «Мій робочий день», «Мій медичний коледж», «Медична освіта в Україні», «Тибетська медицина», закріпити вивчений граматичний матеріал (означений і неозначений артиклі, множина іменників, особові, присвійні, заперечні, неозначені та кількісні займенники, ступені порівняння прикметників, кількісні та порядкові числівники, прийменники) і наблизитися до практичного повсякденного мовлення англійців, де вищевказані теми та граматичні структури є широковживаними.

Тема «Студент та його оточення » є важливою для вивчення, бо виховує у студентів почуття відповідальності до обраної спеціальності, повагу та любов до англійської мови, культури народу, який розмовляє цією мовою; розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею у професійній діяльності; формує такі риси характеру, як доброзичливість, гуманізм, толерантність, працьовитість та самостійність.

В методичній розробці дана загальна характеристика теми, розкрита мета її вивчення, описано послідовність та порядок проведення.

Виявленню творчого потенціалу студентів сприяють вдало застосовані сучасні інтерактивні методи і форми роботи.

Методична розробка рекомендована для використання в практичній діяльності для викладачів вищих медичних навчальних закладів I-III рівнів акредитації.

 

 

 

T H E  A N N O T A T I O N

of the methodical work of the practical class of the English language for

health professionals on the theme «A student and his surrounding»

 

The material of the methodical work reflects the contest of the practical summarizing class of the English language for the health professionals. The methodical work is created by Dovhoruk Larysa Petrivna, the teacher of the English language and the English language for health professionals, the specialist of the higher category of Novhorod – Siverskyy medical school according to the basis of the academic programme «The English language for the health professionals » for the higher establishments of the I-III levels of accreditation. This programme was confirmed by the Ministry of the health protection of Ukraine in 2011.

The theme of the work is actual because it allows the first – year students to generalized the professionally – indicative lexical material of such themes as «A foreign language and its role in the society », « My biography», «My native town/village», « My future profession»,

« Florence Nightingale», «I am a student of the medical school», «My medical college»,

 « Medical education in Ukraine», « Tibetan medicine», to master the studied grammatical material

 (the definite and indefinite articles, the plural of Nouns, the degrees of Adjectives, the personal, possessive, negative, indefinite and quantitative Pronouns, the ordinal and cardinal Numerals, the Prepositions) and helps students achieve practical everyday English speaking where the pointed themes and the grammatical structures are widely used.

The theme « A student and his surrounding» is important because it brings up the students' sense of responsibility for the chosen profession, respect and love to the English language, the culture of the people who speak English, understanding of importance of English acquisition; necessity to use this language in professional activity; forms such traits of character as humanism, tolerance, industriousness, independence and being kind – hearted.

The methodical work has a general characteristic of the theme and its aim; it also reflects the order and sequence of the practical realization.

Different kinds of methods and forms of the work help reveal the creative potentiality of the students.

The methodical work is recommended to the teachers of the higher medical establishments of the I-III levels of accreditation for their practical activity.

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ НА ПРАКТИЧНОМУ ЗАНЯТТІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ З ТЕМИ
«СТУДЕНТ ТА ЙОГО ОТОЧЕННЯ»

Етап заняття

Зміст заняття

Підготовчий етап

  • 1. Організація навчання. Бесіда
  •     викладача з черговим студентом.

 

 

 

2.Мотивація навчальної

   діяльності.

 

 

3. Оголошення теми та 

   мети заняття.

 

 

 

4. Фонетично - мовленнєва  

    розминка.

 

 

 

5. Контроль вихідного

  рівня знань та вмінь. 

 

 

 

Бесіда викладача з групою та черговим студентом; заповнення журналу.

 

 

 

Розповідь викладача за допомогою мультимедійної системи.

 

 

Демонстрація теми та мети заняття на екрані.

 

 

 

 

Робота з фонетичними скоромовками; демонстрація скоромовок на екрані.

 

 

 

Перевірка домашнього завдання: розробка та демонстрація студентами діалогів на лексичну тему на вибір студентів; представлення монологічного повідомлення про Р.Коха.

 

Основний етап заняття: робота з вивченим лексичним та граматичним матеріалом:

  1.    Актуалізація опорних знань і вмінь студентів: робота з асоціограмою «An English final class» .

 

  1. Тематична станція «Іноземна  

мова та її значення в суспільстві».

 

 

 

  1. Тематична станція «Моя біографія».

 

 

 

  1. Тематична станція « Моє рідне місто/село».

 

  1. Тематична станція « Моя майбутня професія».

 

 

  1.  Тематична станція «Флоренс Найтінгейл».

 

 

 

7.  Фізична розминка.

 

 

  1. Тематична станція «Я – студент – медик».

 

 

  1. Тематична станція «Мій

       робочий день».

 

 

акт

 

 

 

Робота з асоціограмою (в письмовому вигляді) на випереджальне сприйняття нових тематичних завдань; індивідуальне завдання.

 

 

Робота з презентацією:визначення студентами назви станції; робота з поданими запитаннями до теми « Іноземна мова та її значення в суспільстві; використання інтерактивних методів« Мікрофон» та «Мозковий штурм».

 

Робота з презентаціями: подання студентами власних зразків на запропоновані теми « Мої риси характеру», «Мої вподобання»; заповнення анкети (в письмовому вигляді).

 

Діалогічне мовлення.

 

 

Індивідуальна робота з текстом « Моя майбутня професія»; заповнення пропусків в тексті.

 

 

Робота з текстом « Флоренс Найтінгейл» та післятекстовими завданнями: обговорення інформації тексту у формі запитань; складання речень.

 

Демонстрація  фізичної розминки за допомогою проектора; виконання фізичних вправ.

 

З’єднання поданих речень до теми; представлення отриманих результатів.

 

 

Проведення гри на складання монологічного повідомлення з теми « Мій робочий день»; використання інтерактивного методу «Передай м’яч товаришу».

  1. Тематична станція «Мій медичний коледж».

 

 

 

 

  1. Тематична станція «Медична 

      освіта в Украйні.»

 

 

 

  1. Тематична станція «Тибетська

      медицина».

 

 

  1. Робота з граматичним матеріалом.

 Демонстрація теми на екрані; проведення гри на визначення студентами вивчених лексичних одиниць за представленими фотокартками; поділ студентів на дві команди.

 

 

Індивідуальна робота з поданими реченнями до теми « Медична освіта в Україні» на підтвердження або заперечення раніше вивченої інформації.

 

Робота в парах на подання позитивних та негативних фактів до теми « Тибетська медицина»; робота в малих групах.

 

Виконання тестового завдання.

 

Заключний етап:

 

 1.  Підбиття підсумків заняття.

 

2.   Рефлексія діяльності. 

 

 

 

3.  Виставлення  оцінок.

 

4. Домашнє завдання.

 

5.  Прощання.

 

 

Викладач підводить підсумок заняття.

 

Рефлексія діяльності на занятті (співставлення завдань заняття із власною діяльністю на занятті) у формі бесіди.

 

Пояснення викладача.

 

Пояснення викладача: повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу.

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ « СТУДЕНТ ТА ЙОГО ОТОЧЕННЯ»

 

АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАНЯТТЯ: проведення даного практичного заняття дозволить студентам узагальнити,систематизувати та закріпити вивчений професійно – орієнтований лексико – граматичний матеріал з предмету «Англійська мова за професійними спрямуванням» за перший навчальний семестр; дасть можливість студентам перевірити отримані знання з вивчених тем «Іноземна мова та її значення в суспільстві», «Моя біографія», «Моє рідне місто/село», «Моя майбутня професія», « Флоренс Найтінгейл», «Я – студент – медик», «Мій робочий день», «Мій медичний коледж», «Медична освіта в Україні», «Тибетська медицина» приймаючи активну участь в різних видах інтерактивної діяльності; дозволить студентам закріпити отриманні граматичні знання та вміння (означений і неозначений артиклі, множина іменників, особові, присвійні, заперечні, неозначені та кількісні займенники, ступені порівняння прикметників, кількісні та порядкові числівники, прийменники); буде сприяти розвитку в студентів мотивації, впевненості, співпраці, комунікабельності та творчості.

МЕТА:

Практична: вдосконалювати навички фонетичної вимови студентів; повторити вивчений професійно-орієнтований лексико-граматичний мінімум; формувати навички монологічного та діалогічного мовлення студентів на рівні мікровисловлювання; практикувати студентів у читанні текстів та виконанні післятекстових завдань; вдосконалювати навички аудіювання та вміння студентів щодо виконання різноманітних тематичних видів діяльності; вдосконалювати аналітичні навички та вміння студентів працювати в різних режимах, парах та малих групах; практикувати студентів щодо роботи з певними ситуаціями на основі поданих граматичних структур.

Розвиваюча: розвивати мовленнєву компетенцію, творчі здібності  та психологічні якості (увагу, пам'ять, мислення, уяву) студентів; розвивати вміння студентів самостійно працювати з тематичними видами завдань; розвивати у студентів уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно – пошукової діяльності; формувати лінгвістичне мислення студентів як майбутніх фахівців; розвивати впевненість та співпрацю; формувати в студентів дружні взаємовідносини в ході виконання спільних завдань; розвивати готовність студентів до участі в спілкуванні англійською мовою та до подальшої самоосвіти в галузі володіння даною мовою.

 

 

Виховна: виховувати в студентів такі риси характеру, як доброзичливість, толерантність, ввічливість, гуманізм, активність, товариськість, самостійність, працелюбство, уважність; формувати позитивне ставлення в студентів до вивчення англійської мови, культури народу, який розмовляє цією мовою; розуміти важливість оволодіння англійською мовою і потребую користуватися нею в професійній діяльності; формувати в студентів повагу та чемне ставлення до обраної спеціальності; виховувати у студентів культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому світі, ціннісних орієнтацій, почуттів та емоцій.

Освітня: усвідомлення студентами суті мовних явищ, іншої системи понять, через яку може сприйматися дійсність; уміння працювати з підручником та роздатковий матеріалом.

ОСНАЩЕННЯ:

Види оснащення

Найменування

Кількість

1. Засоби унаочнення:

    роздатковий матеріал

Інструктивні картки на виконання асоціаграми.

23

Інструктивні картки на заповнення анкети

«Моя біографія»

23

Інструктивні картки на виконання завдання

«Моя майбутня професія»

23

Інструктивні картки з текстом

«Флоренс Найтінгейл»

23

Інструктивні картки на виконання післятекстових завдань до тексту «Флоренс Найтінгейл»

23

Інструктивні картки до теми

«Я – студент – медик»

23

Інструктивні картки на виконання тематичного завдання «Медична освіта в Україні»

23

 

Інструктивні картки до теми

«Тибетська медицина»

13

 

Інструктивні картки на виконання граматичного матеріалу

23

Інструктивні картки на рефлексію

23

2. Засоби навчання

Мікрофон

1

М’яч

1

Саблук А.Г., Левандовська Л.В.  English for Medical Students. - Англійська для студентів медиків: підручник.- К.: ВСВ « Медицина», 2012. – 576.

10

Янков А.В. Англійська мова для студентів– медиків: Анатомічна, клінічна і  фармацевтична термінологія: Підручник. - К.: Вища шк.,1998.- .- 175с.-  Англ.,укр..

10

3.Технічні засоби навчання

Мультимедійна система

1

5. Засоби самостійного   

    виготовлення.

Презентація - слайди

63

 

ТИП ЗАНЯТТЯ: практичне заняття з англійської мови за професійним спрямуванням. ФОРМА ЗАНЯТТЯ: підсумкове заняття

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ЗАНЯТТЯ: випереджальне завдання (асоціограма); бесіда; робота з фонетичним, лексичним та граматичним матеріалом із застосуванням презентацій; робота з тематичними текстами та післятекстовими завданнями; робота з лексичним та граматичним матеріалом за поданими зразками та структурами; заповнення анкети; робота з роздатковим матеріалом; індивідуальне та фронтальне опитування; монологічне та діалогічне мовлення; робота в парах та малих групах; творчий метод; використання методів «Мікрофон», «Передай м’яч товаришу», «Мозковий штурм».

 МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ

Дисципліна

Форма

заняття

Дисципліни, розділ теми, з якими пов’язано викладання предмета

Англійська мова за професійним спрямуванням

Підсумкове заняття

Історія медицини

«Розвиток медицини Візантії та Сходу»

« Медицина та медсестринство XIXXXI ст.»

Українська мова

«Складні випадки правопису самостійних частин мови»

« Ступені порівняння прикметників»

«Узгодження числівників з іменниками».

 

КІЛЬКІСТЬ ГОДИН:   2 години

КУРС, ГРУПА, СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: 1 курс, група Б, Сестринська справа.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Після  проведеного практичного заняття студенти повинні володіти:

- фонетичною компетенцією

( особливостями фонетичної вимови та інтонацією вивчених лексичних одиниць);

- лексичною компетенцією

(певним лексичним  матеріалом з предмету «Англійська мова за професійним спрямуванням» за перший семестр, який використовується в типових розмовних ситуаціях та професійній діяльності);

- граматичною компетенцією

(певним граматичним матеріалом з предмету «Англійська мова за професійним спрямуванням» за перший семестр: вживання означеного та неозначеного артиклів, відсутність артиклів, множина іменників, особові та присвійні займенники, неозначені та кількісні займенники, порядкові та кількісні числівники, ступені порівняння прикметників, прийменники, вживання дієслова «to be» та «to have»).

 

 

Студенти повинні вміти:

аудіювання:

- розуміти намір мовця, визначати його точку зору;

- розуміти на слух зміст автентичних матеріалів, розглядаючи їх як джерело інформації  та як засіб оволодіння нею.

говоріння:

- здійснювати усно - мовленнєве спілкування в типових фахових ситуаціях ( у   монологічній та діалогічній формах);

- поєднувати свої  висловлювання в чітку, логічно – об’єднану ситуацію;

- висловлюватися без попередньої підготовки.

читання:

- здійснювати ознайомлююче читання тематичних текстів;

- вилучати з текстів потрібну інформацію;

- виконувати післятекстові завдання.

письмо:

- вміти вірно вживати означений та неозначений артиклі, множину іменників, особові та присвійні займенники, неозначені та кількісні займенники, порядкові та кількісні числівники, ступені порівняння прикметників, прийменники, дієслова «to be» та «to have».

-  вміти письмово передавати необхідну інформацію.

Студенти повинні бути проінформовані:

- важливість застосування  отриманих знань  з даного практичного заняття  в майбутній  медичній практиці;

- характерні особливості вживання професійно – орієнтованого лексико – граматичного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:

І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

1.1. Організація заняття. Бесіда викладача з черговим студентом

* Презентація (слайд № 1)

T.: - Good morning, my dear friends! I am very glad to see you again.

* Студенти вітаються з викладачем.

T.: - Please, take your seats! Prepare for our class. We are going to start the practical activity. So, how are you today?

* Студенти доповідають про свій настрій. ** Очікувані відповіді:

- Thanks! Everything is OK!

- Let it be!

- I am so enthusiastic today!

- As for me, I am not well, because I am sick a bit.

* Студенти запитують викладача у відповідь. ** Очікувані запитання:

- How are you today, Larysa Petrivna?

- Are you in a good mood today?

* Відповідь викладача:

T.: - Thanks a lot! I am all right! My mood is wonderful.

T.:. – Who is on duty today?

* Черговий студент доповідає викладачу про присутність в групі та необхідну інформацію (якщо є потреба). ** Відповідь чергового:

I am on duty. Today is………….. (зазначається число, день тижня та місяць).  The date is written on the blackboard.  ……… is absent today/ ………,…….. are absent today.

 (вказуються відсутні студенти). She/he is ill./ They are ill. The home tasks are to revise the learnt grammatical and lexical material; to make up the dialogues based on one of the themes we have already studied; to prepare the monologue about R.Koch. The classroom is aired. The chalk and the duster are here. Everything is in order. The group is ready for the class.

T.:. Thank you very much! Nice!

1.2. Мотивація навчальної діяльності

* Презентація (слайд № 2)

T.:. – Today’s our class is not only interesting, but it is also necessary and important, because we have to summarize the topic we have studied. So, look at the screen, please.

* На екрані висвітлені приказки та вислови, що пов’язані з темою заняття;

викладач їх зачитує.

T.:. «Learning is the eye of the mind!»

- «Practice makes perfect.»

-« Nothing seek, nothing find.»

T.:. – Lets translate them!

** Очікувані відповіді студентів:

  •         «Навчання - світло, а неуцтво – тьма.»
  •         «Повторение – мать учения!»  Не було на молоці - не буде й на сироватці!»)
  •         «Під лежачий камінь вода не тече.»

T.:. – So,  remember them! And according to our proverbs we shall be active today!

1.3. Оголошення теми та мети заняття

T.:. –Our theme for today is revision.

* Презентація (слайд № 3)

* Студенти записують тему заняття в зошити.

* Презентація (слайд № 4)

T.:     Our tasks are the following:

  •  to revise the lexical themes we have learnt;
  •  to improve our language skills: phonetic and grammatical skills/ analytical and solving skills;
  • to deal with such activities as speaking, listening – comprehension, reading and writing;
  • to practice our vocabulary while doing different interactive kinds of exercises;
  • to develop our motivation, self – confidence, collaboration, communication, imagination and creativity;
  • to make a conclusion of this term;
  • to acquire positive emotions

T.: - the types of our work for today are:

  • independently;
  • in pairs;
  • in small groups.

T.: - Our plan is to travel through different topic- stations. But some of them you should guess.

* Презентація (слайд № 5)

 

1.4. Фонетично – мовленнєва розминка

* Фонетична розминка проводиться методом обговорення скоромовок з метою введення студентів в середовище спілкування німецькою мовою.

T.: - In order to speak English fluently we should do the phonetic drill. Please, look at the screen. Today we shall revise the sounds [æ] & [e] and [ə:]. Well, listen to me and pay your attention to the pronunciation!

* на екрані подані скоромовки; викладач зачитує подані скоромовки по черзі, звертаючи увагу студентів на вірну фонетичну вимову вказаних звуків.

the sounds [æ] & [e]

What is pleasure?

Children? Treasure?

Work оr leisure?

All to measure.

When I watch ТV at leisure

I get pleasure without measure.

 

[ə:]

Early to bed and early to rise

Makes а man healthy, wealthy and wise.

  • T.:. Now please, let’s practice them all together.

* викладач проводить фронтальне та індивідуальне опитування поданих виразів; студенти разом з викладачем опрацьовують подані скоромовки.

T.: – Please, write down them into your exercises - books and practice at home.

* Презентація (слайд № 6)

1.5. Контроль вихідного рівня знань та вмінь.

* Презентація (слайд № 7)

* Презентація (слайди8 -12)

T.: . – It is the high time we checked our home tasks: the dialogues based on one of the themes we have already studied and the monologue about R.Koch. Let’s start with the dialogues! Who is ready to present the dialogues?

 

* студенти представляють свої діалоги; викладач робить необхідні зауваження.

Додаток № 1

Додаток № 2

T.: - Well done! A lot of thanks! Your fantasy works really perfect! It is amazing! And now, please, the monologue about R.Koch. Who is eager to do it?

 

* студент представляє свій монолог; викладач робить необхідні зауваження.

T.: - Excellent! Thank you very much!

Додаток № 3

ІІ. ОСНОВНИЙ ЕТАП

2.1. Актуалізація опорних знань і вмінь студентів: робота з асоціограмою «an English final class »

T.: - Today we have our final class, haven’t we? What associations are connected with the expression an English final class? Please, take the sheets of paper and write down your answers.

* Cтуденти підбирають вирази, записують їх на запропонованих картках, утворюючи асоціограму.

Додаток № 4

** Очікувані відповіді студентів:

An English final class:

1.  writing a test

2.  playing games                                                                    

3. summing up everything

4. making the dialogues

5. doing exercises

6. reading some texts

7. receiving the notes

T.: –  Let it be!

2.2. Тематична станція «Іноземна мова та її  значення в суспільстві»

* Презентація (слайд № 13)

T.: - Now you will watch some information and your task is to guess the name of our first topic – station.

* Студенти переглядають презентацію.

 

 

 

 

** Очікувані відповіді:

- the Great Britain

- the modern life

- the English language

T.: - Yes! You are right. It is called English and its role in the society.

- Here your tasks are to answer my questions using the microphone. Of course, you must do it quickly.

* Презентація (слайди № 14)

Question № 1. What interesting facts do you know about the English language?

** Очікувані відповіді студентів:

1)  The vocabulary of English has 800,000 words.

2)  The shortest English sentence contains a subject and predicate – I am and I do.

3)  In English the names of all the continents end with the same letter, which begins. For example, Asia, Australia, Europe…….

4)  Almost -  is the longest word in the English language, in which all the letters are in an alphabetical order.

5)  The letter E is used most often in the English language and the letter Q is the least.

T.: - Wonderful!

 

Question № 2. Why is it important to study English?

** Очікувані відповіді студентів:

1)   Scope of the English language today is exceptionally broad. This proves the fact that it is the most studied language in the world. English has penetrated almost all spheres of human life. It is the language of communication, business, science and culture.

2) It is the mother tongue of nearly three million people.

3) It is an international language.

4) Everyone, who knows foreign languages can speak to people from other countries, read foreign writers in the original, which makes your outlook wider.

5) When traveling abroad you can easily find a common language with foreigners to communicate or learn something from them; during the tour you will know what the guide says; you do not get lost in the city; you can easily find the place you are interested in.

 T.: -Nice you are!

 

 

 

 Question № 3. English is of great importance in the society, isn’t it?

** Очікувані відповіді студентів:

1) the English language is considered to be the native language by almost 400 million people and more than 1 billion people speak English as the second language. However, English takes only the third place in the world in prevalence after Chinese and Spanish

2)70% of Internet pages are printed in English

3) In today's competitive job market the column "Languages" can play in your favor if you know foreign languages. Now there are many international companies as well as companies cooperating with other countries.

 4) The biomedical sciences, research works, reports and articles are published in English. It is a part of a world – wide phenomenon.
5) Good opportunity to earn. If you know English, you can help those in need in the translation (specialized literature, lectures, letters, essay, paper, paperwork), while earning money.

T.: - Thanks a lot!

2.3. Тематична станція «Моя біографія»

* Презентація (слайди № 15)

T.: - The next topic – station is «My biography». You task is to tell about yourselves using the following sentences. Write down here. Do it quickly, please.

 

Додаток № 5

* студенти заповнюють свої дані.

T.: - Lets check your biographies! Who would like to do it?

* студенти презентують свої біографії.

T.: - It is Ok! We shall continue our work with our station. Look at the screen, please! You see different traits of character. Describe yourselves as an example.

* Презентація (слайди № 16)

* студенти виконують подане завдання.

** Очікувані відповіді студентів:

- I am active because I prefer sport and physical exercises.

- I am responsible because I have some duties in the group.

- I am hard – working because I do all me hometasks.

- I am sociable because I like to communicate with people.

T.:- It was really nice! Now, please, ask me about my traits of character.

* Очікуване запитання від студента:

- Larysa Petrivna, what traits of character do you have?

T.:- Thank you for your question! I guess I am hard – working, because I love my profession and my job is my hobby. Look at the screen again. You see the word – combinations connected with your free time, don’t you? Tell us, please, what you are fond of. Use the model below.

* Презентація (слайди № 17)

* студенти виконують подане завдання.

** Очікувані відповіді студентів:

- I am fond of watching TV.

- I am fond of swimming.

- I am fond of doing shopping.

- I am fond of playing football.

-T.:- Thanks! Very interesting!

-T.:- Now, please, ask me about my hobbies and interests.

* Очікуване запитання від студента:

- Larysa Petrivna, what are you fond of?

T.:- Thanks a lot! As for me, I am fond of  dancing and studying English! It gives me pleasure! So, you have done all the tasks very nice.

2.4. Тематична станція «Моє рідне місто/ село»

* Презентація (слайди № 18 )

T.:- Look at the screen, please, you see the proverb «East or West- home is best! » So, what is our next station?        

* Cтуденти  вгадують назву станції.

** Очікувані відповіді:

- My native town.

- My native village.

T.:- Yes, yes! You have guessed. Now I need 6 students. Please, don’t be afraid and come up to me.

* Cтуденти  виходять до дошки.

Додаток № 6

T.:- Please, choose the card.

* Cтуденти  обирають карту.

T.:- You see here the questions connected with our theme «My native town or y native village». You should ask your neighbours these questions and answer them. Let’s do it in pairs.

* Cтуденти  виконують подане завдання.

** Очікувана діяльність пари номер один:

Question № 1. What century was your native town/ village founded in?

  • My native village is an ancient one. It was founded in the 14th century.

Question № 2. What places of interest does your native town have?

  • My native town has a lot of places of interest, among them is our famous church.

** Очікувана діяльність пари номер два:

Question № 3. Is the History of your native village/ town rich?

  • Yes, the History of my native village is rich.

Question № 4. Does your native town/village have modern buildings/shops/restaurants?

  • My native town has modern buildings, shops and restaurants.

 

** Очікувана діяльність пари номер три:

Question № 5. Is your native town/ village an industrial town/village or an agricultural town/village?

  • My native village is an agricultural village.

Question № 6. What places for rest does your town/village have?

    -     My native village has such places for rest as the park and the local club.

2.5. Тематична станція «Моя майбутня професія»

* Презентація (слайди № 19 )

T.:- I guess this topic – station plays an important role in your life because it is closely connected with your future career and job. So, please, take the sheets of paper. Here you see some information about your future profession, that is Nursing, but some words are missing. Your task is to choose the most appropriate word from the list (A-N) for each gap (1-12) in the text. And then we shall check your variants. Do it in a written form and independently.

 Додаток № 7

* Студенти письмово виконують подане завдання.

* Презентація (слайди № 20 )

** Очікувані відповіді студентів:

You know I am a medical college student now. My future profession is nursing. The work of nurses is very important and necessary. Every nurse must remember that there are no two identical people and that every patient: will react to diseases in his own way. That's why each patient needs special care.

    Observations of a nurse are also very important. The nurse can see any changes in the health of her patients. Her observations will help doctors to diagnose and treat the patients. In a hospital the nurse has a lot of duties and she works in many areas: in wards, laboratories, emergency department, etc.

     In wards the nurse gives medicines, makes injections, applies cups and mustard plasters. She carries out all orders of doctors.

     Every nurse must have enough knowledge of her work, because she must help people any j of the day and night. She must take care of patients even if they have mortal infectious diseases.

     The fact is that research work goes on not only in laboratories but also in hospital wards. Every nurse must be a member of the clinical research team.

The life of nurses is devoted to people; they are always responsible for what they do.

Nursing is constantly evolving, changing along with new developments in society, science and humanities.

 

T.: - So, the correct answers are 1- f, 2 – a, 3 –j, 4 – b, 5 – l, 6 – h, 7 –c, 8 – d, 9 – I, 10- k, 11- e,

12 –g. I should say it was a good job! 

 

2.6. Тематична станція «Флоренс Найтінгейл».

* Презентація (слайди № 21 )

T.: - This station is also familiar to you. It is called Florence Nightingale. You have already known a lot of facts about this famous woman, her life, activity and achievements. Please, take the sheets of paper.

* Студенти отримують завдання.

Додаток № 8

T.: -Your task is to read the text and do the following tasks: answer the questions (exercise 1) and match the sentences (exercise 2).             

*Студенти отримують завдання.

* Презентація (слайди № 22 )

T.: - So, let's present your results.

** Очікувані відповіді студентів:

Exercise 1

1. Nightingales named their daughter Florence because she was born in the Italian city of Florence.

2. Yes, Florence Nightingale was a highly educated woman.

3. Her dream was to become a nurse.

4. Her parents were horrified because in her days, nursing was done only by women of the lowest moral class. In fact, when women were charged in the police courts they were given the choice of going to prison or to hospital service.

5. She visited hospitals, read books on nursing, of medical societies, histories of hospitals. She spent some weeks as a sister in a hospital in Paris and three months in a nursing school in Germany.

6. One of the hospitals where injured soldiers received treatment during the war was in a place called Scutari. That's where 39 British nurses led by Florence Nightingale arrived from London in 1854.

 

 

7. Florence Nightingale often worked for twenty-four hours on end dressing wounds, helping surgeons in their operations, easing the pain of the sick, comforting the dying. Even night, carrying a little oil lamp to light her way, she walked by the beds, four miles of them. That’s why she was called "The Lady with the Lamp".

8. She was hard – working, responsible, sensible and generous.

T.: - It was well done! Let’s check the exercise number two.

* Презентація (слайди № 23 )

** Очікувані відповіді студентів:

Exercise 2

  1. Florence Nightingale is one of the greatest women.
  2. She was born on May 12, 1820.
  3. Her dream was to become a nurse.
  4. Florence was not to be aside.
  5. During the Crimean War she worked at the hospital in Scutary.
  6. To the soldiers she was «The lady with the Lamp».
  7. She wrote books on Nursing.
  8. Florence Nightingale is the founder of modern of nursing.

T.: - So, the correct answers are


1 – b

2 – e

3 – h

4 – f

5 – a

6 – d

7 – g

8 – c


T.: - I see you remember everything. Nice you are!

2.7. Фізична розминка

*Презентація (слайд № 24 )

T.: - I think you are tired a bit. Let’s have a break! Please, stand up and mash your muscles in a good way to receive a lot of energy. Say what I say and do what I do.

* Проводиться фізична розминка.

T.: - Thank you! You were perfect!

2.8. Тематична станція « Я – студент - медик»

*Презентація (слайд № 25 )

T.: - The topic - station «I am s student of the medical school» is an interesting one, isn’t it? Take the task, please. You should match the sentences according to the topic – station. Please, do it rather quickly.

Додаток № 9

*Студенти виконують подане завдання.

** Очікувані відповіді студентів:

  1. We are full time students.
  2. We attend lectures and practical classes.
  3. Some students live in a hostel.
  4. We study special subjects and general educational subjects.
  5. English for health professionals.
  6. During the break we have a rest.
  7. We attend sport sections after classes.
  8. Our concerts are held in an assembly – hall.
  9. We have double – periods.
  10. We lead a various student’s life.

T.: - It was marvelous! Correct answers are 1 – i, 2 – a, 3 – g, 4 – f, 5 – h, 6 – e, 7 – b, 8 – d, 9 – c, 10 –j. You have found them!

2.9. Тематична станція « Мій робочий день»

*Презентація (слайд № 26 )

T.: - The next station is my working day. I need 5 people this time. Who would like to take part in?

Please, go to the blackboard.

* Учасники виходять до дошки.

T.: - Your task is to pass this little ball to your neighbour and say a sentence about your working day. In such a way we shall built a good story. But mind, please, you should use our active lexical material and follow the logical connection. The person who cannot say anything will leave the game. At the end of the game we shall have the winner or winners.

*Студенти приймають участь в грі.

** Очікувані відповіді студентів:

  1. I get up at seven o’clock.
  2. I am a heavy sleeper.
  3. Then I do my morning exercises. It takes me 10 minutes.
  4. Of course, I go through my morning toilet: I clean my teeth, wash myself, and do my hair.
  5. I have my breakfast. For breakfast I drink a cup of tea and eat some sandwiches.
  6. After breakfast I go to the medical school.
  7. There I have several double – periods a day.
  8. After classes I have my dinner.
  9. In the afternoon I go to the library or I attend sport sections.
  10. In the evening I have a rest: I watch TV or I have a walk.
  11. I do my hometasks and I don’t sit late at night.
  12. At 11 p.m. I go to bed.

T.: - A lot of thanks! You have built a good story. It was fantastic!

2.10. Тематична станція «Мій медичний коледж»

*Презентація (слайд № 27)

T.: - This station is called «My medical school». Your task is to watch the presentations attentively and name the expressions which belong to them. Here we have two steps: firstly you have to guess the meaning of the pictures and then you should react very quickly to say it again. We shall do it in two big teams according to your lines of seats. The team with the correct and quickly answers will receive a smile. At the end we shall have the winner.

* Проводиться гра відповідно до слайдів презентації; групи виконують подане завдання; за вірну відповідь отримують винагороду.

*Презентація (слайди № 28 - 57)

 

 

 

T.: - We have the team – winner! Lets applause it! Thanks!

2.11. Тематична станція «Медична освіта в Україні»

*Презентація (слайд № 58)

T.: - The medical education in Ukraine is will be the next. Now you will work independently. Your task is to remember the information about the medical education and say it is true or false. Please, take your cards.

Додаток № 10

 

*Презентація (слайд № 59)

* Студенти отримують завдання та виконують завдання.

** Очікувані відповіді студентів:

  1. Ukraine enjoys an excellent reputation across the Eastern Europe as a place for the medical provision and research, state-of-art medical equipment and technical qualifications.- It is true.
  2. Foreigners dont seek Ukraine in search of highly qualified diagnostics, therapy, medical check-up, prevention or rehabilitation. It is false.
  3. Ukraine is not only the location of choice when it comes to health, but it is also one of the most exciting and dynamic countries in Eastern Europe. Each of its metropolises Kiev, Odessa, Donetsk, Dnepropetrovsk and Lviv has a Ukrainian feel and yet feels special in its own. It is true.
  4. If you stay in Ukraine with a holiday, we can assist you in the organization of tailor-made trips, guided tours, health and spa treatment whatever you want.- It is true.
  5. Medical Universities in Ukraine dont have very good facilities.- It is false.
  6. Clinical bases of medical institutions of Ukraine, which are not equipped at the level corresponding to world standards.- It is false.
  7. Organization of the medical process and methods of teaching at Medical Universities in Ukraine are built according to modern demands and world experience.- It is true.
  8. Medical Universities in Ukraine has introduced the conception of continuous medical education that in all parameters corresponds to all world standards, giving an opportunity to get qualification of only one professional level.- It is false.
  9. Thus, educational policy, quality assurance, University management, legislation and international contacts all dont fall within the scope of the University's competence.-It is false.
  10. Many medical Universities have highly qualified doctors, known scientists, health service managers.- It is true.

T.: - It was great! So, correct answers are the following


1. «+»

2. «-»

3. «+»

4. «+»

5. «-»

6. «-»

7. «+»

8. «-»

9. «-»

10. «+»


T.: Thanks a lot!

 

 

 

2.12. Тематична станція «Тибетська медицина»

*Презентація (слайд № 60)

T.: - We are coming to end and the next our station is called Tibetan medicine. To my way of thinking it is the most mysterious topic- station, because it has its own treatment approaches and peculiarities. Its healing methods are considered to be the oldest ones and you know about them. So, here we are going to have 6 teams according your lines. Your task is to express your own points of view concerning the Tibetan medicine. You should write the positive moments of this medicine using the Suns and if you have any negative facts, please, write down them on the clouds. But do it in your teams. And then you will present them.

* Студенти отримують завдання та виконують завдання в малих групах.

T.: - First, let’s present the positive characteristics of the Tibetan medicine.

** Очікувані відповіді студентів:

Команда № 1:

1. It is Philosophy because it has approach to our health.

2. It has nice diagnostic methods.

Команда № 2:

1. Energy helps people to be and to stay healthy.

Команда № 3:

1. It deals with such facts of the body as the temperature, fluids and muscles.

Команда № 4:

1. It is the Science which studies our body.

2. It is an art because it uses diagnostic techniques based on the creativity, insight.

Команда № 5:

1. Touch is the most important method in the diagnostic of a person.

Команда № 6:

1. Diagnostic techniques include visual observation, touch and observation of the skin.

2. Tibetan medicine uses not only many drugs as our traditional medicine does it.

T.: - It was really interesting! I see you remember a lot of facts about Tibetan medicine, don’t you? And now let’s speak a bit about some negative facts of Tibetan medicine.

** Очікувані відповіді студентів:

Команда № 1:

1. It says that suffering is important for us. We don’t agree.

Команда № 2:

1. It deals with the phenomena of impermanence. It is not correct.

2. The main factors are karma, altruism and ethics. We don’t agree

Команда № 3:

1.Tibetan theory states only its 5 elements. And what about other reasons?

Команда № 4:

1 Tibetan medicine can’t treat malignant tumors.

2. A person cant be healthy according to the principles of the Tibetan medicines.

Команда № 5:

  1. Sometimes decoctions can’t help a person who has any serious diseases.

Команда № 6:

1. We can’t treat a person changing only his diet and lifestyle.

2.  Remedy can’t help people with heart diseases.

T.: - Nice job!

 2.12. Cтанція «Граматичний матеріал»

*Презентація (слайд № 61)

T.: And the last our task to do some grammatical exercises. So, please, take the sheets of paper. Your task is to choose the correct variant. Indicate a correct answer with a tick ˅. Then I shall check your answers.

Додаток № 11

* Викладач роздає інструктивні карти на виконання тестового завдання. Студенти зазначають своє ім’я та прізвище, письмово виконують подане завдання та по завершенню повертають картки викладачу  на перевірку.

T.: Thanks a lot! You will know your marks later.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП

3.1. Підбиття підсумків заняття.

T.:You have worked very active today. I am satisfied with your work. A lot of thanks!

3.2. Рефлексія діяльності. 

T.: Let’s make the conclusion of our activity!

*Рефлексія діяльності проводиться у формі бесіди. Викладач роздає інструктивні картки з питаннями, на які студенти відповідають.

Додаток № 12

  1. What topic- stations were the most interesting for you? And why?

** Очікувані відповіді студентів:

 

  •              As for me I liked such topic – stations as «My biography», «My native town/village», because they had interesting activities.

 

  •              I liked the station «My medical school», because we worked with presentations.
  •              The station «Tibetan medicine» was the most interesting for me, because it had unusual tasks.
  1. What learning activities (reading, speaking, listening, writing…) were the most difficult for you? And why?

** Очікувані відповіді студентів:

  •              I had difficulties with writing.
  •              I did my best, but I had problems with the postreading tasks.
  •              Speaking was a bit difficult for me.
  1. Can you appreciate (оцінити) your today’s activity? Is it excellent, good, satisfactory, poor or very poor?

** Очікувані відповіді студентів:

  -  I was active today, so I want to receive a nice mark.

  - I guess I have not worked so well today.

 - I have worked hard that’s why I want to get «excellent».

T.: Thanks a lot!

 3.3. Виставлення оцінок

 T.: - I want to say again that you were brilliant today! Of course, you will receive the highest marks.

* Викладач виставляє оцінки студентам з коментуванням.

3.4. Домашнє завдання

* Презентація (слайд № 62)

* Студенти записують домашнє завдання.

 

 

3.5. Прощання

* Презентація (слайд № 63)

T.: - Look at the screen and remember that learning gives creativity, creativity leads to thinking, thinking provides knowledge, knowledge makes you great.

Good luck to all of you! And a lot thank to our guests for coming!

* Студенти прощаються з викладачем:

- Good - bye!

- Have a nice day!

- Thanks a lot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Основної

1)  Верба Г.В., Верба Л.П., «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид -4-те вид. – 

     К.: Освіта, 1995. – 320с.

2) Мансі Є.О. 100 розмовних тем з англійської мови. — К.: Арій, 2008.

3)  Ривкін В.Л., Бемюмович М.С.,Новий англо – український медичний  словник: Близько 75000

     термінів. - К.:Арій,2007.- 784с.

    4)   Саблук А.Г., Левандовська Л.В.  English for Medical Students – Англійська   для студентів – 

          медиків: підручник.- К.: ВСВ « Медицина», 2012. – 576.

5)   Янков А.В. Англійська мова для студентів – медиків: Анатомічна, клінічна і 

      фармацевтична термінологія: Підручник. - К.: Вища шк.,1998.- 175с.- 

      Англ.,укр.

 

Додаткової

  1.  Гужва Т. Англійські розмовні теми. — Харків: Фоліо, 2006.
  2.    Eric H. Glendinning, Ron Howard: Professional English in Use. Medicine. -  Cambridge University Press, 2010.
  3. « ІНТЕРНЕТ – РЕСУРСИ» http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/angliiski-skoromovki-tongue-twisters.html.
  4. « ІНТЕРНЕТ – РЕСУРСИ» http://www.phrasemix.com/collections/the-50-most-important-english-proverbs.
  5. Дидактичні матеріали «MACMILLAN EDUCATION».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

 

A:  Hello, Bill. I see you are busy!  What are doing?

B:  Hi, Robert. Yes, it’s true.  I’m learning the English language for health professionals. In a day we'll write a test.

A: I understand. Can I help you?

B:  Yes, it will be great! You may ask me some questions to check my knowledge.

A:  Ok! I like this idea. So, what was Florence Nightingale?

B: I guess she might be a teacher.

A:  I can’t agree with you. You are wrong, Florence Nightingale was one of the greatest women in the History of England. She is the founder of modern nursing. She started the Nightingale Training School for nurses at St.Thomas Hospitals. To the soldiers «she was the Lady with the Lamp».

B:  Really!

A: Can you name some word – expressions of the theme «My working day»?

B:  To my mind these are «to be situated» , «to attract somebody», «to have modern buildings».

A: No, you are mistaken again. They belong to the theme «My native town or my native village» You have mixed everything!  To wake up, to sit late at night, to be an early riser, ro be a heavy sleeper, to make up, to take a shower, to visit the library are the word-combinations of the mentioned topic.

B: Oh, you are right.

A: What is the difference between the Pronouns many/ few and much/little?

B: I don’t remember! It's rather difficult to know all these rules and function. It’s too much for me!

A:  Listen to me! The Pronouns’ many/little are used before countable nouns in the plural forms. The pronouns much/few are used before uncountable nouns or replace them.

So, Bill, if you want to pass your test you should learn all the themes better. Good luck!

B: Thank you, Robert for your help. I’ll do my best.

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК  2

 

A:  - Hi,…………! How are you? I know you have just finished the secondary school, haven’t you?

В: - Hello, ……………! Thanks, I am well! Yes, you are right! I have! And I want to be a nurse. How are you getting on?

A: - I am wonderful! I have holidays! That’s a good idea! You may study at our Novhorod –Siverskyy medical school like I do.

В: - Oh, really! It is curious for me! What can you tell me about your medical establishment?

A: - Our medical school is one of the oldest schools in Ukraine. It was founded in 1936. Since that time it has been training nurses and doctors assistants. Our graduates work all over the world: in the USA, Canada, Europe.

В: - It must be pleasant to study here.

A: Certainly it is. We have well- equipped classrooms and laboratories, a rich library and a comfortable reading room, a nice hostel. Besides, our students lead a various student’s life. It is so interesting and is full with fun!

B: - Please tell me, what do you do after clauses? Do you have any free time to go to the concerts or just to rest?

A: Of course, I have. I go in for sports and visit subjects sections after clauses. On my day off I have a walk to the park or watch any films.

В: Oh, I see! I think about your proposal!

A: So, I wish you good Luck!

B: Thank you, bye!

A: Bye-bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 3

 

Robert Koch was a German physician who is widely credited as one of the founders of bacteriology and microbiology. He investigated the anthrax disease cycle in 1876, and studied the bacterium that causes tuberculosis in 1882, and cholera in 1883. He also formulated Koch’s postulates. Koch won the 1905 Nobel Prize in Physiology or Medicine.

Early Life and Education

Born in 1843 in Glausthal, Germany, Robert Koch was a childhood prodigy. He taught himself to read newspapers when he was only 5. He loved to read classical literature and was a chess expert. He gained an interest in science in high school, and decided to study biology. Koch acquired his medical degree from the University of Göttingen, Germany in 1866.

Contributions and Achievements

Koch developed a strong interest in pathology and infectious diseases as a medical student. He volunteered as a military surgeon during the Franco-Prussian war (1870-72). He was appointed a district medical officer for Wollstein after the war.

His main duty as a medical officer was investigating the spread of infectious bacterial diseases. Koch was very much interested in the transmission of anthrax from cattle to humans. Koch formulated four criteria in 1890 that must be achieved for establishing a cause of an infectious disease. These rules were termed as “Koch’s postulates”.

Later Life and Death:

The medical applications of biotechnology still heavily depend on the Koch’s principles of affirming the causes of infectious diseases. Koch died in 1910 in Black Forest region of Germany. He was 66 years old.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 5

 

Tell, please, your groupmates about your biographies. Use the following structure.

 

Hello! My full name is _________________________                                                     

I was born on the ____ of _________ , _________ 

                                day             month         year

 

So,  I am_________ years old now.

 

 

My address is    ______________       ___________        ______________________  

 

I descend from the family of______________________________________________

The members of my family are ___________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

I am the first year student of______________________________________________

My specialty is________________________________________________________

In the future I want to be a _______________________________________________

In the medical school I study a lot of subjects, but my favourite subjects are__________________________________________________________________

 

The number of  my telephone is __________________________________________

 My favourite kind of sport is  __________________________________________  

 My favourite style of music is__________________________________________                                                               My favourite season is ___________ because_______________________________

 My dream is ________________________________________________________

 

My additional information _______________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 6

 

 

Question № 1. What century was your native town/ village founded in?

 

 

Question № 2. What places of interest does your native town have?

 

 

Question № 3. Is the History of your native village/ town rich?

 

 

Question № 4. Does your native town/village have modern buildings/shops/restaurants?

 

 

Question № 5. Is your native town/ village an industrial town/village or an agricultural town/village?

 

 

Question № 6. What places for rest does your town/village have?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 7

 

 

 

Fill in the gaps.

 


A necessary

B health

C make injections

D knowledge

E people

F nursing

G developments

H laboratories

I infectious

J special care

K clinical research

L duties

 


 

You know I am a medical college student now. My future profession is (1)_________. The work of nurses is very important and (2)_____________. Every nurse must remember that there are no two identical people and that every patient: will react to diseases in his own way. That's why each patient needs (3)________________.

    Observations of a nurse are also very important. The nurse can see any changes in the (4)_________ of her patients. Her observations will help doctors to diagnose and treat the patients. In a hospital the nurse has a lot of (5)__________ and she works in many areas: in wards, (6)___________, emergency department, etc.

     In wards the nurse gives medicines, (7)_______________, applies cups and mustard plasters. She carries out all orders of doctors.

     Every nurse must have enough (8)___________ of her work, because she must help people any hour of the day and night. She must take care of patients even if they have mortal (9)_________ diseases.

     The fact is that research work goes on not only in laboratories but also in hospital wards. Every nurse must be a member of (10) the ____________ team.

The life of nurses is devoted to (11)___________; they are always responsible for what they do.

     Nursing is constantly evolving, changing along with new (12)___________ in society, science and humanities.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 8

 

Read the text and do the tasks.

 

Florence Nightingale was one of the greatest women in the history of England. She was born on May 12, 1820, in the Italian city of Florence after which she was named. Florence was highly educated woman. She spoke Italian, French and German with ease.

During her childhood and youth she was chiefly interested in taking care of poor people in her dream was to become a nurse. In her days, nursing was done only by women of the lowest moral class. In fact, when women were charged in the police courts they were given the choice of going to prison or to hospital service.

 Her parents were horrified and did all they could to prevent it, but Florence was not to be turned aside. Whenever she was abroad she visited hospitals, read books on nursing, of medical societies, histories of hospitals. She spent some weeks as a sister in a hospital in Paris and three months in a nursing school in Germany. When Florence was 34, she became superintendent of an "Establishment for Gentlewomen during Illness". She had been there a year when the Crimean War broke out. One of the hospitals where injured soldiers received treatment during the war was in a place called Scutari. That's where 39 British nurses led by Florence Nightingale arrived from London in 1854.

In less than twelve months, Florence Nightingale and her 38 nurses turned Scutari clean, well-organized hospital.

Florence Nightingale often worked for twenty-four hours on end dressing wounds, helping surgeons in their operations, easing the pain of the sick, comforting the dying. Even night, carrying a little oil lamp to light her way, she walked by the beds, four miles of them. To the soldiers she was "The Lady with the Lamp", and they worshipped her.

Florence Nightingale changed the whole system of the hospital organization of the army. She wrote books on nursing. She started the Nightingale Training School for  nurses at St. Thomas's Hospital. She changed the whole idea of hospital planning and is the founder of modern nursing.             

In 1907 she was given the Order of Merit, the highest civil honor the Government can give and the first ever given to a woman. Three years later Florence Nightingale died.

Notes:


  1. Florence - Флоренс
  2. Nightingale - Найтінгейл
  3. Scutari - Скутарі
  4. Order of Merit – орден «За заслуги»
  5. Chiefly – головним чином
  6. Taking care of - доглядаючи
  7. Charge - звинувачувати
  8. Horrify - лякати
  9. Prevent - запобігати
  10.  Turn aside - усуватися
  11. Injured - поранений
  12. Treatment - лікування
  13. On end – без перерви
  14. Dressing wounds – перев’язуючи рани
  15. Surgeon - хірург
  16. Worship - боготворити

Exercise 1. Answer the questions.

  1. Why did Nightingales name their daughter Florence?
  2. Was Florence Nightingale a highly educated woman?
  3. What was Florence's dream?
  4. Why were her parents horrified by her dream?
  5. In what ways had she prepared herself for nursing?
  6. What did Florence and her nurses do at the hospital in Scutari?
  7. Why was Florence called "The Lady with the Lamp"?
  8. What kind of woman was Florence Nightingale?

 

 

Exercise 2. Complete the sentences


  1. Florence Nightingale
  2. She was born……
  3.  Her dream was……
  4. Florence was not…….
  5. During the Crimean War…….
  6. To the soldiers she was…….
  7. She wrote…….
  8. Florence Nightingale is……

 

  1. she worked at the hospital in Scutary.
  2. one of the greatest women.
  3. The founder of modern of nursing.
  4. «The lady with the Lamp».
  5. on May 12, 1820.
  6. to be turned aside.
  7. books on nursing.
  8. to become a nurse

 

 

ДОДАТОК 9

 

Match the sentences.

 

1 We are

2 We attend lectures and……..

3 Some students………..

4 We study……………

5 English6 During the break

7 We attend sport sections

8 Our concerts are held in…….

9 We have……….

10 We lead………..

 

a)  practical classes

b)         after classes

c)         double periods

d)        an assembly -  hall

e)        we have a rest

f)       special subjects and general educational subjects

g)       live in a hostel

h)      for health professionals

i)      full – time students

j)     a various student's life

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 10

 

Put the «+» or «-»

 

 

«+» or «-»

 

1

 

Ukraine enjoys an excellent reputation across the Eastern Europe as a place for the medical provision and research, state-of-art medical equipment and technical qualifications.

 

2

 

 Foreigners don’t seek Ukraine in search of highly qualified diagnostics, therapy, medical check-up, prevention or rehabilitation.

 

3

 

Ukraine is not only the location of choice when it comes to health, but it is also one of the most exciting and dynamic countries in Eastern Europe. Each of its metropolises Kiev, Odessa, Donetsk, Dnepropetrovsk and Lviv has a Ukrainian feel and yet feels special in its own.

4

 

If you stay in Ukraine with a holiday, we can assist you in the organization of tailor-made trips, guided tours, health and spa treatment – whatever you want.

5

 

Medical Universities in Ukraine don’t have very good facilities.

 

6

 

Clinical bases of medical institutions of Ukraine, which are not equipped at the level corresponding to world standards.

7

 

Organization of the medical process and methods of teaching at Medical Universities in Ukraine are built according to modern demands and world experience

8

 

Medical Universities in Ukraine has introduced the conception of continuous medical education that in all parameters corresponds to all world standards, giving an opportunity to get qualification of only one professional level.

9

 

Thus, educational policy, quality assurance, University management, legislation and international contacts all don’t fall within the scope of the University's competence.

10

 

Many medical Universities have highly qualified doctors, known scientists, health service managers.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 11                                                           Name, Surname_____________________

Choose the correct variant. Indicate a correct answer with a tick ˅

  1. Petro ________English well.
  1. know
  2. knowed
  3. knows
  1. Bob and Kate ________ my aunt's children.
  1. is
  2. are
  3. to be
  1. Where _____ nurses work?
  1. done
  2. do
  3. does
  1. Mary works _____________    .
  1. at a hospital
  2. on a hospital
  3. from a hospital
  1. This royal family ______ friendly and united.
  1. are
  2. am
  3. is
  1. You are fond of sport, __________  ?
  1. aren’t you
  2. isn’t you
  3. haven’t you
  1. Oleg _______ an elder brother.
  1. has
  2. have
  3. having
  1. I want _________ a doctor like my father.
  1. becomes
  2. to become
  3. become
  1. All ____ best! Good – bye!
  1. a
  2. the
  3. __
  1.  ________ you help me, please? – Yes, I ______ .
  1. Does…………. does
  2. Can……………can
  3. Am…………….am

 

 

 

ДОДАТОК 12

 

 

 

 

 

Conclusion

 

 

  1. What topic- stations were the most interesting for you? And why?

 

The model: the stations «My biography», «My future profession » were the most interesting for me because…… (they had unusual tasks)

 

 

 

 

 

 

  1. What learning activities (reading, speaking, listening, writing…) were the most difficult for you? And why?

 

The model:  writing and speaking were the most difficult for me because……

( I had some problems with grammar)

 

 

 

 

 

 

  1. Can you appreciate your today’s activity? Is it excellent, good, satisfactory, poor or very poor?

 

The model: my mark for today’s activity is good …. (because I did my best)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Позднякова ВІкторІя Юріївна
    Дуже зістовна розробка, все цікаво, тематично підібрані завдання, насиченість, актуальність.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сиротіна Юлія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
6724
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку