Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг
Січень 2020 р. «Віатість і цінність»
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
Природа взимку (продовження) |
|||
49 |
|
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4). |
|
50 |
|
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). |
|
51 |
|
Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). |
|
52 |
|
Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). |
|
53 |
|
Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). |
|
54 |
|
Як зимують комахи та риби (с. 16-18). |
|
55 |
|
Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21). |
|
56 |
|
Як зимують птахи та звірі (с. 21-23). |
|
57 |
|
Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26). |
|