№ з\н |
Кіл-ть уроків |
Тема уроку |
Граматична/Лексична тема |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||||
1-2 |
2 |
Діагностичний етап |
20.10 21.10 |
|
|
4-5 |
2 |
Звуки і букви. Алфавіт. Вимова звуків. Позначення звуків на письмі. Читання букв. Зошит «Грамотійко №2» |
Написання розповіді про побачене.
Зошит «Щебетун» |
2.11 3.11 |
|
6-8 |
3 |
Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення. Зошит «Грамотійко №2» |
Переказ тексту про ситуацію із життя.
Зошит «Щебетун»
|
9.11 10.11 11.11 |
|
9-10 |
2 |
Поняття про склад. Поділ слів на склади. Перенос слів із рядка в рядок. Зошит «Грамотійко №2» |
16.11 17.11 |
|
|
11-12 |
2 |
Наголос. Поняття про наголошені та ненаголошені склади. Зошит «Грамотійко №2» |
Написання зачину і кінцівки речення.
Зошит «Щебетун» |
23.11 24.11 |
|
13-14 |
2 |
Тверді та м’які приголосні. Пом’якшення звуків у словах перед і, я, ю, є, ь. Зошит «Грамотійко №2» |
25.11 30.11 |
|
|
15-17 |
3 |
Розрізнення голосних: и-і, і-ї, а-я, у-ю, е-є. Зошит «Грамотійко №2» |
Доповнення тексту розповіді.
Зошит «Щебетун» |
1.12 2.12 3.12 |
|
18-20 |
3 |
Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п, в-ф, ж-ш , сполучень дз-дж. Зошит «Грамотійко №2» |
8.12 9.12 15.12 |
|
|
21-23 |
3 |
Слово. Поняття про слово. Значення слова (означає назви предмета, дії, ознаки тощо). Зошит «Грамотійко №2» |
Складання тексту, використовуючи порівняння. Зошит «Щебетун» |
21.12 22.12 23.12 |
|
ІІ семестр |
|||||
24-26 |
3 |
Будова слова. Корінь слова, закінчення (практично). Зошит «Грамотійко №2» |
Текст для переказу. Зошит «Щебетун» |
11.01 12.01 13.01 |
|
27-28 |
2 |
Ознайомлення зі словами, що означають назви предметів: розпізнавання слів за питаннями хто? що? Зошит «Грамотійко №2» |
Переказ тексту за планом
Зошит «Щебетун» |
18.01
19.01 |
|
29-31 |
3 |
Ознайомлення зі словами, що означають ознаки предметів: розпізнавання слів за питаннями який? яка? яке? Зошит «Грамотійко №2» |
25.01 26.01 27.01 |
|
|
32-34 |
3 |
Розпізнавання слів, що означають один і кілька однакових предметів. Зошит «Грамотійко №2» |
Складання допису.
Зошит «Щебетун» |
1.02 2.02 3.02 |
|
35-36 |
2 |
Слова, близькі та протилежні за значенням Зошит «Грамотійко №2» |
Написання вибіркового переказу.
Зошит «Щебетун» |
8.02 9.02 |
|
37-39 |
3 |
Розрізнення слів за приналежністю до певної групи (навчальне приладдя, меблі, посуд, овочі, фрукти, одяг тощо); групування слів за приналежністю до певної групи. Зошит «Грамотійко №2» |
15.02 16.02 17.02 |
|
|
40-41 |
2 |
Велика буква в іменах, по батькові, прізвищах людей і кличках тварин. |
Написання інструкції до гри. Зошит «Щебетун» |
22.02 23.02 |
|
42-43 |
2 |
Ознайомлення зі словами, що означають дію. Називання дій за питаннями: що робить? що роблять? Зошит «Грамотійко №2» |
Розповідь про свою Батьківщину.
Зошит «Щебетун» |
1.03 2.03 |
|
44-45 |
2 |
Практичне розрізнення групи окремих слів і речення. Поняття про речення. Речення розповідні, питальні. Розділові знаки в кінці цих речень. Зошит «Грамотійко №2» |
Переказ тексту , зі зміненням особи розповідача.
Зошит «Щебетун» |
9.03 15.03 |
|
46-48 |
3 |
Встановлення зв’язку слів у реченні за запитаннями. Поширення речень за питаннями. Зошит «Грамотійко №2» |
Складання оповідання за поданим зачином і кінцівкою.
Зошит «Щебетун» |
15.03 16.03 17.03 |
|
49-51 |
3 |
Побудова розповідних і питальних речень за зразком, схемою, з опорою на малюнок, поданий початок тощо. Зошит «Грамотійко №2» |
Написання привітання.
Зошит «Щебетун» |
29.03 30.03 31.03 |
|
52-54 |
3 |
Слова в, у, до, з, за, на, під, над, по, від. Зошит «Грамотійко №2» |
Написання тексту про прочитаний твір.
Зошит «Щебетун» |
5.04 6.04 7.04 |
|
55-57 |
3 |
Текст. Поняття про текст. Практичне розрізнення групи окремих речень і тексту. Зошит «Грамотійко №2» |
12.04 13.04 19.04
|
|
|
58-60 |
3 |
Визначення теми висловлювання (про що йдеться в тексті). Заголовок, його відповідність змістові тексту. Зошит «Грамотійко №2» |
Написання тексту міркування.
Зошит «Щебетун» |
20.04 21.04 27.04 |
|
61-63 |
3 |
Правопис закінчень у давальному й місцевому відмінках іменників чоловічого і жіночого роду із закінченням –а(-я) Зошит «Грамотійко №2» |
Написання запрошення.
Зошит «Щебетун» |
3.05 4.05 5.05 |
|
64-65 |
2 |
Орудний відмінок іменників жіночого роду із закінченням –а (-я). Зошит «Грамотійко №2» |
Опис зовнішності людини.
Зошит «Щебетун» |
10.05 11.05 |
|
66-68 |
3 |
Родовий відмінок іменників чоловічого роду з нульовим закінченням. Зошит «Грамотійко №2» |
Текст для переказу
Зошит «Щебетун» |
17.05 18.05 19.05 |
|
69-70 |
2 |
Повторення вивченого за рік. |
|
24.05 25.05 |
|
Календарно – тематичне планування
Учня 6А класу
Пояснювальна записка
Календарне планування МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН Програма з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)та робочими зошитами :