Календарно - тематичне планування "Розвиток мовлення" Ін.Пор. 6 клас

Про матеріал
Календарне планування МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН Програма з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)та робочими зошитами : 1. Рожнів В.М. «Вимовляйчик :вчуся вимовляти звуки (л) –(л’).» 2. Рожнів В.М. «Вимовляйчик :вчуся вимовляти звуки (Ш) –(Щ) – (Ж)» 3. Т.Л. Момот «Грамотійко. Логопедичний зошит №2 для розвитку усного і писемного мовлення»
Перегляд файлу

з\н

Кіл-ть уроків

Тема уроку

Граматична/Лексична

тема

Дата

Примітка

І семестр

1-2

2

Діагностичний етап

20.10

21.10

 

4-5

2

Звуки і букви. Алфавіт.

Вимова звуків. Позначення звуків на письмі. Читання букв.

Зошит «Грамотійко №2»

Написання розповіді про побачене.

 

Зошит «Щебетун»

2.11

3.11

 

6-8

3

Голосні та приголосні звуки і букви, їх розрізнення.

Зошит «Грамотійко №2»

 

Переказ тексту про ситуацію із життя.

 

Зошит «Щебетун»

 

9.11

10.11

11.11

 

9-10

2

Поняття про склад. Поділ слів на склади. Перенос слів із рядка в рядок.

Зошит «Грамотійко №2»

16.11

17.11

 

11-12

2

Наголос. Поняття про наголошені та ненаголошені склади.

Зошит «Грамотійко №2»

 

Написання зачину і кінцівки речення.

 

 

Зошит «Щебетун»

23.11

24.11

 

13-14

2

Тверді та м’які приголосні.

Пом’якшення звуків у словах перед і, я, ю, є, ь.

Зошит «Грамотійко №2»

25.11

30.11

 

15-17

3

Розрізнення голосних: и-і, і-ї, а-я, у-ю, е-є.

Зошит «Грамотійко №2»

Доповнення тексту розповіді.

 

 

Зошит «Щебетун»

1.12

2.12

3.12

 

18-20

3

Розрізнення подібних приголосних звуків і букв: з-с, б-п, в-ф, ж-ш , сполучень дз-дж.

Зошит «Грамотійко №2»

8.12

9.12

15.12

 

21-23

3

Слово. Поняття про слово. Значення слова (означає назви предмета, дії, ознаки тощо).

 Зошит «Грамотійко №2»

Складання тексту, використовуючи  порівняння.

Зошит «Щебетун»

21.12

22.12

23.12

 

ІІ семестр

24-26

3

Будова слова. Корінь слова, закінчення (практично).

Зошит «Грамотійко №2»

Текст для переказу.

Зошит «Щебетун»

11.01

12.01

13.01

 

27-28

2

Ознайомлення зі словами, що означають назви предметів: розпізнавання слів за питаннями хто? що? Зошит «Грамотійко №2»

Переказ тексту за планом

 

 

 

Зошит «Щебетун»

18.01

 

 

19.01

 

29-31

3

Ознайомлення зі словами, що означають ознаки предметів: розпізнавання слів за питаннями який? яка? яке?

Зошит «Грамотійко №2»

25.01

26.01

27.01

 

32-34

3

Розпізнавання слів, що означають один і кілька однакових предметів.

Зошит «Грамотійко №2»

Складання допису.

 

Зошит «Щебетун»

1.02

2.02

3.02

 

35-36

2

Слова, близькі та протилежні за значенням

Зошит «Грамотійко №2»

 

 

Написання вибіркового переказу.

 

Зошит «Щебетун»

8.02

9.02

 

37-39

3

Розрізнення слів за приналежністю до певної групи (навчальне приладдя, меблі, посуд, овочі, фрукти, одяг тощо); групування слів за приналежністю до певної групи.

Зошит «Грамотійко №2»

15.02

16.02

17.02

 

40-41

2

Велика буква в іменах, по батькові, прізвищах людей і кличках тварин.

Написання інструкції до гри.

Зошит «Щебетун»

22.02

23.02

 

42-43

2

Ознайомлення зі словами, що означають дію. Називання дій за питаннями: що робить? що роблять?

Зошит «Грамотійко №2»

Розповідь про свою Батьківщину.

 

Зошит «Щебетун»

1.03

2.03

 

44-45

2

Практичне розрізнення групи окремих слів і речення. Поняття про речення. Речення розповідні, питальні. Розділові знаки в кінці цих речень.

Зошит «Грамотійко №2»

Переказ тексту , зі зміненням особи розповідача.

 

Зошит «Щебетун»

9.03

15.03

 

46-48

3

Встановлення зв’язку слів у реченні за запитаннями. Поширення речень за питаннями.

Зошит «Грамотійко №2»

Складання оповідання за поданим зачином і кінцівкою.

 

Зошит «Щебетун»

15.03

16.03

17.03

 

49-51

3

Побудова розповідних і питальних речень за зразком, схемою, з опорою на малюнок, поданий початок тощо.

Зошит «Грамотійко №2»

Написання привітання.

 

 

Зошит «Щебетун»

29.03

30.03

31.03

 

52-54

3

Слова в, у, до, з, за, на, під, над, по, від.

Зошит «Грамотійко №2»

 

Написання тексту про прочитаний твір.

 

Зошит «Щебетун»

5.04

6.04

7.04

 

55-57

3

Текст. Поняття про текст. Практичне розрізнення групи окремих речень і тексту.

Зошит «Грамотійко №2»

12.04

13.04

19.04

 

 

58-60

3

Визначення теми висловлювання (про що йдеться в тексті). Заголовок, його відповідність змістові тексту.

Зошит «Грамотійко №2»

 

Написання тексту міркування.

 

 

Зошит «Щебетун»

20.04

21.04

27.04

 

61-63

3

Правопис закінчень у давальному й місцевому відмінках іменників чоловічого і жіночого роду із закінченням –а(-я)

Зошит «Грамотійко №2»

Написання запрошення.

 

Зошит «Щебетун»

3.05

4.05

5.05

 

64-65

2

Орудний відмінок іменників жіночого роду із закінченням –а (-я).

Зошит «Грамотійко №2»

Опис зовнішності  людини.

 

Зошит «Щебетун»

10.05

11.05

 

66-68

3

Родовий відмінок іменників чоловічого роду з нульовим закінченням.

Зошит «Грамотійко №2»

Текст для переказу

 

Зошит «Щебетун»

17.05

18.05

19.05

 

69-70

2

Повторення вивченого за рік.

 

24.05

25.05

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

Учня 6А класу

 

 

 

Пояснювальна записка

Календарне планування  МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН  Програма з корекційно – розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів  спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями (Хайдарова О.С., Блеч Г.О.)та робочими зошитами :

  1. Т.Л. Момот «Грамотійко. Логопедичний зошит №2 для розвитку усного і писемного мовлення»
  2. І.О.Меренцева «Щебетун.Зошит із розвитку мовлення»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. ольга ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Каюда Лариса Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Матвеева Евгения
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
8 листопада 2021
Переглядів
5635
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку