Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 11 класі за підручником В. Буренко « English» для загальноосвітніх закладів.
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема, підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Civilized Society |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Суспільство, у якому ми живемо |
|
+ |
+ |
|
|
с 4 |
Впр2,с4 |
|
Впр.4,6 с4,5 |
Впр.5 с5 |
Впр6,с5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Що таке щаслива сім’я? |
|
+ |
+ |
|
|
|
Впр. 7 с5 |
|
|
|
Впр.10 с8 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Шляхи подолання проблем батьків та дітей |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
Впр.4 с10 |
Впр.1,3 с9 |
|
Впр.5 с10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Лист до мами |
|
+ |
+ |
|
|
С12 |
|
Впр.1,2 с12 |
Впр.3 с13 Впр 4,5с 14 |
|
Впр.7 с15 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Відносини батьків та дітей |
|
+ |
+ |
|
|
с 16 |
Впр. 4 с17 |
Впр.3 с16 |
Впр.1,2 с16 |
|
Впр.5 с19 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Як часто ви проводите час з батьками? |
|
+ |
+ |
|
|
с 16 |
|
|
|
|
Підготувати повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Права та обов’язки дітей |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
Впр.6 с19 Впр.7 с20 |
|
|
Впр. 8 с21 |
Впр. 9 с21 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Усне продукування за темою |
|
|
|
|
|
|
|
Доповіді учнів |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Food for life |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Їжа. Здорове харчування |
+ |
+ |
+ |
|
|
С22 |
|
Впр.4,5 с23 |
Впр.1,2 с22 |
Впр.8 с24 |
Впр.9 с24 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Моя улюблена їжа |
+ |
+ |
+ |
|
|
С22 |
|
|
|
|
Підготувати повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Корисні поради щодо здорового харчування |
+ |
+ |
+ |
|
|
С25 |
Впр.10,11 с25 |
|
Впр.12 с26 |
|
Впр.13 с26 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Столовий етикет |
|
+ |
+ |
|
|
С27 |
Впр.1,2 с27 |
Впр.3 с27 |
|
|
Впр. 4 с27 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Пряма та непряма мова Писемне продукування |
|
+ |
+ |
|
Пряма та непряма мова |
|
|
Впр. 8,9с32 |
Впр. 5,6с32 |
|
Впр. 9 с32 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Ти те, що їси |
+ |
+ |
+ |
|
|
С34 |
Впр.1 с32 Впр. 3с35 |
Впр.2 с34 |
Впр. 1с34 |
|
Розп про звички у їжі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Розвиток навичок зорового сприймання |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
Впр.10с38-42 |
|
Впр.12 с42 |
|
Впр. 13с42 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Art as entertainment |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Мистецтво. |
+ |
+ |
+ |
|
|
С43 |
Впр. 4с44 |
|
|
|
Впр 5,с45 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Роль мистецтва у нашому житті |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
Впр.6,7с45 |
|
Впр. 8 с46 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Що потрібно робити батькам, щоб бути ближче до дітей
|
+ |
+ |
|
|
Написання есе |
С47 |
Впр.5 с48 |
|
Впр.6,7с50 |
|
Впр11 с52 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Усне продукування за темою |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Роль мас медіа та телебачення у проблемах суспільства |
|
+ |
|
+ |
Допис про фільм |
С54 |
Впр.4 с55 |
Впр.3 с54 |
|
|
Впр.8 с61 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Скільки часу ми витрачаємо на медіа |
|
|
+ |
+ |
|
|
Впр5,с56 |
|
|
|
Скласти розповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Мистецтво 21 століття |
|
+ |
|
|
|
С62 |
Впр.10 с62 |
|
Впр11,12с63 |
|
Впр. 13с64 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Українська народна творчість |
+ |
+ |
|
|
|
|
Впр.4 с66 |
|
Впр.5,6,7с67-68 |
|
Впр.8 с69 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Видатні постаті в укр народній творчості |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.13,с71 |
|
|
|
Розп про художнтка |
|||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Усне продукування за темою |
+ |
+ |
|
|
|
|
Впр.17 с73 |
|
Впр. 15с73 |
|
Впр.18 с73 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
The youth movement |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Субкультури та проблеми молоді |
+ |
+ |
+ |
|
|
С74 |
Впр.3 с75 |
Впр.2 с74 |
|
|
Впр.6 с77 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Молодіжні рухи
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
|
|
|
повідомлення |
|
|
доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Чим цікавиться сучасна молодь |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
Впр.7 с77 |
|
Впр.6 с77 |
|
Впр.8с78 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Молоде покоління |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
Впр.3 с81 |
Впр.2 с80 |
Впр.4-8 с82 |
|
Впр. 9с82 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
31
|
|
Пошук пріоритетів
|
++ |
+ |
+ |
|
|
С83 |
Впр.3 с83-84
|
Впр.2 с83 |
Впр.5,7 с87 |
|
Впр. 6с687вивч
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Конвенція прав дитини |
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с85-87 |
|
|
|
Впр.9 с88 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Міжнародні рухи молоді |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
Впр.10 с88 |
|
Впр.11 с89 |
|
Впр.12 с89 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Усне продукування за темою |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
презентація проектів |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Effects of modern technology |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Вплив розвитку науки на наше життя |
|
+ |
+ |
+ |
Написання «за і проти» есе |
С90 |
Впр.5 с91 |
Впр.4 с90 |
Впр.3,6,7с91-92 |
Впр.8 с92 |
Впр.9 с93 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Чи полегшує розвиток науки наше повсякдення життя |
|
+ |
+ |
|
|
презентація |
|
|
|
|
Скласти розповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Розвиток науково-технічного процесу |
|
+ |
+ |
+ |
|
С95 |
Впр.4 с96 |
Впр.2 с95 |
|
|
Впр.5 с97 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Писемне продукування. Минулий час |
|
|
|
|
Минулий час |
|
|
|
|
Вправи, збірник |
збірник |
|||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Чи важливий розвиток НТП у 21 століття |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
Впр.6 с97 |
Впр.7,8 с98 |
|
|
Впр9. С98 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Як Інтернет поглинає світ |
|
+ |
+ |
|
|
С99 |
Впр.4 с100 |
|
|
|
Впр.5 с102 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Один день без інтернету |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти розповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Видатні вчені України |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
Впр.10 с103 |
Впр.9,11,12 с103 |
Впр. с |
Впр.14 с104 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Усне продукування за темою |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повідомлення учнів |
|
Підготуватись до КР |
|||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ семестр In harmony with nature |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Захист навколишнього середовища |
+ |
|
+ |
|
|
C105 |
Впр.3,5 с106 |
Впр.4 с106 |
Впр.2 с105 |
|
Впр.6 с108 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Писемне продукування |
+ |
+ |
+ |
|
Умовні речення |
|
Впр. 9с110 Впр.14 с112 |
Впр. 10-13с111 |
|
|
Впр.15 с112 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Що таке екотуризм |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
С113 |
Впр.5 с115 |
Впр.2 с113 |
Впр. 3,4с114 |
Впр. с |
Впр. 6с117 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Коли людина зливається з природою |
+ |
|
+ |
|
|
|
Впр. 10с119 |
|
Впр.8 с118 |
Впр.7 с117 |
Впр.11 с119 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Що ми робимо не так? |
|
|
|
|
|
|
презентація |
|
|
|
доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Природні катастрофи |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
С120 |
|
Впр.5 с121 |
Впр.3,6 с121 |
Впр.1 с120 |
Впр.8 с122 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Що потрібно робити, щоб уникнути катастроф |
+ |
|
+ |
|
|
|
презентація |
|
|
|
доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Заповідники України |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
Впр.8 с122-123 |
|
|
Впр.9 с124 |
Впр. 16с127 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Усне продукування за темою |
+ |
|
|
|
|
|
Доповіді учнів |
|
|
|
повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Червона Книга України |
|
+ |
|
+ |
|
|
презентація |
|
|
|
Підготувати повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
The place of Ukraine in the world |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Форум для дітей та батьків |
+ |
+ |
+ |
|
|
C129 |
Впр.3 с130 |
Впр.1 с129 |
Впр.2 с129 |
|
Впр. с |
|||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Усне продукування за темою |
+ |
|
+ |
|
|
|
Впр.4 с132 |
|
Впр. 5с133 |
|
Впр6. С133 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Писемне продукування Складно підрядні речення |
|
|
|
|
Складно підрядні речення |
|
|
|
|
Вправи, збірник |
збірник |
|||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Співпраця України та Великобританії |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
С134 |
Впр.4 с134 |
Впр.2,3 с134 |
|
|
Впр.5 с135 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Зовнішні зв’язки України |
+ |
+ |
|
+ |
Прикметник та дієприкметник |
|
Впр.6 с135 |
|
|
Впр.7 с136 |
Впр.8 с136 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Міжнародні зв’язки України |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
Впр.3 с137 |
Впр.2 с137 |
|
Впр.7 с140 |
Впр.8 с141 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Усне продукування за темою |
|
+ |
|
+ |
|
|
презентація |
|
|
|
Підготувати доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
468 |
|
Я пишаюсь країною у якій живу
|
+ |
+ |
|
+ |
|
|
Впр.9 с141 |
|
Впр.10 с142 |
|
Впр.11 с142 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gateway to the USA |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Сполучені Штати Америки |
+ |
+ |
|
+ |
|
|
Впр2. С143 |
|
Впр.1 с143 |
|
Впр.4 с144 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
США- велика, могутня держава |
|
|
|
|
|
|
презентація |
|
|
|
доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Міжнародні зв’язки США |
|
+ |
|
+ |
|
С146 |
Впр5. С144 |
|
Впр. с |
Впр.7 с146 |
Впр.8 с146 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Співпраця США та України |
|
|
|
|
|
|
доповідь |
|
|
|
Підготувати повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Дещо цікаве про США |
|
+ |
|
+ |
|
С148 |
Впр.2 с147 |
|
Впр.1,3 с147 |
|
доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Усне продукування за темою |
|
+ |
|
+ |
|
|
презентація |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Видатні постаті США |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
Впр.5 с149 |
|
|
Впр.6 с149 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Видатні письменники |
|
+ |
|
+ |
|
|
Впр.3 с150 |
Впр.2 с150 |
|
|
доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
УП по темі |
|
+ |
|
+ |
|
|
Доповіді учнів |
Впр.4 с152 |
|
|
Впр.7 с153 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Education is the door to success |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Освіта –двері до успіху |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Впр. 1,2,3 с154 |
Впр.7 с155 |
Впр. 6с155 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
Чи престижно мати вищу освіту? |
|
|
|
|
|
|
презентація |
|
|
|
повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
Усне продукування за темою |
|
|
|
|
|
|
Повідомлення учнів |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Для чого потрібно вчити англійську? |
|
|
|
+ |
|
С154 |
Впр.6 с155 |
Впр.4 с154 |
Впр.7,8,9с 157 |
|
Впр.10 с157 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
Зв'язок ЮНЕСКО ташкіл |
|
+ |
|
+ |
|
С158 |
|
Впр.2 с158 |
Впр.1,2 с158 |
|
Впр.5 с160 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Стрес під час навчання. Як уникнути |
|
+ |
+ |
|
Until, till, when |
|
Впр.6 с161 |
|
Впр. 7,8с162 |
Впр.9 с162 |
Впр.10 с163 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
Що таке самовпевненість |
|
|
+ |
|
|
С164 |
Впр.4 с165 |
Впр2. С164 |
Впр.1,3 с164 |
|
Впр.5 с165 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
Освітні програми |
|
|
|
+ |
|
|
Впр.9 с167 |
|
Впр.8 с167 |
|
Впр11. С168 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jobs for life |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
Яку професію ти обереш |
|
|
+ |
+ |
|
С169 |
Впр.5 с170 |
Впр.4 с170 |
Впр1-3. С169 |
Впр.6 с171 |
Впр.7 с171 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
Професія для душі |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
Впр.10 с172 |
|
|
Впр.12 с173 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
Роль освіти у виборі майбутньої професії |
|
|
+ |
+ |
|
С174 |
|
Впр.2 с174 |
Впр.1,3 с174 |
|
Впр. с |
|||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
Узгодження часів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Збірник, вправи |
збірник |
|||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
Обираючи кар’єру |
|
|
+ |
+ |
|
|
Впр.4 с176 |
|
Впр.5,6 с177 |
|
Впр.7 с178 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
Престижність професій |
|
|
+ |
+ |
|
С179 |
Впр.3 с179 |
Впр.2 с179 |
Впр. 4с181 |
|
Впр. 5с181 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
Які професії є затребуваними на сьогодні |
|
|
|
+ |
|
|
презентація |
|
|
|
Підготувати доповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
|
Як обрати свою професію |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
Впр.10 с184 |
Впр.12 с185 |
Впр. 14с185 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||