Клендарно-тематичне планування 3 клас НУШ

Про матеріал
КТП ІІ семестр інтегрованого курсу "Мистецтво" 2 голини на тиждень за програмою Р.Шияна до підручника Л. Масол, О. Гайдамака
Перегляд файлу

Календарно-темтичне планування з інтегрованого курсу «Мистецтво» 4 клас за програмою Р. Шияна до підручника Л. Масол, О.Гайдамака

2 години на тиждень

ІІ СЕМЕСТР

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Приміт- ка

  1.  

 

Подорожі країнами та континентами

Використання правил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності.

Подорож до Німеччини та Австрії. Макет «Казковий годинник»

 

  1.  

 

Людвиг ван Бетховен. «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах. «Анданте». «Сніг»,муз. Д. Пташинської. Орган.

 

  1.  

 

Ліплення з пластичних матеріалів пластичним і конструктивним способом. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Подорож до Німеччини та Австрії . Ліплення «Статуетки»

 

  1.  

 

Йоганн Штраус. «Вальс». В.А.Моцарт «Маленька нічна серенада» (рондо).«Сніг», муз. Д. Пташинської. «Віденський бал» (фрагменти)

 

  1.  

 

Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Листівка «Вітання з Парижа»

 

  1.  

 

В.А.Моцарт. Варіації на тему французької народної пісні «Пастух». «Пастух». Французька народна пісня.  Жан Філіп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует.

 

  1.  

 

Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.  Ілюстрації до казок

 

  1.  

 

«Хлоп!Хлоп!». Англійська пісня-гра. Укр.текст О. Торгалова

Руханка «Clap your hands».  Гаррі Грегсон-Вільямс. Музика  з к/ф «Хроніки Нарнії». Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь» (фрагменти).  Динаміка. Екранізація

 

  1.  

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Аплікація «Карнавальна маска»

 

  1.  

 

Карло Мюньє. «Баркарола» ( дует мандоліни та гітари). Микола Лисенко. «Баркарола». «Промінчик», муз. Н.Май.  Тарантела

 

  1.  

 

Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки. Аплікація «Віяло»

 

  1.  

 

Ісаак Альбеніс. «Легенда». Мануель де Фалья. «Ночі в садах Іспанії» (фрагмент). «Щебетала пташечка» (українська народна пісня). М/ф «Моріс Равель «Болеро» (М/ф Симона Брета). Музичні інструменти симфонічного оркестру.

 

  1.  

 

Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва.

Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки. Пейзаж «Північне сяйво»

 

  1.  

 

Едвард Гріг. Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля».  О.Янушкевич «Треба мріяти завжди». Руханка «Пісенька про маленьких жабенят»  (шведською). Сюїта.

 

  1.  

 

Скандинавія – суровий і загадковий край. Акварель, гуаш. «Фантастичний пейзаж»

 

  1.  

 

Едвард Гріг. Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра» (фрагменти).  Виконання поспівки. О. Янушкевич «Треба мріяти завжди». Виконання на льодяних інструментах. Лібрето. Антракт.

 

  1.  

 

Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва.

Мистецькі візерунки з теплих країв. Рельєф. Пластилін. «Тварини»

 

  1.  

 

Ревазо Логідзе «Тбілісо». «Курчатка», муз. Г.Гусейнлі.  Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі».  Ключові знаки.

 

  1.  

 

Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Свято весни. Листівка для бабусі

 

  1.  

 

Ревазо Логідзе «Тбілісо». «Курчатка», муз. Г.Гусейнлі.  Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі».  Ключові знаки.

 

  1.  

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх.

Містецькі визерунки з теплих країв. Предметний малюнок «Індійські тварини».

 

  1.  

 

Микола Римський- Корсаков. Арія індійського гостя з опери «Садко». «Зелене слоненя», муз. І.Кириліної.  Індійський танець.

 

  1.  

 

Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану.

Східні мотиви. Лялька з рухомими частинами

 

  1.  

 

Микола Римський- Корсаков. Сюїта «Шехеризада».«Казковий світ», муз. М.Ведмедері. Басовий ключ.

 

  1.  

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Східні мотиви. Витинанка «Дракон»

 

  1.  

 

Китайська народна мелодія. П.Чайковський. Китайський танець «Чай» з балету «Лускунчик». «Казковий світ», муз. М.Ведмедері. Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна» (фрагменти). Лад.

 

  1.  

 

Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Ритми й кольори Америки та Африки. Зображення звірів

 

  1.  

 

Клод Дебюссі. «Ляльковий кек-уок». «Дитячий джаз», муз. І. Хрисаніді.  Гра «Відгадай мультфільми за піснею».  Кек-уок. Банджо.

 

  1.  

 

Вільне користування (традиційними та сучасними) графічними, живописними інструментами та  матеріалами під час художньо-творчої діяльностів різних художніх техніках.

Ритми й кольори Америки та Африки. Стилізація звірів

 

  1.  

 

«Чунга-чанга», муз. В.Шаїнського. Фізкультхвилинка «Весела Африка». Музичні інструменти Африки. Симфонія.

 

  1.  

 

Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості.

Місто майбутнього. Макет будинку.

 

  1.  

 

Концерт симфонічного оркестру просто неба. Ігор Поклад «Чарівна скрипка». «Танець дружби», муз. М. Балеми. Флешмоб.

 

  1.  

 

Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Зустрічаємо літо. Пейзаж

 

  1.  

 

Урок-концерт.  Гра музичних композицій на дитячих музичних інструментах.

 

  1.  

 

Самопізнання через сприймання творів мистецтва.

Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами.

Перевір свої досягнення.

 

  1.  

 

Урок-концерт.  Слухання  та виконання улюблених пісень.

 

  1.  

 

Презентація власних творчих досягнень.

Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами.

Відстоювання права на самовираження.

 

  1.  

 

Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку