Календарно-темтичне планування з інтегрованого курсу «Мистецтво» 4 клас за програмою Р. Шияна до підручника Л. Масол, О.Гайдамака
2 години на тиждень
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Приміт- ка |
|
|
Подорожі країнами та континентами Використання правил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності. Подорож до Німеччини та Австрії. Макет «Казковий годинник» |
|
|
|
Людвиг ван Бетховен. «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах. «Анданте». «Сніг»,муз. Д. Пташинської. Орган. |
|
|
|
Ліплення з пластичних матеріалів пластичним і конструктивним способом. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Подорож до Німеччини та Австрії . Ліплення «Статуетки» |
|
|
|
Йоганн Штраус. «Вальс». В.А.Моцарт «Маленька нічна серенада» (рондо).«Сніг», муз. Д. Пташинської. «Віденський бал» (фрагменти) |
|
|
|
Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Листівка «Вітання з Парижа» |
|
|
|
В.А.Моцарт. Варіації на тему французької народної пісні «Пастух». «Пастух». Французька народна пісня. Жан Філіп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует. |
|
|
|
Вирізування з паперу, конструювання з природного матеріалу Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Ілюстрації до казок |
|
|
|
«Хлоп!Хлоп!». Англійська пісня-гра. Укр.текст О. Торгалова Руханка «Clap your hands». Гаррі Грегсон-Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії». Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь» (фрагменти). Динаміка. Екранізація |
|
|
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Аплікація «Карнавальна маска» |
|
|
|
Карло Мюньє. «Баркарола» ( дует мандоліни та гітари). Микола Лисенко. «Баркарола». «Промінчик», муз. Н.Май. Тарантела |
|
|
|
Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Теплі відтінки. Аплікація «Віяло» |
|
|
|
Ісаак Альбеніс. «Легенда». Мануель де Фалья. «Ночі в садах Іспанії» (фрагмент). «Щебетала пташечка» (українська народна пісня). М/ф «Моріс Равель «Болеро» (М/ф Симона Брета). Музичні інструменти симфонічного оркестру. |
|
|
|
Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва. Скандинавія – суровий і загадковий край. Холодні відтінки. Пейзаж «Північне сяйво» |
|
|
|
Едвард Гріг. Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». О.Янушкевич «Треба мріяти завжди». Руханка «Пісенька про маленьких жабенят» (шведською). Сюїта. |
|
|
|
Скандинавія – суровий і загадковий край. Акварель, гуаш. «Фантастичний пейзаж» |
|
|
|
Едвард Гріг. Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра» (фрагменти). Виконання поспівки. О. Янушкевич «Треба мріяти завжди». Виконання на льодяних інструментах. Лібрето. Антракт. |
|
|
|
Зіставлення художніх образів, подібних за сюжетом та втілених у різних видах мистецтва. Мистецькі візерунки з теплих країв. Рельєф. Пластилін. «Тварини» |
|
|
|
Ревазо Логідзе «Тбілісо». «Курчатка», муз. Г.Гусейнлі. Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Ключові знаки. |
|
|
|
Жанри образотворчого мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням Свято весни. Листівка для бабусі |
|
|
|
Ревазо Логідзе «Тбілісо». «Курчатка», муз. Г.Гусейнлі. Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Ключові знаки. |
|
|
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Містецькі визерунки з теплих країв. Предметний малюнок «Індійські тварини». |
|
|
|
Микола Римський- Корсаков. Арія індійського гостя з опери «Садко». «Зелене слоненя», муз. І.Кириліної. Індійський танець. |
|
|
|
Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану. Східні мотиви. Лялька з рухомими частинами |
|
|
|
Микола Римський- Корсаков. Сюїта «Шехеризада».«Казковий світ», муз. М.Ведмедері. Басовий ключ. |
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Східні мотиви. Витинанка «Дракон» |
|
|
|
Китайська народна мелодія. П.Чайковський. Китайський танець «Чай» з балету «Лускунчик». «Казковий світ», муз. М.Ведмедері. Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна» (фрагменти). Лад. |
|
|
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Ритми й кольори Америки та Африки. Зображення звірів |
|
|
|
Клод Дебюссі. «Ляльковий кек-уок». «Дитячий джаз», муз. І. Хрисаніді. Гра «Відгадай мультфільми за піснею». Кек-уок. Банджо. |
|
|
|
Вільне користування (традиційними та сучасними) графічними, живописними інструментами та матеріалами під час художньо-творчої діяльностів різних художніх техніках. Ритми й кольори Америки та Африки. Стилізація звірів |
|
|
|
«Чунга-чанга», муз. В.Шаїнського. Фізкультхвилинка «Весела Африка». Музичні інструменти Африки. Симфонія. |
|
|
|
Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості. Місто майбутнього. Макет будинку. |
|
|
|
Концерт симфонічного оркестру просто неба. Ігор Поклад «Чарівна скрипка». «Танець дружби», муз. М. Балеми. Флешмоб. |
|
|
|
Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. Зустрічаємо літо. Пейзаж |
|
|
|
Урок-концерт. Гра музичних композицій на дитячих музичних інструментах. |
|
|
|
Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Перевір свої досягнення. |
|
|
|
Урок-концерт. Слухання та виконання улюблених пісень. |
|
|
|
Презентація власних творчих досягнень. Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами. Відстоювання права на самовираження. |
|
|
|
Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|