Календарно - тематичне планування з англійської мови в 2-му класі на ІI семестр 2019 / 2020 н. р. (3 год.)

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з англійської мови в 2-му класі на ІI семестр 2019 / 2020 н. р. (3 год.) до підручника О. Карп’юк "English with Smiling Sam 2" Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко
Перегляд файлу

Нуш.png
20200103_001712.jpg~ 1 ~ Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр 2019 /2020  н. р. (3 год.) Вчитель: Сурду Стелла Вікторівна

 

до підручника О.Карпюк  Тернопіль «Астон» 2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Очікуванні результати

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

  При-мітки

Зміс-тові лінії

Фоне-тика

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

 Unit 5 Скільки ніг? How many legs? (11 год.)  Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

49/1.

14/01

Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин.

1. У джунглях

 

 

Ph [f]

F [f]

 

Впр. 1 с.62

This is a giraffe

I’ve got …

Назви тварин

Впр.1 с.62

Впр.3 с.63

Впр.5 с.63

пісня про тварин

Впр.6 с. 63

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

50/2.

16/01

Розігрування коротких історій про тварин  по зразку.

2. Я крокодил  з річки Ніл

 

Sh  [ꭍ]

Th [Ꝋ]

Ck [k]

 

 

Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

I’m=I’m

I have got=I’ve got

Впр.1 с.64

Впр.1,2 с.64

Впр.3,  с.64

Літери Cc, Gg

Впр.4 с.64

 

51/3.

17/01

Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може.

3. Я можу бачити гуску

   

T [t]

Th []

Ee [i:]

 

 

Mouth, tree, three, foot, tooth

Tooth-teeth,

Foot-feet

Впр.4 с.65

Впр.1,2 с.65

Впр.1 с.65

Впр.3 с.65 Літери Ее,

Ff

 

52/4.

21/01

Виготовувати постер з підписами частин тіла

4. Я маю дві руки.

 

 

F [f]

H [h]

 

 

Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.

Впр.1, 2 с.66

One, two, four

Впр.3 с. 66

Впр.1 с.66

Впр.2 с.66

Впр.4 с.66

Літери Ff, Hh

 

53/5.

23/01

Розігрування діалогів-розпитування по темі.

5. Скільки в тебе…?

Ow [au]

 

 

Shoulders, knees

How many?

Впр.4 с.67

Впр.1,2,5 с.67

Впр.6 с. 67

Впр.4 с.67

Літери Tt, Ff

 

54/6.

24/01

Описати тварину за фотографією

6. Фотографії у зоопарку

Ou[au]

Ow [au]

Photo, photographer

It has got…

Впр.2, 4 ,5 с.68

Впр.1 с.68

Розповісти про одну з тварин

Літери Pp, Bb

 

55/7

28/01

Запитати та дати відповіді на питання про тварин

7. Відгадай, яку тварину я бачу

 

 

Повторення Has it got?

Can it..?

 

 

Впр.1,2 с.69

Літери Ii, Yy

 

56/8

30/01

Зіграти  роль

8. Змії небезпечні. Story Time

 

 

 

Впр.1,2, с.70

Впр.1  с.70

Впр.4 с.70

Літери Mm, Ww

 

57/9.

 

31/01

 

Виготувати тваринку

9. Into your Portfolio

 

 

 

Впр.6 с.71

Впр.1 с.70

Впр.4,6  с.70

Впр.7 с.70

 

58/10

04/02

Виготувати тваринку

10. Тварини у зоопарку. Повторення вивченого. Усні розповіді по темі.

59/11.

06/02

11. Виконання діагностичної роботи по темі «Моя тваринка».

Unit 6   Виконуємо дії Doing things (13 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

60/12.

07/02

Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе.

1. Що я роблю в    день.

 

 

Th [Ꝋ]

Th[ð]

Впр.1 с.74

Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

I wash my face.

Впр.5 с.75

Впр.1,4 с.74

Впр.3,4 с.75

Розповідь про себе

Літери Cc, Ss

 

 

61/13.

11/02

Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня.

2. Дні тижня.

 

Ur [Ɜ:]

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Preposi-tion on with days of the week; at with time

Впр.1,2  с.76

Впр.1,2,3 с.76

Впр.4 с.76

Впр.4 с.76

Літери Ff, Tt

 

62/14.

13/02

Розповісти про свій недільний день.

 Читання слів закритого складу.(повторення)

 

3. Розповідаємо

про себе

 

Ea [i:]

Ng [η]

Впр.1 с.77

I- my

You-your

Впр.2,4,5  с.77

Впр.1, 4 с.77

Скласти розповідь про свій недільний день

Впр.3 с.77

Літери Dd, Pp

 

 

63/15.

14/02

Співання та інсценування пісні по зразку.

 

4.  Я плаваю, як риба

Читання та інсценування діалогів по зразку.

 

 

Ng [η]

Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump

I’m Ѵ-ing

Впр.1 с.78

Впр.1 с.78

Впр.2 с.78

Літери Ii, Ee

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

64/16.

18/02

Розповісти про дію, яку виконує однокласник

5. Вона стрибає, як жабенятко

 

Th [Ꝋ]

Th[ð]

Ph [f]

Put on clothes, look at photos, clean teeth

He/she is Ѵ-ing

Впр.2 с.79

Впр.1 с.79

 Впр.3 с.79

Впр.2 с.79

Літери Oo, Uu

 

65/17.

20/02

Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу.

6. У моїй сімї у вечері!

 

All

[ͻ:l]

O [ʌ]

Walk, talk, ball, monkey

I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing

Впр.2,4,5 с.80

Впр.1,4 с.80

 

Впр.3  с.80

Літери  Ii, Yy

 

66/18.

21/02

Вміти запитувати про те, що інші роблять

7. Сімна відпочинку

 

 

ЛО теми

Is he, she

Ѵ-ing?

 

Впр.1 с.81

Впр.2, 3, 4 с.81

Написання міні-діалогів

Літери Vv, Ww

 

67/19.

 

25/02

Розігрування історії. Формування навичок аудіювання

 8. Робота над змістом  тексту «Фотографії з Африки».

 

Повторен-ня

Повторення

Впр.3 с.82

Впр.1,2 с.82

Впр.4,5  с.82

Літери Gg, Jj

 

68/20.

 

27/02

Формування  навичок монологічно-го мовлення по темі.

9.  Into your portfolio.

 

 

ЛО теми

 

Впр.1 с.83

Впр.1  с.83

Впр.4 с.83

Впр.2 с.83

Літери Qq, Zz

 

69/21.

28/02

Виготовлення міні сімейного альбома

Проектна робота

10. У твоє портфоліо: Міні – альбом із фотографіями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70/22.

 

03/03

Розігрування інтерв’ю у парі.

 

11. Час обіду .

 

ЛО теми

Повторення

Впр.2 с.84

Впр.1 с.84

Інтерв’ю

Впр.3 с.84

Завдання

 

71/23.

05/03

Самооцінювання своїх результатів

12. Виконання діагностичної роботи по темі «Doing things».

 

 

 

 

72/24.

06/03

 

 

 

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

13. «Doing things»Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

Unit 7   Уподобання в їжі. Do you like carrots? (13год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

73/25.

10/03

Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками.

1. Вечірка на мій день народження.

-Ui- [u:]

Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice

Do you   like?

Yes, I do. / No, I don’t.

Впр.2 с.86

Впр.1,2,5 с.86, 87

Впр.4 с.86

 

Впр.6 с.87

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

74/26.

12/03

Складання коротких діалогів по аналогії.

 - Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.

 

2.Фрукти у моєму саду.

 - Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.

 

apple, banana, pear, strawberry cherry, orange

An + a, e, u, o, i

This is an egg.

This is a banana.

 

 

Впр.2,3 с.88

Впр.1 с.88

Впр.4 с.88

Впр.5 с.88

 

75/27.

13/03

Вміти розповісти про свій вибір та уподобання

3. Дитяче меню. Опис малюнків. Відпрацювання правил читання слів.

Ch [ʧ]

Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich

I like hot chocolate but I don’t like milk.

Впр. 2, 4 с.89

Впр.1,3  с.89

Впр.5 с.89

Впр.5 с.89

 

76/28.

17/03

Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів.

4. Купую овочі у магазині. 

 

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper,  potato

Can I have…?

Впр.4 с.90

Впр.1,2, 3  с.90

Впр.4 с.90

Скласти міні діалог «у магазині»

 

77/29.

19/03

Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю.

5. Мені подобаються банани.

 

 

Breakfast,  lunch , dinner

For breakfast, for lunch, for dinner

Впр. 1,4  с.91

Впр.1,2 с.91

Впр.3,5 с.91

Впр.4 с.91

Розповідь

 

78/30.

20/03

Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

6. Макс і Тім - друзі.

 

-ir [ɜ:],

-er [ɜ:],

-ur [ɜ:]

Wh- [w]

What, when, where, bird, girl, surname

What does he like for breakfast?

Впр.2,3,4 с.92

Впр.1,2,3 с.92

Монологи

 

Впр.1 с.92

 

 

79/31.

31/03

Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні.

7. Уподобання друзів.

 

ЛО уроку

Does she/he like…?

She likes

Впр.1 с.93

Впр.1, 2 с.93

Впр.3, 4 с.93

Впр.3,4 с.93

 

80/32.

02/04

Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань.

8. Формування навичок аудіювання.

 

 

Повторення

Впр.2, с.94

Впр.1,2 с.94

Впр.3, с.94

Завдання вчителя

 

81/33.

 

03/04

Розігрування історії.

9. Мої мрії у спекотні дні.

 

-ou-[aʊ]

ee [i:]

ea [i:]

One, two, three

 

Впр.5 с.95

Впр.5 с.95

 

Впр.4 с.95

 

82/34.

07/04

Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці.

10. У твоє порт фоліо: «Моя тарілка»

Проектна робота. Захист

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

83/35.

 

09/04

Брати  інтервю у своїх однокласників

11. Опитування «Як ми знаємо наших друзів».

 

ЛО теми

Do you like…?

 

 

Впр.3,4  с.97

Впр.1,2 с.97

 

84/36

10/04

Самооцінювання своїх результатів

12. Виконання діагностичної роботи по темі «Мої уподобання в їжі».

 

 

 

 

 

 

85/37.

14/04

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

13. «Мої уподобання в їжі» Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

 

 

Unit 8 Пори року та погода.  Seasons and clothes (18 год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

86/38.

16/04

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року.

1. Пори року та погода.

-er [ә]

Spring, summer, autumn, winter

It is hot.

It is cold.

It is raining.

It is snowing.

Впр.1,2 с.100

Впр.1,2 с.100

Впр.3,4 с.100

Впр.2 с.100

 

Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

87/39.

17/04

Вміти описувати кожну пору року

2. Відгадай, яка пора року найкраща для мене.

 

Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

In spring I can ride a bike.

Впр.2,5 с.40

Впр.1,3 с.40

Впр.2,7 с.40

Впр.6 с.40

 

88/40.

21/04

Вміти поспитати про улюблену пору року

 3. Влітку маємо канікули.

 

Ght [t]

Night, bright, eight, eighteen, right, light.

What season do you like?

 

Впр.2,3,5 с.102

 

Впр.1,3  с.102

Відповіді на запитання

Впр.4 с.102

 

89/41.

23/04

Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

4. Одяг Трейсі .

-er [ɜ:]

- ir [ɜ:]

A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase

What is she putting in her suitcase?

Her / His

Впр.1 с.103

Впр.1,2,3  с.103

Впр.2 с.103

 

Слова

 

90/42.

24/04

Вміти складати  речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are.

5.Що вдягає Люк?

 

Ar [ɑ:]

A cap, shorts

Назви кольорів

What is he putting in her suitcase?

Is / are

Впр.7 с.104

Впр.4,5  с.104

Впр.4,6 с.104

Впр.7 с.104

 

91/43.

28/04

Вміти поспитати що вдягає друг або подруга

6.Що ти вдягаєш сьогодні?

Ear [eə]

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,  

What are you wearing today?

Впр.4, с.105

Впр.1,2,3 с.105

Впр.4, с.105

Впр.4, с.105

Виписати речення, які написані синім шрифтом

 

92/44.

30/04

 Самооцінити свої результати

7. Діагностична робота з аудіювання.  .

 

 

 

 

93/45.

05/05

Вміти поспитати де знаходяться різні речі – одяг

8. Де його чоботи?

 

 

Ear, air, ere [eə]

Shirt, skirt, coat, raincoat

Повторення прийменників

 in, on, under

Впр.2,3,5  с.106

Впр.1,2,4 с.106

Впр.4 с.106

Впр.3 с.106

 

94/46.

07/05

Самооцінити свої результати

9. Діагностична робота з читання.  .

 

 

 

 

95/47.

08/05

Вміти вибирати відповідний одяг по погоді

 10. В яку погоду береш з собою парасольку?

 

 

ЛО уроку

Are you wearing…?

Yes, I am. / No, I am not.

Впр.2,  с.107

Впр.1 с.107

Впр.3 с.107

Завдання вчителя

 

96/48.

12/05

Самооцінити свої результати

 

11. Діагностична робота з говоріння. 

 

 

 

 

97/49

14/05

Вміти виразно читати історію

12. Story Time

 

 

 

Впр.2,  с.108

Впр.1, 2  с.108

Впр.3, 4  с.108

Завдання вчителя

 

98/50

15/05

Самооцінити свої результати

13. Діагностична робота з письма. 

 

 

 

 

 99/51

19/05

Виготовлення міні- книжки з одягом своєї ляльки

Проектна робота

14. Into Your Portfolio «In spring I put sandals on my doll. »

 

 

100/52

21/05

Самооцінити свої результати

15. Діагностична робота з теми «Пори року та погода».   

101/53

22/05

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

16.  Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

105/54

26/05

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

17. Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

106/55

28/05

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

18. Повторення та узагальнення вивченого у цьому навчальному році

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 11
Оцінки та відгуки
  1. Петрик Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сковородкіна Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Вознюк Галина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4.  Anna
    Дуже гарно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Боженко Вероника
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Шостак Аля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Кулик Віра Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Хорошилов Ігор Олегович
    Дуже Вам вдячний за допомогу та Вашу працю, видно, що потрібно було немало докласти зусиль!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Orliuk Anna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Чернишенко Лариса Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Готиляк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 8 відгуків
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 січня 2020
Переглядів
19560
Оцінка розробки
5.0 (11 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку