Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 2 класі
до підручника “Start up”
Губарєва С.С.,Павліченко О.М., Залюбовська Л.В.
IІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||
UNIT 4. Our holidays. Наші свята Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||||
1 |
|
Який сьогодні день? |
Веде діалогічне мовлення з однокласником |
Дні тижня,always |
ay |
Впр.1,2, c.55 |
Впр.3 c.55 |
Впр. 4-5 c.56 Роб.зош. впр.1-2 с.43 |
Впр.4 с.56 |
Роб.зош впр.3 с.43 |
|
2 |
|
З днем народження! |
запитує про день народження, вживає назви днів тижня |
When is your birthday,Jack? It is on Saturday. How old are you, Bill?I am 7 |
Ir,er,ur |
Впр.1-2 с.57 |
Впр.4 с.58 Р.з. впр.2 с.44 |
Впр.3 с.58 |
Впр.5-6 с.58 |
Р.з. впр.1 с.44,впр.3 с.44 |
|
3 |
|
Вечірка з нагоди дня народження |
Вітає з днем народження,пропонує діяльність |
Happy birthday,Bill!this present for you!Lets play! |
all |
впр1,2 c59
|
Впр.3 с.60 |
Впр.4. с.60 Р.з. впр.1 с.45 |
Впр.5 с.60 |
Р.з.Впр.2,3 с.45 |
|
4 |
|
Час Різдва |
Розповідає про ялинку, прикраси |
Give me this bright ball. Here your are. |
Ar, ight |
Впр.1,3 с.61 |
Впр.2 с.61 Впр.4 с.62 Р.з. впр.1 с.46 |
Впр.5 с.62 |
Впр.6 с.62 |
Р.з. впр 2,3 с.46 |
|
5 |
|
Листівки до різдва |
Задає питання другу, розповіда про листівки |
Who is it? I have got Christmas cards for you. This card is for… |
Ea,ee |
Впр.1 с.63 Впр.3 с.64 |
Впр.2 с.63 |
Впр.4 с.63 Р.з. впр.2 с.47 |
Впр.7 с.64 |
Впр.6 с.64 Р.з.впр.1,3 с.47 |
|
6 |
|
Новорічні подарунки |
Розповідає про подарунки, задає питання другу |
Happy New Year! Let’s open our presents! |
ch |
Впр.1-2 с.65 |
Р.з.впр.1 с.48 |
Впр.3 с.65 Р.з. впр.2 с.48 |
Впр.5 с.65 |
Впр.4 с.65 Р.з. впр.3 с.48 |
|
7 |
|
Новорічна вечірка |
Веде діалогічну бесіду , запрошу виконати дії |
Happy New Year! Let’s have a New Year party! |
|
Впр.1-2 с.66-67 |
Впр.3 с.67 |
Впр.4 с.67 Р.з. впр.1 с.49 |
Впр.5 с.67 |
Р.з. впр.2-3 с.49 |
|
8 |
|
Щасливих свят! |
Розповідає про свята, дні тижня |
Days |
|
Впр. 2 с.68 |
Впр.5 с.69 |
Впр.3-4 с.68-69 Р.з. впр.3 с.50 |
Впр.1 с.68 Впр.6 с.69 |
Р.з. впр.1-2 с.50 |
|
9 |
|
Час розважитись |
Веде бесіду про свята |
What time is it? It’s 7 o’clock |
|
Впр.1,3 с.70-71 |
Впр.2 с.70 |
Р.з.Впр.1 с.51 |
Впр.6 с.71 |
Р.з.впр.2 с.51 |
|
10 |
|
Час розважитись |
Веде бесіду про свята |
|
|
Впр.1,3 с.70-71 |
|
Впр.4 с.71 Р.з. впр.3 с.52 |
Впр.5 с.71 |
Р.з. впр.4 с.52 |
|
11 |
|
Ми- творчі |
Проектна робота «Сніговичок » С.72, р.з. с.53 |
||||||||
12 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.73, р.з. с.54 |
||||||||
13 |
|
Повторення гра «Кубики» |
С.74, р.з. с.55 |
||||||||
14 |
|
Повторення гра «Кубики» |
С.74-75, р.з. с.56 |
||||||||
15 |
|
Повторення |
Проектна робота Новорічна вечірка С.75, р.з. с.56 |
||||||||
UNIT 5 Time for fun.Час для розваг Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка мне суперечить правилам життя |
|||||||||||
16 |
|
У тебе є дві машинки |
Веде бесіду про іграшки |
Іграшки |
Oor,our |
Впр.1 с.76 Впр.3 с.77 |
Впр.2 с.76 Р.з. впр.1 с.57 |
Впр.4 с.77 |
Впр.5 с.77 |
Р.з. впр.2 с.77 |
|
17 |
|
У мене є машинка |
Розповіда про наявність іграшок |
Іграшки |
C |
Впр.1-2 с.78 |
Р.з. впр 2 с.58 |
Впр.4 с.79 Р.з. впр.1 с.58 |
Впр.3 с.79 Впр.5 с.79 |
|
|
18 |
|
Наші іграшки |
Ставить запитання про належність іграшок |
Іграшки |
І |
Впр.1-2 с.80 |
Впр.3 с.81 |
Впр.4 с.81 Р.з. впр.1 с.59 |
Впр.5 с.81 |
Впр.2 с.59 |
|
19 |
|
Чия це іграшка? |
Ставить запитання про місце знаходження та належність іграшок |
Питальні речення |
Z,ou |
Впр.1-2 с.82 |
Впр.3 с.82 Р.з. впр.1 с.60 |
Впр.4 с.82 Р.з. впр.2 с.60 |
Впр.5 с.82 |
|
|
20 |
|
Моя улюблена іграшка |
Розповіда про свою улюблену іграшку |
Іграшки |
T,er,or |
Впр.1-2 с.84 |
|
Впр.4 с.85 Р.з. впр.1 с.61 |
Впр.5 с.85 |
Р.з. впр.2-3 с.61 |
|
21 |
|
На ігровому майданчику |
Розповідає про свої вміння |
Назви ігрових споруд |
s |
Впр.1с.86 Впр.3 с.87 |
Впр.2 с.86 |
Впр.4 с.87 Р.з. впр.1 с.62 |
Впр.5 с.87 |
Р.з. впр.2-3 с.62 |
|
22 |
|
Ходімо до парку! |
запрошує друзів на прогулянку |
|
F |
Впр.1-2 с.88 |
Р.з. впр.1 с.63 |
Впр.4 с.89 |
впр.3 с.89 впр.5 с.89 |
Р.з. впр2-3 с.63 |
|
23 |
|
Де моя літальна тарілка? |
Ставить та відповідає на запитання друзів |
Назви іграшок |
|
Впр.1-2 с.90 |
Впр.3 с.91 |
Впр.4 с.91 Р.з. впр.1 с.64 |
Впр.5 с.91 |
Р.з. впр.2 с.64 |
|
24 |
|
У мене є хобі |
Веде бесіду про хобі |
Назви хобі |
|
Впр.1-2 с.92 |
Впр.4 с.93 |
Впр.3 с.93 |
Впр.6 с.93 |
Впр.5 с.93 Р.з. впр.2 с.65 |
|
25 |
|
У мене є хобі |
Розповідає про своє хобі |
|
|
Впр.1-2 с.92 |
Р.з. впр.1 с.65 |
Р.з. впр.4 с.66 |
Р.з. впр.5 с.66 |
Р.з. впр.6 с.66 |
|
26 |
|
Ми- творчі |
Проектна робота Знімаємо фільм С.94, р.з. с 67 |
||||||||
27 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.95, р.з. с.68 |
||||||||
28 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.96, р.з. с.69 |
||||||||
29 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.96-97 |
||||||||
30 |
|
Проектна робота Мій день С.97, р.з. с.70 |
|||||||||
UNIT 6 This is me.Це я Громадянська відповідальність усвідомлю своє місце в світі Здоров’я і безпека:піклується про здоров’я та настрій |
|||||||||||
31 |
|
Це мої руки |
Розповідає про свої руки |
Назви частин тіла |
f |
Впр.1-2 с.98 |
Впр.3 с.99 Р.з. впр 1 с.71 |
Впр.4 с.99 |
Впр.5 с.99 |
Р.з. впр.2-3 с.71 |
|
32 |
|
Моє обличчя |
Описує себе |
Назви частин тіла |
th |
Впр.1-2 с.100 |
Впр.3 с.101 Р.з. впр.1 с.72 |
Впр.4 с.101 Р.з. впр.2 с.72 |
Впр.5 с.101 |
Р.з. впр.3 с.72 |
|
33 |
|
Мій батько розумний |
Розповіда про свою родину |
|
y |
Впр.1-2 с.102 |
Впр.3 с.103 |
Впр.4 с.103 |
Впр.5 с.103 |
Р.з. впр.1-3 с.73 |
|
34 |
|
Вона втомлена |
Запитує однокласника про самопочуття |
Назви емоцій |
|
Впр.1 с.104 Впр.3 с.105 |
Впр.2 с.104 |
Впр.4 с.105 Р.з. впр.1 с.74 |
Впр.5 с.105 |
Р.з.Впр.2 с.74 |
|
35 |
|
Зніми цей капелюх! |
Розповідає про зовнішній вигляд |
І have got… |
|
Впр.1 с.106 |
Впр.2-3 с.106-107 |
Впр.4 с.107 Р.з. впр.2 с.75 |
Впр.5 с.107 |
Р.з.Впр.1 с.75, впр.3 с.75 |
|
36 |
|
Мені подобаться жовтий светр |
Розповідає про зовнішній вигляд |
|
|
Впр.1,3с.108 |
Впр.2 с.108 |
Впр.4 с.108 |
Впр.5 с.108 |
Р.з. впр.1-2 с.76 |
|
37 |
|
Я в кепці |
Розказує про зовнішній вигляд членів родини |
|
|
Впр.1 с.109 Впр.3 с.110 |
Впр.4 с.110 |
Впр.2 с.109 Р.з.впр.1с.77 |
Впр.5 с.110 |
Р.з. впр.2-3 с.77 |
|
38 |
|
Ти у джинсах? |
Ставить запитання про одяг |
Одяг |
|
Впр.1 с.111 Впр.4 с.112 |
Впр.3 с.112 |
Впр.2 с.111 |
Впр.5 с.112 |
Р.з. впр.1-3 с.78 |
|
39 |
|
Де моя кепка ? |
Розігрує ситуації |
|
|
Впр.1 с.113 Впр.3 с.114 |
Впр.2 с.113 |
Впр.4 с.114 Р.з. впр1 с.79 |
Впр.5 с.114 |
Р.з. впр2-3 с.79 |
|
40 |
|
Де моя кепка ? |
Розігрує ситуації |
проектна робота Впр.6-7 с.114, р.з. с.80 |
|||||||
41 |
|
Ми-творчі |
Проектна робота Вчимося моделювати одяг с.115, р.з.с.81 |
||||||||
42 |
|
Час історій |
Урок усного мовлення С.116, р.з. с.82 |
||||||||
43 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.117, р.з. с.83 |
||||||||
44 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.117-118, р.з. с.84 |
||||||||
45 |
|
Повторення |
Проектна робота Моя родина с.118 |
||||||||
UNIT 7 Оur world. Наш світ Екологічна безпека : усвідомлює зв'язок людини і природи |
|||||||||||
46 |
|
Щаслива зима |
Запрошує однокласників виконувати командні завдання |
ЛО по темі Зима |
|
Впр.1-2 с.119 |
Впр.3 с.120 |
Впр.4 с.120 Р.з. впр.1 с.85 |
Впр.5 с.120 |
Р.з. впр.2-3 с.85 |
|
47 |
|
Прохолодна весна |
Веде бесіду про погоду |
ЛО по темі Весна |
|
Впр.1 с.121 Впр.3 с.122 |
Впр.2 с.122 Р.з. впр.1 с.86 |
Впр.4 с.122 |
Впр.5 с.122 |
Р.з. впр.2-3 с.86 |
|
48 |
|
Спекотне літо |
Веде бесіду про погоду |
ЛО по темі Літо |
|
Впр.1-2 с.123 |
Впр.3 с.124 |
Впр.4 с.124 Р.з. впр.2 с.87 |
Впр.5 с.124 |
Р.з. впр.1,3 с.87 |
|
49 |
|
Яскрава осінь |
Веде бесіду про погоду |
ЛО по темі осінь |
|
Впр.1 с.125 Впр.3 с.125 |
Впр.2 с.125 |
Впр.4 с.126 |
Впр.5 с.126 |
Р.з. впр.1-3 с.88 |
|
50 |
|
Яка домашня тваринка в тебе? |
Описує домашню тваринку |
Тварини |
|
Впр.1-2 с.127 |
Впр.3 с.128 |
Впр.4 с.128 |
Впр.5 с.128 |
Р.з. впр.1-3 с.89 |
|
51 |
|
Наскільки довгий його хвіст? |
Описує домашню тваринку |
Тварини |
|
Впр.1 с.129 Впр.3 с.130 |
Впр.2 с.129 |
Р.з. впр.1 с.90 |
Впр.4-5 с.130 |
Р.з. впр.2-3 с.90 |
|
52 |
|
Їдьмо на ферму! |
Ставить та відповідає на запитання |
|
|
Впр.1 с.131 |
Р.з. впр.1 с.91 |
Впр.3 с.131 Р.з. впр.2 с.91 |
Впр.5 с.132 |
Р.з. впр.3 с.91 |
|
53 |
|
Їдьмо на ферму! |
Ставить та відповідає на запитання |
|
|
Впр.3 с.132 |
Впр.4 с.132 |
|
Впр.6 с.132 |
Р.з. впр.4-5 с.92 |
|
54 |
|
У зоопарку |
Описує тварин |
|
|
Впр.1 с.133 |
Впр.3 с.133 |
Впр.2 с.133 Р.з. впр.2с.93 |
Впр.4 с.133 |
Р.з. впр.1,3 с.93 |
|
55 |
|
Чи люблять зебри фрукти? |
Веде діалог з однокласником |
|
|
Впр.1-2 с.134 |
Впр.3 с.134 |
|
Впр.4 с.134 |
Р.з. впр.1-3 с.94 |
|
56 |
|
Ми-творчі |
Проектна робота Створюємо коллаж с.135, р.з. с95 |
||||||||
57 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.136, р.з. с.96 |
||||||||
58 |
|
Повторення Гра Кубики |
С.136, р.з. с.96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Повторення
|
С.136, р.з. с.96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|