Навчальна програма:
Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.).
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Підручник:
Костіков І.Ю.
Біологія: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів з викладанням російською мовою / І.Ю.Костіков та ін. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014. – 256 с. : іл.
СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №63
Узгоджено Затверджено
_______________________ _____________________
_______________________ _____________________
Заступник директора з НВР Директор СШ № 63
БЛОЧНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ
6 клас – 2 години (70 30/40)
Учитель: Бень Вікторія Володимирівна
м. Маріуполь
2018-2019 навчальний рік
Навчальна програма:
Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.).
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Підручник:
Костіков І.Ю.
Біологія: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів з викладанням російською мовою / І.Ю.Костіков та ін. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014. – 256 с. : іл.
БІОЛОГІЯ 6 КЛАС I семестр
( 70 годин, 2 години на тиждень із них 5 годин – резервні)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|||||||||||||||
6-А |
6-Б |
6-В |
6-Г |
|||||||||||||||
Вступ |
||||||||||||||||||
1 |
Біологія – наука про життя. Основні властивості живого |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
Різноманітність життя |
|
|
|
|
|
||||||||||||
3 |
Основні розділи біології |
|
|
|
|
|
||||||||||||
4 |
Методи вивчення організмів. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 1. Клітина |
||||||||||||||||||
5 |
Клітина – одиниця живого. Історія вивчення клітини |
|
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
Мікроскоп. Пр.р.№1. «Будова світлового мікроскопа та робота з ним» |
|
|
|
|
|
||||||||||||
7 |
Будова клітини. Пр.р№2 «Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа» |
|
|
|
|
|
||||||||||||
8 |
Основні органели клітини. Лаб.дос. «Будова клітини листка елодеї» |
|
|
|
|
|
||||||||||||
9 |
Основні відмінності рослинної і тваринної клітин |
|
|
|
|
|
||||||||||||
10 |
Утворення нових клітин |
|
|
|
|
|
||||||||||||
11 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності |
||||||||||||||||||
12 |
Бактерії–найменші одноклітинні організми. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
13 |
Корисні та шкідливі бактерії. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
14 |
Різноманітність бактерій та їх роль у природі. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
15 |
Одноклітинні твариноподібні організми. Лаб. дос. «Спостереження інфузорії» |
|
|
|
|
|
||||||||||||
16 |
Одноклітинні водорості. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
17 |
Одноклітинні гриби. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
18 |
Губка – багатоклітинний організм. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
19 |
Багатоклітинні водорості: ульва, хара. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
20 |
Узагальнення та систематизація знань з теми |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 3. Гриби |
||||||||||||||||||
21 |
Гриби. Особливості живлення грибів. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
22 |
Особливості будови шапинкових грибів. Лаб.дос. «Будова шапинкових грибів» |
|
|
|
|
|
||||||||||||
23 |
Макроскопічні гриби |
|
|
|
|
|
||||||||||||
24 |
Отруйні гриби. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
25 |
Їстівні та неїстівні гриби. Пр.роб.№3 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості» |
|
|
|
|
|
||||||||||||
26 |
Мікроскопічні цвільові гриби. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
27 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
28 |
Паразитичні гриби |
|
|
|
|
|
||||||||||||
29 |
Лишайники |
|
|
|
|
|
||||||||||||
30 |
Узагальнення та систематизація знань з теми |
|
|
|
|
|
||||||||||||
БІОЛОГІЯ 6 КЛАС II семестр
( 70 годин, 2 години на тиждень із них 5 годин – резервні)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
||||||
6-А |
6-Б |
6-В |
6-Г |
||||||
31 |
Рослина – живий організм. |
|
|
|
|
|
|||
32 |
Основні процеси життєдільності квіткової рослини. |
|
|
|
|
|
|||
33 |
Клітини рослин. Тканини рослин. |
|
|
|
|
|
|||
34 |
Основні групи постійних тканин у рослин. |
|
|
|
|
|
|||
35 |
Будова і функції кореня. Лаб.досл. «Будова кореня» |
|
|
|
|
|
|||
36 |
Кореневі системи. Видозміни кореня. |
|
|
|
|
|
|||
37 |
Будова і функції пагону. Лаб. досл. «Будова пагона», «Будова бруньки» |
|
|
|
|
|
|||
38 |
Стебло – осьова частина пагону. Узагальнення та систематизація знань з теми Ч.1 |
|
|
|
|
|
|||
39 |
Лист – боковий орган пагону. |
|
|
|
|
|
|||
40 |
Внутрішня будова листка. |
|
|
|
|
|
|||
41 |
Видозміни пагону і його частин. Лаб.досл. «Будова цибулини» |
|
|
|
|
|
|||
42 |
Вегетативне розмноження рослин. |
|
|
|
|
|
|||
43 |
Квітка – орган статевого розмноження. Лаб.досл. «Будова квітки» |
|
|
|
|
|
|||
44 |
Суцвіття |
|
|
|
|
|
|||
45 |
Запилення і запледнення квіткових рослин. |
|
|
|
|
|
|||
46 |
Насіння. Лаб. Досл. «Будова насінини» |
|
|
|
|
|
|||
47 |
Плід, поширення плодів. Лаб. Досл. «Будова плода» |
|
|
|
|
|
|||
48 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Різноманітність рослин. |
|||||||||
49 |
Принципи біологічної систематики рослин. |
|
|
|
|
|
|||
50 |
Різноманітність водоростей. Лаб. Досл. «Будова зелених нитчастих водоростей» |
|
|
|
|
|
|||
51 |
Мохи. Лаб. Досл. «Будова моху» |
|
|
|
|
|
|||
52 |
Хвощі. |
|
|
|
|
|
|||
53 |
Плауни. Узагальнення та систематизаці знань з теми Ч.1 |
|
|
|
|
|
|||
54 |
Папороті. Лаб. Досл. «Будова папоротей» |
|
|
|
|
|
|||
55 |
Голонасінні. Лаб. Досл. «Будова голонасінних» |
|
|
|
|
|
|||
56 |
Покритонасінні (Квіткові). Пр.роб.№4 «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин». |
|
|
|
|
|
|||
57 |
Екологічні групи рослин за відношенням до вологи. Пр.роб.№5 «Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах». |
|
|
|
|
|
|||
58 |
Екологічні групи рослин за відношенням до світла та температури. |
|
|
|
|
|
|||
59 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
|||
60 |
Життєві форми рослин. |
|
|
|
|
|
|||
61 |
Рослинні угруповання.
|
|
|
|
|
|
|||
62 |
Сільськогосподарські рослини. |
|
|
|
|
|
|||
63 |
Значення рослин для життя на планеті Земля. |
|
|
|
|
|
|||
64 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
|||