Навчальна програма:
Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.).
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Підручник:
Соболь В.І.
Біологія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів з викладанням російською мовою / В.І. Соболь. – Кам'янець - Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.
Навчальна програма:
Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016 р.).
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Підручник:
Соболь В.І.
Біологія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів з викладанням російською мовою / В.І. Соболь. – Кам’янець - Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.
БІОЛОГІЯ 7 КЛАС I семестр
( 70 годин, 2 години на тиждень із них 6 годин – резервні)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|||||||||||||
7-А |
7-Б |
7-В |
7-Г |
|||||||||||||
Вступ |
||||||||||||||||
1 |
Тварина – живий організм. |
|
|
|
|
|
||||||||||
2 |
Особливості життєдіяльності тварин. |
|
|
|
|
|
||||||||||
3 |
Особливості будови тварин. |
|
|
|
|
|
||||||||||
4 |
Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Узгальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема 1. Різноманітність тварин |
||||||||||||||||
5 |
Класифікація тварин. |
|
|
|
|
|
||||||||||
6 |
Кишковопорожнинні |
|
|
|
|
|
||||||||||
7 |
Жалкі |
|
|
|
|
|
||||||||||
8 |
Кільчасті черви. Лаб.досл. «Зовнішня будова і характер руху кільчастих червів» |
|
|
|
|
|
||||||||||
9 |
Членистоногі |
|
|
|
|
|
||||||||||
10 |
Ракоподібні |
|
|
|
|
|
||||||||||
11 |
Павукоподібні |
|
|
|
|
|
||||||||||
12 |
Особливості будови комах |
|
|
|
|
|
||||||||||
13 |
Різноманітність комах Пр.роб №1 «Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах» |
|
|
|
|
|
||||||||||
14 |
Молюски |
|
|
|
|
|
||||||||||
15 |
Паразитичні черви – гельмінти.
|
|
|
|
|
|
||||||||||
16 |
Паразитичні та кровосисні членистоногі. Узагальнення та систематизація знань з теми Ч.1 |
|
|
|
|
|
||||||||||
17 |
Риби |
|
|
|
|
|
||||||||||
18 |
Різноманітність риб |
|
|
|
|
|
||||||||||
19 |
Амфібії |
|
|
|
|
|
||||||||||
20 |
Рептилії |
|
|
|
|
|
||||||||||
21 |
Птахи: риси пристосованості до польоту. |
|
|
|
|
|
||||||||||
22 |
Птахи: розмноження та розвиток. |
|
|
|
|
|
||||||||||
23 |
Різноманітність птахів. Пр.роб.№2 «Виявлення пристосувань до способу життя у птахів». |
|
|
|
|
|
||||||||||
24 |
Ссавці: загальна характеристика. Пр.роб.№3 «Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з їх пристосуванням до різних умов існування». |
|
|
|
|
|
||||||||||
25 |
Різноманітність ссавців: яйцекладні, сумчасті, комахоїдні, рукокрилі. |
|
|
|
|
|
||||||||||
26 |
Різноманітність ссавців: гризуни, зайцеподібні, копитні. |
|
|
|
|
|
||||||||||
27 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
||||||||||
28 |
Різноманітність ссавців: хижі, китоподібні. |
|
|
|
|
|
||||||||||
29 |
Різноманітність ссавців: примати. |
|
|
|
|
|
||||||||||
30 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
||||||||||
БІОЛОГІЯ 7 КЛАС II семестр
( 70 годин, 2 години на тиждень із них 6 годин – резервні)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
||||||
7-А |
7-Б |
7-В |
7-Г |
||||||
Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин |
|||||||||
31 |
Живлення і травлення тварин. |
|
|
|
|
|
|||
32 |
Різноманітність травних систем у тварин. |
|
|
|
|
|
|||
33 |
Дихання та газообмін у тварин. |
|
|
|
|
|
|||
34 |
Транспорт речовин у тварин. Пр.роб.№4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин» |
|
|
|
|
|
|||
35 |
Виділення та його значення для організму |
|
|
|
|
|
|||
36 |
Опора і рух. |
|
|
|
|
|
|||
37 |
Опорно-рухова система хребетних тварин. Пр.роб. №5 «Порівняння будови скелетів хребетних тварин» |
|
|
|
|
|
|||
38 |
Покриви тіла тварин. Лаб.досл. «Особливості покривів тіла тварин» Узагальнення та систематизація знань з теми Ч.1 |
|
|
|
|
|
|||
39 |
Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин. Пр.роб.№6 «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин» |
|
|
|
|
|
|||
40 |
Органи чуття |
|
|
|
|
|
|||
41 |
Регуляція процессів життєдіяльності в організмі тварин. |
|
|
|
|
|
|||
42 |
Розмноження та його значення. |
|
|
|
|
|
|||
43 |
Індивідуальний розвиток тварин |
|
|
|
|
|
|||
44 |
Періоди та тривалість життя тварин. Лаб.досл. «Визначення віку тварин» |
|
|
|
|
|
|||
45 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Поведінка тварин |
|||||||||
46 |
Поведінка тварин у природі. Лаб.досл. «Спостереження за поведінкою тварин» |
|
|
|
|
|
|||
47 |
Вроджена і набута поведінка тварин. |
|
|
|
|
|
|||
48 |
Способи орієнтування тварин. |
|
|
|
|
|
|||
49 |
Форми поведінки тварин |
|
|
|
|
|
|||
50 |
Репродуктивна та соціальна поведінка тварин. |
|
|
|
|
|
|||
51 |
Соціальна поведінка. Типи угруповань тварин. Пр.роб. №7 «Визначення форм поведінки тварин» |
|
|
|
|
|
|||
52 |
Комунікація тварин. |
|
|
|
|
|
|||
53 |
Еволюція поведінки тварин її пристосувальне значення. |
|
|
|
|
|
|||
54 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
|||
Тема 4. Організми та середовище існування. |
|||||||||
55 |
Організми і середовище існування. |
|
|
|
|
|
|||
56 |
Організми та чинники неживої природи. |
|
|
|
|
|
|||
57 |
Організми та чинники живої природи. |
|
|
|
|
|
|||
58 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
|||
59 |
Організми й екосистеми |
|
|
|
|
|
|||
60 |
Вплив людини та її діяльності на організми. |
|
|
|
|
|
|||
61 |
Охорона природи |
|
|
|
|
|
|||
62 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
|||
63 |
|
|
|
|
|
|
|||
64 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||