11 клас ( рівень стандарту)
35 год. (1 год. на тиждень)
І семестр |
|||||||
№ |
Дата |
Теми розділів та уроків |
Компетентності, що формуються |
Примітки |
|||
|
Повторення понять про органічні речовини (коригуюче навчання)
|
||||||
1 |
|
Склад, властивості, застосування спиртів, альдегідів, карбонових кислот і вуглеводів. Жири, білки. |
Спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя.
|
|
|||
2 |
|
Розв'язування розрахункових задач на виведення молекулярної формули речовини |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя .
|
|
|||
|
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів
|
||||||
3 |
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. |
Спілкування державною мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя. |
|
|||
4 |
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. |
|
||||
5 |
|
Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів |
|
||||
Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини
|
|||||||
6 |
|
Йонний, ковалентний, металічний, водневий хімічні зв’язки. |
Спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя. |
|
|||
7 |
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. |
|
||||
8 |
|
Розв’язування задач і вправ
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя. |
|
|||
Тематична |
|
||||||
Тема 3. Хімічні реакції |
|||||||
9 |
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип ЛеШательє. |
Спілкування державною мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість. |
|
|||
10 |
|
Гідроліз солей. |
|
||||
11 |
|
Розв'язування розрахункових задач 1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя. |
|
|||
|
|
|
|||||
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості |
(Частина І) |
||||||
12 |
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. |
Спілкування державною мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя. |
|
|||
13 |
|
Розв’язування розрахункових задач 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя |
|
|||
14 |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Явище адсобції. |
Спілкування державною мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя. |
|
|||
15
|
|
Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів. Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. |
Спілкування державною мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя. |
|
|||
16 |
|
Особливості водних розчинів неметалічних сполук з Гідрогеном, їх застосування. |
|
||||
17 |
|
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. Кислоти. Кислотні дощі.
|
Спілкування державною мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, екологічна грамотність і здорове життя, інноваційність. |
|
|||
18 |
|
Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. |
Спілкування державною мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя. |
|
|||
Тематична |
|
||||||
|
||||||
ІІ семестр |
||||||
№ з/п |
Дата |
Теми розділів та уроків |
Компетентності, що формуються |
Примітки |
||
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (Частина ІІ) |
|
|||||
19 |
|
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість. |
|
||
|
||||||
20 |
|
Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості. Застосування металів та їхніх сплавів. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість. |
|
||
21 |
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість. |
|
||
22 |
|
Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя,спілкування іноземними мовами. |
|
||
23 |
|
Розв’язування задач і вправ Поняття про жорсткість води та способи її усунення. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя |
|
||
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, екологічна грамотність і здорове життя, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість |
|
|||||
24 |
|
Самостійна робота з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» (ч.2) |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, уміння вчитися впродовж життя |
|
||
|
||||||
25 |
|
Сучасні силікатні матеріали. Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами. |
|
||
26 |
|
Поняття про кислотні та лужні ґрунти. Якісні реакції на деякі йони. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя. Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя. |
|
||
|
||||||
27 |
|
Розв’язування задач і вправ
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя. |
|
||
28 |
|
Лабораторний дослід. Виявлення у розчині катіонів Феруму2+, Феруму3+, Барію, амонію. Лабораторний дослід. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя.
|
|
||
29
|
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. |
||||
30 |
|
Розв’язування вправ та задач. |
|
|
||
Тематична |
||||||
Тема 5. Хімія і прогрес людства |
||||||
31 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій. |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість, інформаційно-цифрова компетентність, інноваційність.
|
|
||
32 |
|
Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем. |
||||
33 |
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. |
|
|||
34 |
|
Представлення результатів навчального проекту 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. |
||||
35
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. Контрольна робота . |
|
|
||