Календарно - тематичне планування з хімії 11 клас

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з хімії 11 клас, для індивідуального навчання., 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

11 клас ( рівень стандарту)

35 год. (1 год. на тиждень)

І семестр

Дата

Теми розділів та уроків

Компетентності, що формуються

Примітки

 

Повторення  понять про органічні речовини (коригуюче навчання)

 

1

 

 

 

Склад, властивості, застосування спиртів, альдегідів, карбонових кислот і вуглеводів. Жири, білки.

Спілкування державною  мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя.

 

 

2

 

Розв'язування розрахункових задач на  виведення молекулярної формули речовини

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя .

 

 

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

 

 

3

 

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

4

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

 

5

 

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

 

Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини

 

6

 

Йонний, ковалентний, металічний, водневий хімічні зв’язки.

Спілкування державною  мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя.

 

7

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

 

 

8

 

Розв’язування задач і вправ

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя.

 

Тематична

 

Тема 3. Хімічні реакції

9

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип ЛеШательє.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість.

 

 

10

 

Гідроліз солей.

 

11

 

Розв'язування розрахункових задач 1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя.

 

 

 

 

 

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

 

(Частина І)

12

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

13

 

Розв’язування розрахункових задач 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя

 

14

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Явище адсобції.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

15

 

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

Застосування неметалів. Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

16

 

Особливості водних розчинів неметалічних  сполук з Гідрогеном, їх застосування.

 

17

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. Кислоти. Кислотні дощі.

 

 

Спілкування державною  мовою, основні компетентності у природничих науках і технологіях, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, екологічна грамотність і здорове життя, інноваційність.

 

18

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

Спілкування державною  мовою, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя.

 

Тематична

 

 

 

ІІ семестр

з/п

 

Дата

 

Теми розділів та уроків

 

Компетентності, що формуються

Примітки

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (Частина ІІ)

 

19

 

Загальна характеристика металів.

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість.

 

 

20

 

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

Застосування металів та їхніх сплавів.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість.

 

21

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  спілкування іноземними мовами, екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість.

 

22

 

Солі, їх поширення в природі.

Середні та кислі солі.

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя,спілкування іноземними мовами.

 

23

 

Розв’язування задач і вправ

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість

 

24

 

Самостійна робота з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості» (ч.2)

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність, уміння вчитися впродовж життя

 

 

25

 

Сучасні силікатні матеріали.

Мінеральні добрива. Застосування мінеральних добрив.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами.

 

26

 

Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

Якісні реакції на деякі йони.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя.

 

 

27

 

Розв’язування задач і вправ

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, математична компетентність,  ініціативність і підприємливість, уміння вчитися впродовж життя.

 

28

 

Лабораторний дослід. Виявлення у розчині катіонів Феруму2+, Феруму3+, Барію, амонію.

Лабораторний дослід. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

 

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя.

 

 

29

 

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

30

 

Розв’язування вправ та задач.

 

 

Тематична

Тема 5. Хімія і прогрес людства

31

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою,  екологічна грамотність і здорове життя, уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, ініціативність і підприємливість,  інформаційно-цифрова компетентність, інноваційність.

 

 

32

 

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

33

 

 «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

34

 

Представлення  результатів навчального проекту 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

35

 

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

Контрольна робота .

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
9 листопада 2023
Переглядів
4035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку