Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії для 11 класу (рівень стандарту) НОВА ПРОГРАМА 2019-2020 навчальний рік
Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії для 11 класу (рівень стандарту) НОВА ПРОГРАМА 2019-2020 навчальний рік
Історія України (1,5 година на тиждень, 52 – на рік)
Гісем О. В. Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 11 кл. закладів загал, серед, освіти / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019.
Всесвітня історія (1 година на тиждень, 35 – на рік)
Гісем О. В. Всесвітня історія (рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019.
від 21.02.2019 № 236
Розроблено відповідно до листа МОН від 01.07.2019 року №1/11-5966.
Історія України |
Всесвітня історія |
|||
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
||
|
Вступ.Завдання і структура курсу. |
|
||
РОЗДІЛ І «ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ» |
||||
|
Створення нової системи міжнародних відносин |
|
||
|
Формування біполярного світу |
|
||
|
ВСТУП. Завдання і структура курсу. |
|
||
РОЗДІЛ І «УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ» |
||||
|
Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР |
|
||
|
Внутрішньополітична й економічна ситуація в УРСР |
|
||
|
Політика радянізації та репресії в західних областях УРСР |
|
||
|
Культура в перші повоєнні роки |
|
||
|
Практичне заняття 1. Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР |
|
||
|
Практичне заняття 2. «Війна пішла, а горе залишилось...»: повсякденне життя повоєнних років |
|
||
|
Практичне заняття 3. Вирвані з коренем. Депортації українців і українок у 1944—1951 рр.: причини, етапи, наслідки (на підставі досліджених документальних джерел) |
|
||
|
№1 Узагальнення знань за розділом І «Україна в перші повоєнні роки» |
|
||
РОЗДІЛ II «ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА» |
||||
|
Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи |
|
||
|
Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи |
|
||
|
США та Канада |
|
||
|
Велика Британія та Франція |
|
||
|
ФРН та Італія |
|
||
|
Практичне заняття 1.Процеси демократизації в країнах Західної Європи та Америки в другій половині XX — на початку XXI ст.: причини, специфіка, наслідки
|
|
||
|
№2 Узагальнення знань за розділом І «Облаштування післявоєнного світу» і розділом II «Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства» |
|
||
РОЗДІЛ II «УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ» |
|
|||
|
УРСР на початку десталінізації |
|
||
|
Суспільно-політичне життя у 1950—1960-ті рр |
|
||
|
Розвиток економіки у 1950—1960-ті рр |
|
||
|
Опозиційний рух. «Шістдесятництво» |
|
||
|
Розвиток культури та духовного життя |
|
||
|
Практичне заняття 4. Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність (дослідження документів) |
|
||
|
№2 Узагальнення знань за розділом II «Україна в умовах десталінізації» |
|
||
РОЗДІЛ III «УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ» |
||||
|
Наростання кризових явищ у суспільно-політичному житті республіки |
|
||
|
Економічна ситуація в УРСР періоду «застою» |
|
||
|
Зміни в соціальній та національній структурі населення |
|
||
|
Опозиційний рух |
|
||
|
Розвиток культури й духовного життя |
|
||
|
Практичне заняття 5. Конституції УРСР: «сталінська» і «розвиненого соціалізму» (порівняння основних законів 1937 та 1978 рр.) |
|
||
|
Практичне заняття 6. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори |
|
||
|
Практичне заняття 7. Повсякденне життя в місті та селі: переваги і проблеми (на прикладі України 1970—1980-х рр.) |
|
||
|
№3 Узагальнення знань за розділом III «Україна в період загострення кризи радянської системи» |
|
||
РОЗДІЛ III «ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ» |
||||
|
Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в другій половині 1940-х — першій половині 1950-х рр. |
|
||
|
Країни Центрально-Східної Європи в другій половині 1950-х — 1960-х рр. |
|
||
|
Країни Центрально-Східної Європи в 1970—1980-х рр. |
|
||
|
Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст. |
|
||
|
Практичне заняття 2. Вплив політичних процесів у СРСР на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945—1991 рр. |
|
||
|
№3 Узагальнення знань за розділом III «Держави Центрально- Східної Європи: трансформаційні процеси» |
|
||
РОЗДІЛ ІV «ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ» |
||||
|
Початок «перебудови» в СРСР і УРСР |
|
||
|
Поглиблення кризових явищ в економіці. Шахтарський страйк 1989 р. Політичні реформи |
|
||
|
Зростання громадської активності українського суспільства. |
|
||
|
Проголошення Декларації про державний суверенітет України |
|
||
|
Проголошення Україною незалежності |
|
||
|
Практичне заняття 8. «За живе...»Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії |
|
||
|
№4 Узагальнення знань за розділом IV«Відновлення незалежності України» |
|
||
РОЗДІЛ IV «ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ» |
||||
|
Японія |
|
||
|
Китай |
|
||
|
Індія |
|
||
|
Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання |
|
||
|
Країни Африки |
|
||
|
Країни Латинської Америки |
|
||
|
Практичне заняття 3. Моделі інноваційного розвиткунових азіатських незалежних держав |
|
||
|
№4 Узагальнення знань за розділом IV «Держави Азії,Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку» |
|
||
РОЗДІЛ V «СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ» |
||||
|
Державотворчі процеси в перші роки незалежності |
|
||
|
Україна в 1994—1999 рр. |
|
||
|
Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція» |
|
||
|
Економічний розвиток України в 1992—2005 рр. |
|
||
|
Етносоціальні процеси та рівень життя населення |
|
||
|
Зовнішня політика та міжнародні зв'язки України у 1992—2005 рр. |
|
||
|
Практичне заняття 9. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми |
|
||
|
№5 Узагальнення знань за розділом V«Становлення України як незалежної держави» |
|
||
РОЗДІЛ V «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ» |
||||
|
Початок «холодної війни». |
|
||
|
Міжнародні відносини в 1970—1980-ті рр. |
|
||
|
Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст. |
|
||
|
Практичне заняття 4. Війни у В'єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини |
|
||
|
№5 Узагальнення знань за розділом V. «Міжнародні відносини» |
|
||
РОЗДІЛ VI «ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА» |
||||
|
Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. |
|
||
|
Розвиток науки і техніки |
|
||
|
Основні тенденції розвитку літератури і мистецтвау другій половині XX — на початку XXI ст. |
|
||
|
Практичне заняття 5. Модерне (індустріальне) та постмодерне(постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни
|
|
||
|
№6 Узагальнення знань за розділом VI«Повсякденне життя і культура» |
|
||
|
Узагальнення до курсу «Всесвітня історія» |
|
||
РОЗДІЛ VI «ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ» |
||||
|
Суспільно-політичне та економічне життя Українив 2005—2010 рр. |
|
||
|
Україна в 2010—2014 рр. Революція Гідності |
|
||
|
Україна в системі міжнародних відносин взимку 2013-2014 рр. |
|
||
|
Російська збройна агресія |
|
||
|
Культурне та релігійне життя |
|
||
|
Практичне заняття 10 . Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн |
|
||
|
№6 Узагальнення знань за розділом VI «Творення нової України» |
|
||
|
Повторення розділів І та II «Україна в умовах десталінізації» |
|
||
|
Повторення розділуIII «Україна в період загострення кризи радянської системи» |
|
||
|
Повторення розділу IV«Відновлення незалежності України» |
|
||
|
Повторення розділуV «Становлення України як незалежної держави» |
|
||
|
Узагальнення до курсу «Історія України» |
|
||