Календарно – тематичне планування з математики
II семестр
4 години на тиждень
Математика : підруч. для 1 класу закладів загальної середньої освіти / В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.-К. : Видавничий дім «Освіта». 2018.-128с. : іл..
|
Урок № |
Тема уроку |
Дата |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|
Подорож до міста «Лічба десятками» |
|||
|
64 |
Повторний інструктаж з ТБ та ОП. Повторення знань та умінь. |
20.01 |
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10[1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
65 |
Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1– 50. |
21.01 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами[1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами[1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
66 |
Лічба десятками в межах 50. |
22.01 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
67 |
Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100. |
23.01 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
68 |
Числові вирази. Порівняння десятків. |
27.01 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
69 |
Дії з десятками. |
28.01 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
70 |
Дії з десятками. Порівняння десятків. |
29.01 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
71 |
Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр. |
30.01 |
вимірює довжину відрізка [1 МАО 4.7]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
72 |
Набуваємо досвіду. |
03.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації[1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
73 |
Вартість. Співвідношення між одиницями вартості. |
04.02 |
оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі - продажу, використовує їх короткі позначення (гривня - грн, копійка - к.) [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
74 |
Набуваємо досвіду. |
05.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації[1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
75 |
Набуваємо досвіду. |
06.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій[1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
76 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
10.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
Подорож до міста «Двоцифрові числа» |
|||
|
77 |
Числа 11 – 15. |
11.02 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа[1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами[1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
78 |
Числа 16 – 20. |
12.02 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами[1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа[1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
79 |
Числа 11 – 20. |
13.02 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
80 |
Склад двоцифрових чисел. |
17.02 |
читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
81 |
Додавання чисел у межах 20. |
18.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
82 |
Віднімання чисел у межах 20. |
19.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
83 |
Числа 21 – 50. |
20.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
84 |
Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50. |
24.02 |
обчислює значення виразів на 1 - 2 дії [1 МАО 4.3]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
85 |
Числа 51 – 100. |
25.02 |
виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
86 |
Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100. |
26.02 |
обчислює значення виразів на 1 - 2 дії [1 МАО 4.3]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
87 |
Маса. Одиниця маси – кілограм. |
27.02 |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
88 |
Набуваємо досвіду. |
03.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
89 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
04.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» |
|||
|
90 |
Додавання і віднімання числа 1. |
05.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
91 |
Визначення часу за годинником. |
06.03 |
користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7]; |
|
92 |
Додавання одноцифрового числа до розрядного числа. |
10.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
93 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа. |
11.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
94 |
Набуваємо досвіду. |
12.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
95 |
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
13.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
96 |
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
17.03 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
97 |
Додавання десятків до двоцифрових чисел. |
18.03 |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1 МАО 4.5]; відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами[1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
98 |
Віднімання десятків від двоцифрових чисел. |
19.03 |
розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1 МАО 4.5];відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
99 |
Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. |
20.03 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
100 |
Набуваємо досвіду. Робота з даними. |
24.03 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
101 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
25.03 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
102 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
26.03 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
103 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
27.03 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
104 |
Підсумковий урок. Проект «Математика в професії моєї родини». |
31.03 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
Подорож до міста «Величини» |
|||
|
105 |
Довжина. Одиниці довжини. |
01.04 |
вимірює довжину відрізка[1 МАО 4.7]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
106 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння . |
02.04 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
107 |
Маса. Одиниці маси. |
03.04 |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7] |
|
108 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
07.04 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
109 |
Місткість. Одиниці місткості. |
08.04 |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
110 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
09.04 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
111 |
Вартість. Одиниці вартості. |
10.04 |
оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі - продажу, використовує їх короткі позначення (гривня - грн, копійка - к.) [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
112 |
Дії з іменованими числами та їх порівняння. |
14.04 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
113 |
Час. Одиниці часу. |
15.04 |
користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7]; |
|
114 |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. |
16.04 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
Подорож до міста «Я вже вмію і знаю» |
|||
|
115 |
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної. |
17.04 |
визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; обчислює значення виразів на 1 - 2 дії[1 МАО 4.3]; відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2] |
|
116 |
Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури. |
23.04 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] |
|
117 |
Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними. |
24.04 |
порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8] |
|
118 |
Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності. |
28.04 |
порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8] |
|
119 |
Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка. Геометричні фігури. |
29.04 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур[1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] |
|
120 |
Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням. |
30.04 |
порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8] |
|
121 |
Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
01.05 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа,утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1] |
|
122 |
Плоскі геометричні фігури. Задачі. |
05.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] |
|
123 |
Моделі до задач. Порівняння чисел. |
06.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3];розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами [1 МАО 2.1] |
|
124 |
Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
07.05 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа,утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1] |
|
125 |
Міркуй. Розв’язуй. Зростай. |
08.05 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа,утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1] |
|
126 |
Діагностувальна робота «Я вже вмію і знаю». |
12.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6] |
|
127 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і систематизація. Проект «Математика навколо нас». |
13.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6] |
|
128 |
Повторення і систематизація. Маса. Одиниця маси – кілограм. |
14.05 |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |
|
129 |
Повторення і систематизація. Моделі до задач. Порівняння чисел. |
15.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1] ; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами [1 МАО 2.1] |
|
130 |
Повторення і систематизація. Плоскі та об’ємні геометричні фігури. Задачі. |
19.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання[1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] |
|
131 |
Повторення і систематизація. Дії з десятками. Порівняння десятків. |
20.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4] |
|
132 |
Повторення і систематизація. Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр. |
21.05 |
вимірює довжину відрізка [1 МАО 4.7]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
133 |
Повторення і систематизація. Вартість. Співвідношення між одиницями вартості. |
22.05 |
оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі - продажу, використовує їх короткі позначення (гривня - грн, копійка - к.) [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2] |
|
134 |
Повторення і систематизація. Додавання чисел у межах 20. |
26.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій[1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4] |
|
135 |
Повторення і систематизація. Віднімання чисел у межах 20. |
27.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій[1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4] |
|
136 |
Повторення і систематизація. Моделі до задач. Дії з іменованими числами. |
28.05 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання[1 МАО 4.1]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2];створює допоміжну модель задачі різними способами [1 МАО 2.1] |
|
137 |
Повторення і систематизація. Час. Одиниці часу. |
29.05 |
користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7] |
|
138 |
Повторення і систематизація. Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. |
02.06 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1];оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4] |
|
139 |
Повторення і систематизація. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових. |
03.06 |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4] |
|
140 |
Підсумковий урок за рік. |
05.06 |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3] |