Календарно - тематичне планування з математики для 1 класу II семестр з очікуваними результатами за підручником В. Г. Бевз

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з математики для 1 класу II семестр з очікуваними результатами за підручником В. Г. Бевз
Перегляд файлу

                                                               

                                                                      Календарно – тематичне планування  з математики

                                                                                    II семестр

                                                                            4 години на тиждень

Математика : підруч. для 1 класу закладів загальної середньої освіти / В.Г. Бевз, Д.В. Васильєва.-К. : Видавничий дім «Освіта». 2018.-128с. : іл..

Урок

                                  Тема уроку

Дата

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

                                                                     Подорож до міста «Лічба десятками»

64

Повторний інструктаж з ТБ та ОП. Повторення знань та умінь.

20.01

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10[1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

65

 Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 1– 50.

21.01

 читає і записує числа, утворює числа різними способами[1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами[1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

66

Лічба десятками в межах 50.

22.01

 читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

67

Лічба десятками. Розрядні числа 60 – 100.

23.01

 читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

68

Числові вирази. Порівняння десятків.

27.01

читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

69

Дії з десятками.

28.01

читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

70

Дії з десятками. Порівняння десятків.

29.01

читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

71

Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр.

30.01

вимірює довжину відрізка [1 МАО 4.7]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

72

Набуваємо досвіду.

03.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації[1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

73

Вартість. Співвідношення між одиницями вартості.

04.02

оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі - продажу, використовує їх короткі позначення (гривня - грн, копійка - к.) [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

74

Набуваємо досвіду.

05.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації[1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

75

Набуваємо досвіду.

06.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій[1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

76

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

10.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

                                                                     Подорож до міста «Двоцифрові числа»

77

Числа 11 – 15.

11.02

читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа[1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами[1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

78

Числа 16 – 20.

12.02

читає і записує числа, утворює числа різними способами[1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа[1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

79

Числа 11 – 20.

13.02

читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

80

Склад двоцифрових чисел.

17.02

читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

81

Додавання чисел у межах 20.

18.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

82

Віднімання чисел у межах 20.

19.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

83

Числа 21 – 50.

20.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

84

Читання, запис і порівняння чисел 21 – 50.

24.02

обчислює значення виразів на 1 - 2 дії [1 МАО 4.3];

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

85

Числа 51 – 100.

25.02

виконує обчислення в межах 20 на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

86

Читання, запис і порівняння чисел 50 – 100.

26.02

обчислює значення виразів на 1 - 2 дії [1 МАО 4.3];

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

87

Маса. Одиниця маси – кілограм.

27.02

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

88

Набуваємо досвіду.

03.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

89

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

04.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

                                                                     Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел»

90

Додавання і віднімання числа 1.

05.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

91

Визначення часу за годинником.

06.03

користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7];

92

Додавання одноцифрового числа до розрядного числа.

10.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

93

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового числа.

11.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

94

Набуваємо досвіду.

12.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

95

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

13.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

96

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

17.03

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

97

Додавання десятків до двоцифрових чисел.

18.03

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1 МАО 4.5]; відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами[1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

98

Віднімання десятків від двоцифрових чисел.

19.03

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1 МАО 4.5];відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

99

Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових.

20.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

100

Набуваємо досвіду. Робота з даними.

24.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

101

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

25.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

102

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

26.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

103

Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

27.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

104

Підсумковий урок. Проект «Математика в професії моєї родини».

31.03

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

                                                                     Подорож до міста «Величини»

105

Довжина. Одиниці довжини.

01.04

вимірює довжину відрізка[1 МАО 4.7]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

106

Дії з іменованими числами та їх порівняння .

02.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

107

Маса. Одиниці маси.

03.04

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]

108

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

07.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

109

Місткість. Одиниці місткості.

08.04

 вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

110

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

09.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

111

Вартість. Одиниці вартості.

10.04

оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі - продажу, використовує їх короткі позначення (гривня - грн, копійка - к.) [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

112

Дії з іменованими числами та їх порівняння.

14.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

113

Час. Одиниці часу.

15.04

користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7];

114

Повторення і систематизація. Розвивальні

завдання.

16.04

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

                                                                     Подорож до міста «Я вже вмію і знаю»

115

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні

твердження. Довжина ламаної.

17.04

визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; обчислює значення виразів на 1 - 2 дії[1 МАО 4.3]; відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]

116

Числові вирази. Рівності. Геометричні фігури.

23.04

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5]

117

Нерівності. Числовий промінь. Робота з

даними.

24.04

порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8]

118

Задачі. Істинні та хибні рівняння та нерівності.

28.04

порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2];

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8]

119

Числовий промінь. Знаходження невідомого доданка.  Геометричні фігури.

29.04

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур[1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5]

120

Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням.

30.04

порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО 4.8]

121

Нумерація в межах 100. Об’ємні геометричні

фігури. Задачі.

01.05

відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа,утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]

122

Плоскі геометричні фігури. Задачі.

05.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5]

123

Моделі до задач. Порівняння чисел.

06.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3];розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1];  розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами [1 МАО 2.1]

124

Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

07.05

відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа,утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]

125

Міркуй. Розв’язуй. Зростай.

08.05

відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа,утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]

126

Діагностувальна робота «Я вже вмію і знаю».

12.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]

127

 Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і систематизація. Проект «Математика навколо нас».

13.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]

128

Повторення і систематизація. Маса. Одиниця маси – кілограм.

14.05

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр - см, дециметр - дм, метр - м); маси (кілограм - кг); місткості (літр - л); часу (година - год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

129

Повторення і систематизація. Моделі до задач. Порівняння чисел.

15.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1] ; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами [1 МАО 2.1]

130

Повторення і систематизація. Плоскі та об’ємні геометричні фігури. Задачі.

19.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання[1 МАО 4.1]; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками [1МАО 4.5]; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5]

131

Повторення і систематизація. Дії з десятками. Порівняння десятків.

20.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та        розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]

132

Повторення і систематизація. Співвідношення між одиницями довжини. Дециметр. Метр.

21.05

вимірює довжину відрізка [1 МАО 4.7]; креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

133

Повторення і систематизація. Вартість. Співвідношення між одиницями вартості.

22.05

оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі - продажу, використовує їх короткі позначення (гривня - грн, копійка - к.) [1 МАО 4.3]; розв’язує і складає  прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]

134

Повторення і систематизація. Додавання чисел у межах 20.

26.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та        розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій[1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]

135

Повторення і систематизація. Віднімання чисел у межах 20.

27.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел[1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та           розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій[1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]

136

Повторення і систематизація. Моделі до задач. Дії з іменованими числами.

28.05

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання[1 МАО 4.1];  розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2];створює допоміжну модель задачі різними способами [1 МАО 2.1]

137

Повторення і систематизація. Час. Одиниці часу.

29.05

користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7]

138

Повторення і систематизація. Додавання одноцифрових чисел до двоцифрових.

02.06

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та          розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1];оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]

139

Повторення і систематизація. Віднімання одноцифрових чисел від двоцифрових.

03.06

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; визначає та          розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; відомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]

140

Підсумковий урок за рік.

05.06

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [1 МАО 4.3]

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дорошенко Оксана
    Самеи те, що я шукала! Величезне дякую!!!! Чи можна на І семестр додати!? Дуже треба! Будб ласка!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
12 січня
Переглядів
1500
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку