Календарно - тематичне планування з основ здоровя для 3 класу за оновленою програмою

Про матеріал

Підручник. Бех І.Д., Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Страшко С.В. Основи здоров'я : підруч. для 3-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. – К. : Алатон, 2012. – 136 с.

Перегляд файлу

Основи здоров’я

1 год на тиждень

Підручник. Бех І.Д., Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Страшко С.В. Основи здоров'я : підруч. для 3-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. – К. : Алатон, 2012. – 136 с.

І семестр

з/п

Тема уроку

Стор.

Дата

Примітка

Здоров’я людини

 

1

Показники здоров'я і розвитку дитини. Практична робота: Вимірювання пульсу.

3-11

 

 

2

Чинники, що  впливають на здоров’я.

12-15

 

 

3

   Здоровий спосіб життя. Корисні звички. Практична робота:Складання правил здорового способу життя.

16-21

 

 

Фізична складова здоров'я 

 

4

Природні ритми і здоров’я. Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для зору і формування постави. Практична робота: Вправи для підвищення працездатності.

22-27

 

 

5

Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом.

 

28-31

 

 

6

Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом і взуттям.

 

32-35

 

 

7

Корисні і шкідливі мікроорганізми. Захисні сили організму. Профілактика інфекцій, що передаються контактним і повітряно-крапельним шляхом. Практична робота: Моделювання поведінки під час епідемії грипу.

 

36-41

 

 

8

Вітаміни і мікроелементи, їх вплив на здоров’я. Вибір продуктів харчування.

 

42-45

 

 

9

Харчові отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях. Практична робота: Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

46-50

 

 

Соціальна складова здоров'я

 

10

Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас. Практична робота:

Обговорення літературних джерел про сутність і значення взаємодії: української народної казки: «Ріпка» і байки Л. Глібова: «Лебідь, Щука і Рак».

51-55

 

 

11

Родинні стосунки. Взаємодопомога членів родини. Практична  робота:Як зробити приємність

 

56-59

 

 

12

Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. іншому. Практична робота:  Створення подарунку дитині, яка має проблеми зі здоров'ям.

60-63

 

 

13

Ефективне спілкування. Уміння слухати. Практична робота: Як попросити про послугу чи допомогу.

64-67

 

 

14

Запобігання конфліктам і роз’язання їх.

Практична робота :Моделювання ситуацій попередження конфліктів з однолітками та мирного розв’язання конфліктів, які виникли

 

 

 

 

15

Виконання проекту: «Прагнемо бути здоровими!» (за рахунок резервних годин). Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

 

ІІ семестр ―  (1год на тиждень) ― 19 тижнів

п/п

Тема уроку

Стор.

підр.

Дата

примітка

16.

Вплив комп’ютерних ігор на психічне і фізичне здоров’я дітей.

Профілактика комп’ютерної залежності.

74-75

 

 

17.

Безпека вдома. Правила користування  джерелами водопостачання .

Практична робота.Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»

76-77

 

 

18.

Пожежна безпека.

 

78-79

 

 

19.

Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота. Ознайомлення із застережними знаками «небезпека ураження електричним струмом», «легкозаймиста речовина».

80-83

 

 

20.

Правила  користування  газовою плитою. Ознаки  витоку газу. Порядок дій при витоку газу.

Практична робота. Ситуаційна гра «Як діяти при витоку газу»

84-87

 

 

21.

Дорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості.  Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху (з дорожніми знаками: 1.27, 1.28, 1.30, 3.8, 4.12, 5.41, 5.43).

88-91

 

 

22.

Поведінка біля залізничної колії

 

92-95

 

 

23.

Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі.

96-99

 

 

24.

Безпека велосипедиста.

100-103

 

 

25.

Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу.

 

104-107

 

 

26.

Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу)

108

 

 

27.

Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота. Вправи на тренування зорової та

слухової пам’яті і концентрації уваги.

109-113

 

 

28.

Характер і здоров’я.

114-117

 

 

29.

Самооцінка характеру.

Практична робота. Визначення рис власного характеру

118-120

 

 

30

Доброзичливість і здоров’я людини. 

 

 

 

 

31.

Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння. Практична робота. Створення колажу: «Що приносить мені радість».

121-123

 

 

32.

Творчі здібності дитини. Розвиток уяви.

 

124

 

 

33.

Виконання проекту:  «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката ). Повторення і узагальнення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку