Урок " Охорона здоров"я в медичних закладах"

Про матеріал

Мета.Розширити знання учнів про охорону здоров΄я дітей в медичнихзакладах: ,поліклініках, лікарнях, санаторіях; ознайомити з професіями медичних працівників, які допомагають зберегти здоров΄я; формувати бажання піклуватися про власне здоров΄я і в разі потреби звертатися за допомогою.

Перегляд файлу

Мета.Розширити знання учнів про охорону здоров΄я дітей в медичних   закладах: ,поліклініках, лікарнях, санаторіях; ознайомити з професіями медичних працівників, які допомагають зберегти здоров΄я; формувати бажання піклуватися про власне здоров΄я і в разі потреби звертатися за допомогою.

 

Обладнання: ілюстрації до теми, таблиці, персонажі, атрибути для сюжетно- рольової гри «На прийомі у лікаря», підручник, робочий зошит.

 

 Хід уроку

  1. Організаційний момент

Девіз.

Щоб міцне здоров΄я  мати,

Треба правила всі знати.

Бо здоров΄я –це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно.

І доступні для людини

Всі дороги і стежини!

-Перше правило –весела усмішка. Подаруйте її своїм друзям.

  1. Актуалізація опорних знань

      (Гра «Ромашка»)

 2.1. Оголошення теми і мети уроку

-Сьогодні ми продовжимо нашу подорож у країну Здоров΄я. Наше завдання –діднатися, де можна зміцнити своє здоров΄я, а часто вилікуватись, якщо раптом здолає якась недуга.

     Подорожувати з нами будуть давні знайомі- лікар Айболить і лікар Пілюлькін.

    3. Вивчення нового матеріалу

Лікар Айболить. Стривайте, стривайте. Я повинен вас оглянути, чи готові ви в дорогу. Попрошу всіх стати і виконати мої команди.

Всі вдихайте…

Видихайте…

Все в порядку, спочивайте.

Дружно руки піднімайте…

Все прекрасно, опускайте…

Нахиліться, розігніться…

Станьте прямо, усміхніться…

Так, я оглядом задоволений,

Бо ніхто з дітей не хворий.

Всі веселі і здорові.

В путь-дорогу всі готові? (Готові)

 

3.1. Ознайомлення з планом подорожі до медичних закладів.

Перша зупинка. Поліклініка.

-Хто з вас був у поліклініці? Що таке поліклініка?

3.2. Бліц- турнір.

- Як називається лікар, що лікує зуби?

- Хто лікує вухо, горло, ніс?

- Робить операцію?

- Лікує простудні захворювання?

- Вправляє кістки після перелому?

-Виправляє мовні вади дітей?

 

3.3. Сюжетно- рольова гра «На прийомі у  зубного лікаря - стоматолога».

Дійові особи. Зубний лікар, мама хворого, Щітка, зубна паста.

Мама.- Лікарю, допоможіть, у мого сина зуб болить.

Лікар.-Так. Все зрозуміло. Карієс!

Мама.-Чому обов΄язково потрібно чистити зуби?

Лікар.- Я вилікую хворий зуб, але на майбутнє, щоб таке не повторилося, раджу  подружитися з профілактичними засобами.

       Зубна  щітка.                       Я-невтомна трудівниця,

Мені вірять люди.

Хто зі мною поведеться,

Той здоровим буде,

          Будре часто усміхатись білими зубами.

       Мене знає вся малеча, і бабусі, й мами.

Чистоту тримаю в роті.

Справу знаю чітко.

Вам ім΄я моє знайоме,

Бо зубна я… (щітка).

 

         Паста.                                Маю вигляд я і смак-

Можеш подивитися-

І без мене вам ніяк

Всім не обійтися.

Я- не страва, не напій,

Та в роботі часто

З щіткою завжди дружу.

Ім΄я моє-…(паста)

3.4. Робота з таблицею «Як правильно чистити зуби»

3.5. Робота в зошиті.

       Обговорення проблеми

  • Що може статися, якщо займатися самолікуванням?
  • Як ти чинитимеш, якщо почуватимешся погано?

Гра «так чи ні?»

  • Доведіть свою думку. Звертатися до лікаря треба, коли:

болить голова (+)

      болить живіт(+)

      поганий настрій (-)

      контрольна робота з математики (-)

-Коли востаннє були на прийомі в педіатра? А в інших лікарів?

Гра «Конференція лікарів»

З΄єднати  стрілками назви хвороб і фах лікаря.

3.6. Сюжетно- рольова гра «На прийомі в окуліста».

Дійові особи.Лікар, пацієнт.

 Правила гігієни зору.

  • Не  можна розглядати  текст зблизька.
  • Книжку тримати на відстані 30-35см.
  • Не можна читати в транспорті, коли він рухається.
  • Не можна  читати лежачи.
  • Світло  повинно падати  зліва.

Друга зупинка. Лікарня.

Бесіда.

  • Що таке лікарня?
  • Хто з вас лежав у лікарні?
  • Що роблять медичні працівники у лікарні?
  • Чим відрізняється поліклініка від лікарні?

 

Третя зупинка. Санаторій.

-Хто з вас  бував у у санаторіях і може поділитись своїми враженнями?

(Назва походить від латинського слова, що означає «зцілюю».)

  • Пригадайте, чи  є в нашій місцевості санаторії?

 

4.Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті «Медична служьа в Україні» в групах.

  1. У шкільному медичному кабінеті.
  2. У дитячій поліклініці.
  3. Швидка медична допомога.
  4. У лікарні.
  5. У санаторіях.

2. Розповідь  про медичну  допомогу  представників від кожної групи.

3. Гра « Доповни речення»

  • Вкусила комаха- (прикласти розмочену таблетку валідолу або грудочку цукру.)
  • Вкусив кліщ –(змастити милом чи олією.)
  • Болить зуб-(полоскати рот солоною водою.)
  • В око потрапила порошинка –(промити повіки.)

 

5. Підсумок уроку

Якщо хочеш здоровим бути,
правило запам΄ятай:

Сам про своє здоров΄я дбай,

На лікарів цю турботу не перекладай.

Лікарі лікують хворих,

здоров΄я вонт не творять.

Людина повинна сама
дисциплінована  бути й вольова.

 

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку