"Календарно - тематичне планування з уроків «Всесвітньої історії. Історії України.» для 6 класу (інтегрований курс) з інклюзивним навчанням I семестр".

Про матеріал

"Календарно - тематичне планування з уроків «Всесвітньої історії. Історії України.»

для 6 класу (інтегрований курс) з інклюзивним навчанням" (70 годин на рік, 2 години на тиждень)

Підручник: «Всесвітня історія. Історія України.», 6 клас авт.: О.І. Пометун, П.В. Мороз, Ю.Б. Малієнко Видавництво: «Освіта», 2014

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування                                                                      з уроків «Всесвітньої історії. Історії України.»                                                                       для 6 класу (інтегрований курс)                                                                                                                                                                                               з інклюзивним навчанням                                                                                          (70 годин на рік, 2 години на тиждень)                                                                                 зі змінами згідно Наказу МОН № 236 від 21.02.2019 р.

                                                                                                                                                                    Підручник: «Всесвітня історія. Історія України.», 6 клас                                                                                        авт.: О.І. Пометун, П.В. Мороз, Ю.Б. Малієнко                                                                                                                                  Видавництво: «Освіта», 2014      

 

I - семестр


уроку

Дата

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Примітки

Вступ.

Результати навчально-пізнавальної діяльності:

  • Навчальні досягнення учнів:

- пояснює, що вивчає історія стародавнього світу; 

- дає визначення поняттям: “цивілізація“, “ера“, “старий стиль“, “новий стиль“;

- називає види історичних джерел;

- пояснює з якою метою людство звертається до вивчення стародавньої історії;

- називає види календарів.

  • Спрямованість корекційно – розвивальної роботи та очікування результатів:

- формувати уявлення про хронологічні межі  та предмет історії стародавнього світу;

- розвивати навички лічби років до нашої ери.

1

 

Вступ до історії Стародавнього світу.

1

 

2

 

Відлік часу в історії Cтародавнього світу.

1

 

Розділ І. Життя людей за первісних часів.

Результати навчально-пізнавальної діяльності:

  • Навчальні досягнення учнів:

- називає основні передумови появи людини, характеризує основні заняття найдавніших людей, визначає й пояснює відмінності  між найдавнішою і сучасною людиною, роль праці у становленні сучасної людини;

- пояснює, як зміни природнього середовища  вплинули на зміни життя людини ;

- чим відрізнявся кроманьйонець від неандертальця;

- дає визначення понять “родова община“,  “племя“, “матріархат”;

- характеризує роль  кроманьйонця  в еволюції людини, розповідає про виникнення землеробства , скотарства і ремесла;

- визначає причини  переходу від родової общини до сусідської, працює з історичними схемами;

- простежує зв´язок  між розвитком знарядь праці, удосконаленням господарства  й формуванням  нових відносин між людьми;

- розповідає про трипільську культуру -  найдавнішу цивілізацію на території України;

- простежує зв´язок між природними умовами і розвитком людського суспільства.

  • Спрямованість корекційно – розвивальної роботи та очікування результатів:

- формувати вміння встановлювати відмінні та подібні риси, порівнюючи “людину вмілу“ і “людину  прямоходячу“;

- формувати навички встановлювати причинно – наслідкові  зв´язки;

- роботи з історичною  схемою.

3

 

Виникнення людини.

1

 

4

 

Господарство первісної  людини.

1

 

5

 

Суспільна організація за первісних часів.

1

 

6

 

Становлення держави за первісних часів.

1

 

7

 

Культура та вірування людей за первісних часів.

1

 

8

 

Практичне заняття «Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України».

1

 

9

 

Трипільська культура.

1

 

10

 

Контрольна робота за темою: «Життя людей за первісних часів».

1

 

Тематичне оцінювання

                                                                                                                                            Розділ ІІ. Цивілізації Давнього Сходу.

Результати навчально-пізнавальної діяльності:

  • Навчальні досягнення учнів:

- характеризує природно – кліматичні умови Дворіччя, називає основні  міста - держави Месопотамії;

- визначає роль писаних законів в організації життя суспільства, дає визначення понять “імперія“, “загарбницька війна“, “колонія“.

- дає моральну оцінку загарбницьких воєн і завойовницької політики, називає основні заняття жителів Фінікії;

- має уявлення про Біблію – письмове джерело з історії Стародавнього Сходу, релігійну святиню і визначну пам´ятку культури;

- розповідає про утворення, розквіт і занепад  Халдейського царства;

- виникнення, розвиток і занепад перської держави;

- поселення кіммерійців та скіфів на території сучасної України;

- має уявлення про природно – кліматичні  умови  і географічне розташування Індії, розповідає про основні етапи освоєння людиною півострова  Індостан, релігійні погляди в Стародавній Індії;

- називає галузі культури, що розвивалися в Індії в найдавніший час, визначає особливості суспільного устрою Індії;

- характеризує природно – кліматичні умови і географічне положення Китаю, визначає передумови  появи  держав у Китаї;

- називає основні події історії  імперії Цінь та  імперії  Хань, робить висновок: що держава, яка  не дбає про своїх громадян,  може  загинути від рук  повсталого народу;

- називає основні  напрямки  розвитку релігії  та культури  Стародавнього Китаю.

  • Спрямованість корекційно – розвивальної роботи та очікування результатів:

- удосконалити навички роботи з історичною картою,  складання історичних схем, встановлення причинно – наслідкових зв´язків, порівняння  однотипних історичних явищ;

- розвивати навички групової роботи;

- набувати навики роботи з історичним джерелом,  навики роботи  із заповнення порівняльної таблиці;

- розвивати вміння порівнювати однотипні явища в історії різних країн;

- удосконалювати навички  встановлення взаємозв´язку між географічним розташуванням і господарським розвитком країни, формувати навички визначення  загальних закономірностей і особливостей у розвитку  стародавніх держав. 

- удосконалювати навички роботи з текстом підручника й  історичною картою,  порівняння однотипних історичних явищ оформлення результатів роботи у вигляді таблиць.

Тема 1. Давній Єгипет.

11

 

Вступ до історії Давнього Єгипту.

1

 

12

 

Утворення Єгипетської держави.

1

 

13

 

Давній Єгипет у ІІ тис. до н. е.

1

 

14

 

Релігія, міфологія, культура Давнього Єгипту.

1

 

15

 

Практичне заняття «Міфи та релігія Давнього Єгипту.»

1

 

16

 

Контрольна робота за темою: «Давній Єгипет.»

1

 

Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії.                                  Кіммерійсько - скіфський світ.

17

 

Цивілізації Дворіччя в ІІІ–ІІ тис. до н. е.

1

 

18

 

Фінікія та Ізраїльсько - Іудейське царство.

1

 

19

 

Держави Центральної Азії в І тис. до н. е.

1

 

20

 

Кіммерійсько - скіфський світ.

1

 

21

 

Практичне заняття «Історичні джерела про скіфів. Геродот про скіфський похід Дарія І»

1

 

22

 

Контрольна робота за темою: «Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кіммерійсько-скіфський світ.»

 

1

 

Тематичне оцінювання

Тема 3. Давні Індія та Китай.

23

 

Давня Індія. Культура та релігія Давньої Індії.

1

 

24

 

Давній Китай.

1

 

25

 

Культура та релігія Давнього Китаю.

1

 

26

 

Практичне заняття «Наукові знання, освіта та писемність у Давньому Китаї.»

1

 

27

 

Контрольна робота за темою: «Давні Індія та Китай.»

1

 

                                                                                                                                                   Розділ ІІІ. Історія Давньої Греції

Результати навчально-пізнавальної діяльності:

  • Навчальні досягнення учнів:

- називає перші осередки цивілізації в Європі, переказує зміст найбільш  відомих міфів Стародавньої Греції;

- розповідає про релігійні уявлення стародавніх греків, порівнює релігійні вірування греків та інших стародавніх народів;

- має уявлення про зміст поем Гомера  ”Ілліада“ та “Одіссея“, вміє оцінювати визначні  літературні пам´ятки  Стародавньої Греції;

- має цілісне уявлення про розвиток Греції у ІІ - І тисяч. до  н.е.;  

- визначає причини занепаду ахейської цивілізації;

- особливості розвитку Спарти, а також причини, що їх зумовили;

- простежує шляхи формування  основ  афінської демократії, знає нову термінологію, що характеризує політичний устрій Афін.

  • Спрямованість корекційно – розвивальної роботи та очікування результатів:

- удосконалювати навички роботи зі схемою, в групах, з підручником;

- застосування знань, отриманих під час уроків і роботи з додатковою літературою;

- розвивати  вміння порівнювати  релігійні вірування греків та інших стародавніх народів;

- установлення причинно – наслідкових зв´язків, формувати вміння висловлювати власну думку та відстоювати її.

Тема 1. Становлення античної грецької цивілізації.

28

 

Становлення цивілізації Давньої Греції.

1

 

29

 

Практичне заняття «Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера».

1

 

30

 

Мінойська та Ахейська палацові цивілізації.

1

 

31

 

Давня Греція у VІІІ–VІ ст. до н. е. Велика грецька колонізація.

1

 

32

 

Контрольна робота за темою: «Велика грецька колонізація.»

1

 

Тематичне оцінювання

 

doc
Пов’язані теми
Історія України, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
1492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку