Календарно – тематичний план з інформатики 2клас
До підручника «Інформатика» для 2 класу
(автори І. Большакова, К. Барна)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата
|
Дата |
Примітка |
І гр. |
ІІ гр. |
|||
1 |
Я в комп’ютерному класі. Я вмикаю і вимикаю комп’ютер. |
|
|
|
2 |
Я дізнаюсь про інформацію і повідомлення. Я переміщую значки на робочому столі. |
|
|
|
3 |
Я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчусь розрізняти об’єкти на робочому столі. |
|
|
|
4 |
Я дізнаюсь, якою буває інформація. Я відкриваю програму. |
|
|
|
5 |
Я виконую дії з інформацією. Я дізнаюся про вікна програм |
|
|
|
6 |
Я вчуся подавати повідомлення різними способами.Я користуюсь меню у середовищі графічного редактора |
|
|
|
7 |
Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю інформаційний знак в середовищі графічного редактора. |
|
|
|
8 |
Я передаю повідомлення різними способами.Я створюю повідомлення в середовищі графічного редактора |
|
|
|
9-10 |
Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора |
|
|
|
11 |
Я опрацьовую інформацію |
|
|
|
12 |
Я опрацьовую інформацію |
|
|
|
13 |
Як передають інформацію? |
|
|
|
14 |
Я зберігаю інформацію |
|
|
|
15 |
Я малюю в графічному редакторі |
|
|
|
16 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет |
|
|
|
17 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет |
|
|
|
18 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Дитячі і дорослі сайти. QR код. |
|
|
|
19 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат. |
|
|
|
20 |
Я спілкуюся в мережі Інтернет. Я розрізняю приватну і публічну інформацію. Паролі. |
|
|
|
21 |
Я знаю правила безпеки в мережі Інтернет. |
|
|
|
22 |
Команди і виконавці. |
|
|
|
23 |
Як складають алгоритм? |
|
|
|
24-25 |
Які бувають виконавці? |
|
|
|
26 |
Команди. Виконавці. Алгоритм. |
|
|
|
27 |
Комп’ютер як виконавець. Скретч. |
|
|
|
28 |
Скретч. Спрайти. |
|
|
|
29 |
Скретч. Тло сцени. |
|
|
|
30 |
Скретч. Скрипти. |
|
|
|
31-32 |
Скретч – проєкти ( на вибір) |
|
|
|
33-34 |
Я досліджую властивості об’єктів |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|