Тема: З чого складається комп’ютер.

Про матеріал
Мета: Ознайомити учнів з основними пристроями ПК та їх призначенням, назвами та призначенням пристроїв системного блока. Розвивати уважність, па
Перегляд файлу

Тема: З чого складається комп’ютер.

Мета: Ознайомити учнів з основними пристроями ПК та їх призначенням, назвами та призначенням пристроїв системного блока. Розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, сформувати вміння узагальнювати, міркувати. Виховувати відповідальність, самостійність, підвищувати інформаційну культуру учнів.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання: програма "Лісова галявина"

Програмне забезпечення: комп'ютерна програма «Сходинки до інформатики», зупинка «Стрільці по яблуках», презентація на тему «Пристрої комп'ютера».

Література:

Хід уроку

 

І. Організація початку уроку

1. Привітання

- Доброго дня,діти !

Сьогодні урок інформатики у вас проведу я, мене звуть Юлія Анатоліївна

2.Перевірка готовності до уроку

Діти на парті повинно бути: пенал,зошит,підручник все зайве приберіть.

II. Мотивація навчальної діяльності

 

-Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі. (Інструктаж як потрібно поводитися у комп’ютерному класі,у кожного учня на парті)

Інструктаж як потрібно поводитися у комп’ютерному  класі

СУВОРО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

-чіпати роз’єми з’єднувальних кабелів, торкатися до проводів живлення і пристроїв заземлення;

-доторкатися до екрана з тильного боку монітора;

-вмикати і вимикати апаратуру без вказівки вчителя;

-класти диски, книги, зошити на апаратуру;

-працювати у вологому одязі та вологими руками;

-заходити до кабінету у верхньому одязі.

- працювати за комп’ютером на відстані  60-70 см, зберігаючи правильну осанку;

III. Актуалізація опотних знань
Тестове завдання. Вибери правильний варіант відповіді.

• Для розрахунків комп'ютери використовують у:

а) бібліотеках;

б) кіностудіях;

в) банках та офісах.

• Де комп'ютери зберігають інформацію про маршрути, наявність вільних
місць:

а) у касах банків;

б) у касах попереднього продажу квитків;

в) у супермаркетах.

• Для проектування нових будинків, мостів, розроблення сучасних
проектів оновлення міста комп'ютер використовують:

а) інженери;

б) продавці;

в) бібліотекарі.

• Для моделювання зачісок комп'ютер використовують у:

а) будинках моделей;

б) косметичних салонах;

в) перукарнях.

• Для створення спеціальних ефектів комп'ютери використовують у:

а) лікарнях;

б) бібліотеках;

в) кіностудіях.

"Для розумників і розумниць".

Закінчи речення:

Вівторок, середа, четвер, неділя - це...(Тиждні)

Україна, Польща, Франція, Англія - це...(Країни)

Стебло, листочок, пелюсточки - це... (Квітка)

Склади слова.

ця, ни, си (синиця)

ва, сли  (слива)

бе, не, СА (небеса)

  мон, ли (лимон)

ли, ка, на (калина)

по, ля, то (тополя)

ло, масс (масло)

ля, зу, зо (зозуля)

Зі слів кожного рядка скласти речення.

Сніг, на, лежить, полях, іскристий.

Садок, біля, є, школи, нашої.

Землю, гарні, покрили, сніжинки.

Замерзла, льодом, річка, і, снігом, вкрилася.

Повідомлення теми і мети уроку.

Отже, ми побачили, що слова і речення складаються з частинок. А як ви думаєте, комп'ютер теж складається з частинок? (Так). І сьогодні на уроці ми дізнаємось, з яких же частинок він складається. А тема уроку так і називається "З чого складається комп'ютер".

IV. Вивчення нового матеріалу.

Словникова робота.

Монітор- це екран, на якому відображається інформація, з якою працює комп'ютер.

Системний блок- це пристрій, в якому знаходяться пам'ять, процесор, пристрої для введення і збереження інформації.

Клавіатураі миша.За допомогою їх ми вводимо інформацію в комп'ютер.

Принтер- пристрій для друкування текстів і малюнків.

Сканер- це пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп'ютер те, що зображено на фотографії.

Читання ланцюжком по рядку.

Фізкультхвилинка.

Вчора сонце так світило,

Що ведмедя розбудило.

Виліз сонний із барлоги

Та й подався на дороги,

А на тій дорозі сніг

До ведмежих липне ніг.

"Рано, - думає бурмило, -

Мене сонце розбудило".

Глянув на зимовий ліс

І швиденько спать поліз.

V. Робота за комп'ютером.
1. Бесіда.

Діти, пригадайте, як треба тримати спину, сидячи за комп'ютером?

Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою "Лісова галявина". Треба допомогти гномам зібрати гриби та ягоди.

Спочатку підведи стрілку-вказівник миші до гриба. Потім натисш ліву кнопку миші і тримай її натиснутою - ти схопив грибок. Не відпускаючї кнопку миші, пересувай мишу по килимку - перенеси грибок у кошик. Тепер відпусти кнопку миші - грибок опинився у кошику.

Так само ти можеш перенести у кошик ягідку.

Релаксація.

1. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 раз.

2. В середньому темпі проробити рухи очима: в верх-вниз,в ліво-вправо,повторити 3-4 рази.
 

VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

• Що нового ви дізналися на уроці?

• Назвіть основні складові частини комп'ютера.

• Що таке монітор?

• Для чого використовують принтер?

• Для чого служать миша і клавіатура?

• Що ми робимо за допомогою принтера?

• Для чого служить сканер?

docx
Додано
29 вересня
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку