Календарно- тематичне планування 11 клас Oxford exam trainer b1

Про матеріал
Календарно- тематичне планування 11 клас Oxford exam trainer b1 зі змістовими лініями та очікуваними результатами
Перегляд файлу

№п

п

Дата

Тема

Очікувані

результати

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Говоріння

Дом. завд.

Примі

тка

                                                                                           Я, моя родина, мої друзі

1

 

Cім’я і взаємовідносини

Розповідати про сім’ю та стосунки

Громадянська відповідальність

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Планує траєкторію власного життя. Описує сучасні тенденції поведінки підлітків, пріоритетів у дружбі.

Relationships’ phrases: to break up, to be in / have close relationship, have a lot in common, keep in touch, settle down, ups and downs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Infinitive and Gerund (-ing

 

Indirect questions

How close are you and your family? Who are you closest to? What is the best age to have children?

 

 

2

 

Для чого друзі?

Розумітися на дружбі й її цінностях

Friendship: cooperation, emotional support, have fun, shared experiences

What are friends for? What does friendship mean?

 

 

3

 

Вже час одружуватися?

Уміти робити вибір

Conflicts: break a promise, threaten, accept the blame for, leave alone, make fun of, obey, punish

 

 

 

4

 

Сусідство

Розповідати про власний внесок у суспільство

common knowledge, sense of community, office space, share a space

How well do you know your neighbours?

 

 

5

 

Прохання друга про послугу

Писати листа до друга з проханням про послугу

 

Would you mind talking… Could you possibly … If you have time, could …

 

 

6

 

Взаємовідносини між членами родини

Порівнювати стосунки в родині, дискутувати, говорити про різні вікові групи

 

 

Do you always obey your parents’ rules?

 

 

7

 

Повторення та систематизація вивченого.

 

 

 

 

 

 

                                                                                            Молодь і молодіжна культура

8

 

Люди і суспільство

Спілкуватися на теми  соціальні проблеми, політику

Громадянська відповідальність

 

body shape, social background, wealth, gender, elderly people, care, caring, donate, underprivileged, underserving, tuition fees, advertising, campaigning, child trafficking, reform, rules, unemployment,

 

What influences people’s impressions of another person? What charities do you know in Ukraine?

 

 

9

 

Життя і проблеми молоді

Аналізувати інформацію

Вміє описати суспільні тренди та їхні наслідки. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Collocations with take: take note, take action, take an interest, take for granted, take the pressure off

until/when for linking events in the present, past and future

 

 

Past tenses review, used to and would

How important do you think clothing brands are? Would you buy a cheap pair of jeans if…

 

 

10

 

Перфекціонізм

Молодіжний рух в Україні та у світі

Розуміння трендів у  молодіжному русі

People and society: perfectionism, happiness, obstacle

 

 

 

11

 

Чоловіки і жінки

Сприймати на слух інформацію про різні статі

Society: brain, breadwinner, caring, decision-maker, education, female, holiday, logical, male, rational, stereotype, timing, upbringing

Do you think men and women usually have different interests?

 

 

12

 

Негативний вплив знаменитостей

Висловлювати власну думку щодо прочитаного

argue, assure, challenge, emphasize, expect, focus on, recognize

 

 

 

13

 

Повторення та систематизація вивченого.

 

 

 

 

 

 

14

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

                                                                                          Шкільне життя

15

 

Система освіти

Розповідати про систему освіти, життя й традиції школи й коледжу

 

Громадянська відповідальність

 

Обговорює системи освіти у різних країнах. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. Аналізуює та висловлює власну думку щодо освіти вдома та обміну студентами.

compulsory, coeducational, single-sex, timetable, curriculum, entrance exam, tuition fees, admission, extracurricular, voluntary

 

 

 

 

 

 

 

 

 

relative clauses and compound sentences

How do you plan to revise for the school-leaving exam? What techniques do you find the most helpful?

 

 

16

 

Складові студентського життя

Аналізувати та висловлювати власну думку щодо переходу до вищого закладу освіти

dissertation, undergraduate, lecturer, dean, rector, graduation

How difficult is it to make the transition from secondary school to higher education?

 

 

17

 

Міжнародні освітні програми

Висловлюва тися щодо міжнародних освітніх програм

oral exam, pass the exam, score, fail the exam, retake the exam, top mark, revise for a test/ an exam

What are your plans for when you leave school?

 

 

18

 

Обговорюючи вибір занять

Сприймати на слух інформацію про види занять.

oil painting, creative writing, accounting p. Application form, join, learn craft, option, practical, put my name down for

What class would you enrol in if you could choose anything?

 

 

19

 

Коментар блогу

Написати коментар у підтримку блогера, дати пораду

Cheer up, leave out, miss out, pick on, rely on

What have you enjoyed about being at school? What have you found difficult?

 

 

20

 

Випускні іспити

Дебатувати на тему екзаменів.

 

 

 

 

21

 

Повторення та систематизація вивченого.

 

 

 

 

 

                                                                                                                        Робота і професії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

Працевлаштування

Розповідати про професії, пошук роботи і працевлашту вання

Громадянська відповідальність

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

Розглядає шляхи самореалізації у сучасному суспільстві

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

apply for, be made redundant, be offered a job, be on a dole, career ladder / prospects, cover letter, CV, day off, deadline, employment prospects, fee, flexitime, full-time job, get a promotion

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

first, second and third conditional

How good are you at doing tasks to a deadline? Why is this skill important in the workplace?

 

 

23

 

Хоббі, що перетворилися на роботу

Розуміти та аналізувати текст про улюблену справу, що стала професією

admit (to), deal (with), develop, get (into), give presentations, take responsibility

Would you like to turn your hobby into a job in the future?

 

 

24

 

Віддалена робота

Розуміти і використати причинні наслідки

be drawn to, draw conclusions from, draw in, draw on, draw out, draw sb’s attention to, draw up, draw up

 

 

 

25

 

Переростання хоббі в бізнес

Сприймати на слух інформацію про хоббі, що потенційно може стати бізнесом

Hard, just, like, mad, potential, short, trouble

Brainstorm ways to turn hobby into a business.

 

 

26

 

Офіційний лист: запит інформації

Написати офіційний лист-запит

A rough idea of, could you tell me, further details, please send me, provide any information

What job would you do if you needed to earn some money? What would you enjoy about it?

 

 

27

 

Пошук роботи

Обговорювати ідеї щодо працевлашту вання молоді

advisor, candidate, cost-effective, cutting edge, deliver results, demanding, developer, driving license, exceed, mediation, networking, persuasive, profitable, relevant, rewarding

Would you do voluntary work in order to get a job? What problems do young people have when they are unemployed?

 

 

28

 

Повторення та систематизація вивченого.

 

 

 

 

 

 

29

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 серпня 2022
Переглядів
2112
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку