№п п |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Лексика |
Граматика |
Говоріння |
Дом. завд. |
Примі тка |
Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||
1 |
|
Cім’я і взаємовідносини |
Розповідати про сім’ю та стосунки |
Громадянська відповідальність Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Планує траєкторію власного життя. Описує сучасні тенденції поведінки підлітків, пріоритетів у дружбі. |
Relationships’ phrases: to break up, to be in / have close relationship, have a lot in common, keep in touch, settle down, ups and downs |
Infinitive and Gerund (-ing
Indirect questions |
How close are you and your family? Who are you closest to? What is the best age to have children? |
|
|
2 |
|
Для чого друзі? |
Розумітися на дружбі й її цінностях |
Friendship: cooperation, emotional support, have fun, shared experiences |
What are friends for? What does friendship mean? |
|
|
||
3 |
|
Вже час одружуватися? |
Уміти робити вибір |
Conflicts: break a promise, threaten, accept the blame for, leave alone, make fun of, obey, punish |
|
|
|
||
4 |
|
Сусідство |
Розповідати про власний внесок у суспільство |
common knowledge, sense of community, office space, share a space |
How well do you know your neighbours? |
|
|
||
5 |
|
Прохання друга про послугу |
Писати листа до друга з проханням про послугу |
|
Would you mind talking… Could you possibly … If you have time, could … |
|
|
||
6 |
|
Взаємовідносини між членами родини |
Порівнювати стосунки в родині, дискутувати, говорити про різні вікові групи |
|
|
Do you always obey your parents’ rules? |
|
|
|
7 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|
Молодь і молодіжна культура |
|||||||||
8 |
|
Люди і суспільство |
Спілкуватися на теми соціальні проблеми, політику |
Громадянська відповідальність
|
body shape, social background, wealth, gender, elderly people, care, caring, donate, underprivileged, underserving, tuition fees, advertising, campaigning, child trafficking, reform, rules, unemployment, |
|
What influences people’s impressions of another person? What charities do you know in Ukraine? |
|
|
9 |
|
Життя і проблеми молоді |
Аналізувати інформацію |
Вміє описати суспільні тренди та їхні наслідки. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
Підприємливість та фінансова грамотність
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Collocations with take: take note, take action, take an interest, take for granted, take the pressure off |
until/when for linking events in the present, past and future
Past tenses review, used to and would |
How important do you think clothing brands are? Would you buy a cheap pair of jeans if… |
|
|
10 |
|
Перфекціонізм Молодіжний рух в Україні та у світі |
Розуміння трендів у молодіжному русі |
People and society: perfectionism, happiness, obstacle |
|
|
|
||
11 |
|
Чоловіки і жінки |
Сприймати на слух інформацію про різні статі |
Society: brain, breadwinner, caring, decision-maker, education, female, holiday, logical, male, rational, stereotype, timing, upbringing |
Do you think men and women usually have different interests? |
|
|
||
12 |
|
Негативний вплив знаменитостей |
Висловлювати власну думку щодо прочитаного |
argue, assure, challenge, emphasize, expect, focus on, recognize |
|
|
|
||
13 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Шкільне життя |
|||||||||
15 |
|
Система освіти |
Розповідати про систему освіти, життя й традиції школи й коледжу |
Громадянська відповідальність
Обговорює системи освіти у різних країнах. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. Аналізуює та висловлює власну думку щодо освіти вдома та обміну студентами. |
compulsory, coeducational, single-sex, timetable, curriculum, entrance exam, tuition fees, admission, extracurricular, voluntary |
relative clauses and compound sentences |
How do you plan to revise for the school-leaving exam? What techniques do you find the most helpful? |
|
|
16 |
|
Складові студентського життя |
Аналізувати та висловлювати власну думку щодо переходу до вищого закладу освіти |
dissertation, undergraduate, lecturer, dean, rector, graduation |
How difficult is it to make the transition from secondary school to higher education? |
|
|
||
17 |
|
Міжнародні освітні програми |
Висловлюва тися щодо міжнародних освітніх програм |
oral exam, pass the exam, score, fail the exam, retake the exam, top mark, revise for a test/ an exam |
What are your plans for when you leave school? |
|
|
||
18 |
|
Обговорюючи вибір занять |
Сприймати на слух інформацію про види занять. |
oil painting, creative writing, accounting p. Application form, join, learn craft, option, practical, put my name down for |
What class would you enrol in if you could choose anything? |
|
|
||
19 |
|
Коментар блогу |
Написати коментар у підтримку блогера, дати пораду |
Cheer up, leave out, miss out, pick on, rely on |
What have you enjoyed about being at school? What have you found difficult? |
|
|
||
20 |
|
Випускні іспити |
Дебатувати на тему екзаменів. |
|
|
|
|
||
21 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
||
Робота і професії |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Працевлаштування |
Розповідати про професії, пошук роботи і працевлашту вання |
Громадянська відповідальність
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Розглядає шляхи самореалізації у сучасному суспільстві
Підприємливість та фінансова грамотність
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
apply for, be made redundant, be offered a job, be on a dole, career ladder / prospects, cover letter, CV, day off, deadline, employment prospects, fee, flexitime, full-time job, get a promotion |
first, second and third conditional |
How good are you at doing tasks to a deadline? Why is this skill important in the workplace? |
|
|
23 |
|
Хоббі, що перетворилися на роботу |
Розуміти та аналізувати текст про улюблену справу, що стала професією |
admit (to), deal (with), develop, get (into), give presentations, take responsibility |
Would you like to turn your hobby into a job in the future? |
|
|
||
24 |
|
Віддалена робота |
Розуміти і використати причинні наслідки |
be drawn to, draw conclusions from, draw in, draw on, draw out, draw sb’s attention to, draw up, draw up |
|
|
|
||
25 |
|
Переростання хоббі в бізнес |
Сприймати на слух інформацію про хоббі, що потенційно може стати бізнесом |
Hard, just, like, mad, potential, short, trouble |
Brainstorm ways to turn hobby into a business. |
|
|
||
26 |
|
Офіційний лист: запит інформації |
Написати офіційний лист-запит |
A rough idea of, could you tell me, further details, please send me, provide any information |
What job would you do if you needed to earn some money? What would you enjoy about it? |
|
|
||
27 |
|
Пошук роботи |
Обговорювати ідеї щодо працевлашту вання молоді |
advisor, candidate, cost-effective, cutting edge, deliver results, demanding, developer, driving license, exceed, mediation, networking, persuasive, profitable, relevant, rewarding |
Would you do voluntary work in order to get a job? What problems do young people have when they are unemployed? |
|
|
||
28 |
|
Повторення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|