Календарно - тематичне планування з англійської мови для 8 класу ЗНЗ за підручником О.Карп’юк на ІІ Семестр н.р.
№ |
Дата
|
Тема, підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
Д. З. |
|||||||||
К/П |
Ф/Д |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання
|
Писемна взаємодія/ продукування |
Усна взаємодія/ продукування |
|||||||||
*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність
|
||||||||||||||||
Unit 3: YOUR PREFERENCES. DO YOU NEED A BOOK? Тематика ситуативного спілкування: «Література» Ключові компетентності: самостійно працювати з підручником, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання, адекватно використовувати досвід, набутий при відвідуванні бібліотеки та вивченні української і зарубіжної літератури |
||||||||||||||||
1. |
|
|
Книги-наші друзі та вчителі |
Визначати загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті. Правильно читати нові слова. |
с.115 a catalogue, fiction, a title, nonfiction, to consult, to con-tain, made up stories, in gene-ral, contents, an atmosphere, a table of contents, to publish |
Фонетика: вимова слів |
|
Читання: розуміння загальної інформації Впр.1, с.114 Впр.3, с.116 |
Письмо: ЛО с.115 WB Впр. 1,2, с.52 |
Мовлення: Впр.2 , с.116
|
2. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр. 1, с.114(1,2 абз.) переказ, вивч. слова |
||||
2. |
|
|
Літературні жанри. Відомі англомовні та вітчизняні поети. |
Визначати літера-турні жанри за наз-вами відомих тво-рів та виражати власну думку сто-совно прочитаного. Правильно читати нові слова. |
с.117 an author, a genre, an emo-tion, a pattern, a poet, poetry, drama, historical, historic, an adventure novel, a novelist, a dramatist, a romance, amusing, emotional, |
Фонетика: вимова слів |
|
Читання Впр.5, с.117 |
Письмо: диктант ЛО с.117 WB Впр.3, с.52 |
Мовлення: Впр. 1, с.114 (1,2 абз.) переказ
|
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
WB Впр.4, с.53 Вивч. слова |
||||
3. |
|
|
Відомі англомовні письменники |
Вміти назвати відомих англомов-них письменників та їх твори. |
|
|
|
Читання: Впр. 6,7, с.119 |
Письмо: диктант Впр., с. |
Мовлення: Впр.8,9 с.121 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини |
Впр.7 , с.119-120 улюбюбл. пис. |
||||
4. |
|
|
Активний і пасивний стан дієслів |
Розуміти різницю у використанні активного та пасивного стану дієслів |
|
Граматика: Present Simple Active and Passive Voices. |
|
Читання: Впр.3,4 , с.123 Впр.6 , с.124,
|
Письмо: 2, с. 122, Впр.5, с. 124 |
Мовлення: Впр. 1, с.122 |
2. Порівнює типові для різ-них культур вербальні та невербальні норми поведінки. 2. Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Впр.7 , с.125, §8, c.261 вивчити |
||||
5. |
|
|
Відвідування бібліотеки, обладнання та послуги бібліотеки. |
Встановлювати детальну інформацію у почутому тексті |
c. 128 an achievement, an assay, no-ble, an inspiration, a success, to inspire, to achieve, due to smth, biography, autobiogra-phy, flick through, to borrow, pick out, find out |
Граматика: прислівники частотності always, often, usually, sometimes, rarely, never Фонетика: вимова слів |
Аудіювання: Впр.1,2, 6, с.125-127 |
Читання: Впр.2 , с126 |
Письмо: ЛО с.128 Впр.2б, с.127 WB Впр.5-8 , с.53-55 |
Мовлення: Впр.3 , с.127 Впр. 7, с.128 |
Впр.6с , с.127? вивч. слова |
|||||
№ |
Дата
|
Тема, підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
Д. З. |
|||||||||
К/П |
Ф/Д |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання
|
Писемна взаємодія/ продукування |
Усна взаємодія/ продукування |
|||||||||
6. |
|
|
Вибір книг для читання та літератур-ні герої. |
Вміти заповнювати бібліотечний фор-муляр та відтворю-вати після прослу-ховування діалог з бібліотекарем. |
с.133 an imagination, truthful, true-to-life, to hold smb’s attention (interest), right after smth |
|
Аудіювання: Впр.2 , с.129 Впр.8а, с.132 |
Читання: Впр.2 , 3, с.129, 130 Впр. 8б, с.132 |
Письмо: ЛО с.133
|
Мовлення: Впр.1 , с.129 Впр. 4-7, с.131-132 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини |
WB Впр.10,12, 13, с.56-58, вивч. слова |
||||
7. |
|
|
Улюблені книги, пись-менники та поети |
Знати особливості написання корот-кого повідомлення та бути здатними до усного та писем-ного продукування інформації. |
с.135 because, for example,and, also, besides |
|
|
Читання: Впр.1 , с135 |
Письмо: ЛО с.135 WB Впр. 9, с.55, Впр.11, c. 57 Впр. 14,15, с.59-60 |
Мовлення: Впр.9,10 , с.134 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини |
Впр.2-3 с.136 |
||||
8. |
|
|
Тестова пере-вірка темати-чних знань |
|
|
|
|
|
Письмо:тест |
|
повід. про улюбл. пис. |
|||||
Unit 3: YOUR PREFERENCES. MUSIC IS HEARD EVERYWHERE Тематика ситуативного спілкування: «Музика» Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, шукати інформацію з інших джерел та презентувати її, висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва, порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів, усвідомлення цінності культури для людини та суспільства. |
||||||||||||||||
9. (1) |
|
|
Музичні жанри та музичні інструменти |
|
c.137 a conductor, a choir, an orchestra, a violin, a pianist, a violinist, a cello, an opera singer, performing, a cellist, a flute, a composer, a drum, a trumpet, a harp, a trumpeter, guitar, an accordion, an organ, gothic, rythm and blues, crossover, oratorio trio, reggae, jazz, punk music |
Граматика: прийменник by |
Аудіювання: Впр. 4, с.140 |
Читання: Впр.1 , с.137 Впр.2, 3 , с139 |
Письмо: ЛО с. 137
|
Мовлення: Впр.6 , с.140 Впр.7 , с.141 |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити в мирі. |
Впр.5 , с.140 |
||||
10. (2) |
|
|
Музичні стилі. Відвідування концерту. |
Знати назви музич-них стилів та вміти отримувати та ро-зуміти інформацію при читанні діалогу |
c.146 artificial, snobbish, quality, trendy stuff, create hysteria, get carried away, to release, a broadcast, to broadcast, to produce, to relax, relaxing |
|
Аудіювання: Впр.1, 2, с.142, 143 |
Читання: Впр.1, 2, с.142, 143 Впр.3-7 , с145-146 |
Письмо: ЛО c.146, диктант Впр.6, с.64 |
Мовлення: Впр. , с. |
2. Пояснює правила поведінки в закладах культури |
Впр.1-5 с.61-63 |
||||
11. (3) |
|
|
Минулий пасивний стан дієслів |
Вміти вживати діє-слова пасивного стані |
|
Граматика: Past Simple Passive |
|
Читання: Впр.2, 5 , с148,149 |
Письмо: диктант Впр1,2,5, с. 146-148 |
Мовлення: Впр. 3, с.147 |
|
Впр.6 , с.148 |
||||
№ |
Дата
|
Тема, підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
Д. З. |
|||||||||
К/П |
Ф/Д |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання
|
Писемна взаємодія/ продукування |
Усна взаємодія/ продукування |
|||||||||
12. (4)
|
|
|
Музиканти, композитори. Бітломанія |
Вміти розуміти загальну та деталь-ну інформацію при читанні та прослу-ховуванні діалогів. |
с.151 to bunk off scchool, to be devastated, gardening tips, to get over smth, sew, beat, lyrics, argue, cranky |
|
Аудіювання: Впр1-4 , с.149-151 |
Читання: Впр.4 , с150-152 |
Письмо: ЛО с.151 Впр5., с.153 |
Мовлення: Впр.4c , с.151 |
3. Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
Впр. 7,8 с.64-65, WB Впр. 19-20, с. 74-75 |
||||
13. (5) |
|
|
Музичні канали та відомі виконавці |
Визначати загальну та детальну інфор-мацію у прочита-ному тексті. |
|
|
|
Читання: Впр.7 , с153 Впр. 9-14, с.66-70 |
Письмо: Впр.5, с.153 |
|
Впр.8 , с.155 проект |
|||||
14. (6) |
|
|
Відвідування концерту |
Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при читанні та прослу-ховуванні діалогу |
с.156 to lean over to give a hand to walk out |
|
Аудіювання: Впр.1 , с.155 |
Читання: Впр.1 , с155 Впр.4 , с.158 |
Письмо: ЛО с.156 WB Впр.15-16, с.71-72 |
Мовлення: Впр. 2-5, с.157-159 |
4. Обговорює можливість замовлення квитків онлайн |
Впр.1, с.155-156 читати |
||||
15. (7) |
|
|
Написання статті про відвіданий музичний захід |
Вміти написати статтю про відвіду-вання концерту з опорою на інструк-цію та запитання. |
|
|
|
Читання: Впр. 8,9, с161-162 Впр.2 , с.163 |
Письмо: Впр.2, с.163 |
|
3. Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
Впр.14 , с.171 Впр. 26, с.80 |
||||
16. (8) |
|
|
Робота над текстом по домашньому читанню «Біографія А. Крісті» |
Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при читанні та надавати інформацію за змістом тексту |
|
|
|
Читання: Впр. 3,4, с174-176
|
Письмо: Впр.7, с.177 |
Мовлення: Впр. 1, 2, с.174, Впр. 5,6, 8,9, с.176-177 |
2. Обговорює розмаїття літературної спадщини |
Впр. 18, с.173 Проект
|
||||
17. (9) |
|
|
Тестова перевірка тематичних знань |
Бути здатним виконати тестові завдання |
|
|
|
|
Письмо:тест |
|
|
Повтори-ти слова |
||||
Unit 4: BROADEN YOUR MIND! A DAILY, A WEEKLY, A MONTHLY... Тематика ситуативного спілкування: «Засоби масової інформації» Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, шукати інформацію з інших джерел та презентувати її, висловлювати іноземною мовою власні судження щодо Інтернету, преси та періодичних видань, генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
||||||||||||||||
18. (1) |
|
|
Створення газети |
Вміти розуміти за-гальну інформацію при читанні та складати речення з новими словами |
с. 183 a compositor, a media, a correspondent, a machine, to deliver, to print, means of communication, an editor, reporter, an advertisement, a magazines |
Фонетика: вимова слів |
|
Читання: Впр.1,4, с.182, 184 |
Письмо: ЛО с.183 Впр.5а, с.184 |
Мовлення: Впр. 2,3, с.183 Впр.5б с.184 |
2. Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Визначає достовірність інформації. |
WB Впр. 1,с.81 вивчити слова |
||||
№ |
Дата
|
Тема, підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
Д. З. |
|||||||||
К/П |
Ф/Д |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання
|
Писемна взаємодія/ продукування |
Усна взаємодія/ продукування |
|||||||||
*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність
|
||||||||||||||||
19. (2) |
|
|
Преса України |
Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при читанні тексту та називати відомі періодичні видання України |
с. 186 A journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodocals) |
|
|
Читання: Впр. 2, с.185 Впр. 3,4,с.187 |
Письмо: ЛО с.186, диктант, Впр. с. |
Мовлення: Впр. 1, с.185 Впр. 5, с.188 |
2. Обговорює громадську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
WB Впр. 6, с.188 WB Впр.2,3 , с.82 вивчити слова |
||||
20. (3)
|
|
|
Преса Британії |
Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при аудіюванні тексту та називати відомі періодичні видання Британії |
с. 189 Finance, an item, a heading, a headline, quality, to cater, to cover, to catch the eye, to provide material about (smth), to succeed in doing smth |
|
Аудіювання: Впр. 1, с.189 |
Читання: Впр.3, 4, с.190 |
Письмо: ЛО с. 189 диктант, Впр.2, с.189 |
Мовлення: Впр. 4б, 5, с.191 WB Впр.6, с84 |
Впр. 4,5, с.83-64 вивчити слова |
|||||
21. (4) |
|
|
Часові форми дієслів |
Розуміти різницю у використанні часових форм дієслів та вміти правильно їх використовувати |
|
Граматика: Mixed Tenses Present (Past, Future)Simple Present (Past) Continuous Present Perfect |
|
Читання: Впр. 1, с.191 Впр.3-6, с.192-193 |
Письмо: диктант, Впр. 7, с.193 |
|
2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
Впр.2 , с.185-186 переказ |
||||
22. (5) |
|
|
Улюблене періодичне видання |
Вміти надавати інформацію про українську пресу |
с. 197 creactivity, a gadget, amazing, to encourage, to establish, to care about smb |
|
|
Читання: Впр.3а, с.195 |
Письмо: ЛО с. 197
|
Мовлення: Впр. 1,2, с.194 Впр. 3б,с, с.195 Впр. 4, с.196 переказ тексту про укр..пресу |
3. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
Впр. 8, с.85-86 |
||||
23. (6) |
|
|
Шкільна газета |
Вміти підготувати питання для інтерв’ю |
|
|
|
Читання: Впр. 7, с.197 Впр.8, с.198 WB Впр. 9а, с.87 |
Письмо: Впр.8, с.198, WB Впр. 9б, с.88, |
Мовлення: Впр.5, 6, с.197 Впр.8, с.198 |
2.Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
WB Впр.10,11, с.89 |
||||
24. (7) |
|
|
Інтернет-презентація улюбленого періодичного видання |
Вміти написати ко-ротку презентацію журналу або газети в електронному вигляді за зразком |
|
|
|
Читання: Впр.1а,2, с.199 WB Впр.12, с.90 |
Письмо: WB Впр.10, 11, с.89 |
|
3.Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
Впр.1б , с.199 |
||||
№ |
Дата
|
Тема, підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
Д. З. |
|||||||||
К/П |
Ф/Д |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання
|
Писемна взаємодія/ продукування |
Усна взаємодія/ продукування |
|||||||||
*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність
|
||||||||||||||||
25. (8) |
|
|
Тестова пере-вірка темати-чних знань |
Бути здатним виконати тестові завдання |
|
|
|
|
Письмо:тест |
|
|
WB Впр. 12, с.91 |
||||
Unit 4: BROADEN YOUR MIND! GEOGRAPHICAL OUTLOOK Тематика ситуативного спілкування: «Велика Британія та Україна» Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання, ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою, обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб, популяризувати Україну засобами іноземної мови, поважати багатство і розмаїття культур англомовних країн. |
||||||||||||||||
26. (1) |
|
|
Географія. Вживання означеного артикля з географічними назвами |
Вміти вживати означений артикль з географічними назвами |
|
Граматика: Definite Article «the» with Geogra-phical Names |
. |
Читання: Впр. 2,3, 4, 5, с.200-202 |
Письмо: WB Впр. 1,2, с.92 |
Мовлення: Впр.1, с.200 |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі . Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. 4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови. |
§2, с.244 вивчити
|
||||
27. (2) |
|
|
Ірландія. |
Визначати загальну та детальну інфор-мацію у проcлуха-ному тексті тексті. |
a coast, a border, a shamrock, a thistle, a leprechaun |
Фонетика: вимова назв міст Велико-британії |
Аудіювання: Впр. 2, с.205 |
Читання: Впр.1, с.203-204, Впр. 5, с.205 |
Письмо: Впр. 3, с.205 WB Впр.3-6, с.93-94 |
Мовлення: Впр. 4, с.205 |
WB Впр. 7,8, с.94, 95 |
|||||
28. (3)
|
|
|
Населення Великобри-танії |
Визначати загальну та детальну інфор-мацію у проcлуха-ному тексті. |
с..206 a fisherman, an industry, an inhabitant, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud of, to be buried |
|
Аудіювання: Впр. 6, 7, с.206-207 |
Читання: с.207 «Learning Tip» |
Письмо: WB Впр.3, с.93 |
Мовлення: Впр.8, с.208 |
WB Впр. 9, 10, с.95-96
|
|||||
29. (4) |
|
|
Теперішній перфектний час у пасив-ному стані |
Запам’ятати особи-вості утворення та вживання теперіш-нього перфектного часу у пасивному стані |
|
Граматика: Present Per-fect Passive, by+agent,with+tool/material/ingredient |
|
Читання: Впр.1, 2, с.208-209, Впр.7, с.210 |
Письмо: диктант Впр. 3, 4, 5, с.209-210 |
Мовлення: Впр.9, с.211 |
Впр.6, 8, с.210, 211 |
|||||
30. (5) |
|
|
Географічне положення та клімат Об’єд-наного Коро-лівства Вели-кобританії та Північної Ірландії |
Вміти правильно вимовляти геогра-фічні назви та з опорою на підруч-ник розповідати про географічне положення Об’єд-наного Королівства Великобританії та Північної Ірландії |
с. 212-213 Ben Nevis, Loch Lomond, the Gulf Stream, Wales, Thames, Nothern Ireland, a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround, to be situared, to be washed |
Фонетика: Впр. 2а, с.212 |
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації Впр.1, 2, с.212-213 |
Письмо: ЛО с.212-213 WB Впр.11, с.97 |
Мовлення: Впр.3, с.214 |
Впр. 1б, с.212-213 переказ тексту, вивчити слова |
|||||
№ |
Дата
|
Тема, підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
Д. З. |
|||||||||
К/П |
Ф/Д |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання
|
Писемна взаємодія/ продукування |
Усна взаємодія/ продукування |
|||||||||
*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність
|
||||||||||||||||
31. (6) |
|
|
Географічне положення та клімат України |
Вміти правильно вимовляти геогра-фічні назви та з опорою на підруч-ник розповідати про географічне положення та клімат України. Правильно вимовляти географічні назви та національності. |
ЛО с.214,216 an area, major, mountainous, a border, flat,, to border (on), a territory, to stretch, Russia, Belorus, Moldova, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Romania, the Carpathians (the Carpathian Mountains), the Crimeans, the Dnieper, the Dniester, the Bug, the Donets, Jews, Poles, Bulgarian, square, kilometre, an influence, to influence |
Фонетика: Впр. 4а, с.214 |
|
Читання: Читання: розуміння загальної та детальної інформації Впр.4б, с.215, Впр.8, с. 218, с.219 «Learning Tip. Reading Strategies» |
Письмо: диктант, ЛО с.214,216 WB Впр.12, 13, с.98-99 |
Мовлення: Впр. 5-7а, с.216 |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі 4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови. 2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
Впр.7б с.217, вивчити слова, переказ тексту с.215-216 |
||||
32 (7) |
|
|
Подорож до Великобританії. |
Вміти знаходити загальну та детальну інформацію під час читання діалогу |
|
|
Аудіювання: Впр.2, с.220 |
Читання: розуміння загальної та детальної інформації Впр.2, с.220 |
Письмо: диктант WB Впр.14, с.99, Впр. 15, с.100 |
Мовлення: Впр.1, с.220, Впр.2б, 221, Впр.3, с.222, с.222 «Learning Tip. How to make a report on social studies» |
Впр. 4, с.222, WB Впр.17, с.101 |
|||||
33 (8) |
|
|
Робота над текстом по домашньому читанню |
|
ЛО с.233-234 |
Фонетика: Впр. 1а, с.233 |
Аудіювання: Впр.1б, с.233 |
Читання: розуміння загальної інформації Впр.1б, с.235 |
Письмо: с.237 «Learning Tip. Writing an article» |
Мовлення: Впр.2б, с.236 |
Впр.6, с.237, WB Впр.18, с.101-102 |
|||||
34 (9) |
|
|
Враження від подорожі. Написання статті/листа. |
Вміти написати листа про враження від поїздки з опорою на зразок |
|
|
|
Читання: Впр.2а, с.223-224 |
Письмо: Впр.1, с.223, Впр.3, с.224 |
Мовлення: Впр.2-5, с.224 |
Впр.16, с.232 під-готувати вікторину по а/м кр. |
|||||
35. (1) |
|
|
Контроль навичок письма |
Бути здатними виконати завдання з контролю письма |
|
|
|
|
Письмо: контроль навичок |
|
|
Впр.1, 9, с.225,228 |
||||
36. (2) |
|
|
Контроль навичок читання |
Бути здатними виявити необхідну інформацію під час виконання завдань з контролю читання |
|
|
|
Читання: контроль навичок |
|
|
|
Впр.4а, с.225 Впр.13, с.230 |
||||
№ |
Дата
|
Тема, підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
Інтегровані змістові лінії (1-4)* |
Д. З. |
|||||||||
К/П |
Ф/Д |
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання
|
Писемна взаємодія/ продукування |
Усна взаємодія/ продукування |
|||||||||
37. (3) |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
Бути здатними сприймати на слух необхідну інформа-цію під час контро-лю аудіювання |
|
|
Аудіювання: контроль навичок |
|
|
|
|
WB Впр.19, с.103, підготу-ватися до к/м |
||||
38. (4) |
|
|
Контроль навичок мовлення |
Застосовувати доцільні комунікативні стратегії під час контролю мовлення |
|
|
|
|
|
Мовлення: контроль навичок |
|
|
||||