Календарно -тематичне планування 6 клас

Про матеріал
Планування по підручнику Оксани Карпюк для учнів 6 класу по новій програмі.Змістовне,з урахуванням всих вимог програми та Міністерства освіти.
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування з англійської мови для 8 класу ЗНЗ за підручником О.Карп’юк на ІІ Семестр н.р.

 

 

 

Дата

 

 

Тема,

підтема

 

Очікувані результати

 

Мовний інвентар

 

Комунікативна компетенція

 

Інтегровані змістові лінії (1-4)*

 

 

Д. З.

К/П

Ф/Д

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія/

продукування

Усна взаємодія/

продукування

*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність

 

Unit 3: YOUR PREFERENCES. DO YOU NEED A BOOK?

Тематика ситуативного спілкування: «Література»

Ключові компетентності: самостійно працювати з підручником, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання, адекватно використовувати досвід, набутий при відвідуванні бібліотеки та вивченні української і зарубіжної літератури

1.

 

 

Книги-наші друзі та вчителі

Визначати загальну та детальну інформацію у прочитаному тексті. Правильно читати нові слова.

с.115

a catalogue, fiction, a title,  nonfiction, to consult, to con-tain, made up stories, in gene-ral, contents, an atmosphere,  a table of contents, to publish

Фонетика: вимова слів

 

Читання: розуміння загальної інформації

Впр.1, с.114

Впр.3, с.116

Письмо: ЛО с.115

WB Впр. 1,2, с.52

Мовлення: Впр.2 , с.116

 

2. Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр. 1, с.114(1,2 абз.) переказ,

вивч.

слова

2.

 

 

Літературні жанри. Відомі англомовні та вітчизняні поети.

Визначати літера-турні жанри за наз-вами відомих тво-рів та виражати власну думку сто-совно прочитаного. Правильно читати нові слова.

с.117

an author, a genre, an emo-tion, a pattern, a poet, poetry, drama, historical, historic,

an adventure novel, a novelist, a dramatist, a romance, amusing, emotional,

Фонетика: вимова слів

 

Читання

Впр.5, с.117

Письмо: диктант ЛО с.117

WB Впр.3, с.52

Мовлення: Впр. 1, с.114 (1,2 абз.) переказ

 

2. Обговорює розмаїття літературної спадщини.

WB

Впр.4, с.53

Вивч.

слова

3.

 

 

Відомі англомовні письменники

Вміти назвати відомих англомов-них письменників та їх твори.

 

 

 

Читання:

Впр. 6,7,

 с.119

Письмо: диктант

Впр., с.

Мовлення: Впр.8,9 с.121

2. Обговорює розмаїття літературної спадщини

Впр.7 , с.119-120 улюбюбл. пис.

4.

 

 

Активний і пасивний стан дієслів

Розуміти різницю у використанні активного та пасивного стану дієслів

 

Граматика: Present Simple Active and Passive Voices.

 

Читання: Впр.3,4 , с.123

Впр.6 , с.124,

 

Письмо: 2, с. 122, Впр.5, с. 124

Мовлення: Впр. 1, с.122

2. Порівнює типові для різ-них культур вербальні та невербальні норми поведінки.

2. Пояснює правила поведінки у закладах культури

Впр.7 , с.125,

§8, c.261 вивчити

5.

 

 

Відвідування бібліотеки, обладнання та послуги бібліотеки.

Встановлювати детальну інформацію у почутому тексті

c. 128

an achievement, an assay, no-ble, an inspiration, a success, to inspire, to achieve, due to smth, biography, autobiogra-phy, flick through, to borrow, pick out, find out

Граматика: прислівники частотності always, often, usually, sometimes, rarely, never

Фонетика: вимова слів

Аудіювання:

Впр.1,2, 6, с.125-127

Читання:

Впр.2 , с126

Письмо: ЛО с.128

Впр.2б, с.127

WB Впр.5-8 , с.53-55

Мовлення: Впр.3 , с.127

Впр. 7, с.128

Впр.6с , с.127?

вивч.

слова

 

Дата

 

 

Тема,

підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Комунікативна компетенція

Інтегровані змістові лінії (1-4)*

 

Д. З.

К/П

Ф/Д

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія/

продукування

Усна взаємодія/

продукування

6.

 

 

Вибір книг для читання та  літератур-ні герої.

Вміти заповнювати бібліотечний фор-муляр та відтворю-вати після прослу-ховування діалог з бібліотекарем.

с.133

an imagination, truthful, true-to-life, to hold smb’s attention (interest), right after smth

 

Аудіювання:

Впр.2 , с.129

Впр.8а, с.132

Читання:

Впр.2 , 3, с.129, 130

Впр. 8б, с.132

Письмо: ЛО с.133

 

Мовлення: Впр.1 , с.129

Впр. 4-7, с.131-132

2. Обговорює розмаїття літературної спадщини

WB Впр.10,12, 13, с.56-58,

вивч.

слова

7.

 

 

Улюблені книги, пись-менники та поети

Знати особливості написання корот-кого повідомлення та бути здатними до усного та писем-ного продукування інформації.

с.135

because, for example,and, also, besides

 

 

Читання:

Впр.1 , с135

Письмо: ЛО с.135

WB Впр. 9, с.55,

Впр.11, c. 57

Впр. 14,15, с.59-60

Мовлення: Впр.9,10 , с.134

2. Обговорює розмаїття літературної спадщини

Впр.2-3  с.136

8.

 

 

Тестова пере-вірка темати-чних знань

 

 

 

 

 

Письмо:тест

 

повід. про улюбл. пис.

Unit 3: YOUR PREFERENCES. MUSIC IS HEARD EVERYWHERE

Тематика ситуативного спілкування: «Музика»

Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, шукати інформацію з інших джерел та презентувати її, висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва, порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів, усвідомлення цінності культури для людини та суспільства.

9.

(1)

 

 

Музичні жанри та музичні інструменти

 

c.137

a conductor, a choir, an orchestra, a violin, a pianist, a violinist, a cello, an opera singer, performing, a cellist, a flute, a composer, a drum, a trumpet, a harp, a trumpeter, guitar, an accordion, an organ, gothic, rythm and blues, crossover, oratorio trio, reggae, jazz, punk music

Граматика: прийменник by

Аудіювання:

Впр. 4, с.140

Читання:

Впр.1 , с.137

Впр.2, 3 , с139

Письмо:

ЛО с. 137

 

Мовлення: Впр.6 , с.140

Впр.7 , с.141

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити в мирі.

Впр.5 , с.140

10.

(2)

 

 

Музичні стилі. Відвідування концерту.

Знати назви музич-них стилів та вміти отримувати та ро-зуміти інформацію при читанні діалогу

c.146

artificial, snobbish, quality, trendy stuff, create hysteria, get carried away, to release, a broadcast, to broadcast, to produce, to relax, relaxing

 

Аудіювання:

Впр.1, 2, с.142, 143

Читання:

Впр.1, 2, с.142, 143

Впр.3-7 , с145-146

Письмо:

ЛО c.146,

диктант

Впр.6, с.64

Мовлення: Впр. , с.

2. Пояснює правила поведінки в закладах культури

Впр.1-5 с.61-63

11.

(3)

 

 

Минулий пасивний стан дієслів

Вміти вживати діє-слова  пасивного стані

 

Граматика: Past Simple Passive

 

Читання:

Впр.2, 5 , с148,149

Письмо: диктант

Впр1,2,5,  с. 146-148

Мовлення: Впр. 3, с.147

 

Впр.6 , с.148

 

Дата

 

 

Тема,

підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Комунікативна компетенція

Інтегровані змістові лінії (1-4)*

 

Д. З.

К/П

Ф/Д

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія/

продукування

Усна взаємодія/

продукування

12.

(4)

 

 

 

Музиканти, композитори. Бітломанія

Вміти розуміти загальну та деталь-ну інформацію при читанні та прослу-ховуванні діалогів.

с.151

to bunk off scchool, to be devastated, gardening tips, to get over smth, sew, beat, lyrics, argue, cranky

 

Аудіювання:

Впр1-4 , с.149-151

Читання:

Впр.4 , с150-152

Письмо:

ЛО с.151

Впр5., с.153

Мовлення: Впр.4c , с.151

3. Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття

Впр. 7,8 с.64-65,

WB Впр. 19-20, с. 74-75

13.

(5)

 

 

Музичні канали та відомі виконавці

Визначати загальну та детальну інфор-мацію у прочита-ному тексті.

 

 

 

Читання:

Впр.7 , с153

Впр. 9-14, с.66-70

Письмо: Впр.5, с.153

 

Впр.8 , с.155

проект

14.

(6)

 

 

Відвідування концерту

Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при читанні та прослу-ховуванні діалогу

с.156

to lean over

to give a hand

to walk out

 

Аудіювання:

Впр.1 , с.155

Читання:

Впр.1 , с155

Впр.4 , с.158

Письмо:

ЛО с.156

WB Впр.15-16, с.71-72

Мовлення: Впр. 2-5, с.157-159

4. Обговорює можливість замовлення квитків онлайн

Впр.1, с.155-156

читати

15.

(7)

 

 

Написання статті про відвіданий музичний захід

Вміти написати статтю про відвіду-вання концерту з опорою на інструк-цію та запитання.

 

 

 

Читання:

Впр. 8,9, с161-162

Впр.2 , с.163

Письмо: Впр.2, с.163

 

3. Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття

Впр.14 , с.171

Впр. 26, с.80

16.

(8)

 

 

Робота над текстом по домашньому читанню «Біографія

А. Крісті»

Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при читанні та надавати інформацію за змістом тексту

 

 

 

Читання:

Впр. 3,4, с174-176

 

Письмо: Впр.7, с.177

Мовлення: Впр. 1, 2, с.174, Впр. 5,6, 8,9, с.176-177

2. Обговорює розмаїття літературної спадщини

Впр. 18, с.173

Проект

 

17.

(9)

 

 

Тестова перевірка тематичних знань

Бути здатним виконати тестові завдання

 

 

 

 

Письмо:тест

 

 

Повтори-ти слова

Unit 4: BROADEN YOUR MIND!  A DAILY, A WEEKLY, A MONTHLY...

Тематика ситуативного спілкування: «Засоби масової інформації»

Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, шукати інформацію з інших джерел та презентувати її, висловлювати іноземною мовою власні судження щодо Інтернету, преси та періодичних видань, генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

18.

(1)

 

 

Створення газети

Вміти розуміти за-гальну інформацію при читанні та складати речення з новими словами

с. 183

a compositor, a media,  a correspondent, a machine, to deliver, to print, means of communication, an editor, reporter, an advertisement,  a magazines

Фонетика: вимова слів

 

Читання:

Впр.1,4,  с.182, 184

Письмо:

ЛО с.183

Впр.5а, с.184

Мовлення: Впр. 2,3,  с.183

Впр.5б с.184

2. Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Визначає достовірність інформації.

WB Впр. 1,с.81

вивчити

слова

 

Дата

 

 

Тема,

підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Комунікативна компетенція

Інтегровані змістові лінії (1-4)*

 

Д. З.

К/П

Ф/Д

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія/

продукування

Усна взаємодія/

продукування

*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність

 

19.

(2)

 

 

Преса України

Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при читанні тексту та називати відомі періодичні видання України

с. 186

A journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodocals)

 

 

Читання:

Впр. 2, с.185

Впр. 3,4,с.187

Письмо:

ЛО с.186, диктант, Впр. с.

Мовлення: Впр. 1, с.185

Впр. 5, с.188

2. Обговорює громадську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

WB Впр. 6, с.188

WB Впр.2,3 , с.82

вивчити

слова

20.

(3)

 

 

 

Преса Британії

Вміти розуміти за-гальну та детальну інформацію при аудіюванні тексту та називати відомі періодичні видання

Британії

с. 189

Finance, an item, a heading, a headline, quality, to cater, to cover, to catch the eye, to provide material about (smth), to succeed in doing smth

 

Аудіювання:

Впр. 1, с.189

Читання:

Впр.3, 4, с.190

Письмо:

ЛО с. 189 диктант, Впр.2, с.189

Мовлення: Впр. 4б, 5, с.191

WB Впр.6, с84

Впр. 4,5, с.83-64

вивчити

слова

21.

(4)

 

 

Часові форми дієслів

Розуміти різницю у використанні часових форм дієслів та вміти правильно їх використовувати

 

Граматика: Mixed Tenses

Present (Past, Future)Simple

Present (Past) Continuous

Present Perfect

 

Читання:

Впр. 1, с.191

Впр.3-6, с.192-193

Письмо: диктант,

Впр. 7, с.193

 

2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Впр.2 , с.185-186

переказ

22.

(5)

 

 

Улюблене періодичне видання

Вміти надавати інформацію про українську пресу

с. 197

creactivity, a gadget, amazing, to encourage, to establish, to care about smb

 

 

Читання:

Впр.3а, с.195

Письмо:

ЛО с. 197

 

Мовлення: Впр. 1,2, с.194

Впр. 3б,с, с.195

Впр. 4, с.196

переказ тексту про укр..пресу

3. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

Впр. 8, с.85-86

23.

(6)

 

 

Шкільна газета

Вміти підготувати питання для інтерв’ю

 

 

 

Читання:

Впр. 7, с.197

Впр.8, с.198

WB Впр. 9а, с.87

Письмо: Впр.8, с.198, WB Впр. 9б, с.88,

Мовлення: Впр.5, 6, с.197

Впр.8, с.198

2.Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

WB Впр.10,11,   с.89

24.

(7)

 

 

Інтернет-презентація улюбленого періодичного видання

Вміти написати ко-ротку презентацію журналу або газети в електронному вигляді за зразком

 

 

 

Читання:

Впр.1а,2,  с.199

WB Впр.12, с.90

Письмо: WB Впр.10, 11, с.89

 

3.Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

Впр.1б , с.199

 

Дата

 

 

Тема,

підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Комунікативна компетенція

Інтегровані змістові лінії (1-4)*

 

Д. З.

К/П

Ф/Д

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія/

продукування

Усна взаємодія/

продукування

*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність

 

25.

(8)

 

 

Тестова пере-вірка темати-чних знань

Бути здатним виконати тестові завдання

 

 

 

 

Письмо:тест

 

 

WB

Впр. 12, с.91

Unit 4: BROADEN YOUR MIND! GEOGRAPHICAL OUTLOOK

Тематика ситуативного спілкування: «Велика Британія та Україна»

Ключові компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою, використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання, ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою, обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб, популяризувати Україну засобами іноземної мови, поважати багатство і розмаїття культур англомовних країн.

26.

(1)

 

 

Географія. Вживання означеного артикля з географічними назвами

Вміти вживати означений артикль з географічними назвами

 

Граматика: Definite Article «the» with Geogra-phical Names

.

Читання:

Впр. 2,3, 4, 5, с.200-202

Письмо:

WB Впр. 1,2, с.92

Мовлення: Впр.1, с.200

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі . Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови.

§2,  с.244

вивчити

 

27.

(2)

 

 

Ірландія.

Визначати загальну та детальну інфор-мацію у проcлуха-ному тексті тексті.

a coast, a border, a shamrock, a thistle, a leprechaun

Фонетика: вимова назв міст Велико-британії

Аудіювання:

Впр. 2, с.205

Читання:

Впр.1, с.203-204, Впр. 5, с.205

Письмо:

Впр. 3, с.205

WB Впр.3-6, с.93-94

Мовлення: Впр. 4, с.205

WB Впр. 7,8, с.94, 95

28.

(3)

 

 

 

Населення Великобри-танії

Визначати загальну та детальну інфор-мацію у проcлуха-ному тексті.

с..206

a fisherman, an industry, an inhabitant, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud of, to be buried

 

Аудіювання:

Впр. 6, 7, с.206-207

Читання:

 с.207 «Learning Tip»

Письмо:

WB Впр.3, с.93

Мовлення: Впр.8, с.208

WB Впр. 9, 10, с.95-96

 

29.

(4)

 

 

Теперішній перфектний час у пасив-ному стані

Запам’ятати особи-вості утворення та вживання теперіш-нього перфектного часу у пасивному стані

 

Граматика: Present Per-fect Passive, by+agent,with+tool/material/ingredient

 

Читання:

Впр.1, 2, с.208-209, Впр.7, с.210

Письмо: диктант

Впр. 3, 4, 5, с.209-210

Мовлення: Впр.9, с.211

Впр.6, 8,  с.210, 211

30.

(5)

 

 

Географічне положення та клімат Об’єд-наного Коро-лівства Вели-кобританії та Північної Ірландії

Вміти правильно вимовляти геогра-фічні назви та з опорою на підруч-ник розповідати про географічне положення Об’єд-наного Королівства Великобританії та Північної Ірландії

с. 212-213

Ben Nevis, Loch Lomond, the Gulf Stream, Wales, Thames, Nothern Ireland, a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround, to be situared, to be washed

Фонетика:

Впр. 2а, с.212

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Впр.1, 2, с.212-213

Письмо:

ЛО с.212-213

WB Впр.11, с.97

Мовлення: Впр.3, с.214

Впр. 1б, с.212-213 переказ тексту, вивчити слова

 

Дата

 

 

Тема,

підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Комунікативна компетенція

Інтегровані змістові лінії (1-4)*

 

Д. З.

К/П

Ф/Д

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія/

продукування

Усна взаємодія/

продукування

*Інтегровані змістові лінії:1.Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4.Підприємливість та фінансова грамотність

 

31.

(6)

 

 

Географічне положення та клімат України

Вміти правильно вимовляти геогра-фічні назви та з опорою на підруч-ник розповідати про географічне положення та клімат України. Правильно вимовляти географічні назви та національності.

ЛО с.214,216

an area, major, mountainous, a border, flat,, to border (on),  a territory, to stretch, Russia, Belorus, Moldova, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Romania, the Carpathians (the Carpathian  Mountains), the Crimeans, the Dnieper, the Dniester, the Bug, the Donets, Jews, Poles, Bulgarian, square, kilometre, an influence, to influence

Фонетика: Впр. 4а, с.214

 

Читання: Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Впр.4б, с.215, Впр.8, с. 218,

с.219 «Learning Tip. Reading Strategies»

Письмо:

диктант, ЛО с.214,216

WB Впр.12, 13, с.98-99

Мовлення: Впр. 5-7а, с.216

2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

4. Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови.

2. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Впр.7б с.217, вивчити слова, переказ тексту с.215-216

32

(7)

 

 

Подорож до Великобританії.

Вміти знаходити загальну та детальну інформацію під час читання діалогу

 

 

Аудіювання:

Впр.2, с.220

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

Впр.2, с.220

Письмо: диктант

WB Впр.14, с.99, Впр. 15, с.100

Мовлення: Впр.1, с.220,

Впр.2б, 221,  Впр.3, с.222,

с.222 «Learning Tip. How to make a report on social studies»

Впр. 4, с.222,

WB Впр.17, с.101

33

(8)

 

 

Робота над текстом по домашньому читанню

 

ЛО с.233-234

Фонетика: Впр. 1а, с.233

Аудіювання:

Впр.1б, с.233

Читання:

розуміння загальної інформації Впр.1б, с.235

Письмо: с.237 «Learning Tip. Writing an article»

Мовлення: Впр.2б, с.236

Впр.6, с.237, WB Впр.18, с.101-102

34

(9)

 

 

Враження від подорожі. Написання статті/листа.

Вміти написати листа про враження від поїздки з опорою на зразок

 

 

 

Читання:

Впр.2а, с.223-224

Письмо: Впр.1, с.223, Впр.3, с.224

Мовлення: Впр.2-5, с.224

Впр.16, с.232 під-готувати

вікторину по а/м кр. 

35.

(1)

 

 

Контроль навичок письма

Бути здатними виконати завдання з контролю письма

 

 

 

 

Письмо: контроль навичок

 

 

Впр.1, 9, с.225,228

36.

(2)

 

 

Контроль навичок читання

Бути здатними виявити необхідну інформацію під час виконання завдань з контролю читання

 

 

 

Читання:

контроль навичок

 

 

 

Впр.4а, с.225

Впр.13, с.230

 

Дата

 

 

Тема,

підтема

Очікувані результати

Мовний інвентар

Комунікативна компетенція

Інтегровані змістові лінії (1-4)*

 

Д. З.

К/П

Ф/Д

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

 

Писемна взаємодія/

продукування

Усна взаємодія/

продукування

37.

(3)

 

 

Контроль навичок аудіювання

Бути здатними сприймати на слух необхідну інформа-цію під час  контро-лю аудіювання

 

 

Аудіювання:

контроль навичок

 

 

 

 

WB Впр.19, с.103, підготу-ватися до к/м

38.

(4)

 

 

Контроль навичок мовлення

Застосовувати доцільні комунікативні стратегії під час контролю мовлення

 

 

 

 

 

Мовлення:

контроль навичок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дука Алла Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
4850
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку