Календарно – тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником О. Карп’юк
ІІ семестр (3 год\тиж)
З використанням відео уроків https://www.youtube.com/playlist?list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9 та аудіо додатками https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||
Unit 3. Cafes and Shops. Lesson 1 Yummy! Харчування.(13 ур) |
|||||||||||||||
49 |
|
Продукти харчування. Введення ЛО та МЗ. https://www.youtube.com/watch?v=u-lztc86WlU&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=30 |
Висловлювати думки про вподобання у їжі |
Здоров'я і безпека: обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Present Simple дієслова to be. |
Повторення Ex. 1, p. 92 та введення нових ЛО(тара) Ex. 3, p. 93,
|
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
Впр. 2,с. 94-95 WB С. 37 |
||||
50 |
|
Здорова їжа Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=WOz8ra6gZBw&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=31
|
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Здоров'я і безпека: Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important (с.96) |
Ex. 5, p. 94, Ex. 4, p. 96 |
|
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
РЗ ст.. 37 |
Впр. 6, с. 97- письмово, доповнити |
||||
51 |
|
Здорова їжа. Розвиток навичок аудіювання.
|
Вміти охарактеризувати деякі види їжі |
Підприємливість та фінансова грамотність: наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
С.98 |
Ex. 1а, p. 98 |
Ex. 1b, p. 98 https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky 6 кл № 21 |
Ex. 1c, p. 98 Ex. 2, 3p. 99 Ex. 4ab, p. 99-100, |
РЗ ст.. 38 |
Вивчити слова |
||||
52 |
|
Британська їжа. Розвиток навичок мовлення. https://www.youtube.com/watch?v=qHF5x0kZ7eM&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=32 |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
Здоров'я і безпека: Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
|
Ex.5, p. 100, |
Ex. 4c, p. 100
6 кл № 22 |
|
РЗ ст.. 39 |
Ст. 39 WB |
||||
53 |
|
Харчові звички. Граматика. Поповнення активного словника учнів по темі https://www.youtube.com/watch?v=PZZkdw6WaVo&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=33 |
Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається |
Здоров'я і безпека: Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
How many\much? Модальні дієслова have to, must |
Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian, to eat out |
Ex.1а, p. 101, |
|
Ex.1b, p. 101 |
РЗ ст.. 43 |
Скласти рекомендації по здоровому харчуванню |
||||
54 |
|
Улюблені страви Розвиток навичок діалогічного мовлення та граматичних якостей. |
Говорити про свої вподобання |
Здоров'я і безпека: обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
Would/ wouldn’t p.102 |
Do shopping, to put , on weight, to loose weight |
Ex.3а, p. 102, |
Ex.2, p. 102 6 кл № 23 |
|
Ex.3b, p. 103 |
Ex.4, p. 103 – списати і доповнити |
||||
55 |
|
Улюблені страви моєї родини. Розвиток читання та монологічного мовлення. |
Висловлювати думки у майбутньому часі Вміти розповідати про улюблені страви та напої |
Здоров'я і безпека: Обговор. різні способи пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпеки |
shall/will be going с.104 |
а\an; a slice of, a cup of, some, a glass of |
Ех. 6, p. 104 |
|
Ex.5 р.104 |
10 sentences РЗ ст.. 44 |
Написати твір |
||||
56 |
|
На пікнік Розвиток навичок говоріння. https://www.youtube.com/watch?v=wq-CKWL8QJk&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=34
|
Планувати та приймати спонтанні рішення з приводу майбутньої події |
Підприємливість та фінансова грамотність: наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Питальні речення у Present Simple Модальні дієслова have to, must |
It looks, smells, tastes, sounds ЛО теми |
Ex.2, p. 105 |
|
Ex.1, p. 105 |
Ст. 43-44 WB Ex.6, p. 106 |
Впр.4а, с. 107 Розповідь про пікнік |
||||
57 |
|
У кафе Вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Спілкуватись в парах Вміти надавати інформацію про їжу своїх друзі |
Здоров'я і безпека: харчові звички, обговор. різні способи пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпек |
Питальні речення у Present Simple |
ЛО теми |
Ex.4а, p. 107 |
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
РЗ ст.. 45 |
Впр.3, с. 109 Ст. 45 WB |
||||
58 |
|
За сніданком. Автоматизація ЛО. |
Ділитись інформацією про страви на сніданок |
Здоров'я і безпека: наводить приклади збалансованості власного раціону |
|
ЛО теми |
ex 4 p 131 |
|
|
ex 3 p 131
|
Скласти діалог «У кафе» |
||||
59 |
|
Меню Розвиток навичок письма. https://www.youtube.com/watch?v=Vob2S0zHSR0&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=35 |
Писати меню |
Здоров'я і безпека: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Present Simple дієслова to be. |
ЛО теми |
|
|
|
Ex.1-2, p. 109 |
Написати меню для свого кафе Ex.3, p. 109 |
||||
60 |
|
Проектна робота «Традиційна українська їжа» Розвиток навичок розроблення проектів. |
Вміти аргументувати власну думку |
Здоров'я і безпека: обговор. різні способи пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпек |
|
ЛО теми |
Пошук інф-ції в Інтернеті |
|
Обговорення матеріалу |
Підписати малюнки і\або заголовки |
Оформити проект |
||||
61 |
|
Тематичне оцінювання. Харчування. Урок узагальнення знань, умінь та навичок. |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
ЛО теми |
За завданням учителя |
Повт. всі правила та слова. |
|||||||
Lesson 2 Going Shopping. Покупки (13 ур) |
|||||||||||||||
62 |
|
Покупки Введення ЛО та МЗ. https://www.youtube.com/watch?v=Cd6FbldA3qw&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=36
|
Вживати слова відповідно ситуації |
Підприємливість та фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчування |
Минулий неозначений час |
newsagent’s, baker’s, butcher’s, chemist’s |
Ex.3, p. 111 |
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 Ex.4, p. 111 |
WB Ст. 49 |
Вивчити слова. Ex.4, p. 111 – скласти і записати 4 речення
|
||||
63 |
|
Покупки у Лондоні Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=phh03_ort3k&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=37
|
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Підприємливість та фінансова грамотність: Складає перелік необхідних покупок |
Кількісні займенники many/much. |
Vocabulary box (с. 113) |
ex 1 p 112-113 |
Ex.5, p. 115 6 кл № 24 |
в. 2,3,4 с. 114 |
WB 50 |
в.3 с. 114- письмово відповісти на запитання |
||||
64 |
|
Британські гроші Розвиток навичок аудіювання. https://www.youtube.com/watch?v=BecmFxd5rS4&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=38
|
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті та відповідати на питання
|
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Однина та множина іменників |
Vocabulary box (с. 118) |
в. 2, с. 117 6 кл № 26 |
в. 1b, с. 116 6 кл № 25 |
в. 1-2, с. 116-117 |
WB 51 |
|
||||
65 |
|
Британські гроші Розвиток навичок сприймання на слух. |
Вміти розповідати про відвідування магазині |
Підприємливість та фінансова грамотність: Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Кількісні займенники many/much. |
|
|
в. 3b, с. 118 6 кл № 27 В.5, с.119 6 кл № 28 |
В.4 с.119
|
Впр. 3b ст 118 – записати, що купили для Бетті |
Доповнити розповіть ст.. 118 |
||||
66 |
|
В магазині одягу Розвиток навичок говоріння. https://www.youtube.com/watch?v=N4Fs6B77Ia0&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=39
|
Спілкуватись в парах |
Підприємливість та фінансова грамотність: ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Минулий неозначений час |
Bargain, department store, expensive, shop |
Ex. 2, p. 120, |
Ex.3, p. 120 6 кл № 29 |
Ex.4, p. 121
|
РЗ ст.. 53 |
скласти діалог «У магазині» |
||||
67 |
|
Робимо покупки. Удосконалення граматичних навичок.
|
Висловлювати думки в минулому часі. вміти спитати скільки коштує річ. |
Підприємливість та фінансова грамотність: Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Майбутній неозначений час. Cтупені порівняння прикметників |
|
Ex.7b p. 122 |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.6а, p. 122
|
Ex.6а p. 121 Ex.7а p. 122 |
Розповісти про свій похід у магазин (5-7 реч) |
||||
68 |
|
Покупки в Лондоні . Розвиток навичок вести бесіду у зв’язку з ситуацією. https://www.youtube.com/watch?v=vW0JqKDxCKM&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=40
|
Ділитись інформацією та обговорювати у магазинах |
Підприємливість та фінансова грамотність: ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
Питальні речення в минулому неозначеному часі |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked c.124 |
Ex.1а p. 123 |
|
Ex.1b-2, p. 124 |
РЗ ст..55 |
WB |
||||
69 |
|
Магазини Лондона. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів у магазинах Лондона |
|
Минулий неозначений час |
|
Ex.3,4 p. 125 |
|
Ex.5-6-7, p. 126-127 |
РЗ ст..56 |
Повт. тему «Шопінг» |
||||
70 |
|
Реклама Розвиток навичок письма. https://www.youtube.com/watch?v=HBIp70EMQMQ&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=41
|
Писати рекламу |
Підприємливість та фінансова грамотність: тлумачить функцію грошей у суспільстві
|
Кількісні займенники many/much. |
ЛО теми |
в. 1, с. 128 |
|
в.2, с. 128 |
в.2, с. 128 |
Написати рекламу (створити постер). Підібрати матеріал про магазин |
||||
71 |
|
Проектна робота. Мій улюблений магазин. Розвиток навичок проектної діяльності. |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Підприємливість та фінансова грамотність: Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Минулий неозначений час, структури will/ shall, be going to |
ЛО теми |
В.6 с 132 |
|
|
Project Work p129 |
Дооформити проект |
||||
72 |
|
Мій візит в магазин . Автоматизація ЛО та МЗ, |
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів |
Підприємливість та фінансова грамотність: Тлумачить функцію грошей у суспільстві |
Past Simple Much, many. There is \are |
ЛО теми |
ex 5 p.132 |
ex 2 p130 |
ex 8 p.133 |
ex 1 c 130 РЗ ст..56 |
ex 7 p.133 |
||||
73 |
|
Урок домашнього читання Опов-я «Dragon Soup». Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=bMe4q8G28NU&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=42
|
Вміти висловлювати свої враження |
|
Much, many. There is \are |
A kingdom, royal, exactly, a cage, a tear, an apron, a helping, a stove |
Ex.2,p.134- 137 |
Ex.2,p.134 6 кл № 30 |
Ex.3,4 p.137
|
|
Переказувати оповідання |
||||
74 |
|
Тематичне оцінювання. Покупки. Урок узагальнення знань, умінь та навичок.
|
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
ЛО теми |
За завданням учителя |
С.138 |
|||||||
Unit 4. Travelling . Lesson 1 On the Move. (13 ур) |
|||||||||||||||
75 |
|
Види транспорту Введення ЛО та МЗ. https://www.youtube.com/watch?v=-HNbDZT2KpU&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=43
|
Вміти відстоювати свою думку відносно вибору транспорту для подорожі |
Екологічна безпека та сталий розвиток Обговорює переваги екологічних видів |
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
Види транспорту Ex.1 р.142 |
Ex.1-2, p. 142-143 |
|
Ex.3 p. 143, |
Ex.4, p. 143, |
Вивчити слова
|
||||
76 |
|
Підготовка до подорожі Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=L6HoJu8eWpM&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=44
|
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та відповідати на питання |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож. |
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
|
Ex.1, p. 144 |
|
Ex.2,p. 145, |
WB Ст.58 |
Впр.4,с. 146 |
||||
77 |
|
Плануємо подорож. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами
|
Теперішній неозначений час |
С.145 |
Ex.3а, p. 145 |
|
Ex.3b,p. 145 |
|
Ex.6, p. 147-письмово |
||||
78 |
|
В аеропорту Розвиток навичок говоріння.
|
Вести розмову в аеропорту |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож.
|
Теперішній неозначений час |
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, |
Ex.5,p. 146, |
|
Ex.7,p 147, |
|
Розповісти про свою поїздку (за в.7) |
||||
79 |
|
Сімейна подорож Смітів Розвиток навичок аудіювання. https://www.youtube.com/watch?v=oJ7fO4YUjHI&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=45
|
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
Здоров’я і безпека Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
Теперішній неозначений час |
safe, tiring, troublesome |
|
Ex.1b, p. 148 6 кл № 31 |
Ex.2,p. 148, |
WB cт.59 |
Впр.5, с.150 – розповісти про один з видів подорожей за схемою |
||||
80 |
|
Подорож вчора та сьогодні Розвиток навичок читання та говоріння. |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі Підприємливість та фінансова грамотність порівнює вартість подорожі різними видами |
Past Simple Present Simple |
|
Ex.3, p. 149 |
Ex.6, p. 150, 6 кл № 32 |
Ex.4,p. 149 |
WBcт.60 Ex.5, p. 150, |
написати про переваги подорожі (на вибір) |
||||
81 |
|
На автостанції Удосконалення граматичних вмінь та навичок. https://www.youtube.com/watch?v=pxrz_iXiYKg&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=46
|
Вести розмову на автостанції |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Прислівники у Present Perfect |
yet, already, never, ever, recently, lately |
Ex.3 p.151 |
|
Ex.2, p. 151 |
Ex.1 p. 151 WB cт. 61-62 |
Ex.4, p. 152 |
||||
82 |
|
На автостанції Удосконалення лексичних вмінь та навичок. |
Висловлювати думки в різних часах |
Підприємливість та фінансова грамотність порівнює вартість подорожі різними видами |
Present Perfect Past Simple |
|
За завданням учителя |
|
Ex.6, p. 152 |
Ex.5, p. 152 |
Впр.7, с. 153
|
||||
83 |
|
На вокзалі Розвиток навичок говоріння. https://www.youtube.com/watch?v=XAyA718q9wA&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=47
|
Вести розмову на вокзалі |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож. Підприємливість та фінансова грамотність Визначає орієнтовну вартість перебування в іншій країні |
Tenses |
Carriage, flight, passenger, |
Ex.1, p. 153-154, |
Ex.1, p. 153 6 кл № 33
|
Ex.2,3 p. 154 |
WB ст. 63-64 |
Скласти діалог (за зразком в.3 с.154) |
||||
84 |
|
На вокзалі Розвиток вміння вести бесіду у зв’язку з ситуацією. |
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці |
Past Simple Present Simple |
platform, return, single |
Ex.4-5, p. 154-155 |
|
Ex.5, p.155 |
WB ст. 65-66 |
Впр.6, с. 155
|
|||||
85 |
|
Лист другу Розвиток навичок письма. |
Писати листа другу |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Present Perfect Past Simple |
ЛО теми |
Ex.2 p. 156
|
|
Ex.2 p. 156 |
Ex.1 p. 156 РЗ ст.. 67 |
РЗ ст..68-69
|
||||
86 |
|
Проектна робота. Подорож . Розвиток навичок проектної діяльності. |
Називати причини подорожі та опис улюблен виду подорожі |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож. Здоров’я і безпека Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
Past Simple Present Simple |
ЛО теми |
Знайти необхідну інф-ю в Інтернеті |
|
Ex.10, p. 185 |
Ex.11, p. 185 записати необхідну інф-ю |
Ex.12, p. 186 (створити постер про Україну) |
||||
87 |
|
Тематичне оцінювання. Подорож. Урок узагальнення знань, умінь та навичок. |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та толерантності
|
Present Simple |
ЛО теми |
За завданням учителя |
|
|||||||
Lesson 2. So Many Places. ( 13 ур) |
|||||||||||||||
88 |
|
Країни та національності Введення ЛО та МЗ. https://www.youtube.com/watch?v=EbijhYVxp-k&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=48
|
Оперувати назвами країн та національностями |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Ukraine, Ukrainian England Englishman |
Ex.1а p. 157
|
Ex.1b p. 157 6 кл № 34 |
Ex.4 p. 158-159 |
Ex.2, 3 p. 158
WBcт. 73 |
вивчити назви країн та національності
|
||||
89 |
|
Подорожуємо Лондоном. Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=HDt63w7ser4&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=49
|
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та ку-ри Лондона |
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Capital, cathedral Визначні пам’ятки Лондона |
Ex.1, p. 160 |
Ex.2b, p. 161-162 6 кл № 35 |
|
WBcт. 74 |
Ex.2b, p. 161-162 (записати відповіді на запитання)
|
||||
90 |
|
Столиці світу Розвиток навичок говоріння. |
ділитись інфою про столиці світу, Вміти вести бесіду про визначні пам’ятки країн |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності та розмаїття культур. та толерантності.
|
Правила уживання означеного та неозначеного. артикля Ступені порівняння прикметників |
Double-decker, tourist guide, travel agent, to have a look (at) |
Ex.3, p. 163 |
|
Ex.4p. 164 |
Ex.3, p. 163 WB cт. 76 |
Написати 4-7 речень про будь-яку столицю світу та розказати про неї
|
||||
91 |
|
Київ Розвиток навичок читання. |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Громадянська відповідальність Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
Ступені порівняння прикметників |
Визначні пам’ятки Києва С.164 |
Ex.5, p. 164-166 |
|
Ex.6, p.167 |
Ex.6, p.167 |
розповідати про визначні місця Києва |
||||
92 |
|
Лондон Розвиток навичок аудіювання. https://www.youtube.com/watch?v=iR0IRXCrQhQ&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=50
|
Розпізнавати інформацію у прослуханому тексті |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Правила уживання означеного та неозначеного артикля |
|
Ex.3, p. 168 |
Ex.2, p.167 6 кл № 36 Ex.4, p. 169- 6 кл № 37 Ex.6, p. 170- 6 кл № 38 |
Ex.4b, p. 170 |
WB ст.77-78 |
WB cт. 79 С.170 в.6 – вивчити вірш напам’ять |
||||
93 |
|
Подорожуємо навколо світу Удосконалення граматичних навичок. https://www.youtube.com/watch?v=Vgzdum_RHEQ&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=51
|
Вміти вживати артикль перед географічними назвами |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Означений артикль «the» с.171 |
континенти -с.171 океани -с.173 |
Ex.3, p. 173 |
|
Ex.2, p. 172 |
|
Впр.1, с. 172 - письмово
|
||||
94 |
|
Цікаві місця світу Розвиток навичок говоріння. https://www.youtube.com/watch?v=TuYT11oglZs&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=52
|
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
Громадянська відповідальність планує краєзнавчу подорож |
Правила уживання означеного та неозначеного артикля |
ЛО теми |
Ex.2,p. 174-175, |
Ex.2, p. 174 6 кл № 39 |
Ex.1, p. 174 Ex.3-4, p. 175, |
WB cт. 80 cт. 81-82 |
Ex.3 p. 175 скласти діалог WB ст |
||||
95 |
|
Проектна робота. Буклет для туристів. Розвиток проектної діяльності.
|
Упорядковувати інфу в буклеті |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Означений артикль «the» |
ЛО теми |
Ex.5p. 176. Знайти інформацію про одне з міст України
|
|
Ex.6 p. 177 |
Написати повідомлення про місто |
підготувати сторінку буклета: текст з малюнками
|
||||
96 |
|
Листівка Розвиток навичок письма. https://www.youtube.com/watch?v=x23aKO9oAAU&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=53
|
писати листівку другу |
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
Впр.1b, с. 178
|
|
|
Впр.1, с. 178 Ex.4, p. 182 |
написати листівку про свою поїздку (подорож) |
||||
97 |
|
Подорож Україною та Великобританією Розвиток навичок читання. https://www.youtube.com/watch?v=tZ0R986NYi4&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=54
|
розповідати про цікаву подорож |
Здоров’я і безпека Демонструє розуміння цінності культ. розмаїття та потреби жити разом у мирі
|
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
Ex.3а p. 181 |
|
Ex.1-2, p. 180-181 Ex.3b p. 181 |
Ex.2b, p. 181 |
Впр.2, с. 179
|
||||
98 |
|
Подорож Україною та Великобританією Розвиток діалогічного мовлення |
розповідати про подорож |
Здоров’я і безпека Демонструє розуміння цінності культ. розмаїття та толерантності |
Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf |
ЛО теми |
Ex.9, p. 184 |
|
Ex.6,7 p. 183 Ex.8 p. 184, |
Ex.5, p. 183 |
Домашнє читання https://www.youtube.com/watch?v=YZ9CdZ3BELs&list=PLPLUeg39dgMyCuVbVjl5haaXA04M9Yyy9&index=55
|
||||
99 |
|
Придбання квитків. Розвиток навичок аудіювання |
Вміти аргументувати свій вибір. Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Підприємливість та фінансова грамотність Порівнює вартість подорожі різними видами
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
ЛО теми |
Дом. Чит с. 187-189 |
|
Ex.10 p. 185 |
Ex.11 p. 186 |
С.190 - письмово
|
||||
100 |
|
Подорож. Урок узагальнення знань, умінь та навичок. |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Громадянська відповідальність демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Present Simple |
ЛО теми |
За завданням учителя |
С.192 – запитання для самоконтролю |
|||||||
101 |
|
Контроль письма. |
Вміти письмово висловлювати свої враження |
|
|
|
|
|
|
За завданням учителя |
|
||||
102 |
|
Контроль говоріння.
|
Вміти висловлювати свої враження |
|
|
|
|
|
За завданням учителя |
|
|
||||
103 |
|
Контроль аудіювання. |
Вміти знаходити необхідну інформацію
|
|
|
|
|
За завданням учителя |
|
|
|
||||
104 |
|
Контроль читання. |
Вміти знаходити необхідну інформацію |
|
|
|
За завданням учителя |
|
|
|
|
||||
105 |
|
Узагальнення вивченого у ІІ семестрі та за весь рік |
Вміти аргументувати свою думку. |
|
|
|
|
|
Обговорення досягнень учнів |
|
|
||||