Погоджено Затверджено
Заст. директора-------------- Цілуйко К. С Директор----------------Бисько І. В
«----------- » --------------2019 «----------» -----------------2019
Календарні плани
Англійська мова
9-А кл.
2018-2019 н. р.
II семестр
Вчитель: Вєтрова Н.І.
Розглянуто на засіданні М.О.
Керівник М.О.-------------Калашник Т. О.
Протокол від 28.12.2018 №3
Календарно- тематичний план виконано у відповідності до програми, рекомендованої МОН України:
Навчальні програми з іноземної мови для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи. Англійська мова. Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804
Викладання англійської мови здійснюється за підручником, що входить до «Переліку програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах»:
Буренко В. М. Англійська мова(9-й рік навчання):Підручник для 9кл. загальноосвітніх навчальних закладів .-Харків:Вид-во «Ранок»,2017.
Кількість годин на тиждень – 2 Кількість годин на семестр – 36 Кількість тем -- 4 Кількість контрольних робіт - 4
|
|
№ п/п |
Дата |
Скориг. дата |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||
Лексика |
Грамати ка |
Фонетика |
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема: Я, моя родина, мої друзі
|
||||||||||
29. |
18/ 01 |
|
Sense, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt |
|
наголос у складних іменниках,прикметниках, прислівни ках |
|
Практика в читанні. Впр.4. с.86, впр.5,с.87 |
Введення і активізація ЛО усному мовленні. Впр.4. с.86-87. Впр.6.с.88 |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.7, с.88 |
Громадянська відповідальність: Формулює власну позицію. Співпрацює з іншими на результат спілкуючись іноземною мовою. Розв’язує конфлікти у комунікативних ситуаціях. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми.
Здоров’я і безпека: Відповідально ставиться до власного здоров’я та безпеки. Пропагує здоровий спосіб життя.
Підприємливість та фінансова грамотність Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різним соціальним становищем. |
30. |
18/ 01 |
|
|
Word Formation. -y,-ed, -ing, -ful,-less |
|
|
Вибіркове читання. Впр.13, с.90 |
Діалогічне мовлення. Впр.15. с.91 |
Виконання вправ на словотворення. Впр.11. с.89 |
|
31. |
25/ 01 |
|
Eldery, grizzled, ruddy, slender, chubby, to resemble |
Модальні дієслова |
|
|
Практика в читанні. Впр. 1,2 с.92 |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. Впр.3,4,5, с.92-93
|
Виконання вправ.Впр.8, с.94 |
|
32. |
25/ 01 |
|
|
Синоніми |
|
|
Пошукове читання. Впр.11, 12, с.97 |
Відповіді на питання. Впр.9, с.95, впр. 12, с 98 |
Виконання вправ . Впр.10. с.96 |
|
33. |
01/ 02 |
|
|
|
|
Практика в аудіюванні. Впр1, с.99 |
Переглядове читання. Впр.3. с.101 |
Діалогічне мовлення. Впр2, с.99, впр.5, с. 101 |
|
|
34. |
01/02 |
|
|
Phrasal verbs |
|
Практика в аудіюванні. Додатковий текст. |
Вибіркове читання. Впр.7,9. с.103 |
Відповіді на запитання.В.8 ст.103 |
Виконання грам. вправ. Впр.9, с.103 |
|
35. |
08/ 02 |
|
Урок домашнього читання |
|
Пошукове читання. |
|
Виконання грам. вправ. |
|||
36. |
08/02 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Я. моя родина, мої друзі». Тематичне оцінювання. |
|||||||
Тема: Англомовні країни
|
|
|||||||||
37. |
15/ 02 |
|
Artisan, aspen, cedar, carving, captivating, elk, heron, lichen, larch, loon, lynx, porcupine. |
|
наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках |
Практика в аудіюванні.Впр.9. с.108. |
Читання з метою отримання детальної інформації. Впр10, с. 108-110. |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. впр.3,7 с.106-107 |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.11, с.111 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Описує види туризму. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки у європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Підприємливість та фінансова грамотність: Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови |
38. |
15/ 02 |
|
Huge, estate, expansion, stunning, to abound, swamp, sequoia, hemlock, mink |
|
|
|
Ознайомлювальне читання. Впр.14,с112-115. |
Відповіді на запитання до тексту с.116 |
Складання плану до тексту. |
|
49. |
22/ 02 |
|
Commonwealth, barren, plateau, bizarre, platypus |
|
|
|
Пошукове читання.Впр.18, с.117-120 |
Обговорення тексту. Впр. 19,20, с.120 |
Виконання вправ до тексту. Заповнити таблицю. |
|
40. |
22/ 02 |
|
county, remains, congested, terrestrial, ley. |
|
|
|
Читання з повним розумінням.Впр.2, с.121-122 |
Відповіді на запитання до тексту. Впр. 3, с.124, с123 |
Складання плану до тексту. |
|
41. |
01/ 03 |
|
Stronghold ,dungeon, depository, orangery |
|
|
Аудіювання ЛО. Впр.4 с. 124. |
Практика в читанні в 5 с. 124-126 |
Діалогічне мовлення по тексту |
Виконання лексичних вправ |
|
42 |
01/03 |
|
Places of interest, undergrounding |
|
|
Практика в аудіювання с. 136 |
Оглядове читання в. 11 с. 138 |
Монологіч. мовлення в. 12 с. 139 |
в.10 с. 138 |
|
43 |
15/03 |
|
Урок домашнього читання |
Пошукове читання і виконання вправ |
||||||
44. |
15/ 03 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Англомовні країни». Тематичне оцінювання |
|||||||
|
Тема: Україна. Наука і технічний прогрес
|
|
||||||||
45. |
22/ 03 |
|
Lever, wedge, screw, wheel, pulley, to convert, snapper, artisan |
|
|
Практика в аудіюванні с. 140 |
Пошукове читання с. 140-141 |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Складає перелік місць для есо-туризму у своєму регіоні. Громадянська відповідальність: Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про пам’ятки історії та культури Києва. Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні проблеми своєї країни та світового простору. Здоров’я і безпека: Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.
Громадянська відповідальність: Цінує та бережливо ставиться до природи. Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. Критично оцінює інформацію з різних іншомовних джерел.
Здоров’я і безпека: Розвиває екологічне мислення під час опрацювання тем, новин, комунікативних ситуацій. Пропагує здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.
Підприємливість та фінансова грамотність: Ініціює усну писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми. |
46. |
22/ 03 |
|
|
|
|
|
Читання з повним розумінням змісту в 5 с. 146 |
Відповіді на запитання до тексту в. 6 с. 147 |
Виконання граматичних вправ |
|
47. |
05/ 04 |
|
|
|
|
|
Вибіркове читання в. 8 с. 148-150 |
Обговорення тексту |
Виконання тестових завдань в.8 с. 150 |
|
48. |
05/04 |
|
Cochlea, to implant, bionic, vision, to impair |
|
|
|
Читання тематичних текстів в. 9 с. 151, в. 5 с. 154 |
Діалогічне мовлення в. 6 с. 156 |
Активізація ЛО в писемному мовленні |
|
49. |
12/ 04 |
|
Gadget, laptop, equipment, to cut, geek, chairman |
|
|
Практика в аудіювання в. 3 с. 159 |
Вибіркове читання в. 9 с. 157, в. 5 с. 160 |
Діалогічне мовлення |
в. 4 с. 160 |
|
50. |
12/ 04 |
|
|
|
|
Пратика в аудіювання в. 14 с. 165 |
Вибіркове читання в. 10 с. 164 |
Діалогічне мовлення в. 11 с. 165 |
В. 10 с. 165 |
|
51 |
19/04 |
|
|
Пасивний стан |
|
|
Пошукове читання в. 11 с. 176 |
Діалогічне мовлення в. 12-13 с. 177 |
Виконання вправ В. 10 с. 175 |
|
52. |
19/ 04 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Україна. Наука і технічний прогрес». Тематичне оцінювання. |
|||||||
|
|
|
Тема: Природа і погода
|
|||||||
53 |
26/04 |
|
Environment, pollution, overcrowding, extinct |
|
|
Практика в аудіюванні в. 1 с. 180 |
Вибіркове читання в. 3, 5 с. 180-181 |
Активізація ЛО в усному мовленні в. 8 с. 182 |
Активізація ЛО в писемному мовленні в. 9 с. 182 |
|
54 |
26/04 |
|
Essential, ice cap, glacier, to poison |
|
|
|
Пошукове читання в. 5 с. 185 |
Відповіді на запитання до тексту в. 7 с. 186 |
Виконання лексичних вправ в. 11 с. 187 |
|
55 |
03/05 |
|
|
|
|
|
Читання з повним розумінням змісту в. 12, 13 с. 188 |
Діалогічне мовлення в. 15, 16,17 с. 190-191 |
В. 14 с. 189 |
|
56 |
03/05 |
|
Deforestation, creature, famine, badge, gopher, aspen, beech |
Умовні речення |
|
|
Читання тематичних текстів в. 3, 4, 5 с. 193-194 |
Діалогічне мовлення в. 7, 8 с. 196 |
Виконання вправ в. 10 с. 197 |
|
57 |
10/05 |
|
Treat, rubbish, to supply, oxygen, load, fine, stray |
Умовні речення |
|
|
Вибіркове читання в. 11 с. 198 |
Ситуативне мовлення в. 14 с. 200 |
Виконання граматичних вправ в. 12, 13 с. 200 |
|
58 |
10/05 |
|
|
Умовні речення |
|
|
Пошукове читання в. 6 с. 202-203 |
Ситуативне мовлення в. 5 с. 202 |
Виконання граматичних вправ в. 11 с. 206 |
|
59 |
17/05 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Природа і погода». Тематичне оцінювання |
|||||||
63. |
17/05 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
||
60. |
24/ 05 |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
||
61. |
24/ 05 |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
||
62. |
31/ 05 |
|
|
|
|
|
|
Контроль письмо |
||
63 |
31/05 |
|
Перегляд навчального відео. |
|
|
|
|
|
|