Календарно- тематичне планування 9 клас.

Про матеріал
Планування за підручником Буренко В. М. для загальноосвітніх навчальних закладів виконане ,враховуючи основні вимоги НУШ та направлене на розвиток комунікативних навичок учнів.
Перегляд файлу

 

Погоджено            Затверджено

Заст. директора-------------- Цілуйко К. С       Директор----------------Бисько І. В

«----------- » --------------2019          «----------»  -----------------2019

 

 

         Календарні плани 

         Англійська мова

         9-А кл.

         2018-2019 н. р.

         II семестр

         Вчитель: Вєтрова Н.І.

 

               

 

              Розглянуто на засіданні М.О.

              Керівник М.О.-------------Калашник Т. О.

              Протокол від   28.12.2018     №3

Календарно- тематичний план виконано у відповідності до програми, рекомендованої МОН України:

 

 Навчальні програми з іноземної мови для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи. Англійська мова. Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06. 2017 №804

 

Викладання англійської мови здійснюється за підручником, що входить до «Переліку програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах»:

 

 Буренко В. М. Англійська мова(9-й рік навчання):Підручник  для 9кл. загальноосвітніх навчальних  закладів .-Харків:Вид-во «Ранок»,2017.

 

Кількість годин на тиждень – 2

Кількість годин на семестр – 36

Кількість тем                         -- 4

Кількість контрольних робіт - 4

 

Контрольна робота: аудіювання                   17.05.19

Контрольна робота: говоріння                      24.05.19

Контрольна робота: письмо                            31.05.19

Контрольна робота: читання                           24.05.19

 

№ п/п

Дата

Скориг.

дата

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Грамати ка

Фонетика

Аудіюван ня

Читання

Говоріння

Письмо

Тема: Я, моя родина, мої друзі

 

29.

18/ 01

 

Sense, intuition, mighty, upbringing, to stumble, to adjust, quay, halt

 

наголос у складних іменниках,прикметниках, прислівни ках 

 

Практика в читанні. Впр.4. с.86, впр.5,с.87

Введення і активізація ЛО усному мовленні. Впр.4. с.86-87. Впр.6.с.88

Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.7,     с.88

Громадянська відповідальність:

Формулює власну позицію. Співпрацює з іншими на результат спілкуючись іноземною мовою. Розв’язує конфлікти у комунікативних ситуаціях. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми.

 

Здоров’я і безпека:

Відповідально ставиться до власного здоров’я та безпеки. Пропагує здоровий спосіб життя.

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різним соціальним становищем.

30.

18/ 01

 

 

Word Formation.

-y,-ed, -ing, -ful,-less

 

 

Вибіркове читання. Впр.13, с.90

Діалогічне мовлення. Впр.15. с.91

Виконання вправ на словотворення. Впр.11. с.89

31.

25/ 01

 

Eldery, grizzled, ruddy, slender, chubby, to resemble

 Модальні дієслова

 

 

Практика в читанні. Впр. 1,2    с.92

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.

Впр.3,4,5, с.92-93

 

 

Виконання вправ.Впр.8, с.94

32.

25/ 01

 

 

Синоніми

 

 

Пошукове читання. Впр.11, 12,    с.97

Відповіді на питання. Впр.9, с.95, впр. 12, с 98

Виконання   вправ . Впр.10.     с.96

33.

01/ 02

 

 

 

 

Практика в аудіюванні. Впр1, с.99

Переглядове читання. Впр.3. с.101

 Діалогічне мовлення. Впр2, с.99, впр.5, с.   101  

 

34.

01/02

 

 

Phrasal verbs

 

Практика в аудіюванні. Додатковий текст.

Вибіркове читання. Впр.7,9. с.103

Відповіді на запитання.В.8 ст.103

Виконання грам. вправ. Впр.9, с.103

35.

08/ 02

 

Урок домашнього читання

 

Пошукове читання.

 

Виконання грам. вправ.

36.

08/02

 

Узагальнюючий урок з теми: «Я. моя родина, мої друзі». Тематичне оцінювання.

Тема:  Англомовні країни

 

 

37.

15/ 02

 

Artisan, aspen, cedar, carving, captivating, elk, heron, lichen, larch, loon, lynx, porcupine.

 

наголос у складних іменниках, прикметниках, прислівниках

Практика в аудіюванні.Впр.9. с.108.

Читання з метою отримання детальної інформації. Впр10, с.      108-110.

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.  впр.3,7       с.106-107

Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.11, с.111

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Описує види туризму.

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови

38.

15/ 02

 

Huge, estate, expansion, stunning, to abound, swamp, sequoia, hemlock, mink

 

 

 

Ознайомлювальне  читання. Впр.14,с112-115.

Відповіді на запитання до тексту       с.116

Складання плану до тексту.

49.

22/ 02

 

Commonwealth, barren, plateau, bizarre, platypus

 

 

 

Пошукове читання.Впр.18,      с.117-120

Обговорення тексту. Впр. 19,20, с.120     

Виконання вправ до тексту. Заповнити таблицю.

40.

22/ 02

 

county, remains, congested, terrestrial, ley.

 

 

 

Читання з повним розумінням.Впр.2,    с.121-122

Відповіді на запитання до тексту. Впр. 3,     с.124, с123

Складання плану до тексту.

41.

01/ 03

 

Stronghold ,dungeon, depository, orangery

 

 

Аудіювання ЛО. Впр.4 с. 124.      

Практика в читанні в 5 с. 124-126

Діалогічне мовлення по тексту

Виконання лексичних вправ

42

01/03

 

Places of interest, undergrounding

 

 

Практика в аудіювання с. 136

Оглядове читання в. 11 с. 138

Монологіч. мовлення в. 12 с. 139

в.10 с. 138

43

15/03

 

Урок домашнього читання

Пошукове читання і виконання вправ

44.

15/ 03

 

Узагальнюючий урок з теми: «Англомовні країни». Тематичне оцінювання

 

Тема: Україна. Наука і технічний прогрес

 

 

45.

22/ 03

 

Lever, wedge, screw, wheel, pulley, to convert, snapper, artisan

 

 

Практика в аудіюванні с. 140

Пошукове читання с. 140-141

Введення і активізація ЛО в усному мовленні

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві.

Обговорює питання, повязані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі.

Складає перелік місць для есо-туризму у своєму регіоні.

Громадянська відповідальність:

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

Робить повідомлення про памятки історії та культури Києва.

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні проблеми своєї країни та світового простору.

Здоровя і безпека:

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

 

Громадянська відповідальність:

Цінує та бережливо ставиться до природи. Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. Критично оцінює інформацію з різних іншомовних джерел.

 

Здоров’я і безпека:

Розвиває екологічне мислення під час опрацювання тем, новин, комунікативних ситуацій. Пропагує здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

 

Підприємливість та фінансова грамотність:

Ініціює усну писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми.

46.

22/ 03

 

 

 

 

 

Читання з повним розумінням змісту в 5 с. 146

Відповіді на запитання до тексту в. 6 с. 147

Виконання граматичних вправ

47.

05/ 04

 

 

 

 

 

Вибіркове читання в. 8 с. 148-150

Обговорення тексту

Виконання тестових завдань в.8 с. 150

48.

05/04

 

Cochlea, to implant, bionic, vision, to impair

 

 

 

Читання тематичних текстів в. 9 с. 151, в. 5 с. 154

Діалогічне мовлення в. 6 с. 156

Активізація ЛО в писемному мовленні

49.

12/ 04

 

Gadget, laptop, equipment, to cut, geek, chairman

 

 

Практика в аудіювання в. 3 с. 159

Вибіркове читання в. 9 с. 157, в. 5 с. 160

Діалогічне мовлення

в. 4 с. 160

50.

12/ 04

 

 

 

 

Пратика в аудіювання в. 14 с. 165

Вибіркове читання в. 10 с. 164

Діалогічне мовлення в. 11 с. 165

В. 10 с. 165

51

19/04

 

 

Пасивний стан

 

 

Пошукове читання в. 11 с. 176

Діалогічне мовлення в. 12-13 с. 177

Виконання вправ В. 10 с. 175

52.

19/ 04

 

Узагальнюючий урок з теми: «Україна. Наука і технічний прогрес». Тематичне оцінювання.

 

 

 

Тема: Природа і погода

 

53

26/04

 

Environment, pollution, overcrowding, extinct

 

 

Практика в аудіюванні в. 1 с. 180

Вибіркове читання в. 3, 5 с. 180-181

Активізація ЛО в усному мовленні в. 8 с. 182

Активізація ЛО в писемному мовленні в. 9 с. 182

54

26/04

 

Essential, ice cap, glacier, to poison

 

 

 

Пошукове читання в. 5 с. 185

Відповіді на запитання до тексту в. 7 с. 186

Виконання лексичних вправ в. 11 с. 187

55

03/05

 

 

 

 

 

Читання з повним розумінням змісту в. 12, 13 с. 188

Діалогічне мовлення в. 15, 16,17 с. 190-191

В. 14 с. 189

56

03/05

 

Deforestation, creature, famine, badge, gopher, aspen, beech

Умовні речення

 

 

Читання тематичних текстів в. 3, 4, 5 с. 193-194

Діалогічне мовлення в. 7, 8 с. 196

Виконання вправ в. 10 с. 197

57

10/05

 

Treat, rubbish, to supply, oxygen, load, fine, stray

Умовні речення

 

 

Вибіркове читання в. 11 с. 198

Ситуативне мовлення в. 14 с. 200

Виконання граматичних вправ в. 12, 13 с. 200

58

10/05

 

 

Умовні речення

 

 

Пошукове читання в. 6 с. 202-203

Ситуативне мовлення в. 5 с. 202

Виконання граматичних вправ в. 11 с. 206

59

17/05

 

Узагальнюючий урок з теми: «Природа і погода». Тематичне оцінювання

63.

17/05

 

 

 

Контроль аудіювання 

 

 

 

60.

24/ 05

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

61.

24/ 05

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

62.

31/ 05

 

 

 

 

 

 

Контроль письмо

63

31/05

 

Перегляд навчального відео.

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Буренко В. М.)
Додано
26 січня 2019
Переглядів
1682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку