Календарно- тематичне планування для 8(4) класу за підручником Parallelen N.Basaj

Про матеріал
Календарно- тематичне планування для 8(4) класу за підручником Parallelen N.Basaj І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 8-А,Б класах за підручником «Parallelen» N.Bassai

Рецептивні

Інтеракційні

 

 

Продуктивні

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

 

 

Писемне продукування

 

Усне продукування (монолог)

- розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовільнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке і повільне;

- розуміють основний зміст короткого повідомлення;

- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі.

2-3 хв (обсяг прослуханого у записі матеріалу (у межах))

- читають вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі;

-знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою)

- розуміють зміст листів, листівок особистого характеру.

Обсяг – 150-200 друкованих знаків

- спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

- відповідають на запитання щодо особистого життя (питання звучать чітко у дещо сповільненому темпі);

- роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру;

- реагують на пропозиції, твердження тощо;

- обмінюються інформацією;

- під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матералом, набутим у попередні роки.

Висловлення кожного не менше 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. (5 реплік)

 

 

 

- бере участь а онлайн-спілкуванні, напр. надсилає віртуальні листівки на свята;

- дописує в мережі Інтернет про свій настрій та про те чим займається, використовуючи зразок;

- відповідає на коментарі, висловлює вдячність або вибачається;

- виконує прості інструкції та ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти

 

- пишуть особистого листа з опорою на зразок;

- пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб;

- описують свою повсякденну діяльність, певні події в особистому житті своєї сім’ї, друзів.

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 60-70

- зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію;

- будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо;

- передають зміст почутого, побаченого, прочитаного;

- роблять послідовний виклад минулих подій;

-повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час);

- розповідають про певні події в особистому житті – своєму, своєї сім’ї, друзів;

Обсяг висловлювання (у межах ) – 7-8 речень

 

 

 

Дата

Тематика спілкування

Мовний інвентар

Комунікативний інвентар

Домашнє завдання

Примі

тка

Граматика

Лексика

Зорове сприйняття

Писемне продукування

Сприймання на слух

Усне продукування

Lektion 1  Schulleben   Шкільне життя

1

02/09

Першокласники в Німеччині

Повторення основних правил граматики

Повторення основних лесичних одиниць теми Школа

Űb.2 S.8

Űb.2 S.9

 

Перегляд презентації про школу та обговорення її. Обговорення шкільних правил.

Переписати і  вивчити слова с.22

 

2

06/09

Мій перший шкільний день

Минулий час

Präteritum

S.22

РЗ. с.5

Űb.2 S.8

Űb.2 S.9

Űb.2 S.9 (відкорегувати речення)

Перегляд малюнка та обговорення за ним  Űb 1 S.8.Впорядкування власного робочого дня

Ігр. Прочитати та перекласти Űb.2 S.8

ІІ гр.виконати додаткове завдання до вправи Űb.2 S.8

 

3

09/09

Розповіді бабусі про школу минулого

Haben

Sein в Präteritum

S.22

 

РЗ S.5

Üb. 7 с.11

Üb.9,10 S.12

РЗ Üb .4 S.5

Розповідь за поданою схемою РЗ S.5 Üb .3

Ігр. Доповнити таблицю РЗ Üb 5 S.6

ІІгр. Üb.6 S.6

 

4

13/09

Школа в Німеччині

Модальні дієслова в минулому часі

S.22

Üb. 15 с.14

Üb 1, S. 11

РЗ Üb.  8 S.7

РЗ. Üb.22 S.13 утворити речення

РЗ. Üb  8 S.7

РЗ Üb .19 S.12

РЗ Üb .21 S.13

Обговорення за малюнком S.13

Утворити речення Üb.15 S.14

 

5

16/09

Система освіти Німеччини

Вживання сполучника als

S.22

Üb 17 с.16

Üb 17 S.15

Üb 17 S.15

Обговорення  схеми освіти Німеччини S.15,доповнення речень Üb.17 S.15

Перекласти розповіді

Ігр.1-3

ІІгр.3-5

Üb.17 S.16

 

6-7

 

 

 

20/09

23/09

Школи  в Україні

 

 

Вживання сполучника als

S.22

 

 

 

 

 

Виконання лексико-граматичних завдань

Üb.22 S.18

Üb.23 S.19

Üb.23 S.19

Дати відповіді на запитання РЗ Üb.24 S.14

Порівняльна таблиця за схемою Üb .22 S.18

Підготуватися до тесту. Повторити лексику

 

 

8

27/09

 

Лексико-граматичний тест

 

 

Дати відповіді на запитання Üb.24 S.19

 

 

9

30/09

Система освіти України

Haben

Sein в Präteritum

S.22

Üb.28 S.20

Üb.28 S.20

 

Üb.26,27 S.20

Обговорення системи освіти

Розповідь за темою

Ігр.Система освіти Німеччини

ІІгр. України

 

10

04/10

Prüf dich!

Підсумковий урок з теми «Шкільне життя». Обговорення теми в групах.

Виписати лексику до теми Спорт S.39-40

 

 

Lektion 2 Sport tut jedem gut     Спорт

11

07/10

Спорт в школі

Спортивні заняття

Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі

S.39-40

Üb.1а S.23

 

Üb.1 S.23

 

Доповнити речення РЗ. Üb.2 S.16

Üb.5 S.17

Üb.2 S.24

Утворення речень за зразком Üb .1 S.23.

Дати відповіді на запитання Üb.4

Дати відповіді на запитання Üb.6 S.25

Ігр.доповнити речення Üb.8 S.26

ІІгр. Доповнити діалог Üb.9 S.26

 

12

11/10

Швидкість, висота, сила

Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі

S.39-40

Üb.11 S.27

Üb.11 S.27

Üb.11 S.27

Üb.12 S.28

Доповнити діалог Üb 13 S.28

Доповнити частини речень РЗ Üb.9 S.19

 

13

21/10

Олімпійські ігри

Зимові та літні Олімпійські види спорту

Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі

S.39-40

Üb.14 S.28

РЗ  Üb.8 S.19 утворити речення

 

 

РЗ впр.10 с.19

Üb.9 S.19 РЗ

 

 

 

РЗ впр.10 с.19

Доповнити речення

       Üb 13 S.28 Обговорення за таблицями  видів спорту S.28-29

Перекласти текст S.28-29

 

14

25/10

Легенди німецького спорту

 

 

 

 

 

 

 

Виконання лексико-граматичних завдань

S.39-40

Üb.18 S.31

Доповнити речення Üb.19 S.32

Üb.20 S.32

Обговорення за фотокартками S.31

Üb.22 S.32

Ігр. Прочитати та перекласти піктограму S.29 Üb.16

ІІгр. Зробити письмове завдання до піктограми

 

 

 

Ігр. Перекласти текст Üb.25 S.33

ІІгр. Виконати дотекстове завдання S.34

15

28/10

Лексико-граматичний тест

16

01/11

Легенди українського спорту

 

Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі

S.39-40

 

Űb.28 S.35

Űb.28 S.35

Дати відповіді на запитання Űb.29 S.35

Утворити діалог Űb.30 S.35

Ігр. Перекласти текст впр.33 с.37

ІІгр.виконати дотекстове завдання с.37

 

17

04/11

 

 

Спортивні заняття в Україні

 

 

 

Üb.33 S.37

 

РЗ Űb.20  S.24

Űb.23 S.25

Доповнити речення

Űb.34 S.37

Підготувати короткі повідомлення до створення колажу

 

18

08/11

Prüf dich!

 

Підсумковий урок з теми «Спорт». Створення фотоколажу «Легенди спорту»

Підготуватися до контролю аудіювання

 

19

11/11

Контроль аудіювання

 

Підготуватися до контролю читання

 

20

15/11

Контроль читання

 

Виписати слова S.61-62

 

Lektion 3 Familie und Freunde

Я, моя сім’я і друзі

 

21

18/11

Сім’я. Родинні відносини та зв’язки

Grundforme der Verben

S.61-62

Üb.5 S.45

Üb.1 S.44

Üb. 3 S.45

Üb.2 S.44

Üb. 3 S.45

РЗ Üb. 3,4 S.30-31

Дати відповіді на запитання Üb. 4 S.45

Ігр. утворити речення Üb. 6 S.46

ІІгр. Написати граматичні форми дієслів Üb. 7 S.46

 

22

22/11

Домашня робота в родині

Grundforme der Verben

S.61-62

Üb. 9 S.47

Üb. 9 S.47

РЗ Üb. 8 S.33

Üb. 10 S.34

Обговорення за поданими питаннями Üb. 10 S.47

Утворити речення за зразком Üb. 11 S.35

 

23

25/11

Мамин День народження

Grundforme der Verben

 

Zu + Infinitiv

S.61-62

Üb. 9 S.47

 

РЗ Üb. 12, 13 S.35

 

 

Перекласти текст Üb. 13 S.49

 

24

29/12

Я маю нових друзів

Zu + Infinitiv

S.61-62

 

Üb. 11 S.48

Üb. 11 S.48

Üb. 14 S.49

Відповіді за питаннями

Üb. 12 S.48

Утворити речення Üb. 16 S.50

Ігр. Перекласти текст Üb. 17 S.50

ІІгр. Виконати дотекстове завдання Üb. 17 S.50

 

25

02/12

Розслаблення, відпочинок, рух

 

 

 

Лексико-граматичний тест

Zu + Infinitiv

 

 

 

 

Wozu

Um…..zu

S.61-62

 

 

Виконання лексико-граматичних завдань

Üb. 19 S.52

Утворити іменники Üb. 20 S.53

Üb. 19 S.52

Утворення речень за зразком Üb. 21 S.53

Підготуватися до тесту

 

 

 

 

 

26

06/12

Перекласти повідомлення про дітей Üb. 22 S.54

27

 

09/12

 

Паралельно в Україні

Wozu

Um…..zu

S.61-62

Üb. 26 S.56

Üb. 26 S.56

РЗ Üb. 22 S.40

Üb. 26 S.56

 

Üb. 29 S.57

Üb. 27 S.57

Üb. 28 S.57

Обговорення ТОП 10 найважливіших справ дома

Утворення діалогів

Üb. 33 S.59

 

Утворити діалог за зразком

Üb. 33 S.59

 

 

Підготувати розповіді

Ігр. Робота в родині

ІІгр.Відпочинок з друзями

28

13/12

Prüf dich!

Підсумковий урок з теми сімя та друзі. Усні розповіді учнів.

Підготуватися до уроку контролю письма

 

29

16/12

Контроль письма

Підготуватися до контролю говоріння на одну із вибраних тем

 

30

20/12

Контроль говоріння

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал семестру.

 

31

23/12

Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу впродовж семестру

Систематизувати матеріали мовного портфоліо

 

 

 

doc
Додано
22 вересня 2021
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку