Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 8-А,Б класах за підручником «Parallelen» N.Bassai
Рецептивні |
Інтеракційні
|
Продуктивні |
|||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія
|
Писемне продукування
|
Усне продукування (монолог) |
- розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовільнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке і повільне; - розуміють основний зміст короткого повідомлення; - розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі. 2-3 хв (обсяг прослуханого у записі матеріалу (у межах)) |
- читають вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі; -знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою) - розуміють зміст листів, листівок особистого характеру. Обсяг – 150-200 друкованих знаків |
- спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; - відповідають на запитання щодо особистого життя (питання звучать чітко у дещо сповільненому темпі); - роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру; - реагують на пропозиції, твердження тощо; - обмінюються інформацією; - під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матералом, набутим у попередні роки. Висловлення кожного не менше 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. (5 реплік)
|
- бере участь а онлайн-спілкуванні, напр. надсилає віртуальні листівки на свята; - дописує в мережі Інтернет про свій настрій та про те чим займається, використовуючи зразок; - відповідає на коментарі, висловлює вдячність або вибачається; - виконує прості інструкції та ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти
|
- пишуть особистого листа з опорою на зразок; - пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб; - описують свою повсякденну діяльність, певні події в особистому житті своєї сім’ї, друзів. Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 60-70 |
- зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію; - будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо; - передають зміст почутого, побаченого, прочитаного; - роблять послідовний виклад минулих подій; -повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час); - розповідають про певні події в особистому житті – своєму, своєї сім’ї, друзів; Обсяг висловлювання (у межах ) – 7-8 речень
|
№ |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативний інвентар |
Домашнє завдання |
Примі тка |
||||||||
Граматика |
Лексика |
Зорове сприйняття |
Писемне продукування |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
|||||||||
Lektion 1 Schulleben Шкільне життя |
||||||||||||||
1 |
02/09 |
Першокласники в Німеччині |
Повторення основних правил граматики |
Повторення основних лесичних одиниць теми Школа |
Űb.2 S.8 |
Űb.2 S.9 |
|
Перегляд презентації про школу та обговорення її. Обговорення шкільних правил. |
Переписати і вивчити слова с.22 |
|
||||
2 |
06/09 |
Мій перший шкільний день |
Минулий час Präteritum |
S.22 РЗ. с.5 |
Űb.2 S.8 |
Űb.2 S.9 |
Űb.2 S.9 (відкорегувати речення) |
Перегляд малюнка та обговорення за ним Űb 1 S.8.Впорядкування власного робочого дня |
Ігр. Прочитати та перекласти Űb.2 S.8 ІІ гр.виконати додаткове завдання до вправи Űb.2 S.8 |
|
||||
3 |
09/09 |
Розповіді бабусі про школу минулого |
Haben Sein в Präteritum |
S.22
РЗ S.5 |
Üb. 7 с.11 |
Üb.9,10 S.12 |
РЗ Üb .4 S.5 |
Розповідь за поданою схемою РЗ S.5 Üb .3 |
Ігр. Доповнити таблицю РЗ Üb 5 S.6 ІІгр. Üb.6 S.6 |
|
||||
4 |
13/09 |
Школа в Німеччині |
Модальні дієслова в минулому часі |
S.22 |
Üb. 15 с.14 |
Üb 1, S. 11 РЗ Üb. 8 S.7 РЗ. Üb.22 S.13 утворити речення |
РЗ. Üb 8 S.7 РЗ Üb .19 S.12 РЗ Üb .21 S.13 |
Обговорення за малюнком S.13 |
Утворити речення Üb.15 S.14 |
|
||||
5 |
16/09 |
Система освіти Німеччини |
Вживання сполучника als |
S.22 |
Üb 17 с.16 |
Üb 17 S.15 |
Üb 17 S.15 |
Обговорення схеми освіти Німеччини S.15,доповнення речень Üb.17 S.15 |
Перекласти розповіді Ігр.1-3 ІІгр.3-5 Üb.17 S.16 |
|
||||
6-7
|
20/09 23/09 |
Школи в Україні
|
Вживання сполучника als |
S.22
Виконання лексико-граматичних завдань |
Üb.22 S.18 |
Üb.23 S.19 |
Üb.23 S.19 |
Дати відповіді на запитання РЗ Üb.24 S.14 Порівняльна таблиця за схемою Üb .22 S.18 |
Підготуватися до тесту. Повторити лексику
|
|
||||
8 |
27/09 |
Лексико-граматичний тест
|
Дати відповіді на запитання Üb.24 S.19
|
|||||||||||
9 |
30/09 |
Система освіти України |
Haben Sein в Präteritum |
S.22 |
Üb.28 S.20 |
Üb.28 S.20 |
|
Üb.26,27 S.20 Обговорення системи освіти |
Розповідь за темою Ігр.Система освіти Німеччини ІІгр. України |
|
||||
10 |
04/10 |
Prüf dich! Підсумковий урок з теми «Шкільне життя». Обговорення теми в групах. |
Виписати лексику до теми Спорт S.39-40 |
|
||||||||||
Lektion 2 Sport tut jedem gut Спорт |
||||||||||||||
11 |
07/10 |
Спорт в школі Спортивні заняття |
Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі |
S.39-40 |
Üb.1а S.23
|
Üb.1 S.23
Доповнити речення РЗ. Üb.2 S.16 Üb.5 S.17 |
Üb.2 S.24 |
Утворення речень за зразком Üb .1 S.23. Дати відповіді на запитання Üb.4 Дати відповіді на запитання Üb.6 S.25 |
Ігр.доповнити речення Üb.8 S.26 ІІгр. Доповнити діалог Üb.9 S.26 |
|
||||
12 |
11/10 |
Швидкість, висота, сила |
Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі |
S.39-40 |
Üb.11 S.27 |
Üb.11 S.27 |
Üb.11 S.27 Üb.12 S.28 |
Доповнити діалог Üb 13 S.28 |
Доповнити частини речень РЗ Üb.9 S.19 |
|
||||
13 |
21/10 |
Олімпійські ігри Зимові та літні Олімпійські види спорту |
Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі |
S.39-40 |
Üb.14 S.28 |
РЗ Üb.8 S.19 утворити речення
РЗ впр.10 с.19 |
Üb.9 S.19 РЗ
РЗ впр.10 с.19 |
Доповнити речення Üb 13 S.28 Обговорення за таблицями видів спорту S.28-29 |
Перекласти текст S.28-29 |
|
||||
14 |
25/10 |
Легенди німецького спорту
|
Виконання лексико-граматичних завдань |
S.39-40 |
Üb.18 S.31 |
Доповнити речення Üb.19 S.32 |
Üb.20 S.32 |
Обговорення за фотокартками S.31 Üb.22 S.32 |
Ігр. Прочитати та перекласти піктограму S.29 Üb.16 ІІгр. Зробити письмове завдання до піктограми
|
|
||||
Ігр. Перекласти текст Üb.25 S.33 ІІгр. Виконати дотекстове завдання S.34 |
||||||||||||||
15 |
28/10 |
Лексико-граматичний тест |
||||||||||||
16 |
01/11 |
Легенди українського спорту
|
Вживання правильних і неправильних дієслів в минулому часі |
S.39-40 |
|
Űb.28 S.35 |
Űb.28 S.35 |
Дати відповіді на запитання Űb.29 S.35 Утворити діалог Űb.30 S.35 |
Ігр. Перекласти текст впр.33 с.37 ІІгр.виконати дотекстове завдання с.37 |
|
||||
17 |
04/11 |
Спортивні заняття в Україні
|
|
|
Üb.33 S.37 |
|
РЗ Űb.20 S.24 Űb.23 S.25 |
Доповнити речення Űb.34 S.37 |
Підготувати короткі повідомлення до створення колажу |
|
||||
18 |
08/11 |
Prüf dich!
Підсумковий урок з теми «Спорт». Створення фотоколажу «Легенди спорту» |
Підготуватися до контролю аудіювання |
|
||||||||||
19 |
11/11 |
Контроль аудіювання
|
Підготуватися до контролю читання |
|
||||||||||
20 |
15/11 |
Контроль читання
|
Виписати слова S.61-62 |
|
||||||||||
Lektion 3 Familie und Freunde Я, моя сім’я і друзі
|
||||||||||||||
21 |
18/11 |
Сім’я. Родинні відносини та зв’язки |
Grundforme der Verben |
S.61-62 |
Üb.5 S.45 |
Üb.1 S.44 Üb. 3 S.45 |
Üb.2 S.44 Üb. 3 S.45 РЗ Üb. 3,4 S.30-31 |
Дати відповіді на запитання Üb. 4 S.45 |
Ігр. утворити речення Üb. 6 S.46 ІІгр. Написати граматичні форми дієслів Üb. 7 S.46 |
|
||||
22 |
22/11 |
Домашня робота в родині |
Grundforme der Verben |
S.61-62 |
Üb. 9 S.47 |
Üb. 9 S.47 |
РЗ Üb. 8 S.33 Üb. 10 S.34 |
Обговорення за поданими питаннями Üb. 10 S.47 |
Утворити речення за зразком Üb. 11 S.35 |
|
||||
23 |
25/11 |
Мамин День народження |
Grundforme der Verben
Zu + Infinitiv |
S.61-62 |
Üb. 9 S.47 |
|
РЗ Üb. 12, 13 S.35
|
|
Перекласти текст Üb. 13 S.49 |
|
||||
24 |
29/12 |
Я маю нових друзів |
Zu + Infinitiv |
S.61-62 |
|
Üb. 11 S.48 |
Üb. 11 S.48 Üb. 14 S.49 |
Відповіді за питаннями Üb. 12 S.48 Утворити речення Üb. 16 S.50 |
Ігр. Перекласти текст Üb. 17 S.50 ІІгр. Виконати дотекстове завдання Üb. 17 S.50 |
|
||||
25 |
02/12 |
Розслаблення, відпочинок, рух
Лексико-граматичний тест |
Zu + Infinitiv
Wozu Um…..zu |
S.61-62
Виконання лексико-граматичних завдань |
Üb. 19 S.52 |
Утворити іменники Üb. 20 S.53 |
Üb. 19 S.52 |
Утворення речень за зразком Üb. 21 S.53 |
Підготуватися до тесту
|
|
||||
26 |
06/12 |
Перекласти повідомлення про дітей Üb. 22 S.54 |
||||||||||||
27
|
09/12
|
Паралельно в Україні |
Wozu Um…..zu |
S.61-62 |
Üb. 26 S.56 |
Üb. 26 S.56 |
РЗ Üb. 22 S.40 Üb. 26 S.56
Üb. 29 S.57 |
Üb. 27 S.57 Üb. 28 S.57 Обговорення ТОП 10 найважливіших справ дома Утворення діалогів Üb. 33 S.59 |
Утворити діалог за зразком Üb. 33 S.59
|
|
||||
Підготувати розповіді Ігр. Робота в родині ІІгр.Відпочинок з друзями |
||||||||||||||
28 |
13/12 |
Prüf dich! Підсумковий урок з теми сімя та друзі. Усні розповіді учнів. |
Підготуватися до уроку контролю письма |
|
||||||||||
29 |
16/12 |
Контроль письма |
Підготуватися до контролю говоріння на одну із вибраних тем |
|
||||||||||
30 |
20/12 |
Контроль говоріння |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал семестру. |
|
||||||||||
31 |
23/12 |
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу впродовж семестру |
Систематизувати матеріали мовного портфоліо |
|
||||||||||