Позакласний захід з німецької мови гра-вікторина "КРОК" (кмітливі,розумні,обдаровані,культурні)

Про матеріал

Гра - вікторина стимулює інтелектуальне і творче самовдосконалення учнів; сприяє поглибленню знань учнів з країнознавства; розвиває в учнів інтерес до предмета та підтримує високий рівень мотивації до вивчення німецької мови; розвиває увагу, пам'ять, спостережливість.


Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Матейки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                              Демчук А.С.

 

 

 

2017

 

 

Мета: - стимулювати  інтелектуальне і творче самовдосконалення  учнів;

             -  сприяти поглибленню знань учнів з країнознавства;

             -  розвивати в учнів інтерес до предмета та підтримувати високий

                рівень мотивації до вивчення німецької мови;

             -  розвивати увагу, пам'ять, спостережливість;

             -  виховувати почуття дружби.

Наочність: ноутбук, атрибути до конкурсів (картки із завданнями до гри),  музичний супровід (лірична музика), пісні: «Ich bin Schnappi das kleine Krokodil», «Die Hase Schnuffel“ та інші.

 Ведучі: 1 ведучий

Учасники: 2 команди по 6 учнів, які вивчають 3-4 рік німецьку мову.

Команди заздалегідь готують назву, емблему, девіз, пісню або вірш.

Хід гри - вікторини

Lehrer: Guten Tag, liebe Gäste und Kinder! Herzlich willkommen zu unserem  Spiel - Quiz! (слайд 1) Heute spielen zwei lustige, wissbegierige Mannschaften  „Die Touristen“ und „Lustige Reisenden“. Sie reisen sehr gern. Und heute werden wir zusammen reisen. Unsere geehrte Jury sind … reist auch mit. Wir wünschen den  Mannschaften viel Erfolg!

Ведучий: Добрий день, дорогі гості і діти! Щиро вітаємо вас на нашій грі. Сьогодні грають дві веселі  команди «Туристи» і «Веселі подорожуючі». Вони подорожують дуже охоче. І ми будемо сьогодні будемо разом подорожувати. Наше шановне журі …. подорожуватиме також з нами. Ми бажаємо командам успіху!

Конкурс «Die Begrüßung der Mannschaften»

Lehrer: Jeder Mannschaft stellt sich vor: Name, Devise, Emblem, Lieder oder Gedicht. Jeder Mannschaft bekommt 4 Punkte.

Ведучий: Кожна команда представляє себе: назва, девіз, емблема, пісня чи вірш. Кожна отримує 4 бали.

Команди по черзі представляють себе

  1.         Die Mannschaft „Die Touristen“ 

Ведучий: Команда «Туристи» 

 Unsere Mannschaft: „Die Touristen“ (im Chor)

 Unsere Devise: Reisen mit Freude,

                          Wir reisen heute.

                           Reisen ist Klasse!

                           Reisen macht Spaß!

Das Gedicht: In der Welt sind viele schöne Orte,

                      und sie locken die Touristen an:

                      Moore, Inseln, Städte und Kurorte,

                      alles dort gern gehen kann.

  1. Die Mannschaft „Lustige Reisenden“.

Ведучий: Команда «Веселі подорожуючі»

    Unsere Mannschaft  heißt „Lustige Reisenden“ (im Chor)

    Unsere Devise: Wasser, Sonne, Luft und Wind –

                              Unsere besten Freunde sind.

                              Alle Kinder groß und klein,

                              wollen gute Reisenden sein.

    Das Gedicht: Wir sitzen nicht zu Hause,

                          Wir gehen, fahren, laufen,

                           nach Ausland und durch das Land,

                           dann fahren wir nach Hause.                  

Конкурс « Blitz – Fragen»

Lehrer: Wer? Wie? Was?

                              Wir fragen auch warum?

                              Wir fragen dies und das.

                               Denn wer nicht fragt,

                               Bleibt dumm.

Lehrer: Jede Mannschaft muss zu 6 Fragen zum Thema „Deutschland“ beantworten. Für jede richtige Antwort bekommt die Mannschaft einen Punkt.

Ведучий: Кожна команда повинна дати відповіді на 6 запитань до теми «Німеччина». За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Команди по черзі відповідають на питання

  1. Wie heißt die Hauptstadt Deutschlands? (Berlin)

Як називається столиця Німеччини?

  1. Wie heißt die Hauptstadt von Bayern? (München)

Як зветься столиця Баварії?

  1. Wie heißt  der längste Fluss? (der Rhein, 865km)

Як зветься найдовша річка?

  1. Wie heißt das Symbol von Berlin? (das Brandenburger Tor)

Як зветься символ Берліну?

  1. Wie heißt der größte See? (der Bodensee)

      Як зветься найбільше озеро?

  1. Wie heißt die Hauptstraße von Berlin? („Unter den Linden“)

Як  зветься головна вулиця Берліну?

  1. Wo befinde sich die Humboldt - Universität? (Berlin)

Де знаходиться університет ім. Гумбольдта?

  1. Wie heißt der schönsten Parks von Berlin? (der Tiergarten)

Як зветься найгарніший парк Берліну?

      9.Wie heißt die Insel, wo die berühmten Museen sind?

     Як називається острів, де знаходяться знамениті музеї?

     10.Welche Farben hat die Flagge?

     Якого кольору прапор Німеччини?

     11.Wie viele Bundesländer gibt es in Deutschland? (16)

     Скільки федеративних земель є у Німеччині?

     12.Am 6.Dezember feiert man in Deutschland ... (Nikolaustag)

     6 грудня святкують у Німеччині …

Pause.  Jetzt singen wir alle zusammen ein Lied

Звучить пісня, всі разом співають

Ich bin Schnappi das kleine Krokodil

1. Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,

    komm aus Ägypten das liegt direkt am Nil.

    Zuerst lag ich in einem Ei,

    dann schni schna schnappte ich mich frei.

Refrain: schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp (2 mal)

2. Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,

    hab scharfe Zähne und davon ganz schön viel.

    Ich schnapp mir was ich schnappen kann

    ja schnapp zu weil ich das so gut kann.

3. Ich bin Schnappi das kleine Krokodil,

    ich schnappe gern das ist mein Lieblingsspiel.

    Ich schleich mich an die Mama ran

    und zeig ihr wie ich schnappen kann.

4. Ich bin Schnappi das kleine Krokodil

    und vom schnappen da krieg ich nicht zuviel.

    Ich beiss den Papi kurz ins Bein

    und dann schlafe ich einfach ein.

Lehrer: Die Jury sagt die Resultate.

Ведучий: Журі оголошують результати двох конкурсів

Конкурс «Алфавіт»

Ведучий: Кожен з вас починав вивчати німецьку мову з алфавіту. Ось зараз ми          перевіримо, як ви пам’ятаєте алфавіт.

    Lehrer: Вам потрібно написати в цих пропущених клітинках літери німецького алфавіту.

 

 

       Aa

       Bb

       Cc

        Dd

        Ee

       Ff

       Gg

       Hh

       Ii

        Jj

        Kk

       Ll

       Mm

       Nn

       Oo

       Pp

        Qq

       Rr

      Ss

       Tt

       Uu

       Vv

        Ww

       Xx

      Yy

       Zz

       Ää

       Öö

         Üü

       ß

 

     Lehrer: Gut!

Конкурс «Зашифровані країни»

 

    Ведучий:  Наступний конкурс полягає в тому, що вам потрібно відшукати в ось цій таблиці зашифровані країни. Хто більше знайде? Усіх країн зашифровано 12. Вперед!

 

 

 

 

 

 

  K

   Ö

  L

    N     

   O

   M

   F

    B

   U

  W

   Y

  Z         

   S

  W

   V

   R

   Ü

   S

   E

   K        

   I 

   M

   Y

   T

   Q

    W

   U

   N

   C

    R

   R

   E

    A

   D

   E

   U

   T

   S

   C

   H

   L

   A

   N

    D

   J

   R

   L

   O

   S

   H

   W

   I

   I

   P

    R

   Q

   R

   W

   K

   L

   E

    E

   N

   N

   T

    I

   W      

  E

   Y

   I

   A

   N

    I

    X

   E

    R

    D

    P

   C

   D

   O

   N

   E

    Z

    K

   Q

    Y

    X

   Z

   H

   Ü

   O

    D

    E

   S

    S

    A

   W

    Q

 

  1. B E R L I N
  2. D__  __ __  __  __  __  __  __  __  __
  3. D __  __  __  __  K
  4. K __  __  N
  5. M __  __  __  __  D
  6. M__  __  __  __  __  N
  7. O __  __  __  __  A
  8. Ö __  __  __  __  __  __  __  __  H
  9. R __  __  __  __  __  __  D
  10.          S __  __  __  __  __  Z
  11.          T __  __  __  O
  12.          W __  __  N

Конкурс «Wörter»

 

Lehrer: Jetzt habt Ihr das dritte Aufgabe.

Ведучий:  Вам потрібно скласти з поданих літер слова. Хто швидше!

 

      nSeceh -____________                                                               rwam - ___________

      teWret - ____________                                                              giwnid - ___________

      nSoen - ____________                                                                aklt - ____________

      treWni- ____________                                                              rühFlgn - ___________

      bHrets- ____________

 

      Ведучий: Шановне журі, просимо оголосити результати.

 

Конкурс «Розшифруй текст»

 

Lehrer:  Gut! Наступний конкурс називається „ Розшифруй текст ”. Ви отримуєте текст в якому кожна пропущена літера позначена цифрою і знизу під текстом пусті клітинки куди ви записуєте букви і з них складаєте слово.

 

 

Alle Kinder haben den S2mmer gern. Im Somme6 ist es sehr warm. Alle Schüler in der Ukraine haben Fe9ien. Viele 7ahren ans 3eer, an einen Fluss oder einen See. Dort 1chwimmen sie, tauchen, li5gen in der Sonn11. Im Sommer blühen v10ele Blu4en. In Obst- und Gemüsegärte12 gibt es viel Obst und Gemüse.

 

   1

   2

   3

   4

   5

   6

   7

   8

   9

   10

  11

  12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс капітанів «Würfelspiel»

Ведучий:Завдання надруковані на кольорових картках. Капітани по черзі підходять до дошки, вибирають картку і відповідають на запитання. Кожна правильна відповідь 1 бал.

 1. Скільки людей живе у Німеччині?

2. Яка найдовша річка Німеччини?

3. Що зображено на гербі Німеччини?

4. Якого кольору прапор Німеччини?

5. Коли святкують Різдво в Німеччині?

6. В якому місяці святкують німці день Воз´єднання Німеччини?

7. Яка тварина зображена на гербі Берліна?

8. Що отримують німецькі першокласники в свій перший день в школі?

9. Коли в Німеччині святкують день св. Миколая? 

10. Що дарують батьки в Німеччині дітям, коли до Різдва залишається 4 тижні?

 

Lehrer: Die Jury hat das Wort.

Ведучий: Просимо журі оголосити результати останнього конкурсу та за всі разом.

Lehrer:Unsere Jury rechnet alles schnell zusammen. „Die Touristen“ haben …  Punkte, „Lustige Reisenden“ - … Punkte. Wir gratulieren euch!

Liebe Freunde! Liebe Gäste! Wir hoffen, dass unser Quiz ihnen heute  viel Spaß und Freude gemacht hat. Bis zum nächsten Mal und alles Gute! Tschüs!

Ведучий: Наше журі швидко усе підрахувало. «Туристи» мають … балів, «Веселі подорожуючі» - … балів. Ми вітаємо вас!

Нагородження переможців.

Любі друзі! Любі гості! Ми раді, що наша гра сьогодні принесла вам задоволення. До наступного разу і всього найкращого! Бувайе!

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Шумляковська Мар'яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шумляковська Мар'яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Елена Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
5290
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку