Календарно - тематичне планування уроків
англійської мови в 6 _______класі
за підручником А.Несвіт «English 6»
І семестр 20___року Вчитель__________________________
Кількість годин на тиждень : 3
на рік: 102
Дата |
|
№ уроку |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві |
Ключові компетентності та інтегровані змістові лінії |
Лінгвістична компетенція |
Комкнікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
функції |
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Сприйняття на слух /Зорове сприйняття |
Усна/ Писемна взаємодія та продукування |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема 1: Я, моя сім’я, мої друзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1. |
Знову до школи |
Представляти та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
Називати та описувати членів родини, друзів Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Математична: • уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
Уміння вчитися упродовж життя: • використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
|
Лексичні одиниці теми |
Неозначений та означений артиклі |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Відповідає на питання усно та письмово. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр, 8 с. 7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
2. |
Спогади про літні канікули |
Лексичні одиниці теми |
Неозначений та означений артиклі |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Відповідає на питання усно та письмово Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Вивчити лексику теми написати речення, вживаючи нові ЛО теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3. |
Різні сім'ї, різні традиції |
Лексичні одиниці теми |
Загальні та спеціальні запитання |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби |
Впр. 6 с.11
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
4. |
Сімейне дерево |
Лексичні одиниці теми |
Ступені порівняння прислівників |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Пише зв’язну розповідь про родину, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками |
Розповідь про свою сім’ю
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5. |
Наші уподобання |
Лексичні одиниці теми |
Ступені порівняння прислівника old |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. |
Впр.6 С.15
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6. |
Мої батьки |
Представляти та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
Називати та описувати членів родини, друзів Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Математична: • уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
Уміння вчитися упродовж життя: • використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми
|
Розповідь про батьків |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
7. |
Мої брати та сестри |
Лексичні одиниці теми |
Ступені порівняння прикметників |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 8 С. 19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
8. |
Мої тітка та дядько |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. |
Впр. 6 С. 21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
9. |
Мої родичі |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми |
Впр. 4 С. 23 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
10. |
Характер людини |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 7 С. 24 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
11. |
Наші друзі та родичі |
Лексичні одиниці теми |
Тривалі та неозначені часи. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості фрази та речення про родичів та дії, що відбуваються у момент мовлення. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби
|
Впр. 3 С. 25 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
12. |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 С. 27 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема 2: Покупки |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
13.
|
Торговий день |
Розповідати про покупки
Розповідати та запитати про покупки, магазини, давати характеристики якості товарів
Запитувати про вартість товару.
Давати характеристики якості товарів
|
• уміння співпрацювати з іншими , спілкуючись іноземною мовою
Соціальна: • уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
Математична: • уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку • уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми
|
Впр. 1 С.30
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
14. |
У супермаркеті |
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 7 C..35
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
15. |
В універмазі |
Лексичні одиниці теми |
Узгодження часів |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. |
Впр. 5 С.38
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
16. |
Магазини |
Лексичні одиниці теми С.38-39 |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми |
Впр. 1 С. 38-39
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
17. |
Улюблені магазини. |
Лексичні одиниці теми |
Майбутній час. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 7,8 С.41-42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
18. |
Наші покупки |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості фрази та речення про похід в магазин. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби
|
Впр. 4 С.44 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
19. |
Гроші |
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
• бере участь у дуже коротких діалогах • розпитує та розповідає про покупки, у обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. |
Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід покупок. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби
|
Впр. 6 С.47
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
20. |
Найкращі лондонські магазини |
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
бере участь у дуже коротких діалогах • розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід .Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби. Відповідає на питання усно та письмово |
Впр. 5 С.49 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
21. |
Покупки в Лондоні |
|
|
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
Розпитує та розповідає про покупки, магазини у обмежений спосіб висловлює власну думку про товар та аргументує її |
Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби. Відповідає на питання усно та письмово
|
Впр, 7 С. 50
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
22. |
Урок Узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 5 С.52 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Тема 3: Харчування |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
23
|
Повсякденні страви |
Розповісти про своє меню чи скласти рецепт Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
Соціальна: • уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 1 С. 56
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
24 |
Правильне харчування |
Лексичні одиниці теми |
Прикметники |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 10 С. 59
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
25 |
Час сніданку |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С.62
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
26. |
Мій сніданок |
Лексичні одиниці теми |
Прикметники. Прислівники. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 8 С.62
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
27. |
Час обіду
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 7 С. 65
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
28. |
Приготування їжі |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні часи |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Написати рецепт
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
29. |
Пікнік |
Розповісти про своє меню чи скласти рецепт Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
Математична: • уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
Інформаційно-цифрова: • уміння застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань
|
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише зв’язну розповідь про відпочинок і приготовлені страви з опорою на зразок, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід. |
Впр. 8(2) С. 69
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
30. |
Українська кухня |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 7 С.71
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
31. |
Покупки |
Лексичні одиниці теми |
Загальні та спеціальні запитання |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Ставить загальні та спеціальні запитання . пише прості фрази та речення улюблені страви . |
Впр. 8 С.71 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
32. |
Десерти. Тест. |
Лексичні одиниці теми |
Артикль |
розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
проекти |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
33. |
Улюблені страви.
|
Лексичні одиниці теми |
Загальні та спеціальні запитання |
Захист дитячих проектів.
|
Скласти кросворд. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема 4: Спорт: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
34. |
Спорт у нашому житті |
Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети
Вміти представитись та запитати про різні види спорту, дати їм характерис- тику.
|
|
Лексичні одиниці теми |
Прислівник |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише діалог про відпочинок і спорт з опорою на зразок, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками
|
Впр, 6(a,b) С. 80 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
35. |
Спортивні клуби |
Лексичні одиниці теми |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми
|
Розпитує про спортивні клуби. Дуже стисло, на елементарному рівні описує особистий досвід. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій |
Впр. 4 С.82
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
36. |
Ми любимо спорт |
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
Соціальна: • уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
Уміння вчитися упродовж життя: • використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Лексичні одиниці теми |
Модальні дієслова. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр.7 С.82 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
37. |
Зимові та літні види спорту |
Лексичні одиниці теми |
Модальні дієслова. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Розказати про улюблен. вид спорту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
38. |
Спорт, яким я займаюсь |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 7 С. 85-86
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
39. |
Види спорту |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній доконаний час |
розпитує та розповідає про спорт та улюблений вид спорту, яким займається |
Розповідає про літні і зимові види спорту. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 56 С. 88
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
40. |
Відомі спортсмени |
Лексичні одиниці теми |
Модальні дієслова. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми
|
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 5, 6 С. 91 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
41. |
Улюблений вид спорту |
Лексичні одиниці теми |
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості фрази та речення про улюблений вид спорту, використовуючи лексичні одиниці теми. Ставить спеціальні запитання по темі . Діалогічне мовлення Т-Р |
Впр. 3 С. 92
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
42. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
Впр. 4 С.92 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
43. |
Контрольна читання |
|
|
|
Повторити ЛГМ тем |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
44. |
Контроль письма |
|
|
|
Підготув. до контр. з мовлення |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
45. |
Контроль мовлення |
|
|
|
8-10 запи-тань за темою |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
46. |
Зимові свята, святкова листівка |
Вміти розповідати про зимові свята |
Повторення ЛО за темою |
Повторення вивченого грам. матеріалу |
бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Написати 10 речень про зимові свята, зробити листівку |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
47.
|
Урок повторення та узагальнення
|
Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Повторення ЛО за темою |
Повторення вивченого грам. матеріалу |
бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Повтории ЛГМ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 6___ класі за підручником А.Несвіт «English 6» ІІ семестр 20__року Вчитель__________________________
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
53. |
Родинне авто. |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Здоров’я і безпека: дотримання правил дорожнього руху та безпечної поведінки у громадських місцях.
Екологічна безпека • привчати до бережливого ставлення до природи
Уміння вчитися упродовж життя: • використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми
|
Написати про омріяну подорож |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
54. |
Документи в дорогу |
Лексичні одиниці теми |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6, 7 С.108 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
55. |
Подорож потягом |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній доконаний час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. |
Впр. 5, 6 С.111 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
56. |
Видатні місця Лондона |
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми |
Впр. 6 С.114 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
57. |
Транспорт Британії (позакласне читання) |
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр.3, С.116 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
58. |
Шкільні подорожі |
Лексичні одиниці теми |
Спеціальні запитання |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості фрази та речення про родичів та дії, що відбуваються у момент мовлення. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби |
Впр. 5 С.116 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
59. |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
|
Скласти крос- ворд на тему «Подорож» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема 6: Великобританія |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
60.
|
Великобрита- нія |
Розуміти мову, відповідно реагувати
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондона, розповісти маршрут
Розуміти мову, відповідно реагувати
|
• уміння співпрацювати з іншими , спілкуючись іноземною мовою
Соціальна: • уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
Математична: • уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку • уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
|
Лексичні одиниці теми С.120 |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми
|
Впр. 5 С.121 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
61. |
Лондон- столиця Великої Британії. |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 7 С.122 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
62. |
Подорож у Лондон |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. |
Переказ тексту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
63. |
Карта Лондона |
Лексичні одиниці теми С.123 |
Грам. структура “to be going to” |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми |
Скласти діалог |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
64. |
Мандруючи Лондоном |
Лексичні одиниці теми |
Грам. структура “to be going to”
|
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр,7 С. 126 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
65. |
Визначні місця Лорндона |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості фрази та речення про визначні місця Лондона. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби |
Написати розповідь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
66. |
Історичні місця Лондона |
Лексичні одиниці теми |
Загальні та спеціальні запитання |
• бере участь у дуже коротких діалогах • розпитує та розповідає про покупки, у обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її. |
Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби |
Додатк. інформ. про Лондон. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
67. |
Лондонський Тауер |
Лексичні одиниці теми |
Загальні та спеціальні запитання |
бере участь у дуже коротких діалогах • розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби
|
Впр. 6 С.129 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
68. |
Відвідування музею |
Вміти: пред-ставити та запитати про визначні місця Лондона, розповісти маршрут
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури: • уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження |
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби. Відповідає на питання усно та письмово
|
Впр.5, 6 С.132 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
69 |
Звички та традиції у Британії. |
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби |
Переказ тексту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
70 |
Англійські парки та памятки архітектури |
|
Лексичні одиниці теми С.133 |
Модальні дієслова. |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С.135 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
71 |
Урок узагальнення |
|
|
|
|
|
|
повторення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Тема 7: Україна |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
72
|
Київ |
Вміти: представити інформацію про свою Батьківщину та про визначні місця Київа.
Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети
Обізнаність та самовираження у сфері культури: • уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження
Соціальна: • уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 4,6 С.139, 140 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
73 |
Пам’ятки Києва |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній доконаний час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 3 С. 141 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
74 |
Київ - столиця України. |
Лексичні одиниці теми С.140 |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Переказ тексту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
75. |
Подорож навколо Києва. |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній доконаний час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С. 142
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
76. |
Історичні місця Києва. |
Лексичні одиниці теми |
Минулий доконаний час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 1 С.143
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
77. |
Національні символи України. |
Вміти: представити інформацію про свою Батьківщину та про визначні місця Київа.
Розуміти мову, відповідно реагувати
Вміти: представити інформацію про свою Батьківщину та про визначні місця Київа.
Розуміти мову, відповідно реагувати
|
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
Математична: • уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
Інформаційно-цифрова: • уміння застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань
|
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Спілкується на знайомі та звичні теми. Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 5 С.145 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
78. |
З’ясування напрямків |
Лексичні одиниці теми С.146 |
Теперішній доконаний час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід подорожі та з’ясування напрямку. |
Впр. 5 (3,4) С.148 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
79. |
Правила дорожнього руху |
Лексичні одиниці теми С.149,151 |
Модальне дієслово “should”. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби • розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 5 С.151
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
80. |
У торговому центрі. |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній означений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Ставить загальні та спеціальні запитання . пише прості фрази та речення. |
Впр. 2 С.152. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
81. |
Подорож до Києва |
Лексичні одиниці теми |
Минулий та майбутній неозначений час |
розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С.154
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
82. |
Майбутня подорож
|
Лексичні одиниці теми |
Минулий та майбутній неозначений час |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Розповідає про подорож, використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С.157 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
83. |
Урок Узагальнення |
|
|
|
|
повторення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Тема 8: Шкільні предмети: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
84. |
Шкільні предмети |
Вміти: представити та запитати про уюблений урок.
Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
|
Лексичні одиниці теми С.160 |
Модальні дієслова. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише діалог про школу з опорою на зразок, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками
|
Впр. 6 С.162 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
85. |
Розклад уроків |
Лексичні одиниці теми |
Дієслово «мати» |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми
|
Розпитує про розклад уроків. Дуже стисло, на елементарному рівні описує про шкільне життя. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій |
Впр. 5 С.166 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
86. |
Урок географії |
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми
Соціальна: • уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
Уміння вчитися упродовж життя: • використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання
Математична: • уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Лексичні одиниці теми С.167,168 |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Відмічає правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 5 С.170 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
87. |
Урок математики |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Розп. про свій день у школі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
88. |
На уроці географії |
Лексичні одиниці теми |
Теперішній неозначений час |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С.173 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
89. |
На уроці фізкультури |
Лексичні одиниці теми С.174 |
Теперішній неозначений час |
розпитує та розповідає про спорт та улюблений вид спорту, яким займається |
Розповідає про урок фізкультури Відмічає правильні відповіді Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 2 С.175 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
90. |
Важливість спорту в нашому житті |
Лексичні одиниці теми |
Дієслова to play, to go, to come, to do |
• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С.177 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
91. |
На уроці англійської мови. |
Лексичні одиниці теми С.178 |
Узгодження часів. |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми. Ставить спеціальні запитання по темі . Діалогічне мовлення Т-Р |
Впр. 3 С.179 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
92. |
Улюблений предмет |
|
|
Модальні дієслова. |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Впр. 6 С.180 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
93. |
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Повторення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
94. |
Контроль аудіювання |
|
|
Підготуватись до к. роботи |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
95. |
Контроль читання |
|
|
Підготуватись до к. роботи |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
96. |
Контроль письма |
|
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
97. |
Контроль говоріння |
|
|
Повторити граматичний матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
98. |
Літні канікули |
Вміти розповідати про літні канікули та види відпочинку
Розуміти мову, відповідно реагувати
Вміти розповідати про свої плани на літні канікули та види відпочинку
|
Повторення ЛО за темою |
Повторення вивченого грам. матеріалу |
бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
|
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
8-10 запи-тань за темою |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
99. |
Види активного відпочинку |
Повторення ЛО за темою |
Повторення вивченого грам. матеріалу |
бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Розповідає про види відпочинку, використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Скласти діалог |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
100 |
Мої плани на літні канікули. |
Повторення ЛО за темою |
Повторення вивченого грам. матеріалу |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Написати про плани на канікули
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
101 |
Урок повторення та узагальнення |
|
Повторення ЛО за темою |
Повторення вивченого грам. матеріалу |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Повторен ня |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
102 |
Підсумковий урок |
|
Повторення ЛО за темою |
Повторення вивченого грам. матеріалу |
• бере участь у дуже коротких діалогах розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми |
Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми |
Повторен ня |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||