Календарно- тематичне планування до підручника А.Несвіт " Англійська мова" 6 клас (3год/тиж.) І та ІІ семестр

Про матеріал
Календарно- тематичне планування до підручника А.Несвіт " Англійська мова" 6 клас (3год/тиж.) І та ІІ семестр
Перегляд файлу

 

Календарно - тематичне планування уроків

англійської мови в 6 _______класі

за підручником А.Несвіт «English 6»

І семестр 20___року  Вчитель__________________________

Кількість годин на тиждень : 3

на рік: 102

 

 

Дата

 

 

 

уроку

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

 

 

Мовленнєві

 

Ключові компетентності та інтегровані змістові лінії

 

 Лінгвістична компетенція

 

Комкнікативні уміння

 

 

 

Домашнє завдання

функції

 

Лексика

 

Граматика/

Фонетика

 
Сприйняття на слух /
Зорове сприйняття

 

Усна/ Писемна взаємодія та продукування

 

 

 

 

 

 

Тема 1:  Я, моя сім’я, мої друзі

 

 

1.

 

   Знову до школи

Представляти та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.

 

Називати та описувати членів родини, друзів

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Уміння вчитися упродовж життя:

• використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

 

 

Лексичні одиниці теми

Неозначений та означений артиклі

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово.

Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр, 8

с. 7

 

 

2.

Спогади про літні канікули

Лексичні одиниці теми

Неозначений та означений артиклі

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово

Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Вивчити  

лексику теми

написати речення, вживаючи нові ЛО теми

 

 

3.

Різні сім'ї, різні традиції

Лексичні одиниці теми

Загальні та спеціальні запитання

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби

Впр. 6 с.11

 

 

 

4.

Сімейне дерево

Лексичні одиниці теми

Ступені порівняння прислівників

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Пише зв’язну розповідь про родину, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками

Розповідь про свою сім’ю

 

 

 

5.

Наші уподобання

Лексичні одиниці теми

Ступені порівняння прислівника old

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми.

Впр.6 С.15

 

 

 

6.

Мої батьки

 

Представляти та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Називати та описувати членів родини, друзів

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

• використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

 

 

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

 

Розповідь про батьків

 

 

7.

Мої брати та сестри

Лексичні одиниці теми

Ступені порівняння прикметників

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 8 С. 19

 

 

 

8.

Мої тітка та дядько

Лексичні одиниці теми

Теперішні часи

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій.

Впр. 6 С. 21

 

 

9.

Мої родичі

Лексичні одиниці теми

Теперішні часи

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми

Впр. 4  С. 23

 

 

10.

Характер людини

Лексичні одиниці теми

Теперішні часи

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7 С. 24

 

 

 

 

 

11.

Наші друзі та родичі

Лексичні одиниці теми

Тривалі та неозначені часи.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості фрази та речення про родичів та дії, що відбуваються у момент мовлення. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби

 

 

Впр. 3  С. 25

 

 

12.

Урок

узагальнення

 

 

 

 

 

 

Впр. 5  С. 27

 

 

 

Тема 2:  Покупки

 

 

 

13.

 

Торговий день

 

Розповідати  про покупки

 

 

 

 

 

Розповідати та запитати про покупки, магазини, давати характеристики якості товарів

 

Запитувати про вартість товару.

 

Давати характеристики якості товарів

 

 

 

 

 

 

• уміння співпрацювати з іншими , спілкуючись іноземною мовою

 

 

 

 

 

Соціальна:

• уміння співпрацювати з

іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

 

 

 

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

 

 

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

 

 

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

 

Впр. 1  С.30

 

 

 

14.

У супермаркеті

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7   C..35

 

 

 

15.

В універмазі

Лексичні одиниці теми

Узгодження часів

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій.

Впр. 5 С.38

 

 

 

16.

Магазини

Лексичні одиниці теми

С.38-39

Граматична стуктура місцезнаходження.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми

Впр. 1  С. 38-39

 

 

 

17.

Улюблені магазини.

Лексичні одиниці теми

Майбутній час.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7,8 С.41-42

 

 

 

18.

Наші покупки

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості фрази та речення про похід в магазин. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби

 

 

Впр. 4 С.44

 

 

19.

Гроші

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

• бере участь у дуже коротких діалогах

• розпитує та розповідає про покупки, у обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її.

Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід покупок. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби

 

Впр. 6 С.47

 

 

 

20.

Найкращі лондонські магазини

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід .Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби.

Відповідає на питання усно та письмово

Впр. 5 С.49

 

 

21.

Покупки в Лондоні

 

 

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

Розпитує та розповідає про покупки, магазини у обмежений спосіб висловлює власну думку  про товар та аргументує її

Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби. Відповідає на питання усно та письмово

 

Впр, 7 С. 50

 

 

 

22.

Урок

Узагальнення

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 5 С.52

 

 

 

 

Тема 3:  Харчування

 

 

 

 

23

 

Повсякденні страви

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповісти про своє меню чи скласти рецепт

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети

 

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

Соціальна:

• уміння співпрацювати з

іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 1 С. 56

 

 

 

24

Правильне харчу­вання

Лексичні одиниці теми

Прикметники

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 10     С. 59

 

 

 

25

Час сніданку

Лексичні одиниці теми

Теперішні часи

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6   С.62

 

 

 

26.

Мій сніданок

Лексичні одиниці теми

Прикметники. Прислівники.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 8    С.62

 

 

 

27.

Час обіду

 

Лексичні одиниці теми

Теперішні часи

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7        С. 65

 

 

 

28.

Приготування їжі

Лексичні одиниці теми

Теперішні часи

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Написати рецепт

 

 

 

29.

Пікнік

 

 

 

 

 

 

Розповісти про своє меню чи скласти рецепт

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Інформаційно-цифрова:

• уміння застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

 

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише зв’язну розповідь про відпочинок і приготовлені страви з опорою на зразок, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками

Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід.

Впр. 8(2)  С. 69

 

 

 

30.

Українська кухня

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7 С.71

 

 

 

31.

Покупки

Лексичні одиниці теми

Загальні та спеціальні запитання

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Ставить загальні та спеціальні запитання . пише прості фрази та речення  улюблені страви .

Впр. 8 С.71

 

 

32.

Десерти.

Тест.

Лексичні одиниці теми

Артикль

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

проекти

 

 

33.

Улюблені страви.

 

Лексичні одиниці теми

Загальні та спеціальні запитання

 

 

Захист дитячих проектів.

 

Скласти кросворд.

 

 

 

 

Тема 4: Спорт:

 

 

 

34.

Спорт у нашому житті

 

 

 

Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти представитись та запитати про різні види спорту, дати їм  характерис-

тику.

 

 

Лексичні одиниці теми

Прислівник

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише діалог про відпочинок і  спорт з опорою на зразок, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками

 

Впр, 6(a,b) С. 80

 

 

35.

Спортивні клуби

Лексичні одиниці теми

Теперішні та минулі часи дієслів.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

 

Розпитує про спортивні клуби.

Дуже стисло, на елементарному рівні описує особистий досвід. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій

Впр. 4 С.82

 

 

 

 

36.

Ми любимо спорт

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

 

 

 

Соціальна:

• уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

• використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Лексичні одиниці теми

Модальні дієслова.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр.7 С.82

 

 

37.

Зимові та літні види спорту

Лексичні одиниці теми

Модальні дієслова.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Розказати про улюблен. вид спорту

 

 

38.

Спорт, яким я за­ймаюсь

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7   С. 85-86

 

 

 

39.

Види спорту

Лексичні одиниці теми

Теперішній доконаний час

розпитує та розповідає про спорт та улюблений вид спорту, яким займається

Розповідає про літні і зимові види спорту.

Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 56      С. 88

 

 

 

40.

Відомі спортсмени

Лексичні одиниці теми

Модальні дієслова.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

 

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 5, 6     С. 91

 

 

41.

Улюблений вид спорту

Лексичні одиниці теми

Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості фрази та речення про улюблений вид спорту, використовуючи лексичні одиниці теми. Ставить спеціальні запитання по темі .

Діалогічне мовлення Т-Р

Впр. 3       С. 92

 

 

 

42.

Контроль аудіювання

 

 

 

Впр. 4 С.92

 

 

43.

Контрольна читання

 

 

 

Повторити ЛГМ тем

 

 

44.

 

Контроль письма

 

 

 

Підготув. до контр. з мовлення

 

 

45.

 

Контроль мовлення

 

 

 

8-10 запи-тань за темою

 

 

46.

Зимові свята, святкова листівка

Вміти розповідати про зимові свята

Повторення ЛО за темою

Повторення вивченого грам. матеріалу

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Написати  10 речень про зимові свята, зробити листівку

 

 

47.

 

 

 

Урок повторення та узагальнення

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

Повторення ЛО за темою

Повторення вивченого грам. матеріалу

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Повтории ЛГМ

 

 

 

Календарно - тематичне планування уроків

англійської мови в 6___ класі

за підручником А.Несвіт «English 6»

ІІ семестр 20__року Вчитель__________________________

 

 

Дата

 

 

 

 

 

уроку

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

 

 

Мовленнєві

 

Ключові компетентності та інтегровані змістові лінії

 

 Лінгвістична компетенція

 

Комкнікативні уміння

 

 

 

Домашнє завдання

функції

 

Лексика

 

Граматика/

Фонетика

 
Сприйняття на слух /
Зорове сприйняття

 

Усна/ Писемна взаємодія та продукування

 

 

 

 

 

Тема 5:  Подорож

 

 

 

48.

 

Види подорожі

 

 

 

 

Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Уміння вчитися упродовж життя:

• використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

 

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово.

Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 5, 6      С. 97

 

 

 

 

 

49.

Подорож по місту

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово

Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7 С.99

 

 

 

 

 

50.

Подорож

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби

Переказ тексту.

 

 

 

 

51.

Найкраща подорож

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Пише зв’язну розповідь про подорож використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками

Впр. 5     С.101

 

 

 

 

52.

Речі в подорож

Лексичні одиниці теми

Модальне дієслово “should”.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми.

Впр. 6, 7 С.104

 

 

 

 

53.

 

Родинне авто.

 

 

 

 

 

Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.

 

 

 

 

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

Здоров’я і безпека: дотримання правил

дорожнього руху та безпечної поведінки у громадських місцях.

 

 

 

 

Екологічна безпека

• привчати до бережливого ставлення до природи

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

• використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

 

 

 

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

 

Написати про омріяну подорож

 

 

 

54.

 

Документи в дорогу

Лексичні одиниці теми

Граматична стуктура місцезнаходження.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6, 7 С.108

 

 

 

 

55.

Подорож потягом

Лексичні одиниці теми

Теперішній доконаний час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій.

Впр. 5, 6 С.111

 

 

 

 

56.

Видатні місця Лондона

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми

Впр. 6 С.114

 

 

 

 

57.

Транспорт Британії (позакласне читання)

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр.3, С.116

 

 

 

 

58.

Шкільні подорожі

Лексичні одиниці теми

Спеціальні запитання

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості фрази та речення про родичів та дії, що відбуваються у момент мовлення. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби

Впр. 5 С.116

 

 

 

59.

Урок

узагальнення

 

 

 

 

 

 

Скласти крос-

ворд на тему «Подорож»

 

 

 

Тема 6: Великобританія

 

 

 

 

 

60.

 

Великобрита-

нія

 

 

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти: пред-ставити та запитати про визначні  місця Лондона, розповісти маршрут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

• уміння співпрацювати з іншими , спілкуючись іноземною мовою

 

Соціальна:

• уміння співпрацювати з

іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

 

 

 

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

 

Лексичні одиниці теми

С.120

Граматична стуктура місцезнаходження.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відповідає на питання усно та письмово. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

 

Впр. 5 С.121

 

 

 

 

61.

Лондон- столиця Великої Британії.

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 7  С.122

 

 

 

62.

Подорож у Лондон

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій.

Переказ тексту.

 

 

 

 

63.

Карта Лондона

Лексичні одиниці теми

С.123

Грам. структураto be going to”

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі та звичні теми. Пише прості зв’язні тексти на різноманітні прості теми

Скласти діалог

 

 

 

 

64.

Мандруючи Лондоном

Лексичні одиниці теми

Грам. структура “to be going to”

 

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр,7           С. 126

 

 

 

 

65.

Визначні місця Лорндона

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості фрази та речення про визначні місця Лондона. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби

Написати розповідь

 

 

 

66.

 

Історичні місця Лондона

Лексичні одиниці теми

Загальні та спеціальні запитання

• бере участь у дуже коротких діалогах

• розпитує та розповідає про покупки, у обмежений спосіб висловлює власну думку та аргументує її.

Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби

Додатк.

інформ. про Лондон.

 

 

 

67.

 

Лондонський Тауер

Лексичні одиниці теми

Загальні та спеціальні запитання

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби

 

Впр. 6 С.129

 

 

 

68.

 

Відвідування музею

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти: пред-ставити та запитати про визначні  місця Лондона, розповісти маршрут

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

• уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження

Лексичні одиниці теми

Минулий неозначений час

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Дуже стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід. Висловлює власну думку, використовуючи прості мовні засоби. Відповідає на питання усно та письмово

 

Впр.5, 6 С.132

 

 

 

69

 

Звички та традиції у Британії.

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

 

Висловлює власну думку усно чи письмово, використовуючи прості мовні засоби

Переказ тексту.

 

 

 

70

 

Англійські парки та памятки архітектури

 

Лексичні одиниці теми

С.133

Модальні дієслова.

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6 С.135

 

 

 

71

Урок

  узагальнення

 

 

 

 

 

 

повторення

 

 

 

 

Тема 7: Україна

 

 

 

 

 

72

 

 

Київ

 

Вміти: представити інформацію про свою Батьківщину та  про визначні  місця Київа.

 

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

 

 

 

Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

• уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження

 

Соціальна:

• уміння співпрацювати з

іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 4,6       С.139, 140

 

 

 

73

 

Пам’ятки Києва

Лексичні одиниці теми

Теперішній доконаний час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 3

С. 141

 

 

 

74

 

Київ - столиця України.

Лексичні одиниці теми

С.140

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Переказ тексту.

 

 

 

 

75.

 

Подорож навколо Києва.

Лексичні одиниці теми

Теперішній доконаний час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6

С. 142

 

 

 

 

 

76.

Історичні місця Києва.

Лексичні одиниці теми

Минулий доконаний час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 1  С.143

 

 

 

 

 

77.

Національні символи України.

 

 

 

 

 

 

Вміти: представити інформацію про свою Батьківщину та  про визначні  місця Київа.

 

 

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

Вміти: представити інформацію про свою Батьківщину та  про визначні  місця Київа.

 

 

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

 

 

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

 

 

Інформаційно-цифрова:

• уміння застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань

 

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Спілкується на знайомі та звичні теми. Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 5  С.145

 

 

 

 

 

 

78.

З’ясування напрямків

Лексичні одиниці теми

С.146

Теперішній доконаний час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Стисло, на елементарному рівні описує події, минулі дії та особистий досвід  подорожі та зясування напрямку.

Впр. 5 (3,4)     С.148

 

 

 

 

 

79.

Правила дорожнього руху

Лексичні одиниці теми

С.149,151

Модальне дієслово “should”.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 5 С.151

 

 

 

 

 

80.

У торговому центрі.

Лексичні одиниці теми

Теперішній означений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Ставить загальні та спеціальні запитання . пише прості фрази та речення.

Впр. 2 С.152.

 

 

 

81.

Подорож до Києва

Лексичні одиниці теми

Минулий та майбутній неозначений час

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6 С.154

 

 

 

 

82.

 

Майбутня подорож

 

Лексичні одиниці теми

Минулий та майбутній неозначений час

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Розповідає про подорож, використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6 С.157

 

 

 

83.

Урок

  Узагальнення

 

 

 

 

повторення

 

 

 

Тема 8: Шкільні предмети:

 

 

 

 

 

84.

Шкільні предмети

Вміти: представити та запитати про уюблений урок.

 

 

 

 

 

Учень планує траєкторію власного життя, формує особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лексичні одиниці теми

С.160

Модальні дієслова.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише діалог про школу  з опорою на зразок, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами зв’язками

 

Впр. 6 С.162

 

 

 

 

 

85.

Розклад уроків

Лексичні одиниці теми

Дієслово «мати»

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

 

Розпитує про розклад уроків.

Дуже стисло, на елементарному рівні описує про шкільне життя. Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій

Впр. 5 С.166

 

 

 

 

86.

Урок географії

Ініціативність та підприємливість:

• уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми

 

 

 

 

Соціальна:

• уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

 

Уміння вчитися упродовж життя:

• використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична:

• уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

 

Лексичні одиниці теми

С.167,168

Граматична стуктура місцезнаходження.

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Відмічає правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 5 С.170

 

 

 

 

87.

Урок математики

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Розп. про свій  день у школі.

 

 

 

 

88.

На уроці географії

Лексичні одиниці теми

Теперішній неозначений час

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6  С.173

 

 

 

 

89.

На уроці фізкультури

Лексичні одиниці теми

С.174

Теперішній неозначений час

розпитує та розповідає про спорт та улюблений вид спорту, яким займається

Розповідає про урок фізкультури Відмічає правильні відповіді

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 2 С.175

 

 

 

 

90.

Важливість спорту в нашому житті

Лексичні одиниці теми

Дієслова to play, to go, to come, to do

• розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6 С.177

 

 

 

 

 

 

91.

На уроці англійської мови.

Лексичні одиниці теми

С.178

Узгодження часів.

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми. Ставить спеціальні запитання по темі . Діалогічне мовлення Т-Р

Впр. 3  С.179

 

 

 

 

 

92.

Улюблений предмет

 

 

Модальні дієслова.

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Впр. 6 С.180

 

 

 

 

93.

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Повторення

 

 

 

94.

Контроль аудіювання

 

 

Підготуватись до к. роботи

 

 

 

95.

Контроль читання

 

 

Підготуватись до к. роботи

 

 

 

96.

Контроль письма

 

 

Повторити лексичний матеріал

 

 

 

97.

Контроль говоріння

 

 

Повторити граматичний матеріал

 

 

 

 

 

98.

Літні канікули

 

 

Вміти розповідати про літні канікули та види відпочинку

 

 

 

 

 

 

Розуміти мову, відповідно реагувати

 

 

Вміти розповідати про свої плани  на літні канікули та види відпочинку

 

Повторення ЛО за темою

Повторення вивченого грам. матеріалу

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

 

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

8-10 запи-тань за темою

 

 

 

 

 

 

99.

Види активного відпочинку

Повторення ЛО за темою

Повторення вивченого грам. матеріалу

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Розповідає про види відпочинку, використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Скласти діалог

 

 

 

 

100

Мої плани на літні канікули.

Повторення ЛО за темою

Повторення вивченого грам. матеріалу

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Написати про плани на канікули

 

 

 

 

 

101

Урок повторення та узагальнення

 

Повторення ЛО за темою

Повторення вивченого грам. матеріалу

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Повторен

ня

 

 

102

Підсумковий урок

 

Повторення ЛО за темою

Повторення вивченого грам. матеріалу

бере участь у дуже коротких діалогах

розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби

• розуміє короткі прості тексти на знайомі теми

Використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій. Пише прості фрази та речення, використовуючи лексичні одиниці теми

Повторен

ня

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Каськів Іванночка
    супер) найкращий варіант, який я тільки зустрічала)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Філімоненко Світлана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Котик Ірина Тарасівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Riabukha Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
9026
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку