Календарно- тематичне планування уроків англ. мови зі змістовими лініями у 8 класі за підручником О. Карпюк ( 2 год)
№пп |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
||||||||||||||||||
Тема 1. Я і мої друзі . Тематика ситуативного спілкування: друзі по листуванню, кореспонденція. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||||||||
1 |
|
Сім’я та друзі.
|
Написати блог про себе |
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
Ex. 1 p. 18 Ex. 1 p. 19 |
Interviewing Ex. 3 p. 18 |
Екологічна безпека і сталий розвиток
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
Громадянсь ка відповідальність
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
Здоров’я і безпека
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
|
|||||||||||
2 |
|
Чи ти хороший друг?
|
Розповідати про себе |
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
Ex. 3 p. 20 Ex. 1, 2 p. 19-20 |
Expressing opinion Ex. 1 p. 19 |
|
|
||||||||||||
3 |
|
Друзі та дружба
|
Висловлюватись про риси характеру |
ЛО теми |
Present Simple |
Ex. 4, 6 p. 22-23 |
Ex. 1, 2 p. 22 Ex.7 p. 24 |
|
|
||||||||||||
4 |
|
Порівняння.
|
Правильно вживати герундій описуючи людей |
ЛО теми |
As…as or not so…as |
|
Ex. 1 p. 25, WB |
|
|
||||||||||||
5 |
|
Чи ти справжній друг?
|
Ставити запитання по темі |
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
Ex. 1 p. 26 |
Ex. 4, 6 p. 28 Ex. 2 p. 28 |
|
|
||||||||||||
6 |
|
Друзі та товаришування
|
Правильно будувати запитання |
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up |
Adjective / Adverb |
|
Ex. 1 p. 29 Ex. 2 p. 29 |
|
|
||||||||||||
7 |
|
Друзі по листуванню
Домашнє читання |
Вести діалог про людей |
to come across; to get on well; to have smth in common |
as+adjective / adverb+as |
Ex. 4 p. 47 |
Ex. 1, 3, 5 p. 46-48 Ex. 2 p. 46 |
|
|
||||||||||||
Тема 2. Стиль життя. Тематика ситуативного спілкування: здоровий спосіб життя здоровий спосіб життя, активний відпочинок, повсякденні дії, види дозвілля. Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; організовувати свій час і навчальний простір; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Описати свого найкращого друга |
|
||||||||||
8 |
|
Здоровий спосіб життя
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
Екологічна безпека і сталий розвиток
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження рписує власний стиль життя та визначає пріоритети
Здоров’я і безпека Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
Підприємливість та фінансова грамотність Аргументує раціональність покупки.
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
|
|
|
||||||||||
9 |
|
Здорові звички
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
Ex. 3 p. 34 Ex. 4(b) p. 35 |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35 Ex. 6 p. 36 |
|
|
|
|||||||||||
10 |
|
Їжа та смаки
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
|
|
|
|||||||||||
11
|
|
Здорова та корисна їжа Бути здоровим важливо
|
Обмінюватись думками. Коментувати статистичні дані. |
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex. 2(b) p. 41 |
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex.4 p. 42 |
|
|
|
|||||||||||
|
Ex. 6 p. 43 |
Ex. 7(a), 9 p. 44-45 Ex. 7(b) p. 44 |
|
|
|
||||||||||||||||
12 |
|
Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання
|
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-quippead |
Tenses |
Ex. 1 p. 45 |
Ex. 2 p. 45
|
|
|
|
|||||||||||
13 |
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. Активізація лексики
|
|
|
Tenses |
Ex. 2, p.46, ex.3,4, p.47-48 |
Ex. 1, p.46 Ex.5,p.48
|
|
|
||||||||||||
14 |
|
Заняття у вільний час
|
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen |
Tenses |
Ex. 7, 9, 10 p. 49-51 |
Ex. 8, 11 p. 50-52 Ex. 12 p. 53 |
|
|
||||||||||||
15 |
|
Написання електронних листів.
|
|
,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
Ex. 1, 4 p. 54-56 |
Ex. 3, 4, 5, 6, 7, 8 p. 56-57 Ex. 2 p. 56 |
|
|
||||||||||||
16 |
|
Який він справжній друг?
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses Should may/might |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
|
|
||||||||||||
17 |
|
У тебе здоровий спосіб життя?
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
|
|
||||||||||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
19 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 3. Стиль життя. Тематика ситуативного спілкування: школи в Україні та за кордоном, приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання, правила поведінки. Ключові компетентності : сміливістьу спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; відповідальність за результати навчально-пізнавальної діяльності; наполегливість; внутрішня мотивація та впевненість в успіху презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||||||||||
20 |
|
Який вигляд має твоя школа?
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
An university, to decide, to improve, to memorize |
|
Ex.4 p. 63 Ex. 2 p. 62 |
Ex. 1 p. 62 Ex. 3 p. 63 |
Здоров’я і безпека
Громадянсь ка відповідальність
Обговорює шкільні правила.
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу “no hate speech” (мова проти ненависті – з англ.)
|
|
|
|||||||||||
21 |
|
Може завтра піде дощ
|
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Should, shouldn’t, sure |
Modal Verbs: should |
Ex. 1, 6 p. 64-66 |
Ex.2 p. 65 Ex. 4, 5 p. 66 |
|
|
||||||||||||
22
|
|
Школи у Великій Британії
|
Розповідати про своє навчання у школі Висловлює власне ставлення до навчання. |
Finish work, to come in time, to do homework. an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
Modal Verbs: may / might Tenses Revision |
Ex. 1(b) p. 68 Ex. 6, 1 p. 71-73 |
Ex. 1(a), 3, 4 p. 68-70 Ex. 2 p. 70 Ex. 5, 1, 3 p. 71-75 Ex. 8, 2 p. 73-77 |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
23
|
|
Обладнання моєї школи.
Моє шкільне життя.
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Дискутує про навчання в Україні та за кордоном.
|
Compulsory, to realize, ordinary equipment, a facility, a workshop |
Tenses Revision |
Ex. 6 p. 76 Ex.4 p. 63 Ex. 2 p. 62 |
Ex. 4, 5, 7 p. 75-77 Ex. 4, 1, 8 p. 75- |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
24 |
|
Ви хороша команда? Наші вчителі.
|
Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків. Демонструє розуміння потреби мати хороші знання.
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm Headmaster, teachers, librarian |
|
Ex. 3 p. 80 Ex. 3(b) p. 81 |
Ex. 2(b) p. 79 Ex. 2 p. 79-80 Ex. 2, 3(a), 6(a) p. 81-84 Ex. 6(b) p. 84 |
Громадянсь ка відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
|
|
|||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
25 |
|
Чи щаслива ти людина? Це змушує мене почуватися краще
|
|
Read a book, To giggle, to exchange text messages, to do homeworks. Strict, patient, responsible. |
Past Continuous Tense Past Continuous Tense |
Ex. 1 p. 84 Ex. 1(a), |
Ex. 3 p. 85 Ex. 2, 4 p. 85-8 |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
26 |
|
Мої вчителі Покарання та похвала
|
Обговорює доцільність вивчення різних предметів.
|
Maths,Geography,IT,Craft,Science Good marks, ideal girl/boy |
Past Continuous Tense Tenses Revision |
Ex. 1, 5, 9 p. 91-97
|
Ex. 2, 7, 8 p. 92-96 Ex. 2 p. 97
|
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
27 |
|
У школі
|
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Повторення і систематиз-ація
|
Ex. 6(a), p. 102 |
Ex.6(b)p.103 Ex.8, p. 104 |
|
|
||||||||||||
28 |
|
Домашнє читання |
|
Headmaster, teachers, librarian |
Повторення і систематиза-ція
|
Ex. 1, p.106
|
Ex.2, 3, 4 p. 108-109 |
|
|
||||||||||||
|
Повторення та систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
29 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
31 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
32 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
33 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
34 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
№п.п |
Да та |
Тема |
Очікуваний результат. |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
||||||||
Тема 5. Література Тематика ситуативного спілкування: вибір книг для читання, улюблений письменник, поет, книга, літературний герой, відвідування бібліотеки. Ключові компетентності : формулювати власну позицію; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел, презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||
35 |
|
Книжки – наші друзі
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; |
|
|
ex.1, pp.114-115; ex. 3, pp.116-117 ex. 2, p.116 |
Громадянська відповідь ність
Обговорює розмаїття літературної спадщини.
Екологічна безпека і сталий розвиток
Громадянсь ка відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток
|
|
|
|
36 |
|
У бібліотеці
|
Розповідати про сучасну бібліотеку |
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry |
|
|
ex. 5-7, pp.117-120 ex.4b,p.117; ex. 8b,9, p.121 |
|
|
||
37 |
|
Книги — наші друзі та вчителі
|
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги |
a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
Active and Passive Voices.
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
Remember! p.122 |
|
|
||
38 |
|
Література. Літературні жанри
|
Повторити лексичний матеріал |
made up stories; in general |
Present Simple Passive |
|
ex.3,4, p.123 |
|
|
||
39 |
|
Відомі українські письменники
|
Запитувати та надавати інформацію про твори Шевченка |
to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography |
|
ex.6b, p.127 |
ex.6a,7, pp.127-128 |
|
|
||
40 |
|
Відомі британські письменники
|
Розповідати про прочитану книгу |
to hold smb’s attention / interest; right after smth |
Active and Passive Voices |
ex.8a, p.132 |
ex.8b, p.132 WB ex.13, p.58 ex.5,6,7, pp.131-132 |
|
|
||
41 |
|
Шкільна бібліотека Мій улюблений письменник
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
to consult, to contain; made up stories; in general a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
Present Simple Passive |
|
ex.1a, p.137 ex.1b,2b,c, pp.137-138 |
|
|
||
42 |
|
Моя улюблена книжка . Домашнє читання
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
|
ex.1a, p.141; ex.2, p.143 |
ex.1a,b, p. 142; ex.2,3, p.143-144 ex.1c, pp.142-143 |
|
|
||
|
|||||||||||
43 |
|
Музика у нашому житті
|
|
A band, to lean over, to give a hand, to walk out, to set up the speakers, a sound system) |
|
ex.1a, p.141; ex.2, p.143 ex.1a,b, p. 142; ex.2,3, p.143-144 |
ex.1c, pp.142-143 ex.4, p.144 |
Громадянсь ка відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
Здоров’я і безпека
Наводить приклади впливу музики на здоровя і самопочуття.
Підприємливість та фінансова грамотність
Обговорює можливості замовленняквитків онлайн. |
|
|
|
44 |
|
Світ музики Великої Британії
|
|
the edge of the stage, to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted |
|
ex.6,7, pp.145-146 |
ex.5, p.145; ex.3,p.147 ex.1, 2, 4, p.147 |
|
|
||
45 |
|
Музика повсюди
|
|
A composer, a habit, a mood, a musician, a record, a symphony, a tape, a violin,chamber, folk |
Past Simple Passive |
|
ex.5,p.148 ex.6, p.148
GBex.12,13, pp.62-63 |
|
|
||
46 |
|
Музика та молодіжні стилі музики
|
|
Rap, message, heavy-metal, beat, greats Separate, to scream, to faint,rhythm to create, used to wear crazyclothes, fashion, a fame,origin to originate from |
The verbs "say", "speak", "tell", "talk". Reported Speech |
ex.1-3a, p.149 |
ex.2, 3b, p.149 |
|
|
||
47 |
|
Музичні уподобання молоді
|
|
To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls have good ear (voice) |
Clauses of Time and Condition. (Future Action), p. 65 |
ex.7a, pp.153-154 |
ex.7b, p.154 WB ex.21, 22, pp.76-77 |
|
|
||
48 |
|
Мої улюблені музиканти та виконавці.
|
|
To appeal to, young people, the melody is caught forms to lack variety, senseless, powerful amplifiers, to do the harm, obviously |
Сполучники if, when, as, soon as, till, until, etc. |
ex.1, p.155 ex.1, pp.155-157; ex.4, p.158 |
ex.2,3, pp.157-158; ex.5, p.159 |
|
|
||
49
|
|
Відомі музичні виконавці. Повторення та систематизація вивченого. |
|
bass viol,psaltimer,bandura or kobza, Violin, |
Conditional sentences of the first type Conditional sentences |
ex.12c, p.170 ex.8,10,11, 12a, 14, pp.168-171 ex.1,3,4, p.174-176 |
ex.7,p.167$ex.12b,13, p.170 ex.9, p.168 WB ex.26, p.80 ex. 2, p.174; ex.5,6,8, 9, pp.176-177 |
|
|
||
50 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
51 |
|
Засоби масової інформації
|
Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації |
|
Речення непрямої мови |
Ex. 4 p. 188 |
Ex. 1 p. 187 Ex. 2, 3, 6 p. 187-188 |
Громадянсь ка відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток
Громадянсь ка відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток
|
|
|
|
52 |
|
Преса
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Journalist, official, press, periodical, society, trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови |
Ex. 1, 3 p. 189-190 |
Ex. 2, 4 p.. 190-191 Ex. 5 p. 191 |
|
|
||
53
|
|
Преса у житті людини
|
Розпитувати з метою уточнення інформації Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Creativity, gadget, amazing, creative, to encourage, to establish, to care about smb. Finance,item, heading, headline,quality, cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed in doing smth. |
|
Ex. 1 p. 192 |
Ex. 2, 3, 4 p. 193 Ex. 6 p. 193 |
|
|
||
|
Ex. 3, 4 p. 194 Ex. 1, 2 p. 194 |
Ex. 5, 6 p. 195 WB |
|
|
|||||||
54 |
|
Газети та журнали України
|
Розповідати про структуру газети |
Mind, venture, mysterious, upset,to pretend, to venture, to make a living, to give a chance |
|
Ex. 1 p. 196 |
Ex. 3, 4, 5 p.1 98-199 Ex. 6 p. 199 |
|
|
||
55 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків
|
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
a journalist an official press a periodical society a trade to appeal to guarantee to increase to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови. Підрядні речення часу та умови на позначення майбутньої дії |
|
Ex. 2, 3 p. 200 Ex. 1 p. 200 |
|
|
||
56 |
|
Підготовка статті до видавництва
|
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
Choice, fashion, politics, teen, entertaining, to look through, to be a waste of time |
Речення непрямої мови
|
Ex. 4 p. 184 Ex. 1 p. 185 |
Ex. 4, 5 p. 185-186 Ex. 2, 6 p. 185-186 |
|
|
||
57 |
|
Преса США Домашнє читання. |
Аргументувати власну думку |
Journalist, official, press, periodical, society, trade, |
Речення непрямої мови |
Ex. 4 p. 188 |
Ex. 1 p. 187 Ex. 2, 3, 6 p. 187-188 |
|
|
||
Тема 8. Велика Британія. Україна. Тематика ситуативного спілкування: географічне положення, клімат, населення. Ключові компетентності : використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх; гордість за Україну, її мову та культуру; розуміння потреби популяризувати Україну у світі засобами іноземних мов; усвідомлення того, що, вивчаючи іноземну мову, ми збагачуємо рідну; готовність до міжкультурного діалогу; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||
58 |
|
Велика Британія
|
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate To surround, a strait, mild, to occupy, to separate, climate |
Definite article with geographical names Present Perfect Passive |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 ex. 2, p.205 ex. 1, pp.203-204 |
ex. 2, p.200 ex.-3, pp.201-202 ex. 4, p.205 ex. 3, p.205 |
Громадянсь ка відповідальність
Екологічна безпека і сталий розвиток Описує види еко-туризму.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
|
|
|
|
|
||||||||||
59 |
|
Географічне положення Великої Британії
|
|
To be next to look for, a scenery |
Present Perfect Passive |
ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207 ex. 5, p.205 |
ex. 8b, p.208 ex. 6b, p.206; ex. 8a, p.208 |
|
|
||
60 |
|
Клімат та географічне положення Великої Британії
|
|
Geographical position, is occupied, are covered |
Present Simple Passive, Present Perfect Passive |
ex.1,2a pp.208-209 Remember! p.208 |
ex.4,5, pp.209-210 ex.6-8, pp.210-211 |
|
|
||
61 |
|
Україна. Географічне положення країни
|
|
Geographical position, is occupied |
Present Simple Passive |
ex.1,2, pp.212-213 |
ex.3, p.214 |
|
|
||
62 |
|
Клімат України
|
|
Why is... called? |
Present Simple Passive |
|
ex. 6, pp.216 |
|
|
||
63 |
|
Міста та визначні місця України
|
|
A bottom, a hedge, highlands, lowlands, meadow |
Passive Simple Passive |
ex.8, pp.218-219 |
ex.9, p.220 |
|
|
||
64 |
|
Шотландія та Уельс. Повторення та систематизація вивченого.
|
|
To be... miles away, is made up of |
Passive Voice |
ex.2a, pp.223-224 |
ex.2b, p.224 ex.1,p.223 |
|
|
||
65 |
|
Контрольна робота. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
66 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|