Календарно- тематичне планування уроків англ. мови зі змістовими лініями у 8 класі за підручником О. Карп’юк ( 2 год)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування уроків англ. мови зі змістовими лініями у 8 класі за підручником О. Карп’юк ( 2 год)
Перегляд файлу

Календарно- тематичне планування уроків англ. мови зі змістовими лініями у 8 класі за підручником О. Карпюк ( 2 год)

№пп

Дата

Тема

Очікуваний результат

Мовний інвентар

Комунікативна

компетентність

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє

завдання

Примітка

Лексика

Граматика/фонетика

Сприйняття на слух/зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/

продукування

Тема 1. Я і мої друзі .

Тематика ситуативного спілкування: друзі по листуванню, кореспонденція.

Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

1

 

Сім’я та друзі.

 

Написати блог про себе

Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic

Прикметни-ки

Ex. 1 p. 18

Ex. 1 p. 19

Interviewing

Ex. 3 p. 18

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

 

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

Здоровя і безпека

 

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

 

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним.

 

 

2

 

Чи ти хороший друг?

 

Розповідати про себе

Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite

Present Simple

Ex. 3 p. 20

Ex. 1, 2 p. 19-20

Expressing opinion

Ex. 1 p. 19

 

 

3

 

Друзі та дружба

 

Висловлюватись про риси характеру

ЛО теми

Present Simple

Ex. 4, 6 p. 22-23

Ex. 1, 2 p. 22

Ex.7 p. 24

 

 

4

 

Порівняння.

 

Правильно вживати герундій описуючи людей

ЛО теми

As…as or not so…as

 

Ex. 1 p. 25, WB

 

 

5

 

Чи ти справжній друг?

 

Ставити запитання по темі

Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common

Tenses

Ex. 1 p. 26

Ex. 4, 6 p. 28

Ex. 2 p. 28

 

 

6

 

Друзі та товаришування

 

Правильно будувати запитання

a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up

Adjective / Adverb

 

Ex. 1 p. 29

Ex. 2 p. 29

 

 

7

 

Друзі по листуванню

 

Домашнє читання

Вести діалог про людей

 to come across; to get on well; to have smth in common

as+adjective / adverb+as

Ex. 4 p. 47

Ex. 1, 3, 5 p. 46-48

Ex. 2 p. 46

 

 

Тема 2. Стиль життя.

Тематика ситуативного спілкування: здоровий спосіб життя здоровий спосіб життя, активний відпочинок, повсякденні дії, види дозвілля.

Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; організовувати свій час і навчальний простір; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описати свого найкращого друга

 

8

 

Здоровий спосіб життя

 

 

A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up

Tenses

Ex. 2 p. 30

Ex. 2 p. 30

Ex. 1, 5 p. 30-32

Ex. 7 p. 32

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження рписує власний стиль життя та визначає пріоритети

 

 

 

Здоровя і безпека

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Аргументує раціональність покупки.

 

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

 

 

 

9

 

Здорові звички

 

 

ЛО теми

Should may/might

Ex. 3 p. 34

Ex. 4(b) p. 35

Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35

Ex. 6 p. 36

 

 

 

10

 

Їжа та смаки

 

 

An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

Ex. 1 p. 37

Ex. 2 p. 37

Ex. 3, 4 p. 38

 

 

 

11

 

 

Здорова та корисна їжа

Бути здоровим важливо

 

Обмінюватись думками.

Коментувати статистичні дані.

An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

Ex. 1, 2 p. 39-41

Ex. 2(b) p. 41

Ex. 1, 2 p. 39-41

Ex.4 p. 42

 

 

 

 

Ex. 6 p. 43

Ex. 7(a), 9 p. 44-45

Ex. 7(b) p. 44

 

 

 

12

 

Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання

 

 

An equipment,a facility,a workshop,be well-quippead

Tenses

Ex. 1 p. 45

Ex. 2 p. 45

 

 

 

 

 

13

 

Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.

Активізація лексики

 

 

 

Tenses

Ex. 2, p.46, ex.3,4, p.47-48

Ex. 1, p.46

Ex.5,p.48

 

 

 

 

 

14

 

Заняття у вільний час

 

 

Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen

Tenses

Ex. 7, 9, 10 p. 49-51

Ex. 8, 11 p. 50-52

Ex. 12 p. 53

 

 

15

 

Написання електронних листів.

 

 

,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop

 

Ex. 1, 4 p. 54-56

Ex. 3, 4, 5, 6, 7, 8 p. 56-57

Ex. 2 p. 56

 

 

16

 

Який він справжній друг?

 

 

A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up

Tenses

Should may/might

Ex. 2 p. 30

Ex. 2 p. 30

Ex. 1, 5 p. 30-32

Ex. 7 p. 32

 

 

17

 

У тебе здоровий спосіб життя?

 

Узагальнення та систематизація вивченого.

 

An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

Ex. 1 p. 37

Ex. 2 p. 37

Ex. 3, 4 p. 38

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Стиль життя.

Тематика ситуативного спілкування: школи в Україні та за кордоном, приміщення, назви навчальних кімнат та шкільного обладнання, правила поведінки.

Ключові компетентності : сміливістьу спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; відповідальність за результати навчально-пізнавальної діяльності; наполегливість; внутрішня мотивація та впевненість в успіху презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

20

 

Який вигляд має твоя школа?

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

An university, to decide, to improve, to memorize

 

Ex.4 p. 63

Ex. 2 p. 62

Ex. 1 p. 62

Ex. 3 p. 63

 

Здоровя і безпека

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Обговорює шкільні правила.

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу “no hate speech” (мова проти ненависті – з англ.)

 

 

 

21

 

Може завтра піде дощ

 

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

Should, shouldn’t, sure

Modal Verbs: should

Ex. 1, 6 p. 64-66

Ex.2 p. 65

Ex. 4, 5 p. 66

 

 

22

 

 

Школи у Великій Британії 

 

Розповідати про своє навчання у школі

Висловлює власне ставлення до навчання.

Finish work, to come in time, to do homework.

an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam

Modal Verbs: may / might

Tenses Revision

Ex. 1(b) p. 68

Ex. 6, 1 p. 71-73

Ex. 1(a), 3, 4 p. 68-70

Ex. 2 p. 70

Ex. 5, 1, 3 p. 71-75

Ex. 8, 2 p. 73-77

 

 

 

 

23

 

 

Обладнання моєї школи.

 

Моє шкільне життя.

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Дискутує про навчання в Україні та за кордоном.

 

Compulsory, to realize, ordinary

equipment, a facility, a workshop

Tenses Revision

Ex. 6 p. 76

Ex.4 p. 63

Ex. 2 p. 62

Ex. 4, 5, 7 p. 75-77

Ex. 4, 1, 8 p. 75-

 

 

 

 

24

 

Ви хороша команда?

Наші вчителі.

 

Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків.

Демонструє розуміння потреби  мати хороші знання.

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Headmaster, teachers, librarian

 

Ex. 3 p. 80

Ex. 3(b) p. 81

Ex. 2(b) p. 79

Ex. 2 p. 79-80

Ex. 2, 3(a), 6(a) p. 81-84

Ex. 6(b) p. 84

 

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

 

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.

 

 

 

 

25

 

Чи щаслива ти людина?

Це змушує мене почуватися краще

 

 

 

Read a book, To giggle, to exchange text messages, to do homeworks.

Strict, patient, responsible.

Past Continuous Tense

Past Continuous Tense

Ex. 1 p. 84

Ex. 1(a),

Ex. 3 p. 85

Ex. 2, 4 p. 85-8

 

 

 

 

26

 

Мої вчителі

Покарання та похвала

 

Обговорює доцільність вивчення різних предметів.

 

Maths,Geography,IT,Craft,Science

Good marks, ideal girl/boy

Past Continuous Tense

Tenses Revision

Ex. 1, 5, 9 p. 91-97

 

Ex. 2, 7, 8 p. 92-96

Ex. 2 p. 97

 

 

 

 

 

 

27

 

У школі

 

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Повторення і систематиз-ація

 

Ex. 6(a), p. 102

Ex.6(b)p.103

Ex.8, p. 104

 

 

28

 

 

Домашнє читання

 

Headmaster, teachers, librarian

Повторення і систематиза-ція

 

Ex. 1, p.106

 

 

 

Ex.2, 3, 4 p. 108-109

 

 

 

Повторення та систематизація вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

31

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№п.п

Да

та

Тема

Очікуваний результат.

Мовний інвентар

Комунікативна

компетентність

 

Інтегровані змістові лінії

Домашнє

завдання

Примітка

Лексика

Граматика/фонетика

Сприйняття на слух/зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/

продукування

Тема 5. Література

Тематика ситуативного спілкування: вибір книг для читання, улюблений письменник, поет, книга, літературний герой, відвідування бібліотеки.

Ключові компетентності : формулювати власну позицію; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел,  презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

35

 

Книжки – наші друзі

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain;

 

 

ex.1,

pp.114-115;

ex. 3, pp.116-117

ex. 2, p.116

 

 

 

Громадянська відповідь

ність

 

 

 

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

 

 

 

 

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

 

 

 

36

 

У бібліо­теці

 

Розповідати про сучасну бібліотеку

an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry

 

 

ex. 5-7, pp.117-120

ex.4b,p.117;

ex. 8b,9, p.121

 

 

37

 

Книги — наші друзі та вчителі

 

Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги

a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional

Active and Passive Voices.

 

Active and Passive Voices.

Present Simple Passive

Remember! p.122

 

 

38

 

Літера­тура. Літературні жанри

 

Повторити лексичний матеріал

made up stories; in general

Present Simple Passive

 

ex.3,4, p.123

 

 

39

 

Відомі українські письмен­ники

 

Запитувати та надавати інформацію про твори Шевченка

to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography

 

ex.6b, p.127

ex.6a,7, pp.127-128

 

 

40

 

Відомі британські письмен­ники

 

Розповідати

 про прочитану книгу

to hold smb’s attention / interest; right after smth

Active and Passive Voices

ex.8a, p.132

ex.8b, p.132

WB ex.13, p.58

ex.5,6,7, pp.131-132

 

 

41

 

Шкільна бібліо­тека

Мій улюб­лений письмен­ник

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

to consult, to contain; made up stories; in general

a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional

Present Simple Passive

 

ex.1a, p.137

ex.1b,2b,c,

pp.137-138

 

 

42

 

Моя улюб­лена книжка . Домашнє  читання

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

ex.1a, p.141; ex.2, p.143

ex.1a,b,

p. 142; ex.2,3, p.143-144

ex.1c, pp.142-143

 

 

 

43

 

Музика у нашо­му житті

 

 

A band, to lean over, to give a hand, to walk out, to set up the speakers, a sound sys­tem)

 

ex.1a, p.141; ex.2, p.143

ex.1a,b,

p. 142; ex.2,3, p.143-144

ex.1c, pp.142-143

ex.4, p.144

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

Здоровя і безпека

 

 

Наводить приклади впливу музики на здоровя і самопочуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

Обговорює можливості замовленняквитків онлайн.

 

 

44

 

Світ музики Великої Британії

 

 

the edge of the stage, to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted

 

ex.6,7, pp.145-146

ex.5, p.145;

ex.3,p.147

ex.1, 2, 4, p.147

 

 

45

 

Музика повсюди

 

 

A composer, a habit, a mood, a musician, a record, a symphony, a tape, a vio­lin,chamber, folk

Past Simple Passive

 

ex.5,p.148

ex.6, p.148

 

GBex.12,13, pp.62-63

 

 

46

 

Музика та мо­лодіжні стилі музики

 

 

Rap, mes­sage, heavy-metal, beat, greats

Separate, to scream, to faint,rhythm  to create, used to wear crazyclothes, fash­ion, a fame,origin to originate from

The verbs

"say",

"speak",

"tell", "talk".

Reported

Speech

ex.1-3a, p.149

ex.2, 3b, p.149

 

 

47

 

Музичні уподо­бання молоді

 

 

To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend con­cert halls have good ear (voice)

Clauses of Time and Condition. (Future Ac­tion), p. 65

ex.7a,

pp.153-154

ex.7b, p.154

WB ex.21, 22, pp.76-77

 

 

48

 

Мої улюб­лені му­зиканти та ви­конавці.

 

 

To appeal to, young people, the melody is caught

forms to lack variety, senseless, powerful amplifiers, to do the harm, obviously

Сполучники

 if, when, as, soon as, till, until, etc.

ex.1, p.155

ex.1,

pp.155-157;

ex.4, p.158

ex.2,3, pp.157-158;

ex.5, p.159

 

 

49

 

 

Відомі музичні виконавці.

 Повторення та систематизація вивченого.

 

bass viol,psaltimer,bandura or kobza, Violin, 

Conditional sentences of the first type

Conditional sentences

ex.12c, p.170

ex.8,10,11,

12a, 14, pp.168-171

ex.1,3,4, p.174-176

ex.7,p.167$ex.12b,13, p.170

ex.9, p.168

WB ex.26, p.80

ex. 2, p.174; ex.5,6,8, 9, pp.176-177

 

 

 

 

50

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

Засоби масової інформації

 

Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації

 

Речення непрямої мови

Ex. 4 p. 188

Ex. 1 p. 187

Ex. 2, 3, 6 p. 187-188

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Екологічна безпека і сталий розвиток
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянсь

ка відповідальність

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

 

 

52

 

Преса

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Journalist, official, press, peri­odical, society, trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals)

Речення непрямої мови

Ex. 1, 3 p. 189-190

Ex. 2, 4 p.. 190-191

Ex. 5 p. 191

 

 

53

 

 

Преса

у житті людини

 

 

Розпитувати з метою уточнення інформації

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Creativity,

gadget, amazing,

creative, to

encourage, to

establish, to

care about smb.

Finance,item, heading, headline,quality,

cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed in doing

smth.

 

Ex. 1 p. 192

Ex. 2, 3, 4 p. 193

Ex. 6 p. 193

 

 

 

Ex. 3, 4 p. 194

Ex. 1, 2 p. 194

Ex. 5, 6 p. 195

WB

 

 

54

 

Газети та жур­нали України

 

Розповідати про структуру газети

Mind, venture, mysterious, upset,to pretend,

to venture, to make a living, to give a chance

 

Ex. 1 p. 196

Ex. 3, 4, 5 p.1 98-199

Ex. 6 p. 199

 

 

55

 

Улюб­лені

газети та журнали підліт­ків

 

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет

a journalist

an official

press

a periodical

society

a trade

to appeal

to guarantee

to increase

to subscribe to

(periodicals)

Речення непрямої мови. Підрядні речення часу та умови на позначення майбутньої дії

 

Ex. 2, 3 p. 200

Ex. 1 p. 200

 

 

56

 

Під­готовка статті до видавни­цтва

 

Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети

Choice, fashion, politics, teen, enter­taining, to look through, to be a waste of time

Речення непрямої мови

 

 

Ex. 4 p. 184

Ex. 1 p. 185

Ex. 4, 5 p. 185-186

Ex. 2, 6 p. 185-186

 

 

57

 

Преса США

Домашнє читання.

Аргументувати власну думку

Journalist, official, press, peri­odical, society, trade,

Речення непрямої мови

Ex. 4 p. 188

Ex. 1 p. 187

Ex. 2, 3, 6 p. 187-188

 

 

Тема 8. Велика Британія. Україна.

Тематика ситуативного спілкування: географічне положення, клімат, населення.

Ключові компетентності : використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх; гордість за Україну, її мову та культуру; розуміння потреби популяризувати Україну у світі засобами іноземних мов; усвідомлення того, що, вивчаючи іноземну мову, ми збагачуємо рідну; готовність до міжкультурного діалогу; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати  іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності .

58

 

Велика Брита­нія

 

 

 

To surround, a strait, mild, to occupy, to separate

To surround, a strait, mild, to occupy, to separate, climate

Definite article with geographical names

Present Per­fect Passive

ex. 1, p.200,

Remember!, p.201, ex.4,5,p.202

ex. 2, p.205

ex. 1, pp.203-204

ex. 2, p.200

ex.-3, pp.201-202

ex. 4, p.205

ex. 3, p.205

Громадянсь

ка відповідальність

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Описує види еко-туризму.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

 

 

 

 

59

 

Гео­графічне поло­ження Великої Британії

 

 

To be next to look for, a scenery

Present Per­fect Passive

ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207

ex. 5, p.205

ex. 8b, p.208

ex. 6b, p.206; ex. 8a, p.208

 

 

60

 

Клімат та гео­графічне поло­ження Великої Британії

 

 

Geographi­cal position, is occupied, are covered

Present Sim­ple Passive, Present Per­fect Passive

ex.1,2a pp.208-209

Remember!

p.208

ex.4,5, pp.209-210

ex.6-8, pp.210-211

 

 

61

 

Україна. Геогра­фічне поло­ження країни

 

 

Geographi­cal position, is occupied

Present Sim­ple Passive

ex.1,2, pp.212-213

ex.3, p.214

 

 

62

 

Клімат України

 

 

Why is... called?

Present Sim­ple Passive

 

ex. 6, pp.216

 

 

63

 

Міста та визначні місця України

 

 

A bottom, a hedge, highlands, lowlands, meadow

Passive Sim­ple Passive

ex.8,

pp.218-219

ex.9, p.220

 

 

64

 

Шотлан­дія та Уельс. Повторення та систематизація вивченого.

 

 

To be... miles away, is made up of

Passive Voice

ex.2a, pp.223-224

ex.2b, p.224

ex.1,p.223

 

 

65

 

Контрольна робота. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

66

 

   Контроль      аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

67

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

68

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

69

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кулікова Ганна Євгенівна
    Дякую, дуже гарне планування
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кора Олена Єгорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шелковнікова Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Штих Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
16870
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку