Календарно- тематичне планування уроків біології у 10 класі згідно новою програми на 2018 -2019 н.р. ( І семестр) . Рівень стандарту, академічний рівень
№ з\п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
Вступ (орієнтовно 4 год.)
|
|
|
|
1 |
Міждисциплінарні зв’язки біології та екології.
|
|
|
|
2 |
Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
|
|
|
|
3 |
Фундаментальні властивості живого.
|
|
|
|
4 |
Стратегія сталого розвитку природи і суспільства.
|
|
|
|
|
Тема 1. Біорізноманіття (орієнтовно 13 год.)
|
|
|
|
5 |
Систематика – наука про різноманітність організмів. |
|
|
|
6 |
Принципи наукової класифікації організмів. |
|
|
|
7 |
Сучасні критерії виду. |
|
|
|
8 |
Віруси, віроїди, пріони. |
|
|
|
9 |
Особливості їхньої організації та функціонування. |
|
|
|
10 |
Гіпотези походження вірусів. |
|
|
|
11 |
Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування. |
|
|
|
12 |
Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами. |
|
|
|
13 |
Прокаріотичні організми: археї та бактерії. |
|
|
|
14 |
Особливості їхньої організації та функціонування. |
|
|
|
15 |
Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів. Лабораторні роботи 1. Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу (вид на вибір учителя |
|
|
|
16 |
Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції |
|
|
|
17 |
Навчальний проект Складання характеристики виду за видовими критеріями |
|
|
|
18 |
Контрольна робота |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання № 1 |
|
|
|
|
Тема 2. Обмін речовин і перетворення енергії (орієнтовно 15 год.)
|
|
|
|
19 |
Білки, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі. |
|
|
|
20 |
Нуклеїнові кислоти: огляд будови й біологічної ролі. |
|
|
|
21 |
Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем.
|
|
|
|
22 |
Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.
|
|
|
|
23 |
Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Практичні роботи 1. Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини
|
|
|
|
24 |
Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. |
|
|
|
25 |
Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією. |
|
|
|
26 |
Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму. |
|
|
|
27 |
Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму.
|
|
|
|
28 |
Вітаміни, їх роль в обміні |
|
|
|
29 |
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин. |
|
|
|
30 |
Значення якості питної води для збереження здоров’я людини.
|
|
|
|
31 |
Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин. |
|
|
|
32 |
Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. |
|
|
|
33 |
Знешкодження токсичних сполук в організмі людини.
|
|
|
|
34 |
Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму.
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання №2 |
|
|
|
|
|