№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Повторення. Вступ |
|||
|
Повторення вивченого матеріалу . Вступ. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу |
|
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
|||
|
Повторення вивченого матеріалу. Відкриття європейців |
|
|
|
Завоювання Нового Світу |
|
|
|
Матеріальний світ і суспільство |
|
|
|
Повсякденне життя Західної Європи |
|
|
|
Практичне заняття. Цивілізації доколумбової Америки |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин» |
|
|
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
|||
|
Гуманізм. Високе Відродження |
|
|
|
Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки |
|
|
|
Практичне заняття. Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; |
|
|
|
Реформація в Німеччині |
|
|
|
Поширення Реформації та Контрреформація |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі» |
|
|
Розділ 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст. |
|||
|
Становлення абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
Англія у XVI ст. Англійська революція |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|||
|
Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах |
|
|
|
Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр. |
|
|
|
Практичне заняття. Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.» |
|
|
Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст. |
|||
|
Османська імперія |
|
|
|
Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика |
|
|
|
Річ Посполита |
|
|
|
Московська держава. Поява Російської імперії |
|
|
|
Практичне заняття. Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст.» |
|
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
|||
|
Просвітництво і промислова революція |
|
|
|
Освічений абсолютизм |
|
|
|
Міжнародні відносини XVIII ст. |
|
|
|
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США |
|
|
|
Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Епоха Просвітництва» |
|
|
Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст. |
|||
|
Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. |
|
|
|
Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. |
|
|
|
Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства» |
|
|