Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2 класу
За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2
Автори: Жаркова І. І.; Мечник Л. А.; Роговська Л. І.;
Пономарьова Л. О.; Антонов О. Г.
За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Інформація в житті людини |
|
|
|
Види інформації. Отримання й опрацювання інформації |
|
|
|
Зберігання, передавання та захист інформації |
|
|
|
Використання мережі Інтернет для отримання інформації та спілкування. Правдива і неправдива інформація |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
|
|
Цифрові пристрої для роботи з інформацією |
|
|
|
Комп’ютер як інструмент виконання дій з інформацією |
|
Тема 3. Об’єкти. |
|||
|
|
Об’єкти та їх властивості |
|
|
|
Спільні та відмінні властивості об’єктів. Порівняння об’єктів |
|
Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
|
|
Завантаження програми. Вихід з програми |
|
|
|
Меню комп’ютерних програм |
|
|
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактору. Олівець та пензлик |
|
|
|
Малювання і збереження малюнків |
|
|
|
Розфарбування і перефарбування малюнків |
|
|
|
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Малювання ліній |
|
|
|
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Багатокутники, прямокутник, квадрат |
|
|
|
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Овали та круги |
|
Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
|
|
Комп’ютерний дизайн |
|
|
|
Інформаційні моделі |
|
|
|
Групи об’єктів |
|
|
|
Дії з об’єктами |
|
|
|
Послідовність дій, повторення дій |
|
|
|
Упорядкування даних за певною ознакою |
|
|
|
Графічні закономірності |
|
|
|
Числові закономірності |
|
|
|
Розв’язуємо геометричні задачі |
|
|
|
Робота з фотографіями у графічному редакторі |
|
Тема 5. Лінійні алгоритми |
|||
|
|
Алгоритми |
|
|
|
Виправлення помилок в алгоритмах |
|
|
|
Виконавці алгоритмів |
|
|
|
Побудова геометричного зображення за алгоритмом |
|
|
|
Створення орнаментів у графічному редакторі |
|
|
|
Створення власних алгоритмів для побудови геометричного зображення |
|
|
|
Онлайн-редактори. Графічний редактор Paint.Net |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|