Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ« 2 клас Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас)

Про матеріал

Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«

2 клас з очікуваними результатами І семестр

Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.

3 години на тиждень

На рік : 105 уроків( І с. -48, ІІ- 57).

Діагностувальні роботи : на рік – 7 ( І с. -3, ІІ с.- 4).

Перегляд файлу

  Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«

   2 клас

Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.

 Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. -  119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.

3 години на тиждень

На рік : 105 уроків( І с. -48, ІІ- 57).

Діагностувальні роботи : на рік – 7 ( І с. -3, ІІ с.- 4).

І семестр(48 уроків)

 

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу (тема уроку)

Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів

Основні поняття (демонстрації)

Примітка

Людина і природа (20 год)

1.

 

Моя країна – Україна, а я – її дитина.

розпізнає державні символи України, шанобливо

ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1]; розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1]; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

 

С.3-5

 

2.

 

Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці

 

 

С.5

 

3.

 

Пізнаю себе. Я в школі

 

 

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1]

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1]

 

С.6-7

 

4.

 

Що належить до природи

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин;тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

 

дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

 

С.8-9

 

5.

 

Кольорові сторінки природи: осінь

С.10-11

 

6.

 

Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени?

С.11

 

7.

 

Сонце. Світло і тепло

 

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні

явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

 

С.12-13

 

8.

 

Якої форми наша планета

розрізняє форми земної поверхні[2 ПРО 1.5];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

С.14-15

 

9.

 

Чому буває день і ніч

 

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

С.16-17

 

 

10.

 

Пори року. Зміна пір року

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5]

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

С.18-19

 

11.

 

Діагностувальна робота №1

Наша планета Земля. Сонце

 

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні

явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

 

 

12.

 

Якими бувають рослини. Як розпізнають рослини

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

С.20-21

 

13.

 

Тварини в природі

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

С.22-23

 

14.

 

Природні явища

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні

явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин;тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

С.24-25

 

15.

 

Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1];

С.24

 

16.

 

Рослини восени

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

С.26-27

 

 

17.

 

Проводимо дослідження. Як виглядають рослини біля нашої школи?

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

С.27

 

18.

 

Тварини восени

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

С.28-29

 

19.

 

Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. Святковий календар осені

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи

людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО

2.1];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2];

бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2

ПРО 3.4

С.30-33

 

20.

 

Діагностувальна робота № 2

 

Зміни в природі восени

 

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

 

 

 

Людина серед людей ( год)

21.

 

Знаю, навіщо правила для учнів

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в

школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу

до інших [2 ГІО 6.2];

С.34-35

 

16.

 

Уроки чемності

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО

1.3]

С.36-37

 

17.

 

Умію дружити

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4

СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО

6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО

7.2]

С.38-39

 

18.

 

Битися чи не битися?

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4

СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО

6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО

7.2]

С.40-41

 

19.

 

Кольорові сторінки природи: зима

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

 

дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

С.42-43

 

20.

 

Урок екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку?

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

 

дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

С.43

 

21.

 

Рослини взимку

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

С.44-45

 

22.

 

Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялинці?

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1];

С.45

 

23.

 

Тварини взимку

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

С.46-47

 

24.

 

Діагностувальна робота №3

 

Якими бувають рослини. Тварини в природі

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

 

 

25.

 

Святковий календар зими

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів

[2 ГІО 2.3]

С.48-49

 

 

 

Правила поведінки під час зимових свят

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів

[2 ГІО 2.3]

С.49

 

                                                              Людина серед людей (16 год)

26.

 

Які правила в сім’ї?

 пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

 

С.50-51

 

27.

 

Створення календаря сімейних свят..

 пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу

до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2

 

С.51

 

 

28.

 

Що я вмію і люблю.

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від

інших; [2 ГІО 6.1]

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

С.52-53

 

 

29.

 

Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття».

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від

інших; [2 ГІО 6.1]

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

С.52-53

 

30.

 

Яким бути?

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]; описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1] розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1]

С.54-55

 

 

31.

 

Розрізняй правду і обман.

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]; описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1] розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1]

С.56-57

 

 

32.

 

Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями?

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

 

 

 

 

 

33.

 

Добро і зло.

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1]

С.58-59

 

34.

 

Будь-який вчинок має наслідки.

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

С.60-61

 

35.

 

Хто що робить.

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

С.62-63

 

36.

 

Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні?

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в

школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу

до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО

1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4

СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки,

які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО

6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО

7.2

 

 

37.

 

Від молока до сиру.

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

С.64-65

 

38.

 

Що — з чого.

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

С.66-67

 

 

39.

 

Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра?

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

 

 

40.

 

Досліджуємо матеріали: папір і пластик

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

 

 

С. 68-69

 

 

 

 

 

 

 

Людина і  світ. Зима (9 год)

41.

 

У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки»

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні

явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

 

 

42.

 

Жива і нежива природа взимку

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43.

 

Як допомогти тваринам взимку

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]

 

 

44.

 

Зимові розваги

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1];  досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3];

 

 

 

45.

 

Дбай про здоров'я взимку

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1];  досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3];

 

 

 

46.

 

Святковий календар зими

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає

деякі країни [2 ГІО 3.1];

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до

інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2

ГІО 3.2];

на конкретних прикладах доводить важливість

взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових

ситуаціях [2 ГІО 3.2];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших

національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

 

 

47.

 

Новий Рік і Різдво

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає

деякі країни [2 ГІО 3.1];

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до

інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2

ГІО 3.2];

на конкретних прикладах доводить важливість

взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових

ситуаціях [2 ГІО 3.2];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших

національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

 

 

 

48.

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні

явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1];  досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших

національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
26 липня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку