Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«
2 клас з очікуваними результатами І семестр
Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.
3 години на тиждень
На рік : 105 уроків( І с. -48, ІІ- 57).
Діагностувальні роботи : на рік – 7 ( І с. -3, ІІ с.- 4).
Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«
2 клас
Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.
3 години на тиждень
На рік : 105 уроків( І с. -48, ІІ- 57).
Діагностувальні роботи : на рік – 7 ( І с. -3, ІІ с.- 4).
І семестр(48 уроків)
Дата |
Зміст навчального матеріалу (тема уроку) |
Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів |
||||
Людина і природа (20 год) |
||||||
1. |
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3]; розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1]; розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1]; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]
|
С.3-5 |
|
|
2. |
|
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці
|
С.5 |
|
||
3. |
|
Пізнаю себе. Я в школі
|
розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]; описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1] розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1]
|
С.6-7 |
|
|
4. |
|
Що належить до природи |
наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин;тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];
|
С.8-9 |
|
|
5. |
|
Кольорові сторінки природи: осінь |
С.10-11 |
|
||
6. |
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? |
С.11 |
|
||
7. |
|
Сонце. Світло і тепло
|
має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];
|
С.12-13 |
|
|
8. |
|
Якої форми наша планета |
розрізняє форми земної поверхні[2 ПРО 1.5]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];
|
С.14-15 |
|
|
9. |
|
Чому буває день і ніч |
виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
С.16-17 |
|
|
|
||||||
10. |
|
Пори року. Зміна пір року |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5] виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];
|
С.18-19 |
|
|
11. |
|
Діагностувальна робота №1 Наша планета Земля. Сонце
|
має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];
|
|
|
|
12. |
|
Якими бувають рослини. Як розпізнають рослини |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
С.20-21 |
|
|
13. |
|
Тварини в природі |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
С.22-23 |
|
|
14. |
|
Природні явища |
має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1]; називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин;тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; |
С.24-25 |
|
|
15. |
|
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? |
визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
С.24 |
|
|
16. |
|
Рослини восени |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
С.26-27 |
|
|
|
||||||
17. |
|
Проводимо дослідження. Як виглядають рослини біля нашої школи? |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
С.27 |
|
|
18. |
|
Тварини восени |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
С.28-29 |
|
|
19. |
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. Святковий календар осені |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4 |
С.30-33 |
|
|
20. |
|
Діагностувальна робота № 2
Зміни в природі восени
|
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4]
|
|
|
|
Людина серед людей ( год) |
||||||
21. |
|
Знаю, навіщо правила для учнів |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; |
С.34-35 |
|
|
16. |
|
Уроки чемності |
доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3] |
С.36-37 |
|
|
17. |
|
Умію дружити |
висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] |
С.38-39 |
|
|
18. |
|
Битися чи не битися? |
висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] |
С.40-41 |
|
|
19. |
|
Кольорові сторінки природи: зима |
наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
С.42-43 |
|
|
20. |
|
Урок екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? |
наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];
дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
С.43 |
|
|
21. |
|
Рослини взимку |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
С.44-45 |
|
|
22. |
|
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялинці? |
виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4]; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5]; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1]; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1]; |
С.45 |
|
|
23. |
|
Тварини взимку |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
С.46-47 |
|
|
24. |
|
Діагностувальна робота №3
Якими бувають рослини. Тварини в природі |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
|
|
|
25. |
|
Святковий календар зими |
розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1]; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3] |
С.48-49 |
|
|
|
|
Правила поведінки під час зимових свят |
дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3] |
С.49 |
|
|
Людина серед людей (16 год) |
||||||
26. |
|
Які правила в сім’ї? |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];
|
С.50-51 |
|
|
27. |
|
Створення календаря сімейних свят.. |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2
|
С.51 |
|
|
|
||||||
28. |
|
Що я вмію і люблю. |
розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]; описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1] розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] |
С.52-53 |
|
|
|
||||||
29. |
|
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття». |
розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]; описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1] розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] |
С.52-53 |
|
|
30. |
|
Яким бути? |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]; описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1] розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] |
С.54-55 |
|
|
|
||||||
31. |
|
Розрізняй правду і обман. |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]; описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1] розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] |
С.56-57 |
|
|
|
||||||
32. |
|
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? |
розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] |
|
|
|
|
||||||
|
||||||
|
||||||
33. |
|
Добро і зло. |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] |
С.58-59 |
|
|
34. |
|
Будь-який вчинок має наслідки. |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; |
С.60-61 |
|
|
35. |
|
Хто що робить. |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2] ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; |
С.62-63 |
|
|
36. |
|
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2]; дотримується правил поведінки, щозасвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2]; доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4]; надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2СЗО 1.3]; висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2]; добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1]; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]; співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2 |
|
|
|
37. |
|
Від молока до сиру. |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх
властивостей [2 ПРО 3.4]; |
С.64-65 |
|
|
38. |
|
Що — з чого. |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх
властивостей [2 ПРО 3.4]; |
С.66-67 |
|
|
|
||||||
39. |
|
Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4]; |
|
|
|
40. |
|
Досліджуємо матеріали: папір і пластик |
наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3]; розповідає про використання матеріалів на основі їх
властивостей [2 ПРО 3.4];
|
С. 68-69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Людина і світ. Зима (9 год) |
||||||
41. |
|
У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки» |
має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1]; називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; |
|
|
|
42. |
|
Жива і нежива природа взимку |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; |
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
43. |
|
Як допомогти тваринам взимку |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3]; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3]; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2]; робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2]; бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2 ПРО 3.4] |
|
|
|
44. |
|
Зимові розваги |
розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3]; |
|
|
|
|
||||||
45. |
|
Дбай про здоров'я взимку |
розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3]; |
|
|
|
|
||||||
46. |
|
Святковий календар зими |
має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [2 ГІО 3.1]; усвідомлює необхідність толерантного ставлення до інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2]; виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2 ГІО 3.2]; на конкретних прикладах доводить важливість взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових ситуаціях [2 ГІО 3.2]; виявляє доброзичливе ставлення до людей інших національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1] |
|
|
|
47. |
|
Новий Рік і Різдво |
має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [2 ГІО 3.1]; усвідомлює необхідність толерантного ставлення до інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2]; виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2 ГІО 3.2]; на конкретних прикладах доводить важливість взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових ситуаціях [2 ГІО 3.2]; виявляє доброзичливе ставлення до людей інших
національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]
|
|
|
|
48. |
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр |
має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1]; називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5]; наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1]; розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1] пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3]; виявляє доброзичливе ставлення до людей інших
національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]
|
|
|
|