Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ« 2 клас Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ« 2 клас з очікуваними результатами ІІ семестр Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743. Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407 Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р. 3 години на тиждень ІІ семестр(57 уроків) , Д.р -4
Перегляд файлу

  Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«

   2 клас

Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.

 Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. -  119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.

3 години на тиждень

ІІ семестр(57 уроків) , Д.р -4

 

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу (тема уроку)

Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів

Основні поняття (демонстрації)

Примітка

Людина і природа (15 год)

49.

 

Людина і природа

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні

явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

розрізняє форми земної поверхні[2 ПРО 1.5];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї

місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

с. 70-71

 

50.

 

Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 71

 

51.

 

Червона книга України

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи

людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО

2.1];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2];

бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2

ПРО 3.4]

с. 72-73

 

 

52.

 

Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 73

 

53.

 

Зелена книга України та Чорна книга України

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи

людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО

2.1];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2];

бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2

ПРО 3.4]

 

 

54.

 

Повітря. Дослідження властивостей повітря

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 74- 75

 

55.

 

Як зберегти повітря чистим?

 

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

с. 76-77

 

 

56.

 

Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

 

 

57.

 

Вода. Дослідження властивостей води

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 78-79

 

 

58.

 

Як берегти воду? Кругообіг води в природі

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 80

 

59.

 

Як берегти воду? Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 81

 

60.

 

Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Ство­рення плаката «Водойми нашого краю»

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

с. 82

 

 

61.

 

Водойми рідного краю. Правила безпечної поведінки на водоймах

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

с. 83

 

 

62.

 

Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 82-83

 

 

63.

 

Діагностувальна робота № 4

Повітря. Вода

 

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

наводить приклади виробів, які допомагають людині у

побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх

властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи

людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО

2.1];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2];

бере посильну участь в природоохоронній діяльності[2

ПРО 3.4]

 

 

Людина і природа (14 год)

64.

 

Кольорові сторінки природи: весна

 

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

 

с. 84-85

 

65.

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 85

 

66.

 

Рослини навесні

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

с. 86-87

 

 

67.

 

Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості?

 

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 87

 

68.

 

Виготовлення інформаційних бюлетенів «Охорона первоцвітів»

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостеріга єза тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

 

 

69.

 

Тварини навесні

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

с. 88-89

 

 

70.

 

Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спосте­рігаєш у саду, на городі, на вулиці?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 89

 

71.

 

Форми земної поверхні. Уявна подорож картою

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні

явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

с. 90-91

 

72.

 

Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 91

 

73.

 

Гірські породи

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1];

с. 92-93

 

 

 

 

Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід?

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

С. 93

 

 

74.

 

Гірські породи нашого краю

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

 

75.

 

Ґрунт. Властивості, значення. Дослідження складу ґрунту

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 94-95

 

76.

 

Діагностувальна робота № 5

 

Форми земної поверхні. Гірські породи. Ґрунт

 

 

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1];

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

 

 

 

Людина в суспільстві (14 год)

77.

 

Державні символи України

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

 

с. 98-99

 

78.

 

Пізнаю свій край

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1];

 

с. 100-101

 

79.

 

Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощу­ють у нашому краї.

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і

обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

 

 

80.

 

Київ — столиця України

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

с. 102-103

 

 

81.

 

Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

с. 103

 

82.

 

Проводимо дослідження. Які визначні місця вашого міста вас зацікавили?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

 

 

83.

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних галузях науки?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

с. 104

 

 

84.

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних видах спорту?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

с. 104

 

85.

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

с. 105

 

 

86.

 

Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народи­вся у нашому місті?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

с. 105

 

87.

 

Світ різноманітний

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає

деякі країни [2 ГІО 3.1];

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до

інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2

ГІО 3.2];

на конкретних прикладах доводить важливість

взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових

ситуаціях [2 ГІО 3.2];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших

національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

с. 106

 

88.

 

Світове господарство

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає

деякі країни [2 ГІО 3.1];

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до

інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2

ГІО 3.2];

на конкретних прикладах доводить важливість

взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових

ситуаціях [2 ГІО 3.2];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших

національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

с. 107

 

89.

 

Проводимо дослідження. Які товари з України відправля­ють за кордон?

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає

деякі країни [2 ГІО 3.1];

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до

інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2

ГІО 3.2];

на конкретних прикладах доводить важливість

взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових

ситуаціях [2 ГІО 3.2];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших

національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

с. 107

 

90.

 

Діагностувальна робота № 6

 

Пізнаю свій край

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу,

історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у

спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час

державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає

деякі країни [2 ГІО 3.1];

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до

інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2

ГІО 3.2];

на конкретних прикладах доводить важливість

взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових

ситуаціях [2 ГІО 3.2];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших

національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

 

 

Людина  (15 год)

91.

 

Людина і її тіло

 розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від

інших; [2 ГІО 6.1]

визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує зміни, що відбуваються [2 СЗО 3.2]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3]; досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4]

с. 108-109

 

92.

 

Ти ростеш і змінюєшся

 розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від

інших; [2 ГІО 6.1]

визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує зміни, що відбуваються [2 СЗО 3.2]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3]; досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4]

с. 110-111

 

93.

 

Турбуюся про здоров’я

 розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від

інших; [2 ГІО 6.1]

визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує зміни, що відбуваються [2 СЗО 3.2]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3]; досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4]

с. 112-113

 

 

94.

 

Безпека там, де ти живеш

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з

користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у

школі [2 СЗО 2.4]

с. 114-115

 

 

95.

 

Діагностувальна робота № 7

Пізнаю себе

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від

інших; [2 ГІО 6.1]

визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1]; досліджує зміни, що відбуваються [2 СЗО 3.2]; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3]; досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4]

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з

користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у

школі [2 СЗО 2.4]

 

 

96.

 

Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні міс­ця?

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з

користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у

школі [2 СЗО 2.4]

С.115

 

97.

 

Кольорові сторінки природи: літо

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

С. 116-

 

117

98.

 

Рослини влітку

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

 

 

 

99.

 

Тварини влітку

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

 

 

 

100.

 

Я дружу з природою

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 118-119

 

101.

 

Я дружу з природою

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

с. 118-119

 

102.

 

Святковий календар літа

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості

повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї

місцевості; вимірює температуру повітря, води;

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у

природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та

живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО

1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і

робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела

інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих

ситуаціях [2 ПРО 3.1]

 

 

103

 

Літні розваги

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3]; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4]; визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1];  досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3];

 

 

 

104.

 

Правила поведінки під час літніх канікул

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з

користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у

школі [2 СЗО 2.4]

 

 

 

105.

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік

 

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій

та неживій природі у різні пори року, умови

вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи

рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в

довкіллі; [2 СЗО 2.1]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з

користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у

школі [2 СЗО 2.4]

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за Вашу роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чорненька Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
26 липня
Переглядів
1105
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку