6 клас
Технології
І семестр
№ з/п |
Дата |
Прим |
Тема зміст уроку |
К-ть год |
Домашнє завдання |
||||
6 А |
6 Б |
||||||||
Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проектно-технологічної діяльності |
|||||||||
Очікувані результати: Обговорює спільно з учителем чи іншими особами особистісно та соціально важливі потреби у створенні виробів, спираючись на власні знання та судження. Обговорює спільно з учителем чи іншими особами мету проєктнотехнологічної діяльності. Планує самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб основні завдання і результати проєктно-технологічної діяльності. Критично оцінює власні можливості, наявний досвід для виконання поставлених завдань, зокрема в групі. Описує ймовірні труднощі і ризики у процесі реалізації задуму в готовий виріб. Обговорює і визначає спільно з учителем та іншими особами раціональне застосування цифрових пристроїв на різних етапах проєктнотехнологічної діяльності. Визначає потреби та смаки споживачів обраного об’єкта проєктування, особливості його конструкції, функціональності, естетичності за допомогою проведення невеликих за обсягом і масштабом маркетингових досліджень. Здійснює пошук актуальної інформації про об’єкт проєктування і упорядковує її. Розробляє за допомогою вчителя чи інших осіб критерії, яким має відповідати об’єкт проєктування, та визначає його параметри. Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до запланованого об’єкта проєктування. Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами у процесі комбінування власної моделі на основі аналізу найкращих ознак моделей-аналогів. Застосовує методи проєктування відповідно до індивідуальних здібностей та власних інтересів з метою втілення творчих ідей в конструкції виробу. Продукує та відображає творчий задум у зручній формі. Оцінює власні результати художнього конструювання виробу. Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості використання цифрових засобів. Визначає технічні характеристики моделі виробу [технічний опис об’єкта проєктування]. Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення. Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на них. Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу. Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Створює технологічну картку, застосовує [у разі потреби] цифрові пристрої та графічні редактори. Готує потрібні інструменти і пристосування для роботи самостійно або за допомогою вчителя чи інших осіб. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи частини роботи. Використовує інструменти та пристосування самостійно або за допомогою інших, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм. Аргументовано добирає способи оброблення матеріалів відповідно до їх властивостей і характеристик. Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності, раціонально розподіляючи час. Оцінює ризики, пов’язані з виготовленням виробу, за потреби знаходить способи їх усунення самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб. Демонструє в роботі зосередженість, акуратність, обережність, відповідальність тощо. Контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки. Виявляє повагу до власних або чужих результатів проєктно - технологічної діяльності. Аналізує відповідність результатів власної чи спільної про єктно - технологічної діяльності її меті та виробленим критеріям. Визначає ефективність використання матеріальних і часових ресурсів, способів організації про єктно - технологічної діяльності. Оцінює особистісну і соціальну важливість створеного виробу. Критично формулює власні судження, аргументовано обстоює їх з урахуванням пропозицій інших осіб. Виявляє недоліки і виправляє допущені помилки, аналізує їх та робить відповідні висновки. Добирає відповідно до мети і змісту про єктно - технологічної діяльності форми та засоби презентації. Представляє результати власної/спільної проєктно-технологічної діяльності. Виявляє повагу до власних чи спільних результатів проєктнотехнологічної діяльності. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування. Спільно з учителем чи іншими особами визначає свій рівень навчальних досягнень. Обговорює перспективи подальшої проєктнотехнологічної діяльності, способи її вдосконалення. Планує подальшу проєктно-технологічну діяльність на основі набутого досвіду для реалізації власних інтересів, здібностей, можливостей |
|||||||||
1-2 |
|
|
|
Вступний і первинний інструктаж. Повторення вивченого у 5 класі. Що таке технологія та її елементи. !Поняття про проєкт, проєктування та етапи проєктування |
2 |
Повторити поняття про проектування та його етапи |
|||
Проєкт № 1. «Аксесуари та прикраси» Об’єкт: «Закладка для книг» Основна технологія: технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та вільними швами Додаткова технологія: технологія бісероплетіння |
10 |
|
|||||||
Ключові компетентності: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; математична компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя; проектно-технологічна компетентність. Наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». |
|||||||||
3-4 |
|
|
|
Організаційно-підготовчий етап. Вишивка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва. Вибір та обґрунтування об’єкта проєктування (виду закладки для книги). Планування роботи з виконання проєкту. Проєктування форми методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення. |
2 |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.63. |
|||
5-6 |
|
|
|
ІБЖД. Конструкторський етап. Добір інструментів та конструкційних матеріалів для роботи. Техніки вишивки. Правила вишивки. Добір візерунка для вишивання. Розмічання місця для розташування візерунка. Обробка країв виробу. |
2 |
Переглянути с.141-143. Виконати інтерактивну вправу https://api.izzi.digital/preview/page/509478 |
|||
7-8 |
|
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Технологічний процесс вишивання виробу. ВТО швейного виробу. Догляд за вишитими виробами. Технологічний процес виготовлення закладки з тонколистого металу: випилювання, обпилювання, шліфу-вання, свердління, карбування. |
2 |
Виготовити виріб Закодувати своє ім’я в український візерунок |
|||
9-10 |
|
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Виготовлення виробу та його оздоблення. Практичне застосування: упорядкування, безпечне використа-ння, зберігання. |
2 |
Оздобити виріб Письмово виконати творче завдання, с.99. |
|||
11-12 |
|
|
|
ІБЖД. Завершальний етап. Оформлення готового виробу. Остаточна обробка виробу. Презентація проєктів |
2 |
Повторити вивчений матеріал ТО |
|||
Проєкт № 2. Сувеніри та обереги Об’єкт: «Декоративні квіти» Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія: технологія виготовлення виробів із ниток, пряжі |
8 |
|
|||||||
Ключові компетентності: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; математична компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя; проектно-технологічна компетентність. Наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». |
|||||||||
13-14 |
|
|
Організаційно-підготовчий етап. Декоративно-ужиткове мистецтво в окремих країнах. Історія виготовлення декоративних квітів. Вибір та обґрунтування теми проєкту. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення. Проектування форми методом фантазування. |
2 |
Проаналізувати моделі-аналоги (за формою) |
||||
15-16 |
|
|
ІБЖД. Конструкторський етап. Матеріали та інструменти: фоаміран, дріт. Економне використання матеріалів. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей. Ознайомлення з технікою виготовлення штучних квітів. |
2 |
Розкроїти деталі за шаблонами |
||||
17-18 |
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Технологічний процес виготовлення декоративних квітів із фоамірана та дроту: створення квіток та листків. Технологічний процес виготовлення декоративних квітів із фоамірана та дроту: складання каркасу з пелюсток та листків |
2 |
Виготовлення виробу |
||||
19-20 |
|
|
ІБЖД. Завершальний етап. Компонування квітів у виріб. Остаточна обробка виробу. Контроль якості виробу. Захист та презентація проєктів |
2 |
Розрахувати вартість витрачених матеріалів для виробу ТО |
||||
Модуль 2. Творче застосування традиційних і сучас-них технологій декоративно-ужиткового мистецтва |
|||||||||
Очікувані результати: Спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва. Називає твори відомих українських майстрів декоративно-ужиткового мистецтва. Використовує кілька джерел інформації про традиції та сучасні тенденції в декоративно-ужитковому мистецтві, визначає її достовірність. Оцінює та обґрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації. Вирізняє автентичні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за характерними ознаками під час роботи над проєктом. Використовує опрацьовану культурологічну інформацію про технології декоративно-ужиткового мистецтва і техніки художнього оздоблення у проєктуванні виробів. Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення готових виробів, естетизації власного побуту тощо. Виявляє ініціативність і партнерську взаємодію у процесі спільної роботи із створення виробу техніками декоративно-ужиткового мистецтва |
|||||||||
Проєкт №3. Вироби до свят Об’єкт: «Ялинкова прикраса: скандинавський гном» Основна технологія: Технологія виготовлення текстильної ляльки. Додаткова технологія: Технологія виготовлення аплікації та технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом |
12 |
|
|||||||
Ключові компетентності: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; математична компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя; проектно-технологічна компетентність. Наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». |
|||||||||
21-22 |
|
|
Подорож у чарівний світ новорічних прикрас. Скандинавський гном – новорічний подарунок, історія його виготовлення. Організаційно-підготовчий етап. Створення банку моделей-аналогів і їх аналіз. Вибір та обґрунтування те-ми проєкту (виду новорічної ляльки). Вимоги до проєктної моделі. Плану-вання роботи з виконання проєкту. Санітарно-гігієнічні вимоги, правила безпечної праці та особливості орга-нізації робочого місця під час вигото-влення новорічної прикраси. |
2 |
Творчість народних майстрів України різних регіонів та майстрів інших народів, що проживають в Україні. |
||||
23-24 |
|
|
ІБЖД. Конструкторський етап. Створення ескізу або клаузури виро-бу, використовуючи метод фантазу-вання. Опис зовнішнього вигляду. Визначення необхідної кількості ма-теріалів для виготовлення. Правила безпечної праці, інструменти та при-стосування. Підготовка шаблонів. |
2 |
Виготовлення шаблонів |
||||
25-26 |
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Конструктивні особливості створення взуття скандинавського гнома. Добір базових та доповнюючих матеріалів для роботи. Технологічний процес виготовлення виробу. |
2 |
Закінчити виготовлення взуття |
||||
27-28 |
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Виконання технологічних операцій щодо обраного виробу. Створення ту-луба та виготовлення одягу з подаль-шим оздобленням. Правила безпеч-ної праці. |
2 |
Виготовлення ляльки |
||||
29-30 |
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Технологія виготовлення голови ляль-ки – створення носу, бороди, косичок та ковпачка. Види оздоблення відпо-відно до технологій та технік. |
2 |
Оздобити виріб |
||||
31-32 |
|
|
ІБЖД. Завершальний етап. Остаточна обробка та оздоблення ви-робу. Контроль якості виробу. Аналіз спроєктованих та виготовлених виро-бів: оригінальність, вдалий добір тка-нини для виробу за фактурою, влас-тивості, колір, малюнок; вдалий добір оздоблення тощо. Презентація, самооцінка та оцінювання виробу. ТО |
2 |
Повторити етапи проектування |
||||
6 клас
Технології
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Прим |
Тема зміст уроку |
К-ть год |
Домашнє завдання |
||||
6 А |
6 Б |
||||||||
Модуль 3. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу |
|||||||||
Очікувані результати Осмислено наводить приклади глобалізаційних процесів, які докорінно змінили світ у ХХІ столітті. Обговорює ймовірний розвиток технологій у різних сферах діяльності людини. Пояснює доцільність відмови людства від використання одноразових виробів із синтетичних та інших шкідливих матеріалів. Генерує ідеї, які можуть бути корисними для збереження навколишнього середовища і сталого [збалансованого] розвитку. Доводить перевагивикористання вторинних матеріальних ресурсів у реалізації нових проєктів. Розпізнає основні види конструкційних матеріалів за їх властивостями [технологічними, механічними, фізичними, гігієнічними]. Із розумінням визначає цінність гігієнічних властивостей матеріалів натурального походження для здоров’я людини та покращення якості життя. Створює екологічні вироби з урахуванням гігієнічних властивостей матеріалів. Розрізняє достовірну і недостовірну інформацію про матеріали і техніку, звертаючись до першоджерел. Аналізує інформацію про матеріали і техніку, використовує її для розв’язання практичних завдань у побуті. З розумінням читає та розшифровує маркування товарів, товарні та інші знаки, зокрема з використанням цифрових пристроїв. Аргументує вичерпність природних ресурсів. Висловлює судження стосовно наслідків власних дій для навколишнього середовища. Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними матеріальними ресурсами. Дотримується правил сортування відходів під час роботи над проєктом і в побуті. Пояснює перевірену інформацію про доцільність застосування різних матеріалів, їх повторне використання. Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх використання. Розраховує потрібну кількість матеріалів для виготовлення спроєктованого виробу. Використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу. Застосовує технології обробки вторинних матеріалів для створення нових виробів |
|||||||||
Проєкт № 4. «Вироби для оздоблення інтер'єру приміщень» Об’єкт: «Листівка» Основна технологія: технологія ниткографії |
8 |
|
|||||||
Ключові компетентності: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; математична компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя; проектно-технологічна компетентність. Наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». |
|||||||||
33-34 |
|
|
|
Листівки, їх призначення. Види листівок. Етапи проєктування. Організаційно-підготовчий етап. Відомості про технологію виготовлен-ня листівки ниткографія. Проведення міні-маркетингових досліджень. Ви-бір та обґрунтування виду проєкту. Моделі-аналоги та їх аналіз. Планува-ння роботи з виконання проєкту. Проєктування форми методом біо-форм. |
2 |
Переглянути те-хнологічну пос-лідовність ство-рення листівки на с. 138-140. Завершити ство-рення графічних зображень. |
|||
35-36 |
|
|
|
ІБЖД. Конструкторський етап. Виготовлення основи листівки. Раціональне використання матеріалів. Технологічний процес виготовлення листівки: нанесення малюнка. |
2 |
Виконати завдання «Проєкти, ідеї», с.81 |
|||
37-38 |
|
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Технологічний процес виготовлення листівки: прошивання малюнка |
2 |
Закінчити виготовлення листівки. |
|||
39-40 |
|
|
|
ІБЖД. Завершальний етап. Остаточна обробка виробу. Захист проєкту
ТО |
2 |
Повторити вивчений протягом проєкту матеріал. |
|||
Проєкт № 5. Корисні речі для загального побуту Об’єкт: «Контейнер для квітів» Основна технологія: Технологія виготовлення аплікації (з текстильних та природних матеріалів) |
8 |
|
|||||||
Ключові компетентності: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; математична компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя; проектно-технологічна компетентність. Наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». |
|||||||||
41-42 |
|
|
Організаційно-підготовчий етап. Технологія виготовлення нових речей зі старих (апсайклінг). Планування роботи з виконання проєкту. Підбір виробів-аналогів. Створення ескізу контейнера для квітів. |
2 |
Аналіз моделей аналогів. Створити ескіз |
||||
43-44 |
|
|
ІБЖД. Конструкторський етап. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення контейнера для квітів. Технологія в’язання гачком. Застосування елементів в’язання, заплітання для створення заготовок декору. |
2 |
Вправи з вив’язування ланцюжка та заплітання коси |
||||
45-46 |
|
|
ІБЖД. Технологічний етап. Технологічний процес виготовлення контейнеру для квітів. ПТБ та СГВ (підготовка основи контейнера та його оздоблення з середини, виготовлення детали). Розрахунок орієнтовної вартості контейнеру для квітів. |
2 |
Виконання внутрішніх робіт з виготовлення контейнера для квітів |
||||
47-48 |
|
|
ІБЖД. Завершальний етап. З’єднання елементів та оздоблення виробу «Контейнер для квітів». ПТБ та СГВ. Захист проєкту «Контейнер для квітів». |
2 |
Завершити виріб. ТО |
||||
Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб |
|||||||||
Очікувані результати: Визначає власні/чужі потреби в організації побуту. Аналізує власний досвід і можливості в побутовій діяльності. Планує трудові дії для виконання побутових завдань самостійно або у співпраці з іншими особами. Розрізняє та описує основні стилі в різних сферах життєдіяльності людини. Розрізняє корисні для здоров’я елементи життєвого простору, обґрунтовує раціональність їх використання. Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність для здоров’я обраного чи створеного виробу. Провадить проєктнотехнологічну діяльність стосовно розв’язання побутових проблем, самообслуговування. Облаштовує або вдосконалює власний життєвий простір з урахуванням власних потреб, потреб інших осіб. Усвідомлено формулює завдання у співпраці з іншими особами відповідно до власних потреб у побуті. Розрізняє види побутової техніки за функціональним призначенням відповідно до визначених завдань. Читає та пояснює своїми словами технічну інформацію, схеми, інші графічні зображення про побутову техніку в інструкціях із застосуванням інформаційних джерел і використанням цифрових пристроїв. Пропонує способи використання різних видів побутової техніки для вирішення побутових завдань. Пояснює загальні принципи роботи побутової техніки відповідно до її функцій та призначення. Дотримується встановлених вимог до техніки безпеки під час експлуатації технічних пристроїв у побутових умовах |
|||||||||
Проєкт №6. Кімнатні, садові рослини Об’єкт: «Вирощування рослин» Основна технологія: Технологія вирощування кімнатних рослин та рослин у відкритому грунті |
6 |
|
|||||||
Ключові компетентності: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; математична компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальна та громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя; проектно-технологічна компетентність. Наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». |
|||||||||
49-50 |
|
|
Вибір та обґрунтування теми проекту. Види квітів для вирощування в приміщеннях. Визначення потреб в озелененні квітами приміщень. Пошук в інформаційних джерелах квітів-аналогів. Добір квітів-аналогів, їх аналіз з метою визначення кращих ознак. |
2 |
|
||||
51-52 |
|
|
ІБЖД. Висаджування та пересаджування квітів. Добір інвентарю для підготовки ґрунту та висаджування квітів. Дотримання прийомів роботи з різними видами інвентарю для вирощування кімнатних квітів. |
2 |
|
||||
53-54 |
|
|
ІБЖД. Способи розмножування квітів. Застосування різних способів розмножування квітів.. Причини та способи пересаджування квітів. Догляд за квітами.ТО |
2 |
|
||||
Проєкт №7. Особистий побут (домоведення) Об’єкт: «Догляд за житлом» Основна технологія: Технологія догляду за житлом |
4 |
|
|||||||
55-56 |
|
|
Вибір та обґрунтування проєкту. Основи технології догляду за житлом: значення гігієни житла в житті люди-ни; послідовність дій під час приби-рання житла; мийні засоби та інстру-менти. Особливості догляду за пред-метами інтер’єру та побутовою тех-нікою |
2 |
Скласти ментальну карту на тему «Догляд за житлом». |
||||
57-58 |
|
|
ІБЖД. Планування роботи з догляду за житлом. Вибір приміщення та добір мийних засобів, інструментів, пристосу-вання та обладнання для прибирання приміщення. Прибирання приміщення. Дотримання правил безпечної праці під час виконання проєкту. |
2 |
Написати у зошит 5 основних правил прибирання власної кімнати. |
||||
Проєкт №7. Особистий побут (домоведення) Об’єкт: «Догляд за волоссям» Основна технологія: Технологія догляду за волоссям |
4 |
|
|||||||
59-60 |
|
|
Вибір та обґрунтування проєкту. Ос-нови технології догляду за волоссям: зовнішній вигляд волосся; типи воло-сся; пристосування та засоби для догляду за волоссям. Планування роботи з догляду за воло-ссям. Визначення типу шкіри голови. Добір засобів та пристосувань відпо-відно до типу волосся. |
2 |
Визначити власний тип шкіри голови. |
||||
61-62 |
|
|
ІБЖД. Догляд за волоссям під час миття. Догляд за волоссям під час сушіння та укладання. Дотримання правил безпечної праці під час виконання проєкту. ТО |
2 |
Створити міні-проєкт «Мій догляд за волоссям». |
||||
Проєкт №8. Кулінарні вироби Об’єкт: «Страви з яєць» Основна технологія: Технологія приготування їжі |
8 |
|
|||||||
63-64 |
|
|
Культура споживання їжі. Приготування їжі, як турбота про себе та своїх близьких. Вибір та обгрунтування об’єкта проєктування. Кулінарний інвентар, посуд та обладнання. Добір харчових продуктів, інвентарю, посуду для приготування та оздоблення страви і подавання на стіл. |
2 |
Створити банк ідей на тему «Страви із яєць». Підготувати доповідь про етикет за столом. |
||||
65-66 |
|
|
Технологія приготування страв із яєць. |
2 |
Виконати лабораторно-практичну роботу, с.128. |
||||
67-68 |
|
|
ІБЖД. Приготування варених яєць. Розрахунок вартості. Презентація виготовленого виробу. |
2 |
Виконати індивідуальну роботу, с.128.(дошка падлет) |
||||
69-70 |
|
|
ІБЖД. Приготування омлету. Розра-хунок вартості. Вимоги до якості го-тових страв. Презентація виготовле-ного виробу. ТО |
2 |
Написати у зошит переваги їжі домашнього приготуванн. |
||||