Тест: "6 клас. Діагностична контрольна робота за рік (для групи дівчат)".

Про матеріал
В даній роботі надається матеріал для діагностування знань здобувачів освіти за рік. При проходженні тесту, учні закріплюють знання, які вони отримали при виконанні проєктів. Матеріал рекомендовано для учнів 6 класу.
Перегляд файлу

6 клас. Діагностична контрольна робота за рік (для групи дівчат).

Початковий рівень (3 бали).

1.       Проєктно-технологічна діяльність складається з:

а) 3 етапів                                                             в) 5 етапів

б) 2 етапів                                                             г) 4 етапів

2.       Що таке творчий проєкт?

а) самостійна творча робота здобувача освіти

б) самостійна робота будь-кого

в) робота над мрією

3.       Що називають ескізом виробу?

а) будь-яке намальоване зображення виробу;

б) зображення, виконане "від руки" з дотриманням на око пропорцій між частинами предмета;

в) зображення предмету, виконане за допомогою креслярських інструментів.

Середній рівень (3 бали).

4.       На якому етапі проєктування визначають собівартість виробу?

а) на організаційно-підготовчому етапі;

б) на конструкторському етапі;

в) на технологічному етапі;

г) на заключному етапі.

5.       Установити відповідність між назвами швів та їх графічним зображенням.

Назва шва.

Схематичне зображення.

А.  «Тамбурний» шов. 

1.           image

Б.  Шов «назад голкою».  

2.      image

В. Стебловий шов.

3.      image

Г. Шов «вперед голкою».  

4.       image

6.       На якому етапі творчого проєктування проводиться коригування виконаного виробу, випробування проєкту, оформлення текстової частини, розробка презентації проєкту?

а) організаційно-підготовчий

б) технологічний

в) конструкційний

г) заключний

Достатній рівень (3 бали).

7.       Який шов використовувся для вишивання візерунка?

image       а) “голка вперед”

       б) “голка назад”

       в) “стебловий”

       г) “тамбурний”

8.       В якій техніці виконана листівка?

image а) квілінг

 б) орігамі

 в) ізонитка)

 г) аплікація

9.       Вставити пропущені слова.

Основні правила поведінки за столом:

Сидіть ..., невимушено, не розгойдуйтеся на ...

Серветку слід покласти на ...

Не варто поспішати швидко починати ..., треба зачекати, поки страви подадуть усім ...

Під час ... не можна класти руки й лікті на ..., а столові прибори — на ...

Їжте не поспішаючи, ... та спокійно.

Розмішуйте цукор у чайних і кавових ... без зайвого шуму.

                                           Високий рівень (3 бали).

10.  Яке призначення столової білизни? Які види столової білизни існують?

11.  Встановіть відповідність між інструментами і пристосуваннями та їх призначенням.

Інструмент.

Операція.

 1        image

А.  За його допомогою через копіювальний папір переносяться контури  малюнка аплікації на основу.

 2       image

Б. Ними виконують ручні шви.

 3       image

В. Ними приколюють деталі аплікації до основи.

4       image

Г. Ними ріжуть, обрізають і розрізають.

12.  Заповнити таблицю послідовності виготовлення «Закладки».

з/п

Графічне зображення операції

Що робимо?

Які використовуємо інструменти та матеріали?

1.

image

 

 

2.

image

 

 

3.

image

 

 

4.

image

 

 

5.

image

 

 


 

pdf
Додано
26 лютого
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку