7-А, 7-Б клас рівень стандарт 70 год; 2 год на тиждень
2 семестр 2019/2020 н.р.
№ |
Тема уроку |
КР/ПР |
Дата/Клас |
Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин (16 год+2 год резерв) |
|
||
31. |
Живлення і травлення.
|
|
|
32. |
Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Різноманітність травних систем. |
|
|
33. |
Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання. |
|
|
34. |
Транспорт речовин у тварин.
|
|
|
35. |
Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції. |
|
|
36. |
Інструктаж БЖД. Практична робота № 4 “Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин” |
ПР № 4 |
|
37. |
Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин. |
|
|
38. |
Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. |
|
|
39. |
Інструктаж БЖД. Практична робота № 5 “Порівняння будови скелетів хребетних тварин.” |
ПР № 5 |
|
40. |
Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин. |
|
|
41. |
Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції. Лабораторне дослідження № 3 “Особливостей покривів тіла тварин; визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб).” |
ЛД № 3 |
|
42. |
Нервова система, її значення, розвиток у різних тварин.
|
|
|
43. |
Міні-проекти ( за вибором учня) - Майстерність маскування. - Як бачать тварини. |
|
|
44. |
Самостійна робота № 3(тести)
|
СР № 3 |
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
45. |
Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення. |
|
|
46. |
Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення).
|
|
|
47. |
Періоди та тривалість життя тварин.
|
|
|
48. |
Інструктаж БЖД. Практична робота № 6 “Порівняння будови головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях).” |
ПР № 6 |
|
Тема 3. Поведінка тварин (10 год+2 резерв) |
|
||
49. |
Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка. |
|
|
50. |
Способи орієнтування тварин. Хомінг.
|
|
|
51. |
Міграції тварин. Міні-проект “Чому мігрують тварини.” |
|
|
52. |
Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна. Лабораторне дослідження № 4 “Спостереження за поведінкою тварин (вид визначається вчителем).” |
ЛД № 4 |
|
53. |
Форми поведінки тварин: репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна, соціальна. |
|
|
54. |
Інструктаж БЖД. Практична робота № 7 “Визначення форм поведінки (або типів угруповань) тварин (за відео-матеріалами або описом).” |
ПР № 7 |
|
55. |
Ієрархія у групі. Комунікація тварин.
|
|
|
56. |
Міні-проект “Як спілкуються тварини.” |
|
|
57. |
Використання тваринами знарядь праці.
|
|
|
58. |
Елементарна розумова діяльність.
|
|
|
59. |
Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. |
|
|
60. |
Контрольна робота № 2
|
КР № 2 |
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
Тема 4. Організми і середовище існування (6 год) |
|
||
61. |
Поняття про екосистему та чинники середовища.
|
|
|
62. |
Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.
|
|
|
63. |
Співіснування організмів в угрупованнях.
|
|
|
64. |
Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика. |
|
|
65. |
Природоохоронні території. Міні-проект ‘Заповідні території України.” |
|
|
66. |
Червона книга України.
|
|
|
67. |
Самостійна робота № 4 |
СР № 4 |
|
68. |
Узагальнення з теми: подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин — свідчення єдності живої природи |
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|