КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 11 клас
IІ семестр
(2 години на тиждень)
Зміст уроку |
|||||||
Тема 1 ( 5 год.) Спорт |
|||||||
31 |
|
1 |
Роль спорту в житті суспільства та людини |
1 |
|
|
|
32 |
|
2 |
Спортивні події. |
1 |
|
|
|
33 |
|
3 |
Спортивні змагання |
1 |
|
|
|
34 |
|
4 |
Здоров'я та спорт |
1 |
|
|
|
35 |
|
5 |
Обладнання для спорту |
1 |
|
|
|
Тема 2 ( 5 год.) Природа і погода |
|||||||
36 |
|
1 |
Природні катаклізми та їх види. |
1 |
|
|
|
37 |
|
2 |
Вплив людини на природу |
1 |
|
|
|
38 |
|
3 |
Захист природи |
1 |
|
|
|
39 |
|
4 |
Вплив погоди на здоров’я та настрій |
1 |
|
|
|
40 |
|
5 |
Погода України |
1 |
|
|
|
Тема 3 ( 5 год.) Наука і технічний прогрес |
|||||||
41 |
|
1 |
Комп’ютерне обладнання. |
1 |
|
|
|
42 |
|
2 |
Сучасні засоби комунікації та інформації. |
1 |
|
|
|
43 |
|
3 |
Технології 21 століття. |
1 |
|
|
|
44 |
|
4 |
Вплив науки на розвиток суспільства. |
1 |
|
|
|
45 |
|
5 |
Вплив науки на довкілля. |
1 |
|
|
|
Тема 4 ( 5 год.) Україна |
|||||||
46 |
|
1 |
Адміністративний та політичний устрій. |
1 |
|
|
|
47 |
|
2 |
Природні ресурси. |
1 |
|
|
|
48 |
|
3 |
Державні свята. |
1 |
|
|
|
49 |
|
4 |
Географія країни. |
1 |
|
|
|
50 |
|
5 |
Відомі Українці. |
1 |
|
|
|
Тема 5 ( 5 год.) Шкільне життя |
|||||||
51 |
|
1 |
Важливість освіти. Значення освіти для людини та суспільства. |
1 |
|
|
|
52 |
|
2 |
Освіта та її види. |
1 |
|
|
|
53 |
|
3 |
Про Складання іспитів. |
1 |
|
|
|
54 |
|
4 |
Майбутні студенти. |
|
|
|
|
55 |
|
5 |
Студентське життя. |
1 |
|
|
|
Тема 6 ( 4 год.) Робота і професії |
|||||||
56 |
|
1 |
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. |
1 |
|
|
|
57 |
|
2 |
Професійні уміння і здатності людини. |
1 |
|
|
|
58 |
|
3 |
Вимоги працедавців |
1 |
|
|
|
59 |
|
4 |
Вибір майбутньої професії. |
|
|
|
|
60 |
|
5 |
Проблема першого робочого місця |
1 |
|
|
|
Тема 7 ( 5 год.) Англомовні країни. Австралія |
|||||||
61 |
|
1 |
Адміністративний та політичний устрій. |
1 |
|
|
|
62 |
|
2 |
Природні ресурси. |
1 |
|
|
|
63 |
|
3 |
Державні свята. |
1 |
|
|
|
64 |
|
4 |
Географія країни. |
1 |
|
|
|
65 |
|
5 |
Відомі громадяни. |
1 |
|
|
|
66 |
|
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
67 |
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
68 |
|
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
69 |
|
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
70 |
|
|
Підсумкова контрольна |
|
|
|
|