Календарно-тематична планування
У 1 КЛАСІ
Математика
(за НМК «Математика. 1 клас» Н. П. Листопад)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
Властивості і відношення предметів Лічба (9 год) |
|||
|
Лічба об’єктів |
|
|
|
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба |
|
|
|
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір |
|
|
|
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба |
|
|
|
Лічба. Вгорі, внизу. На, над, під. Праворуч, ліворуч |
|
|
|
Порівняння предметів за довжиною, шириною, висотою |
|
|
|
Пара предметів |
|
|
|
Лічба. Більше, менше, порівну |
|
|
|
Порівняння. Стільки само. Стільки, скільки |
|
|
Числа 1–10 (22 год) |
|||
|
Число і цифра 1 |
|
|
|
Число і цифра 2 |
|
|
|
Число і цифра 3. Попереднє і наступне числа |
|
|
|
Порівняння чисел. Нерівність. Знаки <, > |
|
|
|
Порівняння чисел. Рівність. Знак = |
|
|
|
Число і цифра 4 |
|
|
|
Склад чисел 2, 3, 4 |
|
|
|
Число і цифра 5 |
|
|
|
Додавання чисел. Знак + |
|
|
|
Склад числа 5 |
|
|
|
Число і цифра 6. Склад числа 6 |
|
|
|
Число і цифра 7. Склад числа 7 |
|
|
|
Число і цифра 8. Склад числа 8 |
|
|
|
Число і цифра 9. Склад числа 9 |
|
|
|
Число 10. Склад числа 10 |
|
|
|
Віднімання чисел. Знак – |
|
|
|
Число і цифра 0 |
|
|
|
Сантиметр |
|
|
|
Доба. Замкнені і незамкнені лінії |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Повторення вивченого. |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації. |
|
|
Додавання і віднімання в межах 10 (20 год) |
|||
|
Компоненти дії додавання |
|
|
|
Компоненти дії віднімання |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 0 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 1 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 2. Збільшення, зменшення числа |
|
|
|
Додавання і віднімання числа частинами |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 3. Переставний закон додавання |
|
|
|
Вирази. Сума. Різниця |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 5. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання |
|
|
|
Значення виразу. Читання виразів |
|
|
|
Обчислення значень виразів
|
|
|
|
Задача |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 6 |
|
|
|
Додавання і віднімання числа 7 |
|
|
|
Порівняння числа і виразу |
|
|
|
Додавання і віднімання чисел 8 і 9 |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі (18 год) |
|||
|
Додавання і віднімання в межах 10. Задачі |
|
|
|
Задачі. Обчислення в межах 10 |
|
|
|
Задачі. Обчислення в межах 10 |
|
|
|
Додавання кількох чисел |
|
|
|
Віднімання кількох чисел |
|
|
|
Задачі. Обчислення в межах 10 |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Задачі |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Задачі |
|
|
|
Різницеве порівняння чисел |
|
|
|
Задачі |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів |
|
|
|
Задачі. Обчислення значень виразів |
|
|
|
Маса. Кілограм |
|
|
|
Місткість. Літр |
|
|
|
Обчислення значень виразів. Задачі |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
Числа 11–20 (17 год) |
|||
|
Десяток. |
|
|
|
Числа 11–15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Числа 16–20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту. |
|
|
|
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. |
|
|
|
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. |
|
|
|
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Обчислення виду 18 – 5. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Обчислення в межах 20. Задача на різницеве порівняння. Рух по вказаному маршруту. |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
Числа 21 – 100 (19 год) |
|||
|
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. |
|
|
|
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Числа 21 – 40. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
|
|
|
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
|
|
|
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. |
|
|
|
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаходження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту. |
|
|
|
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту. |
|
|
|
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
|
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
Арифметичні дії в межах 100 (10 год) |
|||
|
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. |
|
|
|
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел. |
|
|
|
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. |
|
|
|
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу. |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу. |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення маси. |
|
|
|
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації |
|
|
Арифметичні дії в межах 100 (15 год) |
|||
|
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
Віднімання виду 45 – 20. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
|
|
|
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. |
|
|
|
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
|
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
Дії з двоцифровими числами. |
|
|
|
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації. |
|
|
Повторення (10 год) |
|||
|
Числа 1–10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. |
|
|
|
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків. |
|
|
|
Числа 1–20. Дії з числами. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
Числа 1–100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. Побудова відрізків. |
|
|
|
Числа 1–100. Дії з числами. Складання задач. Розпізнавання фігур. |
|
|
|
Числа 1–20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Дії з іменованими числами. |
|
|
|
Резервна година |
|
|
|
Резервна година |
|
|
|
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
|
|
|
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
|
|