Англійська мова
10-й клас 2018-2019 н. р.
Всього годин – 102
I семестр – 44
II семестр – 58
3 години на тиждень
Графік проведення контролю 4 видів мовленнєвої діяльності
Клас |
Аудіювання |
Письмо |
Читання |
Говоріння |
||||
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
|
I семестр |
||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
IІ семестр |
||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.
Підручник: Карп’юк О. Д. Англ. мова (10-й рік навчання): підручник для 10-го класу закладів загальної середньої освіти.
Рівень стандарту. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018. – 256 с.: іл.
10 клас. IІ семестр
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
Сучасні засоби комунікації та технології (10 годин) |
||||||||||||||
|
|
46 (1) |
Сучасні засоби комунікації та технології. Презентація ЛО, тренування у читанні з опорою на словник,пояснення. |
С.115 |
|
ЛО «Computers» |
В.1, 2, с. 112, В. 8, с. 117
|
В. 3, с.112, В. 7, с.116 |
В. 5, с. 115, В. 6, с.116
|
В. 4, с. 115 |
Вивчити нові ЛО, В. 9, с. 117 |
|||
|
|
47 (2) |
Комп`ютерне обладнання. Тренування у вживанні ЛO в усному мовленні. |
С. 118 |
|
Множина іменників |
В.1, с.117
|
В. 2, 3, с.118 |
|
|
Скласти речення з ЛО |
|||
|
|
48 (3) |
Основні комп’ютерні операції. Тренув. у вживанні фразових дієслів. |
|
|
Фразові дієслова |
В. 6, с. 120
|
В. 4, с. 118, В. 5, с. 119 |
В.2, с.78 |
В. 7, с. 120 |
В. 8, с. 121
|
|||
|
|
49 (4) |
Сучасні комп`ютерні технол. Практика в аудіюванні. |
|
|
ЛО теми |
В. 1, 2, с. 121,
|
|
В. 3,4, с. 122 |
|
В. 5, с. 122
|
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
50 (5) |
Всесвітня мережа. Вживання нових ЛО в усному мовленні. |
С.80 |
|
|
В. 2, с. 124 |
В. 1, с. 123 |
|
В. 3, с. 124 |
Розп. про Інтернет |
|||
|
|
51 (6) |
Веб-ресуси. Закріплення вживаня ЛО у писемному мовленні. |
|
|
|
В. 1, с. 125
|
В. 2, с. 125, В. 4, 5, с. 127 |
В. 6, с. 128 |
В. 3, с. 126 |
В. 7, с. 129
|
|||
|
|
52 (7) |
Інтернет-кафе. Улюблені сайти.Тренування в обміні інформацією. |
|
|
Writing advertisement |
В. 4, с. 131, В. 5, с. 132 |
В. 6, с. 132, В. 8, с. 134 |
В. 1, 2, с. 130 |
В. 3, с. 130 |
В. 7, с. 133, В. 9, с. 135 |
|||
|
|
53 (8) |
Електронна адреса.Культура написання листа. |
|
|
Writing emails |
В. 1, с. 136 |
В. 4, с. 137 |
В. 3, с. 136 |
В. 2, с. 136 |
Скласти ел.лист |
|||
|
|
54 (9) |
Узагальнення та систематизація матеріалу. Виконання тестових завдань. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
|
|
Повт. ЛО |
|||
Екологічні проблеми планети (10 годин) |
||||||||||||||
|
|
55 (10)
|
Природний катаклізм як явище в природі. Практика у читанні. |
С.140, С. 141 |
|
Future Simple |
В. 1, с. 140, В. 3, с. 142 |
В. 2, с. 140, В. 4, с. 143 |
|
В. 5, с. 144
|
В. 6, с. 146
|
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
56 (11) |
Катаклізми та небезпека. Практика ЛО. |
Cause, reason |
|
Підр .реч. умови і часу |
В. 1, с. 146 |
В. 3, с. 147 |
|
В. 2, с. 147 |
Вивчити ЛО |
|||
|
|
57 (12) |
Тренування у вживанні умовних речень 2типу. |
|
|
1st and 2nd Conditionals |
В. 3, с. 148 |
В. 1, с. 147 |
|
В. 2, с. 148 |
В. 4, с. 148 |
|||
|
|
58 (13) |
Правила безпеки під час природного лиха. Практика в аудіюванні. |
|
|
Expressing opinion |
В. 1 с. 149 |
В. 4 с. 149 |
В. 2, с. 149, В. 5, с. 150 |
В. 3, с. 149 |
Вивчити ЛО |
|||
|
|
59 (14) |
Правила безпеки під час землетрусу. Закріплення ЛО у діалогіч. мовленні. |
|
|
Discussion Rules |
|
В. 3, с. 151
|
В. 1, с. 150
|
|
Скласти розп. |
|||
|
|
60 (15) |
Шляхи запобігання стихійним лихам. Тренування в обміні думками. |
|
|
Типи пит. реч. |
В. 4, с. 151
|
|
|
В. 2, с. 150
|
Розпо-відь |
|||
|
|
61 (16) |
Вплив на життя планети та наслідки природніх катаклізмів. |
Steam,to soar, slope |
|
ЛО теми |
В. 4, 5,6, с. 154
|
В. 2, 3, с. 153
|
В. 1, с. 152
|
|
В. 7, с. 155 |
|||
|
|
62 (17) |
Закріплення ЛО у діалогіч. та монолог. мовленні. |
|
|
ЛО теми |
В. 5 с. 160 |
В.4, 6, 7, с158-161 |
В. 1-3, с. 156-157 |
|
В. 8, с. 161 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
63 (18) |
Практика у сприйманні тематичних текстів на слух. |
|
|
ЛО теми |
В. 1, с.1062 |
В. 4, с. 163 |
В. 3, с. 163 |
В. 2, с. 162 |
Підготуватися до тесту |
|||
|
|
64 (19) |
Узагальнення та систематизація матеріалу. Виконання тестових завдань. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
|
|
Повт. ЛО |
|||
Світ живопису (10 годин) |
||||||||||||||
|
|
65 (20) |
Розвиток живопису в Україні. Презентація ЛО. |
С. 169 |
|
Пасивний стан |
В. 1-3, c. 166 |
В. 4, c. 166 |
В. 6, c. 169 |
В. 5, c. 169 |
В. 7, c. 170 |
|||
|
|
66 (21) |
Мистецькі традиції в Англії. Презентація ЛО, тренув. у вживанні. |
|
|
Passive Voice
|
В. 3, c. 172
|
В. 2, c. 171 |
|
В. 1, c. 171 |
Вивчити нові ЛО |
|||
|
|
67 (22) |
Тренування у вживанні часових форм дієслів. |
|
Past Perf, Past Perf.Cont |
Доп. дієслова |
В. 1, 2, c. 173 |
В. 3, c. 174 |
|
В.4,5,c. 174 |
В. 6, c. 175 |
|||
|
|
68 (23) |
Практика у сприйманні текстів на слух. |
|
|
Useful Phrases |
В. 2, с.176 |
В. 5, с.176 |
В. 3, 4, c. 176
|
В. 1, с. 175 |
Скласти план тексту |
|||
|
|
69 (24) |
Тренування в обміні думками за темою. |
|
|
|
|
В. 4, с. 180 |
В. 2, c.178 |
|
Скласти тему |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
70 (25)
|
Відомі англійські художники. Практика у здобуванні інформації при читанні. |
С. 179 |
|
Спец.запит.
|
В. 3, с. 179
|
|
|
В. 1, с.178
|
Вивч. нові ЛО |
|||
|
|
71 (26) |
Роль мистецтва в житті людини. Практика у спілкуванні. |
|
|
Essay Structure |
В. 4, c. 184 |
В. 3, с. 184, В. 5, 6, c. 185 |
В. 1, 2, c. 183
|
|
В. 7, с. 187 |
|||
|
|
72 (27) |
Мій улюблений художник. Обмін думками. |
|
|
Past Perf. |
В. 4-7, с.190 |
В. 3, с. 188, В. 8, с. 191 |
В. 1, с. 188
|
В. 2, с. 188
|
В. 9, с. 193 |
|||
|
|
73 (28) |
Тренування у сприйманні текстів на слух, здобуванні інформації з тексту при читанні. |
|
|
Пор.числівн. |
В. 1, с. 194
|
В. 4, с. 195
|
В. 3, с. 195
|
В. 2, с. 194
|
Повт. ЛО,ГС
|
|||
|
|
74 (29) |
Узагальнення та систематизація матеріалу. |
|
|
ЛО уроку |
|
|
|
|
Повт. ЛО,ГС |
|||
Спорт у житті людини (9 годин) |
||||||||||||||
|
|
75 (30) |
Спорт і дозвілля. Презентація ЛО. |
С. 198 |
|
ЛО «Спорт» |
В. 1,2, с. 198 |
В. 4, с. 200 |
В. 3, c. 198 |
В. 5, с. 200 |
В. 6,7, с. 201 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
76 (31) |
Види спорту. Активізація лексичного матеріалу. |
С. 202 |
|
Підрядні речення |
В. 1-3, с. 202
|
В. 5, c. 203 |
|
В. 4, c. 202 |
Вивчити ЛО
|
|||
|
|
77 (32) |
Тренування у вживанні ЛО з теми у різних часових формах. |
|
Past & Future Tenses |
Доп. дієслова |
В. 1, c. 202 |
В. 5, c. 206 |
В. 2, c. 204 |
В.3,4,c. 206 |
В. 6, c. 206 |
|||
|
|
78 (33) |
Спорт у США та Великобританії. Практика в аудіюванні. |
|
Simple, Cont., Perf. Tenses |
ЛО уроку |
В. 1-3, с. 207 |
В. 6, 7, с. 208 |
В. 4, 5, с. 207 |
|
В. 8, с. 209 |
|||
|
|
79 (34) |
Спортивні події. Враження від проглянутих змагань та виступів.
|
С. 210 |
Tense Revision
|
Present Tenses |
В. 1, с. 209
|
В. 2, с. 210 |
В. 3, с. 211 |
В. 4, с. 211
|
В. 5, с. 212 |
|||
|
|
80 (35) |
Віддані вболівальники. Практика у складанні письмових висловл. |
|
Tense Revision
|
Past Tenses |
В. 4, c. 213 |
В. 5-7, c. 214
|
В. 1, 2, c. 212 |
В. 3, c. 213
|
В. 8, c. 215 |
|||
|
|
81 (36) |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. |
|
|
ЛО теми |
В. 6, 7, c. 219 |
В. 4, 5, c. 216 |
В. 1-3, c. 216 |
В.7, c. 146 |
В. 8, c. 219 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
82 (37) |
Порядок вираження власних вражень, думок, поглядів та висновків на письмі. |
|
|
Написання есе |
В. 1, с. 220
|
В. 4, с. 221 |
В. 3, с. 221 |
В. 2, c. 220 |
Підготуватися до тесту |
|||
|
|
83 (38)
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. |
|
|
Вивчені ЛО та ГС |
|
|
|
|
Повт. ГС |
|||
Людина і суспільство (10 годин) |
||||||||||||||
|
|
84 (39) |
Активізація ЛО, тренування у висловленні думок про роль людини у суспільстві. |
С. 226 |
|
ЛО “Ukraine” |
В. 1, с. 224
|
В. 2, с. 224
|
В. 4, 5 с. 227
|
В. 3, с. 227
|
Вивчити нові ЛО |
|||
|
|
85 (40) |
Робота в групах : порівняння державного устрою Британії та Америки |
|
|
Правила роботи в групах |
В. 7, с. 229
|
В. 8, с. 229
|
В. 6, с. 228
|
|
В. 9, с. 231
|
|||
|
|
86 (41) |
Практика у вживанні лексичних одиниць з теми, неособових форм дієслова. |
С. 231 |
|
|
В. 3, с. 233
|
В. 1, 2, с. 232
|
|
В. 4, с. 235
|
Вивчити ЛО |
|||
|
|
87 (42) |
Міжнародні організації: ООН, ЄС, Рада Європи. |
|
|
|
|
|
|
|
В. 5, с. 236 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
88 (43) |
Практика в аудіюванні. |
|
|
|
В. 1, с. 237 |
|
В. 2, 3, с. 239 |
|
Скласти план |
|||
|
|
89 (44) |
Практика у читанні та обміні думками. |
|
|
|
|
В. 5, с. 241 |
|
В. 4, с. 240 |
В. 6, с. 241 |
|||
|
|
90 (45)
|
Міжнародна політика. Вибори в Україні. |
С. 242 |
|
|
В. 1, с. 242 |
В. 2, с. 242 |
|
|
В. 3, с. 243 |
|||
|
|
91 (46) |
Політична система: гілки влади. Міжнародні організації. |
|
Типи пит.реч. |
ЛО з теми |
В. 2, с. 245 |
В. 4, с. 246 |
В. 1, с. 244 |
В. 3, с. 246 |
В. 5, с. 246 |
|||
|
|
92 (47) |
Громадське життя. Державний устрій країни. Проектна робота. |
|
Project Work, |
Writing Essay |
В. 4, с. 247 |
В. 4, с. 250 |
В. 3, с. 248 |
В. 2, с. 247 |
Скласти план |
|||
|
|
93 (48) |
Узагальнення та систематизація матеріалу.
|
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
В. 1, с. 251 |
В. 4, с. 253
|
В. 3, с. 253 |
В. 2, с. 252 |
Повт. теми |
|||
|
|
94 (49) |
Контроль аудіювання. |
|
|
Вивчені ГС |
|
|
|
|
С.178-181 |
|||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||
|
|
95 (50) |
Контроль письма. |
|
|
Вивчені ЛО |
|
|
|
|
Повт.ЛОтеми |
|||
|
|
96 (51) |
Контроль читання. |
|
|
Вивчені ГС |
|
|
|
|
Повт. теми |
|||
|
|
97 (52) |
Контроль говоріння. |
|
|
Тема “Summer Rest” |
|
|
|
|
Повт.ЛО |
|||
|
|
98 (53) |
Аналіз контрольних робіт. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
Робота над проектом |
|
|
|
|
Проект Summer Rest |
|||