"Кероване" вивчення граматики англійської мови (10 - 11 клас)

Про матеріал
Для стимуляції пізнавального інтересу здобувачів освіти пропоную широко використовувати І-нет ресурси, але в "керованому" вигляді. Із розмаїття відео з поясненнями граматичних тем, сайтів з тренажерами та вправами саме педагог зі свого досвіду може обрати найбільш ефективні інструменти і порадити використовувати їх в процесі щоденної роботи над матеріалом.
Перегляд файлу

Бериславський педагогічний коледж імені В.Ф.Беньковського

 Херсонського державного університету

Викладач іноземної мови Гольтцш Вікторія Юрївна

«Кероване» вивчення граматики англійської мови

Реалії сьогодення в Україні та світі диктують свої умови і визначають успішність особистості оволодінням нею певними знаннями та навичками, корисними для життя в соціумі. Певні області знань (іноземні та українська мови, інформаційні технології) є майже обов’язковими для молодих спеціалістів, є тою базою для набуття сучасної спеціальності для конкурентно спроможної позиції на ринку праці. І ось в такій ситуації саме викладачі – ті спеціалісти, від яких певною мірою «залежить» майбутнє молодих людей, які прийшли до них за знаннями. Від того, як саме викладач надихне, зацікавить здобувачів освіти, організує навчальну діяльність, буде залежати, чи міцними і сталими будуть набуті знання та навички.

Для стимуляції навчального інтересу здобувачів освіти пропоную активно використовувати І-нет ресурси. Але у «керованому» вигляді. Із розмаїття джерел саме викладач обирає ті основні, на які варто звернути увагу студентів.

Для повідомлення нових знань, активізації, закріплення, а також узагальнення тем з граматики англійської мови пояснення рідною для здобувачів освіти мовою поєдную з фрагментами автентичних відео, де носії мови наводять приклади для роз’яснення теми.

Вдалим прийомом вважаю «спільне» виконання граматичних вправ, коли викладач демонструє алгоритм виконання та заохочує своїх глядачів до «активного» сприйняття, вирішуючи завдання вправи разом.

Неодмінно потрібно надати поради та рекомендації щодо тих корисних ресурсів, з якими можна додатково ознайомитись для кращого засвоєння знань. Додаткову інформацію я подаю в описі до відео на каналі Ютуб.

Посилання на відео з поясненням граматичних тем з англійської мови:

  1. https://youtu.be/EG6oPqPDVn4

Відео стосується пояснень з теми Часи дієслів англійської мови (the Present Continuous, the Past Continuous and the Future Continuous Tense.

  1. https://www.youtube.com/watch?v=2WpCwKfz61g

Граматика: Теперішній завершений чи простий минулий час? Дізнайся, в чому відмінність.

  1. https://www.youtube.com/watch?v=tL5u2ZFYbBE

В чому полягає різниця між LITTLE - A LITTLE та FEW - A FEW? Пропоную дізнатися на прикладах про значення та випадки вживання.

  1. Використані джерела:

До відео №1: Для більш повної інформації звертайтесь:

https://opentalk.org.ua/langstory/tablitsi-teperishnii-trivalii-chas-the-present-continuous-progressive/

https://opentalk.org.ua/langstory/tablitsi-minulii-trivalii-chas-the-past-continuous-progressive/

https://opentalk.org.ua/langstory/tablitsi-maibutnii-trivalii-chas-the-future-continuous-progressive/

Вправи з цієї теми ви знайдете:

https://agendaweb.org/verbs/present_continuous-exercises.html

До відео №2: Для більш повної інформації звертайтесь:

https://www.youtube.com/watch?v=q1LKzp2ozVM

Вправи з цієї теми ви знайдете:

https://www.perfect-english-grammar.com/past-simple-present-perfect-1.html

До відео №3:

https://www.youtube.com/watch?v=QgJh1... відео із поясненням різниці значення little/a little.

https://agendaweb.org/grammar/many-mu... вправи до теми.

https://www.youtube.com/watch?v=iA4eI... відео з загальними поясненнями на цю тему. https://www.usingenglish.com/quizzes/... ВПРАВА № 1 та №2:

https://www.englisch-hilfen.de/en/exe...

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку