|
|
|
1
|
Уява, фантазія, увага.
|
-
Усвідомлює значення понять «уява», «фантазія», «увага»
-
виконує письмові завдання на розвиток творчого мислення, уяви і уваги;
-
створює та презентує власні малюнки;
-
ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.
|
2-3
|
Увага та уважність. Правила заняття
|
-
проводить самоаналіз та здійснює самооцінку власних робіт;
-
вивчає концентрацію уваги;
-
виконує завдання на розвиток уваги;
-
обговорює правила поведінки учнів, асоціюючи їх з малюнком.
|
4-5
|
Я і моя сім’я. Безпечна поведінка вдома. Телефони аварійних служб
|
-
проводить дослідження значення власного імені;
-
виконує творчі завдання, на підняття власної самооцінки;
-
створює асоціативні малюнки для запам’ятовування номерів аварійних служб;
-
засвоює правила поведінки вдома за допомогою піктограм.
|
6
|
Секрети абетки
|
-
Досліджує та порівнює поняття «абетка» і «азбука»;
-
знайомиться з віршем для засвоєння алфавіта;
-
виконує творчі завдання на повторення інформації про голосні звуки, використовуючи колірні асоціації.
|
7
|
Правила техніки безпеки на уроках праці
|
-
засвоює правила поведінки на уроках праці за допомогою асоціативних малюнків;
-
знайомиться з інформацією про комах, образи яких використовує для асоціативних зав’язків із змістом правил;
-
ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.
|
8
|
Загадковий калейдоскоп
|
-
знайомиться з поняттям «загадка»;
-
формує навички розгадування загадок;
-
аналізує способи творення загадок на основі асоціацій;
-
створює власні малюнки для засвоєння змісту загадки.
|
9-10
|
Загадки в аналогіях чи аналогії в загадках
|
-
систематизує різні види аналогій: за дією, за формою, за смаком, за розміром, за кольором…)
-
аналізує способи творення загадок, за допомогою аналогій;
-
створює загадки за поданими аналогіями;
|
11-12
|
Рік. Місяць. Календар
|
-
усвідомлює поняття «рік» створюючи піктограми до визначення;
-
створює опорний план конспект для засвоєння назв і порядкових номерів кожного місяця;
-
домальовує цифри до певних образів, що асоціюються з назвами місяців.
|
13
|
Правила поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером
|
-
засвоює правила поведінки в комп’ютерному класі асоціюючи зміст правила, образний малюнок і цифру, що відповідає номеру правила;
-
виконує завдання логічного навантаження;
-
здійснює самоперевірку засвоєння інформації.
|
14-15
|
Велика літера на початку речення та у власних назвах.
|
-
систематизує інформацію про використання великих літер у записах текстової інформації;
-
знаходить асоціативні зв’язки між образними малюнками та змістом правила;
-
використовує цифрові асоціації;
-
повторює та аналізує алфавіт.
|
16-17
|
Усна народна творчість.
|
-
систематизує склад усної народної творчості за допомогою казки;
-
записує тексти щедрівки, скоромовки, прислів’я, приказки, загадки за допомогою піктограм.
|
18-19
|
Прислів’я та приказки про здоров’я.
|
-
знайомиться з прислів’ями та приказками про здоров’я;
-
асоціює образні малюнки зі змістом прислів’я та його порядковим номером в таблиці;
-
здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
-
ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.
|
20
|
Піктограми
|
-
знайомиться з піктограмами сузір’їв;
-
знаходить асоціації між піктограмами і назвами сузір’їв;
-
утворює власні піктограми то запропонованих понять;
-
порівнює створені піктограми при роботі в парі та групі;
-
знайомиться з піктограми позначення явищ природи;
-
використовує піктограми для запису погоди;
-
створює карту за допомогою умовних знаків та текстової інформації.
|
21
|
Вірші в піктограмах.
|
-
асоціює текст вірша з поданим піктограмним письмом;
-
створює власні піктограми до віршів;
-
здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
-
декламує вірші за піктограмами і без них;
-
ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.
|
22
|
Речення. Види речень.
|
-
повторює і систематизує інформацію про речення;
-
доповнює схеми піктограмами по узагальненню інформації про види речень за метою та інтонацією;
-
виконує творчі завдання;
-
самостійно аналізує запропоноване речення.
|
23-24
|
Правила загартовування
|
-
знайомиться та узагальнює правила загартовування сонцем, повітрям, водою;
-
створює свої образні малюнки для засвоєння інформації;
-
ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.
|
25
|
Погода та її складові.
|
-
знайомиться з акровіршем;
-
створення власного акровірша;
-
повторює інформацію про погоду;
-
записує визначення про погоду за допомогою піктограм;
-
узагальнює інформацію про явища природи;
-
вдосконалює навички розгадування загадок;
|
26
|
Ознаки живої та неживої природи.
|
-
записує в таблицю піктограмами інформацію про живу і неживу природу;
-
виконує творчі завдання на узагальнення інформації про живу і неживу природу.
|
27
|
Назви найбільших річок України.
|
-
приймає участь у мініпроекті «Найбільші річки України»;
-
знаходить та позначає ріки на карті;
-
створює асоціативний малюнок до назви річки.
|
28 -29
|
Коло. Круг. Куля. Периметр многокутника.
|
-
повторює інформацію про одиниці довжини за допомогою казки про крапко-дівчинку Санту;
-
за допомогою казки знайомиться з геометричними фігурами та їх кутами;
-
виконує математичні та логічні завдання на вимірювання довжини відрізків, утворення геометричних фігур, вимірювання кутів.
|
30 - 31
|
Словникові слова з сумнівною буквою «И». Словникові слова з сумнівною буквою «е»
|
-
знайомиться з небилицями, які створені з певних слів;
-
використовує небилиці для запам’ятовування груп слів: словникові слова з сумнівною буквою «и», та словникові слова з сумнівною буквою «е»;
-
переказує небилиці за сюжетним малюнком і без нього;
-
здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
-
ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.
|
32
|
Робота з мнемо-тренажерами з вивчення словникових слів.
|
-
створює власні мнемотенажери для засвоєння інформації;
-
здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
-
виконує оцінювання та самооцінювання;
-
ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.
|
33 - 34
|
Назви компонентів та результатів дій множення. Множення на 1, 0
|
-
усвідомлює поняття «множення» як додавання однакових доданків;
-
створює асоціативні малюнки для ефективного засвоєння назв чисел при множенні;
-
знайомиться з зошитом-розмальовкою «Числа та їх таємниці»;
-
засвоює правила множення на 1 і 0 за допомогою цифрообразів;
-
самостійно виконує творчі та логічні завдання.
|
35
|
Ділення в картинках
|
-
створює асоціативні малюнки для ефективного засвоєння назв чисел при діленні;
-
замальовує правило про поняття ділення за допомогою піктограм;
-
виконує логічні та творчі завдання на знаходження частин фігур;
|
36
|
Підсумковий урок. Моя улюблена тема.
|
-
узагальнює та аналізує інформацію;
-
створює та презентує власні наробки, пов’язані з ефективним запам’ятовуванням інформації.
|