Календарно-тематичне плануання "Секрети памяті" 2 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено до Програми курсу "Секрети памяті" 2 клас за варіативної складової. Теми курсу можливо використовувати в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" 2 клас.
Перегляд файлу

Зміст

 «Секрети пам’яті» 2 клас

 

 

 

1

Уява, фантазія, увага.

  • Усвідомлює значення понять «уява», «фантазія», «увага»
  • виконує письмові завдання на розвиток творчого мислення,  уяви і уваги;
  • створює та презентує власні малюнки;
  • ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.

2-3

Увага та уважність. Правила заняття

  • проводить самоаналіз та здійснює самооцінку власних робіт;
  • вивчає концентрацію уваги;
  • виконує завдання на розвиток уваги;
  • обговорює правила поведінки учнів, асоціюючи їх з малюнком.

4-5

Я і моя сім’я. Безпечна поведінка вдома.  Телефони аварійних служб

  • проводить дослідження значення власного імені;
  • виконує творчі завдання, на підняття власної самооцінки;
  • створює асоціативні малюнки для запам’ятовування номерів аварійних служб;
  • засвоює правила поведінки вдома за допомогою піктограм.

6

Секрети абетки

  • Досліджує та порівнює поняття «абетка» і «азбука»;
  • знайомиться з віршем для засвоєння алфавіта;
  • виконує творчі завдання на повторення інформації про голосні звуки, використовуючи колірні асоціації.

7

Правила техніки безпеки на уроках праці

  • засвоює правила поведінки на уроках праці за допомогою асоціативних малюнків;
  • знайомиться з інформацією про комах, образи яких використовує для асоціативних зав’язків із змістом правил;
  • ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.

8

Загадковий калейдоскоп

  • знайомиться з поняттям «загадка»;
  • формує навички розгадування загадок;
  • аналізує способи творення загадок на основі асоціацій;
  • створює власні малюнки для засвоєння змісту загадки.

9-10

Загадки в аналогіях чи аналогії в загадках

  • систематизує різні види аналогій: за дією, за формою, за смаком, за розміром, за кольором…)
  • аналізує способи творення загадок, за допомогою аналогій;
  • створює загадки за поданими аналогіями;

11-12

Рік. Місяць. Календар

  • усвідомлює поняття «рік» створюючи піктограми до визначення;
  • створює опорний план конспект для засвоєння назв і порядкових номерів кожного місяця;
  • домальовує цифри до певних образів, що асоціюються з назвами місяців.

13

Правила поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером

  • засвоює правила поведінки в комп’ютерному класі асоціюючи зміст правила, образний малюнок і цифру, що відповідає номеру правила;
  • виконує завдання логічного навантаження;
  • здійснює самоперевірку засвоєння інформації.

14-15

Велика літера на початку речення та у власних назвах.

  • систематизує інформацію про використання великих літер у записах текстової інформації;
  • знаходить асоціативні зв’язки між образними малюнками та змістом правила;
  • використовує цифрові асоціації;
  • повторює та аналізує алфавіт.

16-17

Усна народна творчість.

  • систематизує склад усної народної творчості за допомогою казки;
  • записує тексти щедрівки, скоромовки, прислів’я, приказки, загадки за допомогою   піктограм.

18-19

Прислів’я та приказки про здоров’я.

  • знайомиться з прислів’ями та приказками про здоров’я;
  • асоціює образні малюнки зі змістом прислів’я та його порядковим номером в таблиці;
  • здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
  • ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.

20

Піктограми

  • знайомиться з піктограмами сузір’їв;
  • знаходить асоціації між піктограмами і назвами сузір’їв;
  • утворює власні піктограми то запропонованих понять;
  • порівнює створені піктограми  при роботі в парі та групі;
  • знайомиться з піктограми позначення явищ природи;
  • використовує піктограми для запису погоди;
  • створює карту за допомогою умовних знаків та текстової інформації.

21

Вірші в піктограмах.

  • асоціює текст вірша з поданим піктограмним письмом;
  • створює власні піктограми до віршів;
  • здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
  • декламує вірші за піктограмами і без них;
  • ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.

22

Речення. Види речень.

  • повторює і систематизує інформацію про речення;
  • доповнює схеми піктограмами по узагальненню інформації про види речень за метою та інтонацією;
  • виконує творчі завдання;
  • самостійно аналізує запропоноване речення.

23-24

Правила загартовування

  • знайомиться та узагальнює правила загартовування сонцем, повітрям, водою;
  • створює свої образні малюнки для засвоєння інформації;
  • ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.

 

25

Погода та її складові.

  • знайомиться з акровіршем;
  • створення власного акровірша;
  • повторює інформацію про погоду;
  • записує визначення про погоду за допомогою піктограм;
  • узагальнює інформацію про явища природи;
  • вдосконалює навички розгадування загадок;

26

Ознаки живої та неживої природи.

  • записує в таблицю  піктограмами інформацію про живу і неживу природу;
  • виконує творчі завдання на узагальнення інформації про живу і неживу природу.

27

Назви найбільших річок України.

  • приймає участь у мініпроекті «Найбільші річки України»;
  • знаходить та позначає ріки на карті;
  • створює асоціативний малюнок до назви річки.

28 -29

Коло. Круг. Куля. Периметр многокутника.

  • повторює інформацію про одиниці довжини за допомогою казки про крапко-дівчинку Санту;
  • за допомогою казки знайомиться з геометричними фігурами та їх кутами;
  • виконує математичні та логічні завдання на вимірювання довжини відрізків, утворення геометричних фігур, вимірювання кутів.

30 - 31

Словникові слова з сумнівною буквою «И». Словникові слова з сумнівною буквою «е»

  • знайомиться з небилицями, які створені з певних слів;
  • використовує небилиці для запам’ятовування груп слів: словникові слова з сумнівною буквою «и», та словникові слова з сумнівною буквою «е»;
  • переказує небилиці за сюжетним малюнком і без нього;
  • здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
  • ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.

 

32

Робота з мнемо-тренажерами з  вивчення словникових слів.

  • створює власні мнемотенажери для засвоєння інформації;
  • здійснює самоперевірку засвоєння інформації;
  • виконує оцінювання та самооцінювання;
  • ефективно взаємодіє з іншими дітьми при парній та груповій роботі.

33 - 34

Назви компонентів та результатів дій множення. Множення на 1, 0

  • усвідомлює поняття «множення» як додавання однакових доданків;
  • створює асоціативні малюнки для ефективного засвоєння назв чисел при множенні;
  • знайомиться з зошитом-розмальовкою «Числа та їх таємниці»;
  • засвоює правила множення на 1 і 0 за допомогою цифрообразів;
  • самостійно виконує творчі та логічні завдання.

35

Ділення в картинках

  • створює асоціативні малюнки для ефективного засвоєння назв чисел при діленні;
  • замальовує правило про поняття ділення за допомогою піктограм;
  • виконує логічні та творчі завдання на знаходження частин фігур;

 

36

Підсумковий урок. Моя улюблена тема.

  • узагальнює та аналізує інформацію;
  • створює та презентує власні наробки, пов’язані з ефективним запам’ятовуванням інформації.

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку