Календарно-тематичне планування уроків англійської мови
1-___ клас
за підручником Г.К.Мітчелл «Smart Junior 1»
І семестр 2019-2020 н.р. (2 години на тиждень)
30 годин
Вчителя англійської мови
ЗОШ №___
м. ____________________
______________________
№ |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
MODULE №1. HELLO! (7 год) |
|||||||||||
1 |
02.09 |
|
Lesson 1a. Letter ‘A’ |
Вітатися та представлятися |
I’m + name
|
ЛО теми с.4-5 П.З. с.4-5 |
|
в.1, с.4, в.2, с.5 |
в.2, с.5 |
П.З. с.4-5 |
|
2 |
04.09 |
|
Lesson 1b. Letter ‘B’
|
Розрізняти імена героїв книги |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
ЛО теми с.6-7 П.З. с.4-5 |
|
в.1, с.6, в.2, с.7 |
в.2, с.7 |
П.З. с.4-5 |
|
3 |
09.09 |
|
Lesson 1c. Letter ‘C’ |
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
ЛО теми с.8-9 П.З. с.6-7 |
|
в.1, с.9, в.2, с.10 |
в.2, с.10 |
П.З. с.6-7 |
|
4 |
11.09 |
|
Let’s play. Project. Letter ‘D’
|
Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати |
Числівники від 1 до 5 Закріплення конструкцій |
ЛО теми с.10-11 П.З. с.6-7 |
|
|
в.1, с.10, в.2, с.11 |
П.З. с.6-7 |
|
5 |
16.09 |
|
Story time
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Закріплення конструкцій |
ЛО теми с.12-13 |
|
в.1, с.12 |
в.1, с.12 |
|
|
№ |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
6 |
18.09 |
|
Smart Time 1 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати Рахувати від 1 до 5 |
Закріплення конструкцій Числівники від 1 до 5 |
ЛО теми с.14-15 |
|
в.1, с.14 |
в.1, с.15 |
|
|
7 |
23.09 |
|
Revision. Now I can
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Закріплення конструкцій I’m + name I’m…What’s your name? My name’s … Числівники від 1 до 5 |
ЛО теми с.16-17, с.117 |
в.1, с.117 |
в.1, с.16, в.1, с.117 |
в.1, с.17, в.2, с.17 |
|
|
MODULE №2. SCHOOL (7 год) |
|||||||||||
8 |
25.09 |
|
Lesson 2a. Letter ‘E’ |
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
What colour is it? |
ЛО теми с.18-19 П.З. с.8-9 |
|
в.1, с.18, в.2, с.19 |
в.2, с.19 |
П.З. с.8-9 |
|
9 |
30.09 |
|
Lesson 2b. Letter ‘F’
|
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
What’s this? It’s a… |
ЛО теми с.20-21 П.З. с.8-9 |
|
в.1, с.20, в.2, с.21 |
в.2, с.21 |
П.З. с.8-9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
10 |
02.10 |
|
Lesson 2c. Letter ‘G’
|
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
What’s that? It’s a/an … |
ЛО теми с.22-23 П.З. с.10-11 |
|
в.1, с.22, в.2, с.23 |
в.2, с.23 |
П.З. с.10-11 |
|
11 |
07.10 |
|
Let’s play. Project. Letter ‘H’
|
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t Закріплення конструкцій |
ЛО теми с.24-25 П.З. с.10-11 |
|
|
в.1, с.24, в.2, с.25 |
П.З. с.10-11 |
|
12 |
09.10 |
|
Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.26-27 |
|
в.1, с.26 |
|
|
|
13 |
16.10 |
|
Smart Time 2. Letter ‘I’ |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Закріплення вивчених структур |
ЛО теми с.28-29 П.З. с.12-13 |
|
в.1, с.29 |
в.2, с.28 |
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
14 |
21.10 |
|
Revision Now I can |
Повторення структур, представлених у розділі
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
ЛО теми с.30-31, с.118
|
в.1, с.118 |
в.1, с.30, в.1, с.118 |
в.1, с.31, в.2, с.31 |
|
|
MODULE №3. FAMILY AND FRIENDS (8 год) |
|||||||||||
15 |
23.10 |
|
Lesson 3a. Letter ‘J’ |
Називати членів сім’ї |
This is my … |
ЛО теми с.32-33 П.З. с.12-13 |
|
в.1, с.32 |
в.2, с.33 |
П.З. с.12-13 |
|
16 |
04.11 |
|
Lesson 3b. Letter ‘K’
|
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Who’s that? It’s my … |
ЛО теми с.34-35 П.З. с.14-15 |
|
в.1, с.34, в.2, с.35 |
в.2, с.35 |
П.З. с.14-15 |
|
17 |
06.11 |
|
Lesson 3c. Letter ‘L’
|
Називати домашніх тварин |
This is my … |
ЛО теми с.36-37 П.З. с.14-15 |
|
в.1, с.36, в.2, с.37 |
в.2, с.37 |
П.З. с.14-15 |
|
18 |
11.11 |
|
Let’s play. Project. Letter ‘M’ |
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
ЛО теми с.38 П.З. с.16-17 |
|
в.1, с.38 |
в.1, с.38 |
П.З. с.16-17 |
|
19 |
13.11 |
|
Let’s play. Project. Letter ‘N’ |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.39 П.З. с.16-17 |
|
|
в.2, с.39 |
П.З. с.16-17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
20 |
18.11 |
|
Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.40-41
|
|
в.1, с.40 |
|
|
|
21 |
20.11 |
|
Smart Time 3 |
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Закріплення вивчених структур
|
ЛО теми с.42-43
|
|
в.1, с.42 |
в.1, с.43 |
|
|
22 |
25.11 |
|
Revision. Now I can
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Закріплення вивчених структур This is my … Who’s that? It’s my …
|
ЛО теми с.44-45, с.119
|
в.1, с.119 |
в.1, с.44, в.1, с.119 |
в.1, с.45, в.2, с.45 |
|
|
MODULE №4. YOU AND ME (9 год) |
|||||||||||
23 |
27.11 |
|
Lesson 4a. Letter ‘O’
|
Розпізнавати числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re … |
ЛО теми с.46-47 П.З. с.18-19 |
|
в.1, с.46, в.2, с.47 |
в.2, с.47 |
П.З. с.18-19 |
|
24 |
02.12 |
|
Lesson 4b. Letter ‘P’
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан |
Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. |
ЛО теми с.48-49 П.З. с.18-19 |
|
в.1, с.48, в.2, с.49 |
в.2, с.49 |
П.З. с.18-19 |
|
25 |
04.12 |
|
Lesson 4c. Letter ‘Q’
|
Говорити про зовнішність |
He’s / She’s / It’s … |
ЛО теми с.50-51 П.З. с.20-21 |
|
в.1, с.50, в.2, с.51 |
в.2, с.51 |
П.З. с.20-21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата план |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
26 |
09.12 |
|
Let’s play. Project. Letter ‘R’ |
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність |
Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
ЛО теми с.52 П.З. с.20-21 |
|
|
в.1, с.52 |
П.З. с.20-21 |
|
27 |
11.12 |
|
Let’s play. Project. Letter ‘S’ |
Говорити про зовнішність та настрій |
Закріплення конструкцій |
ЛО теми с.53 П.З. с.22-23 |
|
|
в.1, с.53 |
П.З. с.22-23 |
|
28 |
16.12 |
|
Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення конструкцій |
ЛО теми с.54-55 |
|
в.1, с.54 |
|
|
|
29 |
18.12 |
|
Smart Time 4. Letter ‘T’ |
Розрізняти національні костюми різних народів Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини |
Закріплення вивчених структур |
ЛО теми с.56-57 П.З. с.22-23 |
|
|
в.1, с.56, в.1, с.57 |
П.З. с.22-23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Дата План |
Дата факт |
Тема уроку
|
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д.З. |
30 |
23.12 |
|
Revision. Now I can |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати, повторення структур, представлених у розділі |
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he / she is. No, he / she isn’t. |
ЛО теми с.58-89, с.120
|
в.1, с.120 |
в.1, с.58, в.1, с.120 |
в.1, с.59, в.2, с.59 |
|
|