Календарно-тематичне планування 1 клас 1 семестр 2019-2020 н.р. за підручником Г.К.Мітчелл "Smart Junior 1"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 1 клас 1 семестр 2019-2020 н.р. за підручником Г.К.Мітчелл "Smart Junior 1" НУШ (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови

1-___ клас

за підручником Г.К.Мітчелл «Smart Junior

І семестр 2019-2020 н.р. (2 години на тиждень)

30 годин

Вчителя англійської мови

ЗОШ №___

м. ____________________

______________________

 

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

 

MODULE №1. HELLO! (7 год)

1

02.09

 

Lesson 1a. Letter ‘A’

Вітатися та представлятися

Im + name

 

ЛО теми

с.4-5

П.З.

с.4-5

 

в.1, с.4,

в.2, с.5

в.2, с.5

П.З.

с.4-5

 

2

04.09

 

Lesson 1b. Letter ‘B’

 

Розрізняти імена героїв книги

ImWhats your name? My names

 

ЛО теми

с.6-7

П.З.

с.4-5

 

в.1, с.6,

в.2, с.7

в.2, с.7

П.З.

с.4-5

 

3

09.09

 

Lesson 1c. Letter ‘C’

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

ЛО теми

с.8-9

П.З.

с.6-7

 

в.1, с.9,

в.2, с.10

в.2, с.10

П.З.

с.6-7

 

4

11.09

 

Lets play. Project. LetterD

 

Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.10-11

П.З.

с.6-7

 

 

в.1, с.10,

в.2, с.11

П.З.

с.6-7

 

5

16.09

 

Story time

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.12-13

 

в.1, с.12

в.1, с.12

 

 

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

6

18.09

 

Smart Time 1

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Рахувати від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Числівники від 1 до 5

ЛО теми

с.14-15

 

в.1, с.14

в.1, с.15

 

 

7

23.09

 

Revision. Now I can

 

Повторення структур, представлених у розділі

Закріплення конструкцій

Im + name

ImWhats your name?

My name’s …

Числівники від 1 до 5

ЛО теми

с.16-17,

с.117

в.1, с.117

в.1, с.16,

в.1, с.117

в.1, с.17,

в.2, с.17

 

 

 

MODULE 2. SCHOOL (7 год)

8

25.09

 

Lesson 2a. Letter ‘E’

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

What colour is it?

ЛО теми

с.18-19

П.З.

с.8-9

 

в.1, с.18,

в.2, с.19

в.2, с.19

П.З.

с.8-9

 

9

30.09

 

Lesson 2b. Letter ‘F’

 

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

What’s this? It’s a…

ЛО теми

с.20-21

П.З.

с.8-9

 

в.1, с.20,

в.2, с.21

в.2, с.21

П.З.

с.8-9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

10

02.10

 

Lesson 2c. Letter ‘G’

 

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

What’s that? It’s a/an

ЛО теми

с.22-23

П.З.

с.10-11

 

в.1, с.22,

в.2, с.23

в.2, с.23

П.З.

с.10-11

 

11

07.10

 

Let’s play. Project. Letter ‘H’

 

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.24-25

П.З.

с.10-11

 

 

в.1, с.24,

в.2, с.25

П.З.

с.10-11

 

12

09.10

 

Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.26-27

 

в.1, с.26

 

 

 

13

16.10

 

Smart Time 2. Letter ‘I’

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Закріплення вивчених структур

ЛО теми

с.28-29

П.З.

с.12-13

 

в.1, с.29

в.2, с.28

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

14

21.10

 

Revision

Now I can

Повторення структур, представлених у розділі

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

ЛО теми

с.30-31,

с.118

 

в.1, с.118

в.1, с.30,

в.1, с.118

в.1, с.31,

в.2, с.31

 

 

 

MODULE 3. FAMILY AND FRIENDS (8 год)

15

23.10

 

Lesson 3a. Letter ‘J’

Називати членів сімї

This is my …

ЛО теми

с.32-33

П.З.

с.12-13

 

в.1, с.32

в.2, с.33

П.З.

с.12-13

 

16

04.11

 

Lesson 3b. Letter ‘K’

 

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Who’s that? It’s my …

ЛО теми

с.34-35

П.З.

с.14-15

 

в.1, с.34,

в.2, с.35

в.2, с.35

П.З.

с.14-15

 

17

06.11

 

Lesson 3c. Letter ‘L’

 

Називати домашніх тварин

This is my …

ЛО теми

с.36-37

П.З.

с.14-15

 

в.1, с.36,

в.2, с.37

в.2, с.37

П.З.

с.14-15

 

18

11.11

 

Let’s play. Project. Letter ‘M’

Запитувати і відповідати на запитання про членів сімї

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

ЛО теми

с.38

П.З.

с.16-17

 

в.1, с.38

в.1, с.38

П.З.

с.16-17

 

19

13.11

 

Let’s play. Project. Letter ‘N’

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.39

П.З.

с.16-17

 

 

в.2, с.39

П.З.

с.16-17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

20

18.11

 

Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.40-41

 

 

в.1, с.40

 

 

 

21

20.11

 

Smart Time 3

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Закріплення вивчених структур

 

ЛО теми

с.42-43

 

 

в.1, с.42

в.1, с.43

 

 

22

25.11

 

Revision. Now I can

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Закріплення вивчених структур

This is my

Who’s that? It’s my …

 

ЛО теми

с.44-45,

с.119

 

в.1, с.119

в.1, с.44,

в.1, с.119

в.1, с.45,

в.2, с.45

 

 

 

MODULE 4. YOU AND ME (9 год)

23

27.11

 

Lesson 4a. Letter ‘O’

 

Розпізнавати числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

ЛО теми

с.46-47

П.З.

с.18-19

 

в.1, с.46,

в.2, с.47

в.2, с.47

П.З.

с.18-19

 

24

02.12

 

Lesson 4b. Letter ‘P’

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

ЛО теми

с.48-49

П.З.

с.18-19

 

в.1, с.48,

в.2, с.49

в.2, с.49

П.З.

с.18-19

 

25

04.12

 

Lesson 4c. Letter ‘Q’

 

Говорити про зовнішність

He’s / She’s / It’s …

ЛО теми

с.50-51

П.З.

с.20-21

 

в.1, с.50,

в.2, с.51

в.2, с.51

П.З.

с.20-21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

26

09.12

 

Let’s play. Project. Letter ‘R’

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

ЛО теми

с.52

П.З.

с.20-21

 

 

в.1, с.52

П.З.

с.20-21

 

27

11.12

 

Let’s play. Project. Letter ‘S’

Говорити про зовнішність та настрій

Закріплення конструкцій

ЛО теми

с.53

П.З.

с.22-23

 

 

в.1, с.53

П.З.

с.22-23

 

28

16.12

 

Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.54-55

 

в.1, с.54

 

 

 

29

18.12

 

Smart Time 4. Letter ‘T’

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Закріплення вивчених структур

ЛО теми

с.56-57

П.З.

с.22-23

 

 

в.1, с.56,

в.1, с.57

П.З.

с.22-23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

30

23.12

 

Revision. Now I can

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати, повторення структур, представлених у розділі

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

ЛО теми

с.58-89,

с.120

 

в.1, с.120

в.1, с.58,

в.1, с.120

в.1, с.59,

в.2, с.59

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
26 серпня
Переглядів
1711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку