Календарно-тематичне планування 2 клас 1 семестр 2019-2020 н.р. за підручником Г.К.Мітчелл "Smart Junior 2"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 2 клас 1 семестр 2019-2020 н.р. за підручником Г.К.Мітчелл "Smart Junior 2" НУШ (3 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови

2-___ клас

за підручником Г.К.Мітчелл «Smart Junior

І семестр 2019-2020 н.р. (3 години на тиждень)

47 годин

Вчителя англійської мови

ЗОШ №___

м. ____________________

______________________

 

Дата

план

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

MODULE 1. WE’RE BACK! (12 год)

1

 

 

Lesson 1a. Шкільне життя

Повторити алфавіт

 

Alphabet ‘A B C’

ЛО теми

с.4

Р.З.

с.2

 

в.1, с.4,

 

 

Р.З.

в.1, с.2

 

2

 

 

Lesson 1a. Шкільне життя

Називати предмети у класі

It’s a...

 

ЛО теми

с.5

Р.З.

с.2

 

в.2, с.5

в.2, с.5

Р.З.

в.2, с.2

 

3

 

 

Lesson 1b. Шкільне приладдя

Називати предмети у класі

 

It’s a...

 

ЛО теми

с.6

Р.З.

с.3

в.1, с.6

в.1, с.6

 

Р.З.

в.2, с.3

 

4

 

 

Lesson 1b. Шкільне приладдя

Ідентифікувати предмети близько і далеко

Whats this? – It’s a...

 What’s that? – It’s a...

 

ЛО теми

с.7

Р.З.

с.3

 

в.2, с.7

в.2, с.7

Р.З.

в.1, с.3

 

5

 

 

Lesson 1c. Числа від 1 до 10

Розпізнавати числівники від 1 до 10

What are these?

 

ЛО теми

с.8

Р.З.

с.4

в.1, с.8

в.1, с.8

 

Р.З.

в.1, с.4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

6

 

 

Lesson 1c. Числа від 1 до 10

Розпізнавати числівники від 1 до 10

Множина іменників

ЛО теми

с.9

Р.З.

с.4

 

 

в.2, с.9

Р.З.

в.2, с.4

 

7

 

 

Lets play 1. Шкільне приладдя

Називати предмети у класі

What’s this?

What colour it is?

ЛО теми

Р.З.

с.5

 

Р.З.

в.2, с.5

 

Р.З.

в.1, с.5,

в.3, с.5

 

8

 

 

Story time 1. Числа та кольори

Називати кількість предметів

 

ЛО теми

с.10-11

в.1, с.10

в.1, с.10

 

 

 

9

 

 

Smart World 1. Шкільне життя

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

 

ЛО теми

с.12

в.1, с.12,

в.2, с.12

в.1, с.12

 

 

 

10

 

 

Smart Time 1. Числа від 1 до 10

Називати числа

Числівники

ЛО теми

с.13

Р.З.

с.8

 

 

 

в.1, с.13

Р.З.

в.1, с.8,

в.2, с.8

 

11

 

 

Revision 1

Вказувати на певний предмет та описувати його

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.14

Р.З.

с.6

в.2, с.14

 

 

в.1, с.14,

Р.З.

в.1, с.6,

в.2, с.6

 

12

 

 

Quiz 1

MODULE 2. PARTY TIME (11 год)

13

 

 

Lesson 2a. Дозвілля (іграшки)

Називати іграшки, вказувати кількість

How many?

ЛО теми

с.16

в.1, с.16

в.1, с.16

 

 

 

14

 

 

Lesson 2a. Дозвілля (іграшки)

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

How many?

ЛО теми

с.17

Р.З.

с.10

 

в.2, с.17

в.2, с.17

Р.З.

в.1, с.10

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

15

 

 

Lesson 2b. Свято (День народження)

Вітати зі святом

What’are these? They are

ЛО теми

с.18

 

в.1, с.18

в.1, с.18

 

 

 

16

 

 

Lesson 2b. Свято (День народження)

Вітати зі святом

What’are these? They are

ЛО теми

с.19

Р.З.

с.11

 

в.2, с.19

в.2, с.19

Р.З.

в.1, с.11

 

17

 

 

Lesson 2c. Кольори

Називати колір

What colour are they? – They are...

ЛО теми

с.20

Р.З.

с.12

в.1, с.20

в.1, с.20

 

Р.З.

в.1, с.12

 

18

 

 

Lesson 2c. Кольори

Називати колір

What colour are they? – They are...

ЛО теми

с.21

 

в.2, с.21

 

 

 

19

 

 

Let’s play 2. Дозвілля (іграшки)

Ідентифікувати предмети

Are they...? – Yes, they are/No, they aren’t

ЛО теми

с.22

Р.З.

с.13

 

Р.З.

в.1, с.13

в.1, с.22

 

 

20

 

 

Smart World 2. День матері

Вітати зі святом

Закріплення вивчених структур

Phonics Activities

ЛО теми

с.24,

Р.З.

с.16

в.1, с.24

в.1, с.24

в.2, с.24

Р.З.

в.1, с.16

 

21

 

 

Smart Time 2. Кольори

Називати та описувати кольори

What colour are they?

What’s these? They’re…

Are they...? - Yes, they aree. / No, they aren’t

ЛО теми

с.25

 

в.1, с.25

в.1, с.25

в.2, с.25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

22

 

 

Revision 2

Називати предмети, пов’язані зі святом

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.26,

Р.З.

с.14

 

 

в.1, с.26

 

Р.З.

в.1, с.14

 

23

 

 

Quiz 2

MODULE 3. HOME AND FAMILY (12 год)

24

 

 

Lesson 3a. Я, моя родина і друзі

Представляти членів родини

Whos that? – It’s my...

ЛО теми

с.28,

Р.З.

с.18

в.1, с.28

в.1, с.28

 

Р.З.

в.1, с.18

 

25

 

 

Lesson 3a. Я, моя родина і друзі

Представляти членів родини

Whos that? – It’s my...

ЛО теми

с.29,

Р.З.

с.18

 

в.2, с.29

в.2, с.29

Р.З.

в.2, с.18

 

26

 

 

Lesson 3b. Я, моя родина і друзі

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Is that your...? – Yes, it is. / No, it isn’t.

ЛО теми

с.30,

Р.З.

с.19

в.1, с.30

в.1, с.30

 

Р.З.

в.1, с.19

 

27

 

 

Lesson 3b. Я, моя родина і друзі

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Is that your...? – Yes, it is. / No, it isn’t.

ЛО теми

с.31,

Р.З.

с.19

 

в.2, с.31

 

Р.З.

в.2, с.19

 

28

 

 

Lesson 3c. Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Прийменники місця

ЛО теми

с.32,

Р.З.

с.20

в.1, с.32

в.1, с.32

 

Р.З.

в.1, с.20

 

29

 

 

Lesson 3c. Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Прийменники місця

ЛО теми

с.33,

Р.З.

с.20

 

в.2, с.33

в.2, с.33

Р.З.

в.2, с.20

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

30

 

 

Let’s play 3. Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Where are the ...?

They’re on the...

ЛО теми

Р.З.

с.21

 

 

 

Р.З.

в.1, с.21

 

31

 

 

Story Time 3. Я, моя родина і друзі

Представляти членів родини

 

ЛО теми

с.34-35

в.1, с.34

в.1, с.34

 

 

 

32

 

 

Smart World 3. Помешкання (умеблювання)

Описувати власну кімнату

 

ЛО теми

с.36

в.1, с.35,

в.2, с.35

в.1, с.35

 

 

 

33

 

 

Smart Time 3. Помешкання (умеблювання)

Вказувати на місцезнаходження предметів

Закріплення вивчених структур

ЛО теми

с.37,

Р.З.

с.24

в.1, с.37

 

 

Р.З.

в.1, с.24

 

34

 

 

Revision 3

Представляти членів родини

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.38,

Р.З.

с.22

в.1, с.38

в.2, с.38

 

Р.З.

в.1, с.22

 

35

 

 

Quiz 3

MODULE 4. FRIENDS (12 год)

36

 

 

Lesson 4a. Я, моя родина і друзі

Називати кількість предметів

Числівники від 11 до 20

ЛО теми

с.40,

Р.З.

с.26

в.1, с.40

в.1, с.40

 

Р.З.

в.1, с.26

 

37

 

 

Lesson 4a. Я, моя родина і друзі

Називати кількість предметів

I’ve got / You’ve got …

ЛО теми

с.41,

Р.З.

с.26

 

в.2, с.41

в.2, с.41

Р.З.

в.2, с.26

 

38

 

 

Lesson 4b. Домашні улюбленці

Називати тварин

Have you got  … ?

Yes, I have. / No, I haven’t

ЛО теми

с.42,

Р.З.

с.27

в.1, с.42

в.1, с.42

 

Р.З.

в.1, с.27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

План

Дата

факт

 

Тема уроку

 

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Д.З.

39

 

 

Lesson 4b. Домашні улюбленці

Називати тварин

Have you got  … ?

Yes, I have. / No, I haven’t

ЛО теми

с.43,

Р.З.

с.27

 

в.2, с.43

в.2, с.43

Р.З.

в.2, с.27

 

40

 

 

Lesson 4с. Зовнішність

Описувати людину

He’s got/ She’s got

ЛО теми

с.44,

Р.З.

с.28

в.1, с.44

в.1, с.44

 

Р.З.

в.1, с.28

 

41

 

 

Lesson 4с. Зовнішність

Описувати людину

He’s got/ She’s got

ЛО теми

с.45,

Р.З.

с.28

 

в.3, с.45

в.2, с.45,

в.3, с.45

Р.З.

в.2, с.28

 

42

 

 

Let’s play 4. Зовнішність

Описувати людину

He’s got/ She’s got

ЛО теми

с.46

Р.З.

с.29

в.1, с.46

 

 

Р.З.

в.1, с.29,

в.2, с.29

 

43

 

 

Smart World 4. Одяг

Описувати одяг

Закріплення вивчених структур

Phonics Activities

ЛО теми

с.48

Р.З.

с.32

в.1, с.48,

в.2, с.48

в.1, с.48

 

Р.З.

в.1, с.32

 

44

 

 

Smart Time 4. Зовнішність

Описувати тварину

Закріплення вивчених структур

ЛО теми

с.49

в.1, с.49

в.1, с.49

 

 

 

45

 

 

Revision 4

Описувати людину

Повторення конструкцій

ЛО теми

с.50,

Р.З.

с.30

 

в.1, с.50

в.2, с.50

Р.З.

в.1, с.30,

в.2, с.30

 

46

 

 

Quiz 4

47

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Повторення вивченого матеріалу

Повторення вивченого матеріалу

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

Індивідуальні картки

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Skrypnyk Julia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. МИЩЕНКО ИРИНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Wandzel-Kluchenko Ira
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
26 серпня
Переглядів
9893
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку