Календарно-тематичне планування 1 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предметів для 1 класу (1й семестр): навчання грамоти, математика, ЯДС, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, дизайн та технології, фізична культура за навчальною програмою Савченко
Перегляд файлу

Українська мова (Навчання грамоти)

За підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.

(3 години на тиждень)

Дата

Зміст уроку

Мета уроку

1.

27.09

Ознайомлення з «Букварем». Усне і писемне мовлення. Слова-назви предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це, хто це?  

Формувати навичку сприймати усні репліки співрозмовника, доречно реагувати на них; слухати й розуміти коротке монологічне висловлення; відповідати на запитання за змістом прослуханого

2.

29.09

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця (ручки). Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній,домальовування, розфарбовування предметів

Ознайомити із зошитом для письма, правилами сидіння за партою; вчити орієнтуватися на сторінці зошита; бути спостережливим, уважним, формувати позитивне ставлення до навчання; розвивати моторику кисті; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя

3.

02.10

Рух кисті уздовж рядка  у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків. Координування рухів руки. Підготовчі графічні вправи.   

Вчити проводити подовжені лінії різної форми в обмеженому просторі, не торкаючись сторін доріжки, та бачити наступний рух руки, наводити лінії, малювати; розвивати дрібні м’язи руки та м’язову пам’ять, увагу, логічне мислення, фантазію; виховувати охайність, уважність

 

4.

04.10

Ознайомлення зі словами-назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Ознайомлення зі словами-назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? Яка? Яке? Які?

 

Формувати навичку сприймати усні репліки співрозмовника, доречно реагувати на них; слухати й розуміти коротке монологічне висловлення; відповідати на запитання за змістом прослуханого

5.

06.10

Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Дослідження речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Робота з дитячою книжкою

Формувати уявлення про слова, якими називають кількість предметів; навчити ставити до них питання; формувати уявлення про речення; збагачувати словниковий запас

6.

09.10

Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи. Наведення його. Обведення контурних малюнків та їх розмальовування.

Вчити проводити подовжені лінії різної форми в обмеженому просторі, не торкаючись сторін доріжки, та бачити наступний рух руки, наводити лінії, малювати; розвивати дрібні м’язи руки та м’язову пам’ять, увагу, логічне мислення, фантазію; виховувати охайність, уважність

7.

11.10

Знаки в кінці речення(.!?). Службові слова. Складання речень за малюнками і схемами. Ділю слова на склади. Наголос у словах. Наголошений склад.  

Формувати уявлення про наголос, вчити визначати на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізняти наголошений і ненаголошені склади в слові; правильно наголошувати загальновживані слова

8.

13.10

Підготовчі графічні вправи. Основний рядок сітки зошита. Зображення фігур у рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням

Продовжувати знайомити із різними видами ліній; вчити орієнтуватися на сторінці зошита; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: «робочий рядок», «верхня, нижня робочі лінії»; вчити працювати самостійно

 

9.

16.10

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Розмальовування малюнків. Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами.  Розвиток зв’язного  мовлення

Формувати уміння писати малий і великий півовали та овали; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; зміцнювати м’язи кисті руки; розвивати спостережливість; виховувати старанність, охайність

10.

18.10

Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Голосні і приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Тверді і м′які приголосні звуки.

Формувати уявлення про мовні звуки; вчити розрізняти голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляти тверді й м’які звуки

11.

20.10

 Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Складання речень. Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів.

 Дати поняття про звуки [а], [о], сформувати навички читання букв «а» та «о», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

12.

30.10

Письмо малої та великої букви Аа. Підготовчі графічні вправи. Письмо малої та великої букв Оо.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами А а,Оо; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

13.

01.11

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах.

Дати поняття про звуки [і], [и], сформувати навички читання букв «і» та «и», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

14.

03.11

Письмо малої та великої букв Іі, и И. Безвідривне з′єднання букв. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами Іі та Ии, вчити їх писати; формувати вміння з’єднувати букви і,и з іншими буквами; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка, дотримуватися поля; розвивати спостережливість; виховувати охайність, старанність

15.

06.11

Письмо малої та великої букв Уу, Ее. Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами Уу та Ее, вчити їх писати; формувати вміння з’єднувати букви у,е з іншими буквами; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка, дотримуватися поля; розвивати спостережливість;виховувати охайність, старанність

 

16.

08.11

Звук [у], позначення його буквою «у». виділення звука [у] в складах і  словах. Звук  [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах.

Дати поняття про звуки [у], [е], сформувати навички читання букв «у» та «е», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

17.

10.11

Звук [м], позначення його буквою «м». Виділення звука [м] у словах. Звуки [л],[л′], позначення їх буквою «ел». Читання складів, слів і речень. Робота з дитячою книжкою.

Дати поняття про звуки [м], [л], сформувати навички читання букв «м» та «л», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

18.

13.11

Письмо малої та великої букв Мм, Лл, буквосполучень. Написання прямих  і обернених складів із вивченими буквами.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами Мм, Лл; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

19.

15.11

Звуки [н],[н′], позначення їх буквою «ен». Звуки [с],[с′], позначення їх буквою «ес». Виділення вивчених звуків у словах. Читання складів і слів.

Дати поняття про звуки [н],[н′], [с],[с′], сформувати навички читання букв «н» та «с», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

20.

17.11

Письмо малої та великої букви Н н, буквосполучень, складів, слів із ними. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Нн; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

21.

20.11

Письмо малої та великої  букви Сс. Написання складів, слів та речень. Порівняння  друкованих і рукописних букв. Розвиток зв’язного мовлення.

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Сс; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

 

22.11

Звуки [к],[к′], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів, речень Виділення вивчених звуків  у словах.

Дати поняття про звук [к],  сформувати навички читання букви «к», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

22.

24.11

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для  розвитку навички читання.

Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу

23.

27.11

Письмо малої та великої  букви К к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із вивченими буквами.

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Кк; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

24.

29.11

Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів, речень.

Дати поняття про звук [в],  сформувати навички читання букви «в», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

25.

01.12

Письмо малої та великої  букв Вв та Рр. Написання буквосполучень, складів та слів.

Ознайомити з малими та великими  рукописними буквами Вв, Рр; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

26.

04.12

Письмо малої та великої букви Т т. Типи поєднань букв з іншими буквами. Письмо складів та слів з вивченими буквами.

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Тт; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

27.

06.12

Звуки [р],[р′],позначення їх буквою «ер». Виділення вивчених звуків у словах. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. 

Дати поняття про звуки [р],[р′],сформувати навички читання букви «р», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

28.

08.12

Письмо малої та великої букви Дд. Написання букви в складах і словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Дд; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

29.

11.12

Письмо малої та великої букви З з. Типи поєднання з іншими буквами. Написання складів та слів з вивченими буквами.

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Зз; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

30.

13.12

Звуки [п],[п′], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п],[п′], у словах.  Читання слів, речень.

Дати поняття про звуки [п],[п′], сформувати навички читання букви «п», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

31.

15.12

Звуки [т],[т′], позначення їх буквою «те». Звуки [д],[д′], позначення їх буквою «де». Читання складів, слів, речень. 

Дати поняття про звуки [т],[т′], [д],[д′], сформувати навички читання букв «т» та «д», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

32.

18.12

Письмо малої та великої букви Бб. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. Розвиток зв’язного мовлення.

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Бб; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

33.

20.12

Звуки [з],[з′], позначення їх буквою «зе». Звуки [б],[б′],позначення їх буквою «бе». Читання складів, слів. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

Дати поняття про звуки [з],[з′], [б],[б′], сформувати навички читання букв «з» та «б», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

34.

22.12

Письмо малої та великої букв Йй, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речення

Ознайомити з малою та великою  рукописною буквою Йй; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність

35.

25.12

Закріплення написання вивчених букв. Списування слів,  речень, поданих друкованим шрифтом

Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність

36

27.12

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів, речень.

Дати поняття про звук [й],  сформувати навички читання букви «й», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу

37.

29.12

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу

                                                         

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Математика

За підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.

(2 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

                   Мета уроку

1.

27.09

Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів. Підготовчі вправи для написання цифр

Навчити розпізнавати форму предметів навколишнього світу; розпізнавати і описувати предмети за їх формою; розрізняти геометричні фігури — точку, пряму, криву; зображувати точку, пряму, криву; розвивати графічні навички

2.

02.10

Досліджуємо ознаки об’єктів. Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною. Підготовчі вправи до написання цифр. Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра.

Вчити розпізнавати предмети, пов’язані з величиною: довжина, ширина, висота, товщина тощо; вміти порівнювати предмети, узагальнювати за спільними ознаками, актуалізувати вміння  лічити у межах 10 у прямому та зворотному порядку, співвідносити множину предметів і цифру; розвивати логічне мислення, графічні навички

3.

04.10

Визначаємо кількість об’єктів та порядковий номер. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр.

Формувати поняття про число як про кількісну характеристику множин; ознайомити із правилами лічби; формувати поняття про порядковий номер об’єкта, навички порядкової лічби; розвивати логічне мислення, графічні навички

4.

09.10

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа. Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Написання цифри 1

 Удосконалювати вміння розподіляти об’єкти на групи за спільною ознакою; закріплювати навички порядкової лічби, знання про числовий ряд; актуалізувати поняття «більше», «менше», «стільки ж»; формувати поняття про число 1; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифру 1; формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне розвивати дрібну моторику, логічне мислення, графічні навички

5.

11.10

Вивчаємо число і цифру 2, 3. Порівняння груп за об’єктів. Знаки дорівнює «=», не дорівнює. Написання цифр 2, 3

Актуалізувати вміння порівнювати предметні множини у спосіб складання пар; актуалізувати поняття «більше», «менше», «стільки ж»; формувати поняття про число 2,3; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифри 2,3; формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне мислення, графічні навички

6.

16.10

Вивчаємо число і цифру 4. Написання цифри 4.

Формувати поняття про число 4; учити писати цифру 4; продовжувати формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне мислення, графічні навички

7.

18.10

Вивчаємо число і цифру 5. Написання цифри 5

Формувати поняття про число 5; учити писати цифру 5; продовжувати формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне мислення, графічні навички

8.

30.10

Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше, менше»). Знаки порівняння («<,>“). Поняття «нерівність»

Продовжувати формувати вміння порівнювати предмети; ознайомити з математичними знаками «більше», «менше»; учити їх використовувати під час порівняння чисел, записувати нерівності; розвивати логічне мислення учнів, графічні навички

9.

01.11

Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз. Значення виразу, рівність

Закріпити поняття («рівність», «нерівність», «більше», «менше», «дорівнює»); ознайомити із арифметичними діями додавання і віднімання; учити писати ці знаки; ознайомити з поняттями «вираз», «значення виразу»; розвивати логічне мислення, графічні навички

10.

06.11

Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне число. Написання цифри 6

Формувати поняття про число 6; ознайомити зі способом утворення числа 6 з попереднього та наступного числа; учити писати цифру 6; удосконалювати навички лічби у межах 6; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, графічні навички

11.

08.11

Додаємо і віднімаємо в межах 6 за числовим променем.

Пояснити спосіб виконання арифметичних дій (додавання та віднімання — за числовим променем); повторити  способи утворення попереднього та наступного чисел, використовуючи числовий промінь; розвивати уважність, спостережливість, логічне мислення, графічні навички

12.

13.11

Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7

Формувати поняття про число 7; учити співвідносити число предметів і цифру 7, писати цифру 7; ознайомити зі способом утворення числа 7, з місцем числа 7 у натуральному ряді;учити виконувати додавання та віднімання на числовому промені; розвивати логічне мислення, графічні навички

13.

15.11

Вивчаємо число і цифру 8. Написання цифри 8

Формувати поняття про число 8; учити співвідносити число предметів і цифру 8, писати цифру 8; ознайомити зі способом утворення числа 8, з місцем числа 8 у натуральному ряді;   розвивати логічне мислення учнів, графічні навички; виховувати старанність,

14

20.11

Вивчаємо число і цифру 9. Написання цифри 9

Формувати поняття про число 9; учити співвідносити число предметів і цифру; ознайомити учнів зі способами утворення числа 9; учити писати цифру 9;  розвивати логічне мислення, мовлення, графічні навички; виховувати старанність, охайність, товариськість.

15.

22.11

Вивчаємо число 10. Розпізнання геометричних фігур. Складання  рівностей

Формувати поняття про число 10; учити писати цифру 0 і позначати число 10 двома цифрами — 1 і 0, співвідносити число предметів і цифру; ознайомити зі способом утворення числа 10, з місцем числа 10 у натуральному ряді; розвивати логічне мислення; виховувати старанність

16.

27.11

Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного числа. Знаходження значень виразів.

Актуалізувати знання про числа 1–10, натуральний ряд чисел; удосконалювати вміння додавати та віднімати число 1 на основі знання нумерації чисел;  розвивати логічне мислення та мовлення

17.

29.11

Називаємо компоненти та результат дії додавання. Складання рівностей.

Ознайомити з назвами компонентів дії додавання; учити користуватися термінами «перший доданок», «другий доданок», «значення суми»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати старанність

18.

04.12

Віднімаємо рівні числа. Спосіб додавання і віднімання чисел 0,1,2.

Продовжувати формувати навички додавання і віднімання чисел 1 та 2; ознайомити  із числом «нуль» як множиною, у якій немає жодного елемента; формувати уявлення про результат віднімання однакових чисел, учити віднімати рівні числа; продовжувати формувати вміння читати числові рівності із назвою компонентів та результату дії додавання; розвивати математичне мовлення, логічне мислення, обчислювальні навички, виховувати наполегливість, бажання досягати успіху

19.

06.12

Переставний закон додавання. Обчислення виразів. Вимірюємо довжини відрізків.

Ознайомити із сутністю переставного закону додавання; закріпити навички додавання і віднімання на числовому промені, розвивати логічне мислення учнів, увагу; виховувати старанність

20.

11.12

Сантиметр. Взаємозв′язок додавання і віднімання

Формувати поняття про довжину відрізка як числа сантиметрів, що вміщуються на даному відрізку; актуалізувати способи порівняння відрізків завдовжки («на око», накладанням); ознайомити з міркою — 1 см; закріпити назви компонентів дії додавання; закріпити вміння додавати і віднімати число 1, застосовувати переставний закон додавання; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики.

21.

13.12

Додаємо і віднімаємо число 2. Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2.

 Закріпити способи додавання і віднімання числа 2, назви компонентів і результату дії додавання, математичного виразу «сума», уявлення про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання, розвивати логічне мислення учнів, увагу; виховувати старанність

22.

18.12

Досліджуємо різницеве порівняння. Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць.

Формувати розуміння різницевого порівняння чисел; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання чисел 1, 2; ознайомити із правилом різницевого порівняння; розвивати математичне мовлення, логічне мислення; виховувати інтерес до навчання, старанність.

23.

20.12

Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання

Ознайомити з поняттям математичного виразу «різниця»; закріпити знання взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання, удосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення.

24.

25.12

Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії

Ознайомити зі знаходженням значень виразів на дві дії, зі способом додавання і віднімання числа 3; учити додавати і віднімати число 3 у два способи; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення

25.

27.12

Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії

Формувати вміння додавати та віднімати число 3 різними способами; узагальнити вивчене про числа 1–10, удосконалювати обчислювальні навички; закріпити навички додавання і віднімання чисел 1, 2, 0, віднімання однакових чисел; закріпити поняття математичного виразу «різниця»; розвивати увагу, логічне мислення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 Я досліджую світ

За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.

(1,5 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мета уроку

1.

29.09

Моя країна Україна, а я – її дитина.  Символи держави – прапор, герб, гімн. Хто ти.  (с.3-9)

Формувати  уявлення про Україну як про державу, формувати уявлення про людину як неповторну істоту; поповнювати словниковий запас; розвивають навички спілкування. 

2.

06.10

Дорога до школи. Правила безпечного руху. Тут я вчуся. Безпека в школі.  Для чого ходять у школу (с.10-15)

Формувати уявлення про безпеку на дорозі; поповнювати словниковий запас; вчити орієнтуватися в приміщеннях школи, свідомо ними користуватися, розуміти їх призначення; вчити розуміти необхідність дотримуватися правил безпечної поведінки під час уроку; вчити сприймати усну інформацію, розвивати навички спілкування та сприйняття усної інформації

3.

11.10

З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей (с.16-17)

Вчити розрізняти поняття «жива» і «не жива» природа, порівнювати об”єкти живої і не живої природи; виховувати дбайливе ставляться до природи та власного здоров’я.

4.

13.10

Як упізнати осінь. Рослини восени (с.18-21)

Вчити розпізнавати осінні зміни в неживій та живій природі; ознайомити з ознаками осені; вчити систематизувати овочі, фрукти, ягоди;  виховувати дбайливе ставляться до природи та власного здоров’я.

5.

20.10

На прогулянці будемо обережними! Тварини восени. Осінні турботи  людей  (с.22-27)

Вчити дотримуватися правил поведінки надворі, ретельно оцінювати небезпеку; вчити дотримуватися поведінки на вулиці під час прогулянки; розширювати та уточнювати знання  про тварин наших лісів, зміни у житті тварин з приходом осені; розвивати вміння будувати висловлювання за даним початком; уважно слухати текст та відповідати на запитання по його змісту; виховувати увагу, охайність; любов до тварин та бажання допомагати тваринам у важкий для них зимовий період.

6.

01.11

 Хто що робить? Хто працює в школі (с.28-31)

Вчити розрізняти професії, називати найпоширеніші з них; познайомити з людьми, які працюють в школі, які обов’язки виконує кожен з них; виховувати повагу до людей, які працюють в школі; вчити будувати коротке висловлювання

7.

03.11

День школярів. Стій, сиди, ходи, носи – правильно! Що потрібно для навчання (с.32-35)

Вчити розрізняти предмети для навчання, вчити складати рюкзак, слідкувати за своїми речами; дати поняття  що таке «постава»; вчити будувати коротке висловлювання

8.

10.11

Чим я пізнаю світ. Про що дізнаюсь на дотик .              ( с.36-38)

Ознайомити із органами чуття (очі, вуха, ніс, язик, шкіра); учити називати їх; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів; познайомити з функцією, яку виконує шкіра; вчити розуміти у яких випадках потрібно мити руки; вчити правильно мити руки, дотримуватися правил особистої гігієни;  розвивати мовлення;

9.

15.11

Чим я бачу. Чим я чую. (с.39-41)

Ознайомити з органами зору та слуху; пояснити значення зору та слуху для життя людини;  навчити елементарним гігієнічним нормам щодо органів слуху; виховувати бажання пізнавати себе, дбайливо ставитися до себе.

10.

17.11

Впізнаю на смак. Впізнаю на запах. Для чого нам зуби? (с.42-45)

Ознайомити з органом смаку та функцією і значенням цього органу, роллю язика у мовленнєвій діяльності; вчити розрізняти різні запахи, описувати їх; ознайомити з функцією, яку виконують зуби; із значенням їх для життя людини; вчити доглядати за зубами і ротовою порожниною; виховувати бажання пізнавати себе, дбайливо ставитися до себе. 

11.

24.11

 У природі все пов’язане. Сонце. Повітря.                  (с.46-50)

Вчити розуміти значення природи в житті людей і тварин; вчити спостерігати за природою; дати  уявлення про сонце, значення світла і тепла для живої природи; дати  поняття про властивості повітря в природі; вчити досліджувати повітря; виховувати дбайливе ставлення до природи

 

12.

29.11

Вода. Грунт. (с.51 -56)

Дати поняття про властивості води; про три стани води, значення води для рослин, тварин, людей; дати уявлення про ґрунт, про роль ґрунту у житті рослин і тварин, про мешканців ґрунту, умови росту і розвитку рослин; виховувати бережливе і дбайливе ставлення до води, грунту

 

13.

01.12

Рослини.  Тварини . Дикі та свійські тварини                 (с.57-61)

Дати уявлення про різноманітний світ рослин та тварин; ознайомити з яких частин складається рослина; де живуть тварини; пояснити цінність тварин для людей, взаємозв’язок живої істоти з довкіллям; виховувати дбайливе ставлення до природи.

14.

08.12

 Дорога і транспорт. Безпека на дорозі. Дбай про свою безпеку              (с.62-69)

Вчити розрізняти види транспорту, вміти безпечно поводитися на дорозі; знати номера телефонів екстрених служб і яку з екстрених служб потрібно викликати в тій чи іншій ситуації; ознайомити з місцями, де можна переходити дорогу; вчити самостійно вибрати безпечне місце для безпечного переходу дороги, орієнтуватися на вулицях міста;вміти правильно і безпечно поводитися на вулиці.

15.

13.12

 Я тут живу. Чемним треба бути скрізь.                  (с.70-75)

Формувати розуміння, що таке ввічливість; ознайомити із словами ввічливості; пояснити правила поведінки за столом; розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного.

16.

15.12

Оглядаю  моє житло. Коли ми самі вдома.  (с.76 -77)

Ознайомити з правилами безпечної поведінки, вчити правильно обирати безпечні іграшки та місця для ігор вдома за відсутності дорослих, спонукати до виконання правил поведінки, розвивати увагу, спостережливість; виховувати обережність

17.

22.12

У двері стукає зима. Жива і нежива природа взимку. (с.78-83)

Дати уявлення про характерні ознаки зими, зимові місяці; пояснити сезонні зміни у живій і не живій природі; вчити спостерігати за природними явищами, робити висновки; виховувати бережливе ставлення до природи.

18.

27.12

 Як допомогти тваринам взимку.  Зимові розваги.  Дбай про здоров’я взимку (с.84-88)

Дати уявлення про звірів та їх ознаки, причини змін у житті тварин відповідно до змін пір року; пояснити як допомагати тваринам взимку;дати уявлення про зимові розваги, вчити грати в різні зимові ігри; вчити дотримуватися правил поведінки під час зимових розваг.

19.

29.12

 Святковий календар зими. Новий Рік і Різдво (с.90-91).

Ознайомити  зі святами зимового циклу; вчити висловлювати свою думку; розвивати зв’язне мовлення, уяву

 

Образотворче мистецтво

За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.

(0,5 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мета уроку

1.

06.10

Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби)

Ознайомити з матеріалами та інструментами, що використовуються на уроках образотворчого мистецтва; навчити  розрізняти малюнки створені різними техніками (пляма, лінія, точка, колір); розвивати естетичні почуття; виховувати охайність.

2.

20.10

Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Хроматичні і ахроматичні кольори. Зображення  веселки (акварель). 

Дати уявлення про ахроматичні та хроматичні кольори; дати поняття вираженню настрою через колір; ознайомити  із послідовністю кольорів веселки; розвивати дрібну моторику рук; виховувати інтерес до предмета.

3.

10.11

Основні і похідні кольори. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). 

Ознайомити із основними та похідними кольорами; вчити малювати овочі та фрукти, передаючи правильне розміщення, розмір, форму, пропорції та колір предметів; розвивати дрібну моторику рук, виховувати любов до природи.

4.

24.11

На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). 

Ознайомити із способами ліплення пластиліну;  розвивати початкові практичні навички роботи із пластичними матеріалами; формувати уявлення про безпеку праці та санітарних норм; виховувати любов до природи.

5.

08.12

Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери)

Ознайомити  із поняттям «Орнамент»; розвивати пізнавальні інтереси, вміння працювати самостійно; виховувати в естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до прекрасного

6.

22.12

Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком (акварель)

 Ознайомити  з елементами орнаменту, поняттям «ритм»; навчити працювати за зразком формувати навички розпису пензлем; виховувати почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини.

                                             Музичне мистецтво

За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.

(0,5 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мета уроку

1.

29.09

Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові,музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки. Виконання: поспівка про краплинки  (с.3-6).

Формувати знання про музичні звуки, ознайомити з головними правилами слухання музики і співу; розвивати вокально-хорові навички, культуру сприймання музики; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, навчання.

2.

13.10

Різнобарвний світ. Виконання: Н.Май «Веселка». Слухання: А.Вівальді «Гроза», Е.Гріг «Метелик» (с.8-11)

Збагачувати музичний досвід, ознайомити з хроматичними та ахроматичними кольорами ; розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму; виховувати інтерес до музики, уміння спілкуватися.

3.

03.11

Кольорова музика. Виконання: Л.Левіна, Л.Некросова «Що нам осінь принесе?» (с.12-13). Слухання: П.Чайковський «Осіння  пісня» (с.14)

Збагачувати музичний досвід, розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму; виховувати інтерес до музики, уміння спілкуватися.

4.

17.11

Де живуть веселі нотки. Виконання поспівка «Диби, диби» (с.15-16). Нотний запис (нотний стан,скрипковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина» (с.17)

Формувати знання про ноти та їх розташування на нотному стані, продовжувати ознайомлювати з головними правилами слухання музики і співу; розвивати вокально-хорові навички, культуру сприймання музики; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, навчання.

5.

01.12

Настрій у мистецтві. Танець види танців. Слухання: український народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними  рухами (с.30-40) Слухання: П.Чайковський «Вальс квітів». 

Формувати ключові мистецькі предметні компетентності, необхідні для художньо-творчого самовираження; розвивати ритмічне чуття дитини, музичний смак, вміння характеризувати й порівнювати танцювальну музику; виховувати повагу до культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва.

 

6.

15.12

Тембр. Виконання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи (с.47-48)

Актуалізувати знання про свято Різдва; навчати виражати власне емоційно-естетичне ставлення до музичних та літературних образів; виховувати естетичний смак учнів.

7.

29.12

Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік минає». Ритмічні вправи (с.50-51)

Розкрити значення зимових календарно – обрядових пісень              ( колядок і щедрівок) у житті народу; збагачувати емоційно – естетичний досвід учнів; розвивати вокально – хорові навички, емоційно – почуттєвий досвід; виховувати інтерес до календарно – обрядових пісень, повагу до народних традицій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

(1 година на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мета уроку

1.

02.10

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри.

Вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

 

2.

09.10

 Організовуючі вправи. Загально-розвиваючі вправи на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри

Вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи, різновидів ходьби;  розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

 

3.

16.10

Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. Біг з високим піднімання стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок повторити виконання стройових команд; різновидів бігу; навчити бігу з високого старту до 30 м; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

 

4.

30.10

Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; навчити човниковому бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

5.

06.11

Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; навчити бігу з різних вихідних положень; продовжувати навчати човниковому бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

6.

13.11

Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; навчити стрибкам на одній, двох ногах з просуванням, стрибкам у довжину з місця, поштовхом двома ногами; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

7.

20.11

Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Організовуючі  вправи. Загально розвивальні вправи з м’ячем. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; розвивальним вправам з м’ячем, вправам для опанування навичок володіння м”ячем; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

8.

27.11

Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; розвивальним вправам з м’ячем, вправам для опанування навичок володіння м”ячем, передавання м”яча; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

9.

04.12

Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, різновидам ходьби, бігу, стрибків, танцювальним крокам; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

10.

11.12

Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, різновидам ходьби, бігу, стрибків, танцювальним крокам; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

11.

18.12

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, стрибкам зі скакалкою; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

12.

25.12

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, стрибкам зі скакалкою; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.

                                                  Дизайн і технології

За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Роговська Л.

(0,5 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Мета уроку

1.

27.09

Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали,  інструменти та пристосуванням, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки

Навчити працювати з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю;  розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до праці.

2.

04.10

 Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка . Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки

Навчити з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці.

3.

18.10

Їжачок – сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок»

Навчити з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці.

4.

08.11

Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону.  

Вчити працювати з ручними інструментами, дотримуватися безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю;  розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до праці.

5.

22.11

 Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну

Вчити працювати з ручними інструментами, дотримуватися безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю;  розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до праці.

 

6.

06.12

«Сипле, сипле сніг…». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції

Навчити з’єднувати частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці.

7

20.12

Скоро свято – Новий рік. Прикраси з  паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу

Формувати вміння працювати з ножицями, клеєм, папером, шаблоном; вчити виготовляти іграшки з паперу; розвивати образне мислення, увагу, пам’ять, вміння спостерігати, емоційну чутливість до прекрасного; виховувати любов до природи, почуття прекрасного

 

docx
Додано
15 червня 2024
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку