Українська мова (Навчання грамоти)
За підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Мета уроку |
1. |
27.09 |
Ознайомлення з «Букварем». Усне і писемне мовлення. Слова-назви предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це, хто це? |
Формувати навичку сприймати усні репліки співрозмовника, доречно реагувати на них; слухати й розуміти коротке монологічне висловлення; відповідати на запитання за змістом прослуханого |
2. |
29.09 |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця (ручки). Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній,домальовування, розфарбовування предметів |
Ознайомити із зошитом для письма, правилами сидіння за партою; вчити орієнтуватися на сторінці зошита; бути спостережливим, уважним, формувати позитивне ставлення до навчання; розвивати моторику кисті; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя |
3. |
02.10 |
Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків. Координування рухів руки. Підготовчі графічні вправи. |
Вчити проводити подовжені лінії різної форми в обмеженому просторі, не торкаючись сторін доріжки, та бачити наступний рух руки, наводити лінії, малювати; розвивати дрібні м’язи руки та м’язову пам’ять, увагу, логічне мислення, фантазію; виховувати охайність, уважність
|
4. |
04.10 |
Ознайомлення зі словами-назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Ознайомлення зі словами-назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? Яка? Яке? Які?
|
Формувати навичку сприймати усні репліки співрозмовника, доречно реагувати на них; слухати й розуміти коротке монологічне висловлення; відповідати на запитання за змістом прослуханого |
5. |
06.10 |
Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Дослідження речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Робота з дитячою книжкою |
Формувати уявлення про слова, якими називають кількість предметів; навчити ставити до них питання; формувати уявлення про речення; збагачувати словниковий запас |
6. |
09.10 |
Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи. Наведення його. Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. |
Вчити проводити подовжені лінії різної форми в обмеженому просторі, не торкаючись сторін доріжки, та бачити наступний рух руки, наводити лінії, малювати; розвивати дрібні м’язи руки та м’язову пам’ять, увагу, логічне мислення, фантазію; виховувати охайність, уважність |
7. |
11.10 |
Знаки в кінці речення(.!?). Службові слова. Складання речень за малюнками і схемами. Ділю слова на склади. Наголос у словах. Наголошений склад. |
Формувати уявлення про наголос, вчити визначати на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізняти наголошений і ненаголошені склади в слові; правильно наголошувати загальновживані слова |
8. |
13.10 |
Підготовчі графічні вправи. Основний рядок сітки зошита. Зображення фігур у рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням |
Продовжувати знайомити із різними видами ліній; вчити орієнтуватися на сторінці зошита; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: «робочий рядок», «верхня, нижня робочі лінії»; вчити працювати самостійно
|
9. |
16.10 |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Розмальовування малюнків. Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. Розвиток зв’язного мовлення |
Формувати уміння писати малий і великий півовали та овали; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита; зміцнювати м’язи кисті руки; розвивати спостережливість; виховувати старанність, охайність |
10. |
18.10 |
Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Голосні і приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Тверді і м′які приголосні звуки. |
Формувати уявлення про мовні звуки; вчити розрізняти голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; правильно вимовляти тверді й м’які звуки |
11. |
20.10 |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Складання речень. Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. |
Дати поняття про звуки [а], [о], сформувати навички читання букв «а» та «о», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
12. |
30.10 |
Письмо малої та великої букви Аа. Підготовчі графічні вправи. Письмо малої та великої букв Оо. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами А а,Оо; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
13. |
01.11 |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. |
Дати поняття про звуки [і], [и], сформувати навички читання букв «і» та «и», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
14. |
03.11 |
Письмо малої та великої букв Іі, и И. Безвідривне з′єднання букв. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Іі та Ии, вчити їх писати; формувати вміння з’єднувати букви і,и з іншими буквами; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка, дотримуватися поля; розвивати спостережливість; виховувати охайність, старанність |
15. |
06.11 |
Письмо малої та великої букв Уу, Ее. Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Уу та Ее, вчити їх писати; формувати вміння з’єднувати букви у,е з іншими буквами; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка, дотримуватися поля; розвивати спостережливість;виховувати охайність, старанність
|
16. |
08.11 |
Звук [у], позначення його буквою «у». виділення звука [у] в складах і словах. Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. |
Дати поняття про звуки [у], [е], сформувати навички читання букв «у» та «е», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
17. |
10.11 |
Звук [м], позначення його буквою «м». Виділення звука [м] у словах. Звуки [л],[л′], позначення їх буквою «ел». Читання складів, слів і речень. Робота з дитячою книжкою. |
Дати поняття про звуки [м], [л], сформувати навички читання букв «м» та «л», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
18. |
13.11 |
Письмо малої та великої букв Мм, Лл, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із вивченими буквами. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Мм, Лл; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
19. |
15.11 |
Звуки [н],[н′], позначення їх буквою «ен». Звуки [с],[с′], позначення їх буквою «ес». Виділення вивчених звуків у словах. Читання складів і слів. |
Дати поняття про звуки [н],[н′], [с],[с′], сформувати навички читання букв «н» та «с», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
20. |
17.11 |
Письмо малої та великої букви Н н, буквосполучень, складів, слів із ними. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Нн; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
21. |
20.11 |
Письмо малої та великої букви Сс. Написання складів, слів та речень. Порівняння друкованих і рукописних букв. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Сс; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
|
22.11 |
Звуки [к],[к′], позначення їх буквою «ка». Читання складів, слів, речень Виділення вивчених звуків у словах. |
Дати поняття про звук [к], сформувати навички читання букви «к», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
22. |
24.11 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу |
23. |
27.11 |
Письмо малої та великої букви К к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із вивченими буквами. |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Кк; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
24. |
29.11 |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів, речень. |
Дати поняття про звук [в], сформувати навички читання букви «в», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
25. |
01.12 |
Письмо малої та великої букв Вв та Рр. Написання буквосполучень, складів та слів. |
Ознайомити з малими та великими рукописними буквами Вв, Рр; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
26. |
04.12 |
Письмо малої та великої букви Т т. Типи поєднань букв з іншими буквами. Письмо складів та слів з вивченими буквами. |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Тт; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
27. |
06.12 |
Звуки [р],[р′],позначення їх буквою «ер». Виділення вивчених звуків у словах. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. |
Дати поняття про звуки [р],[р′],сформувати навички читання букви «р», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
28. |
08.12 |
Письмо малої та великої букви Дд. Написання букви в складах і словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Дд; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
29. |
11.12 |
Письмо малої та великої букви З з. Типи поєднання з іншими буквами. Написання складів та слів з вивченими буквами. |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Зз; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
30. |
13.12 |
Звуки [п],[п′], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п],[п′], у словах. Читання слів, речень. |
Дати поняття про звуки [п],[п′], сформувати навички читання букви «п», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
31. |
15.12 |
Звуки [т],[т′], позначення їх буквою «те». Звуки [д],[д′], позначення їх буквою «де». Читання складів, слів, речень. |
Дати поняття про звуки [т],[т′], [д],[д′], сформувати навички читання букв «т» та «д», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
32. |
18.12 |
Письмо малої та великої букви Бб. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. Розвиток зв’язного мовлення. |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Бб; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
33. |
20.12 |
Звуки [з],[з′], позначення їх буквою «зе». Звуки [б],[б′],позначення їх буквою «бе». Читання складів, слів. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
Дати поняття про звуки [з],[з′], [б],[б′], сформувати навички читання букв «з» та «б», знаходити їх в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
34. |
22.12 |
Письмо малої та великої букв Йй, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речення |
Ознайомити з малою та великою рукописною буквою Йй; вчити їх писати; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; виховувати охайність, старанність |
35. |
25.12 |
Закріплення написання вивчених букв. Списування слів, речень, поданих друкованим шрифтом |
Закріпити написання вивчених букв, формувати навички правильного написання букв, правильного поєднання букв, виховувати охайність, старанність |
36 |
27.12 |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів, речень. |
Дати поняття про звук [й], сформувати навички читання букви «й», знаходити її в словах; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу |
37. |
29.12 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
Закріпити звукові значення вивчених букв, формувати навички правильної вимови звуків, формувати навичку читання вголос, розвивати увагу |
Математика
За підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.
(2 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
1. |
27.09 |
Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів. Підготовчі вправи для написання цифр |
Навчити розпізнавати форму предметів навколишнього світу; розпізнавати і описувати предмети за їх формою; розрізняти геометричні фігури — точку, пряму, криву; зображувати точку, пряму, криву; розвивати графічні навички |
2. |
02.10 |
Досліджуємо ознаки об’єктів. Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною. Підготовчі вправи до написання цифр. Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. |
Вчити розпізнавати предмети, пов’язані з величиною: довжина, ширина, висота, товщина тощо; вміти порівнювати предмети, узагальнювати за спільними ознаками, актуалізувати вміння лічити у межах 10 у прямому та зворотному порядку, співвідносити множину предметів і цифру; розвивати логічне мислення, графічні навички |
3. |
04.10 |
Визначаємо кількість об’єктів та порядковий номер. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр. |
Формувати поняття про число як про кількісну характеристику множин; ознайомити із правилами лічби; формувати поняття про порядковий номер об’єкта, навички порядкової лічби; розвивати логічне мислення, графічні навички |
4. |
09.10 |
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа. Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Написання цифри 1 |
Удосконалювати вміння розподіляти об’єкти на групи за спільною ознакою; закріплювати навички порядкової лічби, знання про числовий ряд; актуалізувати поняття «більше», «менше», «стільки ж»; формувати поняття про число 1; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифру 1; формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне розвивати дрібну моторику, логічне мислення, графічні навички |
5. |
11.10 |
Вивчаємо число і цифру 2, 3. Порівняння груп за об’єктів. Знаки дорівнює «=», не дорівнює. Написання цифр 2, 3 |
Актуалізувати вміння порівнювати предметні множини у спосіб складання пар; актуалізувати поняття «більше», «менше», «стільки ж»; формувати поняття про число 2,3; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифри 2,3; формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне мислення, графічні навички |
6. |
16.10 |
Вивчаємо число і цифру 4. Написання цифри 4. |
Формувати поняття про число 4; учити писати цифру 4; продовжувати формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне мислення, графічні навички |
7. |
18.10 |
Вивчаємо число і цифру 5. Написання цифри 5 |
Формувати поняття про число 5; учити писати цифру 5; продовжувати формувати поняття про відношення рівності та нерівності; розвивати логічне мислення, графічні навички |
8. |
30.10 |
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше, менше»). Знаки порівняння («<,>“). Поняття «нерівність» |
Продовжувати формувати вміння порівнювати предмети; ознайомити з математичними знаками «більше», «менше»; учити їх використовувати під час порівняння чисел, записувати нерівності; розвивати логічне мислення учнів, графічні навички |
9. |
01.11 |
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз. Значення виразу, рівність |
Закріпити поняття («рівність», «нерівність», «більше», «менше», «дорівнює»); ознайомити із арифметичними діями додавання і віднімання; учити писати ці знаки; ознайомити з поняттями «вираз», «значення виразу»; розвивати логічне мислення, графічні навички |
10. |
06.11 |
Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне число. Написання цифри 6 |
Формувати поняття про число 6; ознайомити зі способом утворення числа 6 з попереднього та наступного числа; учити писати цифру 6; удосконалювати навички лічби у межах 6; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, графічні навички |
11. |
08.11 |
Додаємо і віднімаємо в межах 6 за числовим променем. |
Пояснити спосіб виконання арифметичних дій (додавання та віднімання — за числовим променем); повторити способи утворення попереднього та наступного чисел, використовуючи числовий промінь; розвивати уважність, спостережливість, логічне мислення, графічні навички |
12. |
13.11 |
Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 |
Формувати поняття про число 7; учити співвідносити число предметів і цифру 7, писати цифру 7; ознайомити зі способом утворення числа 7, з місцем числа 7 у натуральному ряді;учити виконувати додавання та віднімання на числовому промені; розвивати логічне мислення, графічні навички |
13. |
15.11 |
Вивчаємо число і цифру 8. Написання цифри 8 |
Формувати поняття про число 8; учити співвідносити число предметів і цифру 8, писати цифру 8; ознайомити зі способом утворення числа 8, з місцем числа 8 у натуральному ряді; розвивати логічне мислення учнів, графічні навички; виховувати старанність, |
14 |
20.11 |
Вивчаємо число і цифру 9. Написання цифри 9 |
Формувати поняття про число 9; учити співвідносити число предметів і цифру; ознайомити учнів зі способами утворення числа 9; учити писати цифру 9; розвивати логічне мислення, мовлення, графічні навички; виховувати старанність, охайність, товариськість. |
15. |
22.11 |
Вивчаємо число 10. Розпізнання геометричних фігур. Складання рівностей |
Формувати поняття про число 10; учити писати цифру 0 і позначати число 10 двома цифрами — 1 і 0, співвідносити число предметів і цифру; ознайомити зі способом утворення числа 10, з місцем числа 10 у натуральному ряді; розвивати логічне мислення; виховувати старанність |
16. |
27.11 |
Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного числа. Знаходження значень виразів. |
Актуалізувати знання про числа 1–10, натуральний ряд чисел; удосконалювати вміння додавати та віднімати число 1 на основі знання нумерації чисел; розвивати логічне мислення та мовлення |
17. |
29.11 |
Називаємо компоненти та результат дії додавання. Складання рівностей. |
Ознайомити з назвами компонентів дії додавання; учити користуватися термінами «перший доданок», «другий доданок», «значення суми»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати старанність |
18. |
04.12 |
Віднімаємо рівні числа. Спосіб додавання і віднімання чисел 0,1,2. |
Продовжувати формувати навички додавання і віднімання чисел 1 та 2; ознайомити із числом «нуль» як множиною, у якій немає жодного елемента; формувати уявлення про результат віднімання однакових чисел, учити віднімати рівні числа; продовжувати формувати вміння читати числові рівності із назвою компонентів та результату дії додавання; розвивати математичне мовлення, логічне мислення, обчислювальні навички, виховувати наполегливість, бажання досягати успіху |
19. |
06.12 |
Переставний закон додавання. Обчислення виразів. Вимірюємо довжини відрізків. |
Ознайомити із сутністю переставного закону додавання; закріпити навички додавання і віднімання на числовому промені, розвивати логічне мислення учнів, увагу; виховувати старанність |
20. |
11.12 |
Сантиметр. Взаємозв′язок додавання і віднімання |
Формувати поняття про довжину відрізка як числа сантиметрів, що вміщуються на даному відрізку; актуалізувати способи порівняння відрізків завдовжки («на око», накладанням); ознайомити з міркою — 1 см; закріпити назви компонентів дії додавання; закріпити вміння додавати і віднімати число 1, застосовувати переставний закон додавання; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики. |
21. |
13.12 |
Додаємо і віднімаємо число 2. Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2. |
Закріпити способи додавання і віднімання числа 2, назви компонентів і результату дії додавання, математичного виразу «сума», уявлення про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання, розвивати логічне мислення учнів, увагу; виховувати старанність |
22. |
18.12 |
Досліджуємо різницеве порівняння. Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. |
Формувати розуміння різницевого порівняння чисел; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання чисел 1, 2; ознайомити із правилом різницевого порівняння; розвивати математичне мовлення, логічне мислення; виховувати інтерес до навчання, старанність. |
23. |
20.12 |
Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання |
Ознайомити з поняттям математичного виразу «різниця»; закріпити знання взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання, удосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення. |
24. |
25.12 |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії |
Ознайомити зі знаходженням значень виразів на дві дії, зі способом додавання і віднімання числа 3; учити додавати і віднімати число 3 у два способи; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення |
25. |
27.12 |
Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії |
Формувати вміння додавати та віднімати число 3 різними способами; узагальнити вивчене про числа 1–10, удосконалювати обчислювальні навички; закріпити навички додавання і віднімання чисел 1, 2, 0, віднімання однакових чисел; закріпити поняття математичного виразу «різниця»; розвивати увагу, логічне мислення. |
Я досліджую світ
За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.
(1,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
1. |
29.09 |
Моя країна Україна, а я – її дитина. Символи держави – прапор, герб, гімн. Хто ти. (с.3-9) |
Формувати уявлення про Україну як про державу, формувати уявлення про людину як неповторну істоту; поповнювати словниковий запас; розвивають навички спілкування. |
2. |
06.10 |
Дорога до школи. Правила безпечного руху. Тут я вчуся. Безпека в школі. Для чого ходять у школу (с.10-15) |
Формувати уявлення про безпеку на дорозі; поповнювати словниковий запас; вчити орієнтуватися в приміщеннях школи, свідомо ними користуватися, розуміти їх призначення; вчити розуміти необхідність дотримуватися правил безпечної поведінки під час уроку; вчити сприймати усну інформацію, розвивати навички спілкування та сприйняття усної інформації |
3. |
11.10 |
З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей (с.16-17) |
Вчити розрізняти поняття «жива» і «не жива» природа, порівнювати об”єкти живої і не живої природи; виховувати дбайливе ставляться до природи та власного здоров’я. |
4. |
13.10 |
Як упізнати осінь. Рослини восени (с.18-21) |
Вчити розпізнавати осінні зміни в неживій та живій природі; ознайомити з ознаками осені; вчити систематизувати овочі, фрукти, ягоди; виховувати дбайливе ставляться до природи та власного здоров’я. |
5. |
20.10 |
На прогулянці будемо обережними! Тварини восени. Осінні турботи людей (с.22-27) |
Вчити дотримуватися правил поведінки надворі, ретельно оцінювати небезпеку; вчити дотримуватися поведінки на вулиці під час прогулянки; розширювати та уточнювати знання про тварин наших лісів, зміни у житті тварин з приходом осені; розвивати вміння будувати висловлювання за даним початком; уважно слухати текст та відповідати на запитання по його змісту; виховувати увагу, охайність; любов до тварин та бажання допомагати тваринам у важкий для них зимовий період. |
6. |
01.11 |
Хто що робить? Хто працює в школі (с.28-31) |
Вчити розрізняти професії, називати найпоширеніші з них; познайомити з людьми, які працюють в школі, які обов’язки виконує кожен з них; виховувати повагу до людей, які працюють в школі; вчити будувати коротке висловлювання |
7. |
03.11 |
День школярів. Стій, сиди, ходи, носи – правильно! Що потрібно для навчання (с.32-35) |
Вчити розрізняти предмети для навчання, вчити складати рюкзак, слідкувати за своїми речами; дати поняття що таке «постава»; вчити будувати коротке висловлювання |
8. |
10.11 |
Чим я пізнаю світ. Про що дізнаюсь на дотик . ( с.36-38) |
Ознайомити із органами чуття (очі, вуха, ніс, язик, шкіра); учити називати їх; сприяти розвитку вмінь розпізнавати різноманітні форми предметів; познайомити з функцією, яку виконує шкіра; вчити розуміти у яких випадках потрібно мити руки; вчити правильно мити руки, дотримуватися правил особистої гігієни; розвивати мовлення; |
9. |
15.11 |
Чим я бачу. Чим я чую. (с.39-41) |
Ознайомити з органами зору та слуху; пояснити значення зору та слуху для життя людини; навчити елементарним гігієнічним нормам щодо органів слуху; виховувати бажання пізнавати себе, дбайливо ставитися до себе. |
10. |
17.11 |
Впізнаю на смак. Впізнаю на запах. Для чого нам зуби? (с.42-45) |
Ознайомити з органом смаку та функцією і значенням цього органу, роллю язика у мовленнєвій діяльності; вчити розрізняти різні запахи, описувати їх; ознайомити з функцією, яку виконують зуби; із значенням їх для життя людини; вчити доглядати за зубами і ротовою порожниною; виховувати бажання пізнавати себе, дбайливо ставитися до себе. |
11. |
24.11 |
У природі все пов’язане. Сонце. Повітря. (с.46-50) |
Вчити розуміти значення природи в житті людей і тварин; вчити спостерігати за природою; дати уявлення про сонце, значення світла і тепла для живої природи; дати поняття про властивості повітря в природі; вчити досліджувати повітря; виховувати дбайливе ставлення до природи
|
12. |
29.11 |
Вода. Грунт. (с.51 -56) |
Дати поняття про властивості води; про три стани води, значення води для рослин, тварин, людей; дати уявлення про ґрунт, про роль ґрунту у житті рослин і тварин, про мешканців ґрунту, умови росту і розвитку рослин; виховувати бережливе і дбайливе ставлення до води, грунту
|
13. |
01.12 |
Рослини. Тварини . Дикі та свійські тварини (с.57-61) |
Дати уявлення про різноманітний світ рослин та тварин; ознайомити з яких частин складається рослина; де живуть тварини; пояснити цінність тварин для людей, взаємозв’язок живої істоти з довкіллям; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
14. |
08.12 |
Дорога і транспорт. Безпека на дорозі. Дбай про свою безпеку (с.62-69) |
Вчити розрізняти види транспорту, вміти безпечно поводитися на дорозі; знати номера телефонів екстрених служб і яку з екстрених служб потрібно викликати в тій чи іншій ситуації; ознайомити з місцями, де можна переходити дорогу; вчити самостійно вибрати безпечне місце для безпечного переходу дороги, орієнтуватися на вулицях міста;вміти правильно і безпечно поводитися на вулиці. |
15. |
13.12 |
Я тут живу. Чемним треба бути скрізь. (с.70-75) |
Формувати розуміння, що таке ввічливість; ознайомити із словами ввічливості; пояснити правила поведінки за столом; розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного. |
16. |
15.12 |
Оглядаю моє житло. Коли ми самі вдома. (с.76 -77) |
Ознайомити з правилами безпечної поведінки, вчити правильно обирати безпечні іграшки та місця для ігор вдома за відсутності дорослих, спонукати до виконання правил поведінки, розвивати увагу, спостережливість; виховувати обережність |
17. |
22.12 |
У двері стукає зима. Жива і нежива природа взимку. (с.78-83) |
Дати уявлення про характерні ознаки зими, зимові місяці; пояснити сезонні зміни у живій і не живій природі; вчити спостерігати за природними явищами, робити висновки; виховувати бережливе ставлення до природи. |
18. |
27.12 |
Як допомогти тваринам взимку. Зимові розваги. Дбай про здоров’я взимку (с.84-88) |
Дати уявлення про звірів та їх ознаки, причини змін у житті тварин відповідно до змін пір року; пояснити як допомагати тваринам взимку;дати уявлення про зимові розваги, вчити грати в різні зимові ігри; вчити дотримуватися правил поведінки під час зимових розваг. |
19. |
29.12 |
Святковий календар зими. Новий Рік і Різдво (с.90-91). |
Ознайомити зі святами зимового циклу; вчити висловлювати свою думку; розвивати зв’язне мовлення, уяву |
Образотворче мистецтво
За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.
(0,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
1. |
06.10 |
Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби) |
Ознайомити з матеріалами та інструментами, що використовуються на уроках образотворчого мистецтва; навчити розрізняти малюнки створені різними техніками (пляма, лінія, точка, колір); розвивати естетичні почуття; виховувати охайність. |
2. |
20.10 |
Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Хроматичні і ахроматичні кольори. Зображення веселки (акварель). |
Дати уявлення про ахроматичні та хроматичні кольори; дати поняття вираженню настрою через колір; ознайомити із послідовністю кольорів веселки; розвивати дрібну моторику рук; виховувати інтерес до предмета. |
3. |
10.11 |
Основні і похідні кольори. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). |
Ознайомити із основними та похідними кольорами; вчити малювати овочі та фрукти, передаючи правильне розміщення, розмір, форму, пропорції та колір предметів; розвивати дрібну моторику рук, виховувати любов до природи. |
4. |
24.11 |
На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). |
Ознайомити із способами ліплення пластиліну; розвивати початкові практичні навички роботи із пластичними матеріалами; формувати уявлення про безпеку праці та санітарних норм; виховувати любов до природи. |
5. |
08.12 |
Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери) |
Ознайомити із поняттям «Орнамент»; розвивати пізнавальні інтереси, вміння працювати самостійно; виховувати в естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до прекрасного |
6. |
22.12 |
Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком (акварель) |
Ознайомити з елементами орнаменту, поняттям «ритм»; навчити працювати за зразком формувати навички розпису пензлем; виховувати почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
Музичне мистецтво
За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.
(0,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
1. |
29.09 |
Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові,музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки. Виконання: поспівка про краплинки (с.3-6). |
Формувати знання про музичні звуки, ознайомити з головними правилами слухання музики і співу; розвивати вокально-хорові навички, культуру сприймання музики; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, навчання. |
2. |
13.10 |
Різнобарвний світ. Виконання: Н.Май «Веселка». Слухання: А.Вівальді «Гроза», Е.Гріг «Метелик» (с.8-11) |
Збагачувати музичний досвід, ознайомити з хроматичними та ахроматичними кольорами ; розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму; виховувати інтерес до музики, уміння спілкуватися. |
3. |
03.11 |
Кольорова музика. Виконання: Л.Левіна, Л.Некросова «Що нам осінь принесе?» (с.12-13). Слухання: П.Чайковський «Осіння пісня» (с.14) |
Збагачувати музичний досвід, розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму; виховувати інтерес до музики, уміння спілкуватися. |
4. |
17.11 |
Де живуть веселі нотки. Виконання поспівка «Диби, диби» (с.15-16). Нотний запис (нотний стан,скрипковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина» (с.17) |
Формувати знання про ноти та їх розташування на нотному стані, продовжувати ознайомлювати з головними правилами слухання музики і співу; розвивати вокально-хорові навички, культуру сприймання музики; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, навчання. |
5. |
01.12 |
Настрій у мистецтві. Танець види танців. Слухання: український народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними рухами (с.30-40) Слухання: П.Чайковський «Вальс квітів». |
Формувати ключові мистецькі предметні компетентності, необхідні для художньо-творчого самовираження; розвивати ритмічне чуття дитини, музичний смак, вміння характеризувати й порівнювати танцювальну музику; виховувати повагу до культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва.
|
6. |
15.12 |
Тембр. Виконання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи (с.47-48) |
Актуалізувати знання про свято Різдва; навчати виражати власне емоційно-естетичне ставлення до музичних та літературних образів; виховувати естетичний смак учнів. |
7. |
29.12 |
Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік минає». Ритмічні вправи (с.50-51) |
Розкрити значення зимових календарно – обрядових пісень ( колядок і щедрівок) у житті народу; збагачувати емоційно – естетичний досвід учнів; розвивати вокально – хорові навички, емоційно – почуттєвий досвід; виховувати інтерес до календарно – обрядових пісень, повагу до народних традицій. |
Фізична культура
(1 година на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
1. |
02.10 |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. |
Вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.
|
2. |
09.10 |
Організовуючі вправи. Загально-розвиваючі вправи на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри |
Вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи, різновидів ходьби; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.
|
3. |
16.10 |
Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. Біг з високим піднімання стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок повторити виконання стройових команд; різновидів бігу; навчити бігу з високого старту до 30 м; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги.
|
4. |
30.10 |
Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; навчити човниковому бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
5. |
06.11 |
Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; навчити бігу з різних вихідних положень; продовжувати навчати човниковому бігу; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
6. |
13.11 |
Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; навчити стрибкам на одній, двох ногах з просуванням, стрибкам у довжину з місця, поштовхом двома ногами; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
7. |
20.11 |
Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з м’ячем. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; розвивальним вправам з м’ячем, вправам для опанування навичок володіння м”ячем; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
8. |
27.11 |
Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі; розвивальним вправам з м’ячем, вправам для опанування навичок володіння м”ячем, передавання м”яча; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
9. |
04.12 |
Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, різновидам ходьби, бігу, стрибків, танцювальним крокам; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
10. |
11.12 |
Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, різновидам ходьби, бігу, стрибків, танцювальним крокам; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
11. |
18.12 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, стрибкам зі скакалкою; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
12. |
25.12 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
Продовжувати вчити організаційних вправ; шикування; основна стійка; загально-розвивальні вправи в русі, стрибкам зі скакалкою; розвивати фізичні якості; зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; виховувати стійкий інтерес до фізичної культури; сприяти розвитку уваги. |
Дизайн і технології
За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Роговська Л.
(0,5 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мета уроку |
1. |
27.09 |
Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосуванням, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки |
Навчити працювати з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до праці. |
2. |
04.10 |
Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка . Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки |
Навчити з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці. |
3. |
18.10 |
Їжачок – сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок» |
Навчити з’єднувати відірвані частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці. |
4. |
08.11 |
Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. |
Вчити працювати з ручними інструментами, дотримуватися безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до праці. |
5. |
22.11 |
Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну |
Вчити працювати з ручними інструментами, дотримуватися безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до праці.
|
6. |
06.12 |
«Сипле, сипле сніг…». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції |
Навчити з’єднувати частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці. |
7 |
20.12 |
Скоро свято – Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу |
Формувати вміння працювати з ножицями, клеєм, папером, шаблоном; вчити виготовляти іграшки з паперу; розвивати образне мислення, увагу, пам’ять, вміння спостерігати, емоційну чутливість до прекрасного; виховувати любов до природи, почуття прекрасного |