Календарно-тематичне планування "1 клас Quick Minds"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за перший та другий семестр за підручником Quick Minds 1 .
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік __________________   Семестр ________    Вчитель _____________________________________________   Клас _____________   Підручник:                   Quick  Minds 1

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

 

Тема1: Я, моя родина і друзі . (Introduction. Friends )

 

1.

 

Знайомство

SB p.4

Привітатися

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати писемну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Співати разом

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

What’s your name?

 

Пісня “What’s your name?”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Представити себе

2.

 

Знайомство

SB p.5

Привітатися

Спілкування мовами:

уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції, критично оцінювати їх

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

I’m…

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

 

3.

 

Знайомство

SB p.6

Класні інструкції

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Classroom instructions: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня  “Actions“

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Виконувати дії, давати інструкціїї товаришам

4.

 

Знайомство

SB p.7

Описувати предмети

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

Кольори: green, blue, red, yellow

My hat is…

Прослухати назви кольорів на малюнку та вказати на них

Називати кольори

 

5.

 

Знайомство

SB p.8

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Особливості привітання та знайомства

Цифри: one, two, three, four, five

Listen, show and say.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

 

Рахувати та показувати цифри.

6.

 

Знайомство

SB p.9

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Особливості привітання та знайомства

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s your name?

 

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Розповісти про себе, використовуючи малюнок.

 

7.

 

Знайомство

SB p.10-11

Називати кольори предметів

Класні інструкції

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Співпрацювати в парі

Colours: orange, purple, green, red, yellow, blue

How old are you?

What’s your name?

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Називати кольори

Зіграти у гру “Саймон каже”.

8.

 

Знайомство

SB p.12-13

Назвати тварин на малюнку

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Animals: hippo, giraffe, zebra, flamingo, lion, parrot, elephant

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Вимовляти назви тварин

9.

 

Знайомство

SB p.14-15

Називати кольори предметів

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

                  Гра 

Yellow? No!

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про колір предметів

10.

 

Знайомство

SB p.16-17

Розуміти опис малюнку

 

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Numbers: six, seven, eight, nine, ten

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння висловлювань

Реагувати на опис малюнку, показувати правильний персонаж

11.

 

Знайомство

SB p.18-19

Розуміти послідовність дій пісні

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Number song

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

12.

 

Знайомство

SB p.20-21

Повторення структур, представлених  у розділі

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Цифри та кольори

white, black, pink, grey

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Грати в ігру, розрізняючи цифри від 1 до 10

13.

 

Друзі

SB p.22

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Hello, Hi

імена героїв: Whisper, Thunder, Flash, Misty

What’s your name?

I’m…

What a nice name!

Пісня “What’s your name?”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

14.

 

Друзі

SB p.23

Вивчення літери Ii

Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Цифри: one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

How old are you?

I’m (age)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на них

 

Написання літетри  за зразком

15.

 

Друзі

Вивчення літери Tt

SB p.24

Називати кольори предметів

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Hi, my name’s (name)

We’re…

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

Написання літетри за зразком

16.

 

Друзі

Вивченя літер

Nn ,Oo

SB p.25

Описувати предмети

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Співпрацювати в парі

Кольори: red, blue, green, orange, purple, yellow, brown; colour, balloon

My hat is…

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них

Написання літет

 за зразком

17.

 

Друзі

Вивчення літери Pp

SB p.26-27

Описувати предмети

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки

Стежити за презентованою інформацією

my turn

cool, power, cat

Look at me.

What about you?

I speak to animals.

Історія “Meet the Super Friends”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

Написання літетри  за зразком

18.

 

Знайомство

Повторення  літер (Ii, Tt, Nn, Oo ,Pp )

Узагальнtення

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань

Привітання, вік

Цифри від 1 до 10

 

How old are you?

What’s your name?

 

Вказувати відповідний малюнок

Читання простих слів

Відмічати правильну відповідь

      Тема 2: Школа. (At school)

19.

 

Шкільне життя

Вивчення літери Ee

SB p.28

Назвати предмети в класі

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

pencil, chair, bag, rubber, book, desk, notebook, ruler, pencil case, school

What’s this?

your, my

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читання простих слів

Вимовляти назви шкільних предметів

Написання літетри за зразком

20.

 

Шкільне життя

Вивчення літери Ss

SB p.29

Назвати предмети в класі

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

It’s a (ruler).

Is it a (ruler)?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухане

 

Ставити питання та відповідати на них

Написання літетри  за зразком

21.

 

Шкільне життя

Вивчення літери Aa

SB p.30

Назвати предмети в класі

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It isn’t my pen.

 

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про належність предметів

Написання літетри  за зразком

22.

 

Шкільне життя

Вивчення літери

Dd

SB p.31

Розуміти та виконувати вказівки

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

please

Sit (at your desk).

Open your (bag).

Close your (book).

Pass me (a pen).

Демонструвати розуміння висловлювань

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повторювати за прослуханим

Даватиінструкції іншим учням

Написання літетри  за зразком

23.

 

Шкільне життя

Вивчення літери Mm

SB p.32-33

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Watch out!

I’m sorry.

It’s OK, Mum.

Here you are.

Thank you.

Come back!

Here’s (your pencil).

Історія “Watch out, Flash!”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

Написання літетри  за зразком

24.

 

Шкільне життя

SB p.33

Повторення  літер (Ee, Ss,Aa,Dd,Mm )

Узагальнення

Обговорення історії

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Правила ввічливості

peaches, , fat rat, dog

a [æ]

A fat rat in a black bag.

Розуміти короткі і прості вказівки

Читання простих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

                                                                                                                                                                                 Тема 3: Дозвілля . (Let’s play!)

25.

 

Дозвілля

Вивчення літери

Hh

SB p.36

Розповідати про свої іграшки

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

kite, doll, monster, plane, ball, go-kart, toy shop, race, computer game, train, car, bike

Let’s go!

That’s right.

There’s a (kite).

Пісня “Toy shop”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Повторювати за прослуханим

Написання літетри  за зразком

26.

 

Дозвілля

Вивчення літери

Bb

SB p.37

Питати однокласників про їх уподобання та повідомляти про свої

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Hello! How are you?

I’m fine, thanks.

What’s your favourite toy?

My favourite toy’s my ball.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на них

Написання літетри  за зразком

27.

 

Дозвілля

Вивчення літери Gg

SB p.38

Повідомляти про смаки та уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Hi, my name’s (name)

We’re…

Пісня. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні.

Читання простих слів

Повторювати за прослуханим

Написання літетри  за зразком

28.

 

Дозвілля

Вивчення літери Ll

SB p.39

Описувати предмети

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Співпрацювати в парі

long, short, big, small, ugly, beautiful, old, new

a/an

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них, розповідаючи про свою іграшку

Написання літетри  за зразком

29.

 

Дозвілля

SB p.40-41

Вивчення літери

Ff

Описувати предмети

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Правила поведінки

Стежити за презентованою інформацією

Правила поведінки

 

First

Hold on!

Congratulations!

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What a/an (ugly old go-card)!

Go!

That isn’t fair!

Just a minute!

e [e]

Ken and his ten red pens.

Історія “The go-kart race”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Інсценувати історію

Пропонувати речі та дякувати

Написання літетри  за зразком

 

30.

 

Дозвілля

SB p.42-43

Вивчення літери

Kk

Описувати предмети

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Ставити питання та відповідати на них

 

Написання літетри  за зразком

31.

 

Дозвілля

SB p.44-45

Вивчення літери

Ww

Описувати предмети

Повторення структур, представлених  у трьох попередніх розділах

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Інші предмети англійською

Cut out, stick

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти вказівки

 

Розповідати про шкільне приладдя

Робити  плакат

Називати  предмет та цифри під час гри

Написання літетри  за зразком

32.

 

Повторення  літер (Hh,Bb,Gg,Ll,Ff,Kk,Ww)

SB p.68-69

Узагальнення

Називати предмети, зображені  на малюнку

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

panda, salad, mat, pan, sad, cap, fan, tap

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів та словосполучень. Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком

Написання ліетр   за зразком

                                                                                                                                                           Тема 4: Природа (Pet show)

33.

 

Тварини Вивчення літери Cc

SB p.46

Розповідати про тварин

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all

What’s the problem?

Chant “Pet show”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Називати тварин Написання літетри  за зразком

34.

 

Тварини Вивчення літери Rr

SB p.47

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

in, on, under, draw

Draw (a rat).

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читання простих слів та словосполучень

Гра

Ставити питання та відповідати на них Написання літетри  за зразком

35.

 

Тварини Вивчення літери Uu

SB p.48

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Множина іменників -s

Пісня “Look at the spiders”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні .

Читання простих слів

Ставити питання та відповідати на них Написання літетри  за зразком

36.

 

Тварини Вивчення літери Vv

SB p.49

Повідомляти про смаки та уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

happy mouth, sad mouth

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I like/don’t like…

What about you?

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них Написання літетри за зразком

37.

 

Тварини

SB p.50-51

Вивчення літери

Yy

Розвиток навичок аудіювання

 

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки: хоробрість

Стежити за презентованою інформацією

come back, touch

clever, amazing

Touch (him)!

I’ve got an idea!

brothers and sisters

They like (spiders).

Історія “The spider”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

38.

 

Тварини

SB p.52-53

Вивчення літери

Xx

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Інші предмети англійською: природознавство

camouflage, snake, crocodile, butterfly, tiger, giraffe, hide, grass, leaf, ground

Say why it is difficult to (see the animals).

Find the differences.

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх

39.

 

Дозвілля

Повторення  літер (Cc, Rr,Uu, Vv,Yy, Xx)

Узагальнення

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under

I like/don’t like…

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

 

                                                                                                                                                                 Тема 5: Харчування.  (Lunchtime)

40.

 

Їжа

 Вивчення літери Jj

SB p.54

Обговорювати продукти харчування

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue

What’s for lunch?

Chant “Lunchtime!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати та розуміти значення окремих слів

Називати продукти харчування

Написання літетри  за зразком

41.

 

Їжа

Вивчення літери Qq

SB p.55

Повідомляти про належність чогось певній особі

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

sandwich, the same lunch

I’ve got…

I haven’t got…

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читання простих слів та словосполучень.

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

Написання літетри за зразком

42.

 

Їжа

Вивчення літери Zz

SB p.56

Повідомляти про належність чогось певній особі

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

kitchen, milk, juice, help

 

Come and take him out!

 

Пісня “Tommy’s in the kitchen”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читання простих слів та словосполучень.

Повторювати за прослуханим

Написання літетри  за зразком

 

43.

 

Їжа

 

SB p.57

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Have we got any (cheese)?

Yes, we have.

No, we haven’t.

great (juice)

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання.

 

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

44.

 

Їжа

SB p.58-59

Розвиток навичок аудіювання

 

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Правила поведінки: терплячість

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією

please, hot

Where’s (Misty)?

What have you got?

Історія “The pizza”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії.

 

Інсценувати історію

45.

 

Їжа

SB p.60-61

Обговорення історії

Повідомляти про наявність предметів

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки

Просити вибачення

Стежити за презентованою інформацією,

Виконувати мовленнєві зразки

sorry, stop, shop, hot dog

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who says…?

o [ɒ]

Polly stops at the shop for hot day.

Write a shopping list!

Put (carrots) on the list.

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Ставити питання та відповідати на них

Правопис чисел

Відтворювати мікромонолог

 

46.

 

Їжа

Повторення  алфавіту

Узагальнення

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich

I’ve got…

I haven’t got…

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

 

Тема 6: Свята . (Family)

   47.

 

Сімейне свято.

Вивчення буквосполучення

ee

SB p.62

Розповідати про

свою сім’ю

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Уважно стежити за презентованою інформацією

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “My family!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Читання простих слів та словосполучень.

Називати членів родини

Правопис слів

Написання літетри Ee

за зразком

   48.

 

Сім’я.

SB p.63

Запитувати з метою підтвердження

або заперечення інформацію, про яку питають

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

 

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

This is…

That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання.

Читання простих слів та словосполучень, які закінчуються на фонікси- et, - en,-ed.

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

   49.

 

Традиціїї нашої

cім’ї

SB p.64

Розповідати про

свій день

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Стежити за презентованою інформацією

king, queen, royal

We’re the royal family

Пісня “We’re the royal family”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читання простих слів та словосполучень, які закінчуються на фонікси- et, - en,-ed.

Повторювати за прослуханим

Називати членів сім’ї

 

   50.

 

Сім’я.

SB p.65

Вивчення буквосполучення

oo

Запрошувати інформацію про

членів родини

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who is that?

That’s…

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Прослуховувати та  відповідно реагувати на прослухані висловлювання. Читання

 простих слів , які містять буквосполучення « oo »

Ставити питання та відповідати на них

   51.

 

Сім’я

SB p.66-67

 

Просити про

допомогу

 

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Правила ввічливості

Пропонувати допомогу

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Keys, bedtime

What’s the problem?

It’s not such a bad day

after all.

u [ʌ]

Mum jumps in the mud with the ducks.

Історія»”What a day!”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

 

 

 

 

 

 

   52.

 

Погода

SB p.68-69

Розповідати про погоду та природні явища

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Інші предмети англійською: природознавство

sunny, cold, hot, rainy, snowy, cloudy

 It’s sunny.

It’s raining.

It’s cold.

It’s hot.

It’s snowing.

It’s cloudy.

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Повторювати за прослуханим

 

   53.

 

Погода

SB p.70-71

Розповідати про погоду в різних країнах

 світу

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Інші предмети англійською: природознавство

Scotland , Mexico, Spain, China

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

   54.

 

Сім’я

 Повторення

буквосполучень

 Узагальнення

 

Повторення структур, представлених  у

 розділі

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Виконання тестових завдань

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

This is…

That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

Who is that?

That’s…

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Вказувати відповідний малюнок

Вписувати слова

 

Тема 7: Людина  (Get dressed!)

  55.

 

Предмети одягу

SB p.72

Обговорювати

одяг

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

hurry up, bro (brother), get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers, put on, let’s rap, time for school, do

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Put on your T-shirt“

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Елементи читання – презентація

 Слів. Читання простих слів та словосполучень, які закінчуються на фонікси- og, - ox,-ot.

Називати предмети одягу

Написання літетри Vv

за зразком

  56.

 

Предмети одягу

Вивчення буквосполучення

ch

SB p.73

Обговорювати

 одяг Повідомляти про смаки та

 уподобання

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Do you like…?

Yes, I do.

No, I don’t.

 

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читання слів, які містять буквосполучення “ ch”

Ставити питання та відповідати на них

  57.

 

Предмети одягу

Вивчення буквосполучення

sh

SB p.74

Обговорювати одяг Повідомляти про

 смаки та

 уподобання

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Стежити за презентованою інформацією

cool (clothes), super

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня “I’m a cool, cool cat”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати словосполучення та розуміти їх значення

Читання слів, які містять буквосполучення “ sh”

Повторювати за прослуханим

 

  58.

 

Предмети одягу

SB p.75

Обговорювати одяг

Описувати

людину

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I’m  wearing…

Are you wearing..?

Yes, I am.

No, I’m not.

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Гра

Обмінюватися репліками на

 рівні мікродіалогу

 

  59.

 

Предмети одягу

SB p.76-77

Обговорювати одяг

Описувати

 людину

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

уміння висловлювати іно-земною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Правила ввічливості

Вибачатися

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

who, no problem, maybe, same, that, get

Are you sure?

I’m sory.

 

Історія “The cap”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати історію про себе, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

  60.

 

Предмети одягу

SB p.78-79

Вивчення буквосполучення

th

Обговорювати одяг

Описувати

 людину

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Розуміння конкретної інформації

trainers

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної

 інформації

Читання слів, які містять буквосполучення “ th”

Визначати та називати людину за описом

  61.

 

Предмети одягу

Повторення

буквосполучень

Узагальнення

 

Повторення структур, представлених  у

 розділі

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Виконання тестових завдань

get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers

Present Continuous

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовати відповідно до прочитаного

   62.

 

Людина

Частини тіла

Вивчення буквосполучення

ck

 SB p.80

Описувати

 людину

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot, off it goes, make, kit

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Let’s make a robot!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читання слів, які містять буквосполучення “ck”

Називати види частини тіла

Правопис слів

 

  63.

 

Людина

Частини тіла

SB p.81

Описувати

 людину, її

здібності

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

jump, kick a ball, touch toes, skip

can/can’t

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки

Читання простих слів та словосполученнь .

Повідомляти про здатність виконувати певні дії

 

  64.

 

Людина

Частини тіла

SB p.82

Вивчення буквосполучення

 ng

Описувати людину, її здібності

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

sing, stand on one leg, anything

Can you say who I am?

Пісня “Can you say who I am?”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні.

Читання слів, які містять буквосполучення “ ng”

Гра.

Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати

певні дії

 

  65.

 

Людина

Частини тіла

 

SB p.83

Запитувати та повідомляти про людину та її

здібності

Соціальна:

уміння співпрацювати з іншими на результат, спілку-ючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Can you…?

Yes, I can.

No, I  can’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки

Читання простих слів та словосполученнь , а також

 речень.

Ставити питання та відповідати на них

  66.

 

Людина

Частини тіла

Вивчення буквосполучення

qu

SB p.84-85

Описувати

людину

Математична:

уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки: командна робота

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

problem, no problem, right, left, battery, try, something, speak

right/left (leg)

Well done!

What are you doing?

Історія “The problem”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читання простих слів та словосполученнь , а також

 речень.

Інсценувати історію

  67.

 

Людина

Частини тіла

SB p.86-87

Обговорення

 історії

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Правила поведінки: командна робота

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

g [g]

Greg’s got a big bag and a green go-kart

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення, засвоєні в усному мовленні

Читання простих слів та словосполученнь , а також

 речень.

Складати слова ыз запропонованих літер

  68.

 

Людина

Узагальнення

 

Повторення структур, представлених

  у розділі

Ініціативність і підприєм-ливість:

уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Виконання тесто

вих завдань

head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot,

Jump, kick a ball, touch toes, skip

can/can’t

Can you…?

Yes, I can.

No, I can’t.

 

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

69

 

Діагностувальна

робота  аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Діагностувальна

робота  говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

71

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds

© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
2 січня 2023
Переглядів
2303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку