Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1 семестр)
Для 6 класу за підручником А. Несвіт
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
||||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
|||||||||||||
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Грама тика |
||||||||
|
Тема 1. Моя сім’я та друзі (10 год.) |
||||||||||||||
1 |
|
Моя сім'я та друзі Знову до школи |
Впр. 2, С. 5 |
Впр. 2, С. 5-6 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
|
|
Впр. 4, С. 6 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Артикль |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Повідомлення учнів про літо |
||
2 |
|
Знову до школи |
Впр. 3 С. 5 |
Впр. 3,4 С. 5-6 |
В. 7, с. 7 |
|
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С. 6 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Артикль |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
В. 8, с.7 |
||
3 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
|
|
В. 4, 5, с. 10-11 |
|
|
В. 6, с. 11 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Загальні та спеціальні запитання |
Порівнює сімейні традиції |
В. 6, с. 11 |
||
4 |
|
Сімейне дерево |
|
В. 6, с.15 |
В. 6, с.15 |
|
|
В. 5, с.15 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Ступені порівняння прислівника |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
В.7, с.16 |
||
5 |
|
Мої батьки |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
В. 1, 3, 4, с.17 |
|
|
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
Написати про своїх батьків |
||
6 |
|
Мої тітка та дядько |
Повідомлення учнів |
Впр. 2, С. 20 |
Впр. 2, С. 20 |
|
В. 1, 3, с.20 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині
|
Впр. 2, С. 20 |
||
7 |
|
Мої тітка та дядько |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С. 20 |
Впр. 4 С. 20 |
|
|
В.5, 6, с.21 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
В. 6, с.21 |
||
8 |
|
Мої родичі |
Повідомлення учнів |
Впр.2 С.22 |
|
Впр.2 С.22 |
Впр. 1 С.21 |
В.3, с.23 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Впр. 4 С. 23 |
||
9 |
|
Характер людини |
|
В. 6, с.24 |
|
|
В. 5, с.23 |
Впр. 7 С. 24 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Впр. 7 С. 24 |
||
10 |
|
Наші друзі та родичі |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.24-25 |
В. 1, 4, с. 25 |
В.5, с.26 |
|
Впр. 2,3 С. 25 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Тривалі та неозначені часи |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
В.5, с.26 |
||
|
Тема 2. Покупки (9 год.) |
||||||||||||||
11 |
|
Покупки Види магазинів |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 2 С.31 |
|
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми, с. 30 |
Теперішній неозначений час |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
В. 1, с. 30 |
||
12 |
|
Торговий день |
|
|
|
|
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми, с. 30 |
Теперішній неозначений час |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Впр. 7 С.32 |
||
13 |
|
У супермаркеті |
|
|
В.4-6, с.33-35 |
|
|
Впр. 6,7 С.35 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми с.32 |
Минулий неозначений час |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів |
Впр. 7 С.35 |
||
14 |
|
Покупки у магазині |
|
|
Впр. 4 С.37 |
|
|
Впр. 5 С.38 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів |
Скласти діалог |
||
15 |
|
Магазини |
В. 1,с.38 |
В. 3,5, с.39-40 |
В. 4-5, с.40 |
|
В. 2, с.39 |
В. 5, с.40 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Теперішній тривалий для майбутніх планів, may, might |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів |
В. 5, с.40 |
||
16 |
|
Наші покупки |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3, С.43 |
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Ставить запитання про можливості купівлі товарів |
Скласти повідомлення |
||
17 |
|
Гроші |
|
|
В. 3-5, с.46-47 |
|
|
В.6, с.47 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
В.6, с.47 |
||
18 |
|
Покупки в Лондоні |
|
|
В. 5, 6, с.49 |
В. 7, с.50 |
|
В. 7, с.50 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
В. 7, с.50 |
||
19 |
|
Покупки з родиною |
|
Впр. 4 С. 51-52. |
В. 1, с.51 |
|
|
В. 2, 3, с.51 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача
|
В. 5, с.52 |
||
|
Тема 3. Харчування (9 год.) |
|
|||||||||||||
20 |
|
Харчування Повсякденні страви. |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 3, С. 56 |
В. 2-4, 9, с.56 |
|
В. 5, с. 57 |
Впр.2 С. 56 |
Здоров'я і безпека |
с.56 |
Прикметники |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
В. 6, с.57 |
||
21 |
|
Правильне харчування |
|
Впр. 6 С. 56 |
В. 9, с.56 |
|
|
Впр.7 С. 56 |
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Прикметники |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
В. 10, с.59 |
||
22 |
|
Час сніданку |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 3, С. 61 |
В. 1, с. 60 |
|
В. 2, с.61 |
|
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
В. 4, с.61 |
||
23 |
|
Час обіду |
Впр. 1 С.63 |
Впр.3,4 С.64 |
В. 2, с.63 |
|
|
|
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
В. 4, с.64 |
||
24 |
|
Час обіду |
|
|
В. 5, 6, с.63 |
|
|
Впр. 7 С. 65 |
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Впр. 7 С. 65 |
||
25 |
|
Приготування їжі. |
Впр. 1 С. 66 |
В. 3, с. 66 |
|
|
В. 2, 6, с 66 |
|
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
В. 4, с.68 |
||
26 |
|
Пікнік |
|
В. 4-5, с. 66 |
В. 7, с. 68 |
|
|
В. 8, с.69 |
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
В. 8, с.69 |
||
27 |
|
Українська кухня |
Впр. 1 С.69 |
Впр. 3, С.70 |
В. 5, с.71 |
|
|
Впр. 2 С.69 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях |
Впр. 3, С.70 |
||
28 |
|
Улюблені страви |
|
В. 2-3, с. 72 |
В. 5, с. 74 |
|
|
В. 1, 4, с. 73 |
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Неозначені займенники. артиклі. |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
В. 6, с. 74 |
||
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
30 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
31 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
32 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
33 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||