Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі
(за підручником О. Карпюк )
4 години на тиждень
(Календарно – тематичне планування з англійської мови, складено відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту» затверджена наказом МОН від20.04.2018 № 408
ІІсеместр
№ уроку |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Соціокультурна, загальнонавчальна компетенції |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
|
Тема 1. «Покупки» |
|
||||||||||||||||||||||
1 |
|
Покупки. Формування лексичних навичок |
— розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; |
— Have you ever been to...? — Yes, I have. No, I haven’t.
I use a basket,, |
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
|
Займенники: yet, never з дієсловом у Present Perfect. |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
WB Ex -2р50 |
|
Вивчити лексику уроку |
||||||||||||
2 |
|
Покупки Формування лексичних навичок |
|
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
|
|
|
Скласти речення WB Ex 4р50
|
|||||||||||||||
3 |
|
Покупки у Великобританії Формування рецептивнограматичних навичок |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; |
Present Perfect |
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size, trolley, ready-made |
Ex.5, p. 115 |
Ex.2-4, p. 114 |
WB Ex -3р50 |
Ex.1, p. 112-113 |
Ex.1, p. 112-113 |
||||||||||||||
4 |
|
В супермаркеті Формування навичок аудіювання |
Present Perfect пит.запер. форми |
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119 |
Ex.1c, p. 116, Ex.3с, p. 119, Ex.1, p. 120 |
|
Ex.2, p. 117 |
Вивчити слова WB Ex 4р50
|
|||||||||||||||
5 |
|
Ми скупляємося Розвиток навичок аудіювання |
|
Bargain, department store, expensive, shop, assistant |
|
Складаєм діалог |
|
|
Ex5, p. 119 |
|||||||||||||||
6 |
|
Покупки в Лондоні Розвиток навичок діалогічного мовлення |
I`d like to have… |
Правила ввічливості |
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників |
|
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 WB Ex -5р WB Ex -6р5 2 |
|
Ex.4 p. 125-126 |
|||||||||||||
7 |
|
У гастрономі. В універмазі Розвиток навичок письма |
|
|
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127 |
WB Ex -8р52 |
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125 |
Підготувати розповідь |
|||||||||||||
8 |
|
Ходимо по крамницях Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131 |
WB Ex -9р54 |
Ex.1, p. 128, |
Ex.1-2, p. 133-137 |
|||||||||||||||
9 |
|
Цікава історія. Розвиток навичок читання |
|
словосполучення |
|
Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131 |
|
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132 |
WB Ex 12р56 |
|||||||||||||||
10 |
|
Покупки.Систематизація знань по темі. |
|
Present Perfect |
Лексика теми |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
11 |
|
Лексико-граматичний тест. Узагальнення знань по темі |
|
|
|
Ex.7b, p. 133 |
|
|
Ex.7а, p. 133 |
Ex. 8, p. 133- Підготуватися до контр. роботи |
||||||||||||||
12 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
Правила ввічливості. |
Past Simple |
Лексика теми |
|
|
|
|
Переказ тексту за зразком |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
Тема 2. « Подорож » |
|||||||||||||||||
1. |
|
Подорож Формування лексичних навичок |
Запитувати та надавати інформацію про початок нового шкільного року |
Excuse me, what time is it?
— Your long blond hair is very pretty. |
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
— вживання та вибір привітань; |
Зворот «there is/ there are» |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 WB EX.2p.4 WB EX.3p.5 |
Ex. 1, p. 7 |
Вивчити дексику |
|||||||
2. |
|
Види подорожей Формування лексичних навичок |
Запитувати та надавати інформацію |
Зворот «there is/ there are» |
a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
|
|
EX.4p.5 WB EX.6p.5 |
|
Вивчити лексику уроку |
|||||||||
3. |
|
Різновиди транспорту Формування рецептивних граматичних навичок |
Складати граматично правильні речення |
|
a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 EX.2p.4 WB EX.6p.7 |
Ex. 2, p. 7-8 |
Ex. 2, p. 142написати речення |
|||||||||
4. |
|
Способи подорожувати Формування рецептивних граматичних |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What’s your favourite colour? — Red. |
Present Continuous |
Activity, relative, cuddly, similar |
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
WB Ex7p7 |
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
1p.215вивчити правило |
||||||||
5 |
|
Подорожі в минулому Формування рецептивних граматичних |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What’s your favourite colour? — Red.
Have you ever been to… |
|
Activity, relative, cuddly, similar |
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
WB Ex7p7 |
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
вивчити правило скласти речення |
||||||||
6 |
|
Формування навичок читання |
|
|
Friendly, polite, honest |
|
|
WB Ex1p8 |
|
Learn the words
|
|||||||||
7. |
|
Як подорожують наші друзі Формування навичок аудіювання |
описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події; |
Питальні речення |
Serious, disciplined,sosiable,easygoing,reliable,generous,bad-tempered, |
Ex. 4, p. 16 |
|
Ex. 1а, p. 17 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 1b, p. 149доповнити розповідь вивчити лексику |
|||||||||
7. |
|
Формування навичок ,діалогічного мовлення |
|
Present Simple, Present Continuous |
Freckles,fringe,straight,curly,wavy |
Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3-4, p. 19 |
|
WB Ex2р71написпати правильно речення |
|||||||||
8 |
|
Розвиток навичок письма |
|
Present Simple, Present Continuous |
|
|
|
|
|
Write 8 sentences WB Ex13р75 |
|||||||||
9. |
|
Чому подорожують друзі Розвиток навичок діалогічного мовлення |
— характеризувати якості особистості та вчинки людей; |
Present Simple, Present Continuous |
Talkative,mean,energetic,honest,forgenfool,selfish,tolerant,polite,optimistic,active,untidy |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
WB Ex6p11скластиречення |
|||||||||
10. |
|
Мої улюблені види подорожі Розвиток навичок читання
|
|
|
clever,adventurous,shy,neat,emotional,friendly,helpful,lazy,boring,hard-working |
|
M y last trip to Lviv |
|
|
Ex. 1, p. 151доповнити речення, вивчити слова |
|||||||||
11. |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
— характеризувати якості особистості та вчинки людей; |
|
|
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля. |
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23 |
|
Ex. 3 p. 152вибрати правильну форму дієслова |
|||||||
12 |
|
Travelling Систематизація знань |
— порівнювати предмети і дії; |
Артикль: означений,геогрназвиафічні |
|
|
|
|
|
Ex. 7, p. 154 скласти речення |
|||||||||
13 |
|
Узагальнення навчальних досягнень по темі «Подорожі» |
|
|
Тестові завдання |
|
|
|
|
Тестові завдання |
Ex. 5, p. 155скласти 8-10 речень |
||||||||
|
Тема 3. « На вокзалі» |
|
|
||||||||||||||||
14. |
|
На вокзалі Формування лексичних навичок |
запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; |
|
|
|
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
Ex. 2, p. 156 |
|||||||
15. |
|
На автовокзалі Формування лексичних навичок |
|
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
|
|
|
|
|
|
|
Вивч. слова |
|||||||
16. |
|
Формування рецептивно граматичних навичок |
|
Присвійний відмінок |
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, Ex. 1, p. 28-29 |
|
|
!3р195вивчити правило |
|||||||||
17. |
|
На залізничному вокзалі. Формування рецептивно граматичних навичок
|
|
Прислівник |
|
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
|
Написати р ечення |
|||||||||
18. |
|
Купуємо квитки Формування навичок читання/аудіювання/письма. |
|
|
brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
|
|
|
|
!2р200правило Ex. 4, p. 33 |
|||||||||
19. |
|
Подорож із сімєю Формування навиків аудіювання/читання/ддіалогічного мовлення. |
— аргументувати свій вибір, точку зору; |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
|
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
Ex. 1, 6p. 157
|
|||||||||
20. |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 |
WB Ex4р 88 |
|||||||||
21. |
|
Як люблять подорожувати члени твоєї родини? Розвиток навиків діалогічного мовлення |
|
|
|
Присвійний відмінок |
|
|
|
WB Ex8р21 |
|
Ex. 1, p. 158 |
|||||||
22. |
|
Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
WB Ex7р21 утворити питання |
|||||||
23. |
|
На вокзалі Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Типи питальних речень |
|
|
|
WB Ex7р21 |
|
Ex2р 159 |
||||||||
24. |
|
На вокзалі Систематизація знань по темі. |
|
|
|
|
|
|
WB Ex8р21 |
|
Ex. 5, p. 159 |
||||||||
25. |
|
«На вокзалі » Узагальнення знань по темі |
|
|
Тестові завдання |
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
WB Ex9р 90 |
||||||||
|
Тема 4. « В аеропорту» |
|
|||||||||||||||||
26 |
|
В аеропорту Формування лексичних навичок |
|
— What’s your favourite lesson? |
|
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
Ex. 3, p. 49 |
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51 |
WB Ex1р 91 |
|||||||
27 |
|
Замовляємо квитки Формування лексичних навичок |
— розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; |
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History |
|
|
|
|
Вивч. лексику |
|||||||||
28. |
|
Найвідоміші аеропорти свіду Формування рецептивнограматичних навичок |
|
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: |
Модальні дієслова |
|
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
Написати лист Вивчити правило |
|||||||
29. |
|
В готелі Формування рецептивнограматичних навичок |
|
Модальні дієслова: can, could, may, must, have to, should. |
|
Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57, Ex. 4-5, p. 59 |
|
|
Ex. 4, p. 160 |
|||||||||
30 |
|
В готелі Формування навичок письма |
— аргументувати свій вибір, точку зору |
|
Лексика ьеми |
Ex. 3а, p. 57-58 |
|
|
|
Вивч. лексику Написати відповіді на питання |
|||||||||
31 |
|
Розклад руху Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, Ex. 5c, p. 64 |
Ex. 4, p. 62-63, Ex. 5а, p. 63 |
Ex. 1, p. 61 |
WB Ex9р95 |
|||||||
32 |
|
Аеропорти України Розвиток навичок письма |
|
|
Connect, correct, international , improve |
|
|
|
|
WB Ex 6р96 |
|||||||||
33 |
|
Розвиток навичок читання, письма. |
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 |
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80 |
Скласти питання до тексту |
|||||||||
34 |
|
Розвиток навичок читання,діалогічного мовлення |
|
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82 |
|
|
|
Вивчити тему |
|||||||||
35 |
|
. .Розвиток навичок монологічного мовлення.
|
|
|
|
|
|
WB Ex7р28 |
|
WB Ex9р 98 |
|||||||||
36 |
|
Розвиток навичок аудіювання. Узагальнення знань |
|
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History |
|
|
|
|
Опрац. текст |
|||||||||
|
Тема 5. « Подорож навколо світу» |
|
|||||||||||||||||
37. |
|
Подорож навколо світу Формування лесичних навичок |
висловлювати свої враження, почуття та емоції. |
— Can he ride a bicycle? |
|
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
WB Ex1-2р30-31 |
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
WB Ex3р99вивчити лексику |
|||||||
38. |
|
Планування подорожі Формування лесичних навичок |
|
|
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: |
|
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
|
WB Ex4р32 |
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71 |
Ex. 2-3, p. 162 |
|||||||
39. |
|
Планування подорожі Формування рецептивнограматичних навичок |
|
Питальні речення. Сполучники |
|
|
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
Ex. 1, p 163 |
|||||||||
40 |
|
Які місця ти б хотів відвідати?. Формування рецептивнограматичних навичок |
|
|
|
|
|
WB Ex6р34 |
|
Ex. 2, p. 164 |
|||||||||
41 |
|
Які місця ти б хотів відвідати?. Формування навичок читання |
|
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля. |
|
|
|
WB Ex7р34 |
|
Ex. 1, p 166 |
|||||||||
42. |
|
Де побували твої друзі? Формування навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
Ex. 2, p. 167 |
|||||||||
43. |
|
Моє улюблене місце відпочинку Розвиток навичок письма |
|
|
|
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85 |
WB Ex8-9р35 |
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84 |
Ex. 1, p. 168 опрацювати текст |
|||||||||
44 |
|
Розвиток навичок читання |
|
Географічні назви |
|
|
|
|
|
Скласти питання до тексту Вивчити розповідь |
|||||||||
45. |
|
Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 10, p. 169 |
|||||||||
46 |
|
Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
WB Ex10р 97 |
|||||||||
47 |
|
Подорож навколо світу. Систематизація знань по темі |
|
|
|
|
|
WB Ex9-9р36 |
|
Скласти різні типи питань до речень |
|||||||||
48 |
|
Узагальнення знань по темі. «Подорож навколо світу » |
|
|
|
Тестові завдання |
|
|
|
|
Тестові завдання |
Ex. 1, p. 170 |
|||||||
Тема 6. « Подорож Великобританією» |
|
|||||||||||||||||
49 |
|
Подорож Великобританією Формування лексичних навичок |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; |
— What’s your favourite food? |
|
|
|
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 3, p. 87 |
WB Ex1-29р37 |
Ex. 1, p. 86, Ex. 4, p. 87 |
Вивчити лексику |
||||||
50 |
|
Подорож Шотландією Формування лексичних навичок |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. WB Ex4-6р3 9-40 |
|
Ex. 2, p. 171 |
||||||
51 |
|
Подорож Уельсом Формування рецептивнограматичних навичок |
|
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
Ex. 1ab, p. 98 |
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
WB Ex97-8р41 |
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 6, p. 173 |
||||||||
52 |
|
Подорож Ірландією Формування рецептивнограматичних навичок |
|
«Much,/many» |
|
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101 |
WB Ex -10-9р42 |
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101, |
WB Ex911 |
||||||||
53 |
|
Подорож Англією Формування навичок аудіювання |
|
Структури «Would/wouldn’t» |
|
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
WB Ex 13р |
||||||||
54 |
|
Візит до Лондона Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Позначення дії в майбутньому |
|
|
Ex.1, p. 105 |
Ex -15р44 Ex -16р45 |
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106 |
Ex.4а, p. 1 170 |
|||||||
55 |
|
Як подорожують англійці. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
WB Ex -17р47 |
|
Написати рецепт |
||||||||
56 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109 |
|
Ex.3, p. 172 |
||||||||
57 |
|
Подорож Великобританією Розвиток навичок письма |
|
Майбутній час |
|
|
|
WB Ex -17р47 |
|
Ex.1, p. 1 74 |
||||||||
58 |
|
Подорож Великобританією Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватии лексику, повтор. правила |
||||||
59 |
|
Подорож Великобританією Узагальнення знань по темі |
|
Питальні речення |
|
|
|
Test |
|
Написати меню для шкільної їдальні |
||||||||
|
Тема 7. «Подорож Україною» |
|
||||||||||||||||
60 |
|
Подорож Україною Формування леrсичних навичок |
— розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; |
— Have you ever been to...? — Yes, I have. No, I haven’t.
You should visit… |
Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
|
Займенники: yet, never з дієсловом у Present Perfect. |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
WB Ex -2р50 |
|
Вивчити слова |
||||||
61 |
|
Покупки Формування лесичних навичок |
|
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
|
|
|
Скласти речення WB Ex 4р 98
|
|||||||||
62 |
|
Подорож Україною Формування рецептивнограматичних навичок |
пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію; |
|
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size, trolley, ready-made |
Ex.5, p. 115 |
Ex.2-4, p. 114 |
WB Ex -3р50 |
Ex.1, p. 112-113 |
Ex.1, p. 175 |
||||||||
63 |
|
Відвідуємо історичні місця Формування навичок аудіювання |
|
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119 |
Ex.1c, p. 116, Ex.3с, p. 119, Ex.1, p. 120 |
|
Ex.2, p. 117 |
Вивчити слова WB Ex 4р50
|
|||||||||
64 |
|
Найкращі місця Полісся Розвиток навичок аудіювання |
|
Bargain, department store, expensive, shop, assistant |
|
|
|
|
Опрацювати текст |
|||||||||
65 |
|
Їдемо в Карпати Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників |
|
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 WB Ex -5р WB Ex -6р5 2 |
|
Ex.4 p. 185 |
|||||||
66 |
|
Мальвниче Поділля Розвиток навичок письма |
|
|
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127 |
WB Ex -8р52 |
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125 |
Підготувати розповідь |
|||||||
67 |
|
Улюблене місто Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
Ex.1b, p. 130, Ex.3, p. 131 |
WB Ex -9р54 |
Ex.1, p. 128, |
Ex.1-2, p. 187 |
|||||||||
68 |
|
Цікава історія. Розвиток навичок читання |
|
|
|
Ex.1a, 2 p. 130, Ex.4b, p. 131 |
|
Ex.4а, p. 131, Ex.5-6, p. 132 |
WB Ex 12р 100 |
|||||||||
69 |
|
Відвідуємо Київ |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
70 |
|
Відвідуємо Київ Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
71 |
|
.Систематизація знань по темі. |
|
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
|
||||||||
72 |
|
Лексико-граматичний тест. Узагальнення знань по темі |
|
|
|
Ex.7b, p. 133 |
|
|
Ex.7а, p. 133 |
Ex.8,p. 189 Підготуватися до контр. роботи |
||||||||
73 |
|
Контроль навичок аудіювання |
Ex.6, p. 150 |
|
|
|
|
Ex.6, p. 147, Ex.1, p. 148, |
Ex.7, p. 147, Ex.2, p. 148, Ex.4, p. 149 |
|
Ex.5, p. 146, Ex.3, p. 149 |
Підготуватися до контр. роботи |
||||||
74 |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
Прислівники |
|
Ex.6, p. 150, Ex.3, p. 151 |
Ex.1-2, p. 151, Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
|
Підготуватися до контр. роботи |
||||||
75 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
|
Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155 |
Повторити вивчені слова |
||||||
76 |
|
Урок аналізу контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контр. Роботи з говоріння |
||||||
77 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 156 |
|
Підготувати проект |
||||||
78 |
|
Урок аналізу контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опрацювати текст |
||||||
79 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Переказ тексту |
||||||
81 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
Лексичні ігри |
|
|
|
||||||
82 |
|
Узагальнення вивченого за ІІ семестр Активізація навичок говоріння |
|
|
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
|
Ex.4а, p. 169 |
Ex.4, p. 164, Ex.4b, p. 169 |
Ex.3, p. 163 |
Ex.3, p. 163 |
Ex. p. 1 190 лист плани на літо |
|
|||||
83 |
|
Узагальнення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
Лексичні ігри |
|
|
Р 192 повторити лексику |
|
|||||
84 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Лексичні ігри |
|
|
Розповідь про плани на літні канікули |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||