Календрано тематичне планування 9 клас
(2 год.)
№ з\п |
Дата |
Тема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Індивідуальний план роботи з Негодою І., Калініченко О. |
||||||||||
І семестр Тема: Повторення ( 4 год.) |
||||||||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи |
Past Simple Pr. Perfect |
ЛО теми |
С.4,в.3 |
|
С.4,в.1,2 |
|
С. 5, в. 4 |
відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту. відтворюють графічний образ
|
||||||||||
2 |
|
Повторення Шкільні правила |
|
|
С.4,в.3 |
|
С.4,в.5,6 |
|
С. 6,в.7 |
|||||||||||
3 |
|
Повторення.Літні канікули |
|
ЛО.теми |
|
|
|
|
Розповідь про канікули |
|||||||||||
4 |
|
Повторення. Шкільне життя |
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|||||||||||
Тема: Засоби масової інформації (14 год.) |
||||||||||||||||||||
5 |
|
Ера інформації. |
|
Нові ЛО теми. |
С.10,в.4, 6 |
С.9,в.3 |
С.8,в.1,2 |
Картки |
С. 10,в.4 |
За допомогою Вчителя Показують Слова на картках розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази; - сприймають на слух і виконують прості інструкції; - розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і в запису |
||||||||||
6 |
|
Періодичні видання |
|
Нові ЛО теми |
С.10,в.6,7 |
|
С.10,в.5,8 |
|
С. 11,в.9 |
|||||||||||
7 |
|
Преса в Британії |
Pr. Simple Pr. Cont. |
Нові ЛО теми |
С.12,в.1 |
С.13,в.2,3 |
С.13,в.5,6 |
С.13,в.4 |
С.13,в.6,7 |
|||||||||||
8 |
|
Розвиток грам. навичок |
Pr. Perfect Past Simple |
|
|
|
С.16,в.7,8 |
С.16,в.6 |
С.16,в.9 |
|||||||||||
9 |
|
Шкільна газета |
|
|
|
|
С.29,в.1 |
С.30,в.2 |
С.158,в.2,3 |
|||||||||||
10 |
|
Домашнє читання |
|
|
С.154 – 161 |
|
|
|
С.160,в.9 |
|||||||||||
11 |
|
Узагальнення теми Розвиток граматичних навичок |
|
С.31,в.3 |
С.31,в.1,2 |
С.34,в.1 |
||||||||||||||
Тема: Шкільне життя (11 год.) |
||||||||||||||||||||
12 |
|
Моє навчання у школі |
|
ЛО теми |
С.34,в.2 |
|
С.35,в.3,4 |
|
С.37,в.8 |
розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази
відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту. відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту. |
||||||||||
13
|
|
Моя школа |
Future Simple |
ЛО теми |
С.34,в.2 |
|
С.36,в.5 |
|
С.37,в.9 |
|||||||||||
14 |
|
Школи в Україні |
|
ЛО теми |
С.39,в.3,4 |
С.38,в.1 |
С.39,в.2 |
|
С.41,в.7 |
|||||||||||
15 |
|
Початкова і середня освіта в Україні |
|
С.42 |
С.41,в.2 |
|
С.41,в.1 С.42,в.3,4 |
С.43,в.5 |
С.43,в.6 |
|||||||||||
16 |
|
Шкільні предмети |
|
ЛО теми |
С.45,в.3,4 |
|
С.44,в.1,2,5,6 |
|
С.46,в.6 |
|||||||||||
17 |
|
Освіта у Великобританії |
|
С.47,в.1
|
С.47,в.2
|
С.47,в.1
|
С.48,в.3,4,5 |
|
С.50,в.7 |
|||||||||||
18 |
|
Типи шкіл у Великобритані |
|
|
С.50,в.8 |
С.49,в.6 |
С.48,в.5 |
|
С.50,в.9 |
|||||||||||
19 |
|
Після уроків |
|
|
С.51,в.3,4 |
С.53,в.4а |
С.51,в.1,2 |
С.53,в.5 (1-7) |
С.53,в.5 (8-14) |
|||||||||||
Тема: Музика (10 год) |
||||||||||||||||||||
20 |
|
Магія музики |
Майб.час у пас стані |
С.90 |
В.1,3,с.91 |
В.1,с.90 |
В.2,4,6,с.91 |
В.7,с.92 |
|
Називають улюблені Музичні твори
розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази
|
||||||||||
21 |
|
Музичні стилі. |
|
С.93 |
В.4,с.93 |
В.1,3,6, с.92 |
В.2,4(б),с.92 |
В.9,с.95 (1-3 реч) |
В.9,с.95 (4-6 реч) |
|||||||||||
22 |
|
Музичні інструменти |
Пряма/непряма мова |
С.97 |
В.4,с.98 |
В.1,с.96 (252) |
В.1,2,3,6,7, с.99 |
В.8,с.99 (1-3 реч) |
В.8,с.99 (4-6 реч) |
|||||||||||
23 |
|
Відомі композитори. |
Часові форми |
С.110 |
В.2, с.110 |
|
В.1,2,3,с.111 |
В.4,с.111 |
В.5,с. 111 |
|||||||||||
24 |
|
Урок домашнього читання |
|
С.182 |
В.1,с..183 |
|
В.2-15,с.184 |
В.16,с.188 |
|
|||||||||||
25 |
|
Узагальнення теми |
|
|
В.6,с.114 |
|
|
В.1-5,с.113 |
В.7,с.114 |
|||||||||||
Тема: Велика Британія та Україна (13 год) |
||||||||||||||||||||
26 |
|
Клімат Великобританії |
Доп. дієслова |
С.124 |
В.2,3,с.124 |
В.1,с.123 |
В.4,с.125 |
В.5,с.125 (1-5 реч) |
В.5,с.125 (6-10 реч) |
|
||||||||||
27 |
|
Погода Великобританії |
Пряма мова |
С.126 |
В.3,с.126 |
В.3,с.126 |
В.1,4,с.127 |
В.5,с.127 |
В.6,с.127 |
Розфарбовують Карту Великої Британії
відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту. |
||||||||||
28 |
|
Земля Великобританії |
Артикль |
С.131 |
В.1,2,с.131 |
|
В.3,4,5,с.132 |
В.6,с.133 |
В.6,с.133 |
|||||||||||
29 |
|
Різні країни, різні традиції |
Пряма мова |
С. 137 |
В.2,с.137 |
В.1,2,с.137 |
В.3,4,с.139 |
В.5,с.139 |
В.5,с.139 |
|||||||||||
30 |
|
Сім чудес України. |
|
С.140 |
В.4,с.141 |
В.1,2,с.139,140 |
В.3,с.140 |
В.5,с.142 |
В.6,с.142 |
|||||||||||
31 |
|
Узагальнення теми |
Пряма мова |
|
В.4,с.150 |
|
В.5,с.152 |
В.1-3,с.150 |
Підгот до КР |
|||||||||||
32 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
тест |
|
|||||||||||
33 |
|
Контроль читання |
|
|
Текст, тест |
|
|
|
|
|||||||||||
34 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
Текст, тест |
|
|
|
||||||||||||