Календарно-тематичне планування 10 клас 2 години на тиждень 2 семестр

Про матеріал
КАлендарно-тематичне планування за програмою вивчення англійської мови у 10 класах, 2 години на тиждень. Підручник 2018 року,Карпюк О.
Перегляд файлу

уро-ку

Дата

Тема ситуативного мовлення

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

 

 

Примітка

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

ІІ семестр

 

                Unit 5. “Science and Technology”                                  Тема 5. Наука і технічний прогрес (7 годин)

 

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних  технологій для вирішення екологічних проблем. Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних  технологій дл вирішення екологічних проблем

Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини.

Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

 

32.

 

Сучасні засоби комунікації.

 

 

 

Впр.3ст.112

 

Впр.1- ст.112

 

Впр.2 ст. 112

 

 

33.

 

Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.

 

 

 

An access, an attachment, a date, a device, hardware, input

Впр.7 ст.116

 

Впр.4,5 стор.115

 

 

 

Впр. 6 ст. 116

 

 

34.

 

Робота з комп’ютером.  Всесвітня мережа.

 

Output, software, a website, online, to access, to surf

Впр.6 стор.120

Впр.1 стор.123

Впр.3 стор.122

 Впр.2 ст.124

 

Впр.2 стор.118

Впр.9 стор.117

 

35.

 

Комп’ютерні програми.

Phrasal verbs

 

 

Впр2,

ст.125-126

 

 

Впр.1 стор.125

 

Впр.7 стор.120

Впр.5 стор.127

 

36.

 

Інтернет-кафе.

 

 

Впр 1

ст.130

 

 

Впр 2 стор.130

 

 

Впр.3 стор.131

 

37.

 

Веб-сайти для молоді

 

 

Впр 8,

ст.135

Впр.3 стор.136

 

Впр.2 стор.136

Впр.1 стор.136

 

38.

 

Комп’ютери у нашому житті.

Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес» .

 

 

 

 

Дискусія за темою уроку

Підготовка до написання твору

Написати твір

 

Unit 6. “Nature and weather”                                  Тема 6. Природа і погода (7 годин)

 

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до природи.

Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій

 

39.

 

Природний катаклізм як явище.

 

Стор.141

Впр.4 стор.123-124

Впр 2

ст. 140-141

 

Впр .3,

ст.142-143

 

 

Впр.1 стор.140

 

 

40.

 

Прогнозування катаклізмів.

Conditionals

 

Впр5

ст.144-145

 

Впр. 6

ст.146

Впр 1, ст147

Впр.2,3 стор.147

 

41.

 

Наслідки природних катаклізмів.

 

 

 

Впр.3 стор.151

Впр.2,3 стор.149

Впр.4 стор.149

 

Впр.5 стор.150

 

42.

 

Вплив природних катаклізмів на життя планети.

 

 

Впр 2

ст. 153

 

Впр.4,5 стор.154

 

Впр.7 стор.155

 

43.

 

Правила безпеки під час лиха.

 

 

Впр.3 стор.157-158

 

Впр. 2а стор.157

 

Впр.2b ст.157

 

Впр.4 стор.158-159

 

44.

 

Запобігання природним стихійним лихам.

 

 

Впр.6 стор.160 Впр. 7, ст. 161

 

Впр. 4-а, ст. 103

 

Впр 5

ст. 160

Впр. 8, ст. 161

Впр.1 стор.162

 

 

 

45.

 

Лісові пожежі.

Підсумковий урок з теми «Природа і погода» .

Wh-questions

ЛО теми часи

Впр.2 стор.162

Впр.3 стор.163

 

 

Впр. 4, ст.163-164

 

 

Unit 7. “Art”                                  Тема 7. Живопис (7 годин)

 

Змістові лінії

Громадська відповідальність: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва.

Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.

 

46.

 

Живопис в Англії.

 

Стор.169

Впр.4b

ст. 168

 

Впр. 4a

ст. 166-167

 

Впр.1,2,3   ,ст. 166

Впр.5 стор.169

 

Впр.1,ст. 114

 

Впр.6,ст. 169-170

 

 

47.

 

Жанри живопису.

 

 

Стор.171

Впр.2,

ст. 114

 

 

Впр.6,ст113

 

Впр.1 стор.171

Живопис в Україні.

 

48.

 

Живопис в Україні.

 

Past Perfect,

Past Perfect Continuous

 

 

 

Впр.2,3 стор.171-172

Впр.4  стор.174

 

Впр.1-стор.173

Впр.3 стор.174

Впр.5,6 стор.175

 

 

Впр.2 стор.173

Впр.1 стор.175

 

49.

 

Роль мистецтва в житті людини.

 

 

Стор.179

Впр.5 стор.176-177

Впр.3,4 стор.176

Впр.2 стор.176

 

Впр.2,3 стор.179

 

50.

 

Відвідування виставок,  галерей та музеїв.

 

 

 

Впр.4 стор.180-181

Впр.3 стор.184

 

Впр.1 стор.182

Впр.2 стор.183

 

Впр.6 стор.185-186

 

 

51.

 

Відомі англійські художники.

 

Past Perfect,

Past Perfect Continuous

 

Впр.3,

 ст. 188-189

 

 

Впр.6, ст. 190

 

Впр.1,2 стор.188

Впр.5 стор.190

 

Впр.7, стор.190

 

 

52.

 

Види мистецтв. Підсумковий урок з теми «Живопис».

 

 

Впр.8 стор.191-192

Впр.2 стор.194

Впр.3 стор.195

Впр.9 стор.193

 

Впр.1 стор.194

Впр.4 стор.195

 

Unit 8. “Sport and Rest”                                  Тема 8. Спорт і дозвілля (7 годин)

 

Змістові лінії

Здоров’я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя.

Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення особистих потреб.

 

53.

 

Улюблений вид спорту

 

Стор.198

Впр.3

Стор.198-200

Впр.4 стор.200

 

 

Впр.1,2 стор.198

 

 

 

 

Впр.6 стор.201

 

54.

 

Спортивні події.

 

Future Tenses

Стор.202

Впр.5 стор.203

 

Впр.1-4 стор.202

Впр. 3

Стор.204

Впр.4 стор.205

Впр.2 стор.204

 

55.

 

Спорт в США .

Future Tenses

 

Робота з текстом

 

Відповіді на запитання

Впр.5 стор.205

Впр.6 стор.206

 

56.

 

Олімпійські чемпіони України.

 

Стор.210

Впр.7 стор.208-209

Впр.4,5 стор.207-208

Впр.1,2,3 стор.207

Впр.4а стор.211

Впр.1 стор.209-210

 

57.

 

Спортивні ігри. Обладнання для спорту.

 

 

Впр.1,2 стор.212-213

 

Впр.5 стор.212

Впр.4,5 стор.214

 

Впр.3,

ст.213

Впр.8 стор.215

 

58.

 

Мої враження від переглянутого матчу.

Future Tenses

 

Впр.4 стор.216-217

Впр.5 стор.217-218

 

 

 

 

 

Впр.3 стор.217

Впр.1, стор.216

 

59.

 

Популярні види спорту. Підсумковий урок з теми «Спорт  і дозвілля.»

Future Tenses

 

Впр.4 стор.221-221

Впр.3 стор.221

 

Впр.2 стор.220

Впр.1 стор.220

 

Unit 9.“Ukraine. English-speaking country”           Тема 9. Україна. Країни, мова яких вивчається (7 годин)

 

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Описує види екотуризму.

Громадська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Підприємливість і фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

 

60.

 

Адміністративний та політичний устрій України.

 

Стор.226

Впр.2 стор.224-225

Впр.3 стор.227

 

Впр.4 стор.227

 

 

 

61.

 

Природні ресурси України.

 

 

Впр.3 стор.233-234

 

Впр.1,2а стор.232-233

Впр.2 стор.235

 

Впр.4 стор.234

 

62.

 

Державні свята України.

Past Tenses

 

Впр.1 стор.234

 

Впр.2b стор.233

Впр.3 стор.235

Впр.5 стор.236

 

63.

 

Канада

Future Tenses

 

Впр.5а  стор.241

Впр.2 стор.238

Впр.3 стор.239

Впр. 1 ,                 ст. 237

Впр.4 стор.236

Впр.6 стор.241

 

64.

 

Державні свята Канади.

 

Стор.242

Впр. 2 стор.242-243

 

Впр. 3,                   стор.243

Впр. 1 стор.244

Впр.3 стор.246

 

65.

 

Державна система Сполученого Королівства та Америки

 

 

Впр.2 стор.247-248

Впр.3 стор.253

Впр.3 стор.248-249

 

Впр.2 стор.252

Впр.4b стор.250

 

66.

 

Навколо світу. Підсумковий урок з теми «Україна. Країни, мова яких вивчається».

 

 

Впр.1 стор.251

Впр.4 стор.253-255

 

Впр.4 стор.249-250

 

Написати переказ тексту

 

67.

 

Наука. Контроль аудіювання

Повторити тему «Природа і погода»

 

68.

 

Спорт. Контроль письма

Повторити тему «Живопис»

 

69.

 

Природа. Контроль читання.

Підготувати усну тему

 

70.

 

Англомовні країни. Контроль говоріння.

Повторити тему «Україна»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шульга Світлана Геннадіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 січня
Переглядів
3012
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку