№ уро-ку |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||
ІІ семестр |
|
|||||||||
Unit 5. “Science and Technology” Тема 5. Наука і технічний прогрес (7 годин) |
|
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних проблем. Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій дл вирішення екологічних проблем Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
|
|||||||||
32. |
|
Сучасні засоби комунікації. |
|
|
|
Впр.3ст.112
|
Впр.1- ст.112 |
|
Впр.2 ст. 112
|
|
33. |
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.
|
|
An access, an attachment, a date, a device, hardware, input |
Впр.7 ст.116 |
|
Впр.4,5 стор.115
|
|
Впр. 6 ст. 116
|
|
34. |
|
Робота з комп’ютером. Всесвітня мережа. |
|
Output, software, a website, online, to access, to surf |
Впр.6 стор.120 Впр.1 стор.123 |
Впр.3 стор.122 |
Впр.2 ст.124
|
Впр.2 стор.118 |
Впр.9 стор.117 |
|
35. |
|
Комп’ютерні програми. |
Phrasal verbs |
|
Впр2, ст.125-126
|
|
Впр.1 стор.125
|
Впр.7 стор.120 |
Впр.5 стор.127 |
|
36. |
|
Інтернет-кафе. |
|
|
Впр 1 ст.130
|
|
Впр 2 стор.130
|
|
Впр.3 стор.131 |
|
37. |
|
Веб-сайти для молоді |
|
|
Впр 8, ст.135 |
Впр.3 стор.136 |
|
Впр.2 стор.136 |
Впр.1 стор.136 |
|
38. |
|
Комп’ютери у нашому житті. Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес» . |
|
|
|
|
Дискусія за темою уроку |
Підготовка до написання твору |
Написати твір |
|
Unit 6. “Nature and weather” Тема 6. Природа і погода (7 годин) |
|
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до природи. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій |
|
|||||||||
39. |
|
Природний катаклізм як явище. |
|
Стор.141 |
Впр.4 стор.123-124 |
Впр 2 ст. 140-141
|
Впр .3, ст.142-143
|
|
Впр.1 стор.140
|
|
40. |
|
Прогнозування катаклізмів. |
Conditionals |
|
Впр5 ст.144-145 |
|
Впр. 6 ст.146 |
Впр 1, ст147 |
Впр.2,3 стор.147 |
|
41. |
|
Наслідки природних катаклізмів. |
|
|
Впр.3 стор.151 |
Впр.2,3 стор.149 |
Впр.4 стор.149 |
|
Впр.5 стор.150 |
|
42. |
|
Вплив природних катаклізмів на життя планети. |
|
|
Впр 2 ст. 153 |
|
Впр.4,5 стор.154 |
|
Впр.7 стор.155 |
|
43. |
|
Правила безпеки під час лиха. |
|
|
Впр.3 стор.157-158 |
|
Впр. 2а стор.157
|
Впр.2b ст.157
|
Впр.4 стор.158-159 |
|
44. |
|
Запобігання природним стихійним лихам. |
|
|
Впр.6 стор.160 Впр. 7, ст. 161
|
Впр. 4-а, ст. 103
|
Впр 5 ст. 160 |
Впр. 8, ст. 161 |
Впр.1 стор.162
|
|
45. |
|
Лісові пожежі. Підсумковий урок з теми «Природа і погода» . |
Wh-questions |
ЛО теми часи |
Впр.2 стор.162 |
Впр.3 стор.163 |
|
|
Впр. 4, ст.163-164
|
|
Unit 7. “Art” Тема 7. Живопис (7 годин) |
|
|||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
|
|||||||||
46. |
|
Живопис в Англії. |
|
Стор.169 |
Впр.4b ст. 168
|
Впр. 4a ст. 166-167
|
Впр.1,2,3 ,ст. 166 Впр.5 стор.169
|
Впр.1,ст. 114
|
Впр.6,ст. 169-170
|
|
47. |
|
Жанри живопису.
|
|
Стор.171 |
Впр.2, ст. 114
|
|
Впр.6,ст113
|
Впр.1 стор.171 |
Живопис в Україні. |
|
48. |
|
Живопис в Україні.
|
Past Perfect, Past Perfect Continuous |
|
|
|
Впр.2,3 стор.171-172 Впр.4 стор.174
|
Впр.1-стор.173 Впр.3 стор.174 Впр.5,6 стор.175
|
Впр.2 стор.173 Впр.1 стор.175 |
|
49. |
|
Роль мистецтва в житті людини.
|
|
Стор.179 |
Впр.5 стор.176-177 |
Впр.3,4 стор.176 |
Впр.2 стор.176 |
|
Впр.2,3 стор.179 |
|
50. |
|
Відвідування виставок, галерей та музеїв.
|
|
|
Впр.4 стор.180-181 Впр.3 стор.184 |
|
Впр.1 стор.182 |
Впр.2 стор.183
|
Впр.6 стор.185-186
|
|
51. |
|
Відомі англійські художники.
|
Past Perfect, Past Perfect Continuous |
|
Впр.3, ст. 188-189
|
|
Впр.6, ст. 190
|
Впр.1,2 стор.188 Впр.5 стор.190
|
Впр.7, стор.190
|
|
52. |
|
Види мистецтв. Підсумковий урок з теми «Живопис». |
|
|
Впр.8 стор.191-192 Впр.2 стор.194 |
Впр.3 стор.195 |
Впр.9 стор.193
|
Впр.1 стор.194 |
Впр.4 стор.195 |
|
Unit 8. “Sport and Rest” Тема 8. Спорт і дозвілля (7 годин) |
|
|||||||||
Змістові лінії Здоров’я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення особистих потреб. |
|
|||||||||
53. |
|
Улюблений вид спорту |
|
Стор.198 |
Впр.3 Стор.198-200 Впр.4 стор.200 |
|
Впр.1,2 стор.198
|
|
Впр.6 стор.201 |
|
54. |
|
Спортивні події.
|
Future Tenses |
Стор.202 |
Впр.5 стор.203 |
|
Впр.1-4 стор.202 |
Впр. 3 Стор.204 Впр.4 стор.205 |
Впр.2 стор.204 |
|
55. |
|
Спорт в США . |
Future Tenses |
|
Робота з текстом |
|
Відповіді на запитання |
Впр.5 стор.205 |
Впр.6 стор.206 |
|
56. |
|
Олімпійські чемпіони України. |
|
Стор.210 |
Впр.7 стор.208-209 |
Впр.4,5 стор.207-208 |
Впр.1,2,3 стор.207 |
Впр.4а стор.211 |
Впр.1 стор.209-210 |
|
57. |
|
Спортивні ігри. Обладнання для спорту. |
|
|
Впр.1,2 стор.212-213 |
|
Впр.5 стор.212 Впр.4,5 стор.214
|
Впр.3, ст.213 |
Впр.8 стор.215 |
|
58. |
|
Мої враження від переглянутого матчу. |
Future Tenses |
|
Впр.4 стор.216-217 Впр.5 стор.217-218 |
|
|
Впр.3 стор.217 |
Впр.1, стор.216 |
|
59. |
|
Популярні види спорту. Підсумковий урок з теми «Спорт і дозвілля.» |
Future Tenses |
|
Впр.4 стор.221-221 |
Впр.3 стор.221 |
|
Впр.2 стор.220 |
Впр.1 стор.220 |
|
Unit 9.“Ukraine. English-speaking country” Тема 9. Україна. Країни, мова яких вивчається (7 годин) |
|
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Описує види екотуризму. Громадська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Підприємливість і фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|
|||||||||
60. |
|
Адміністративний та політичний устрій України. |
|
Стор.226 |
Впр.2 стор.224-225 Впр.3 стор.227 |
|
Впр.4 стор.227 |
|
|
|
61. |
|
Природні ресурси України. |
|
|
Впр.3 стор.233-234 |
|
Впр.1,2а стор.232-233 |
Впр.2 стор.235
|
Впр.4 стор.234 |
|
62. |
|
Державні свята України. |
Past Tenses |
|
Впр.1 стор.234 |
|
Впр.2b стор.233 |
Впр.3 стор.235 |
Впр.5 стор.236 |
|
63. |
|
Канада |
Future Tenses |
|
Впр.5а стор.241 |
Впр.2 стор.238 Впр.3 стор.239 |
Впр. 1 , ст. 237 |
Впр.4 стор.236 |
Впр.6 стор.241 |
|
64. |
|
Державні свята Канади. |
|
Стор.242 |
Впр. 2 стор.242-243 |
|
Впр. 3, стор.243 |
Впр. 1 стор.244 |
Впр.3 стор.246 |
|
65. |
|
Державна система Сполученого Королівства та Америки |
|
|
Впр.2 стор.247-248 |
Впр.3 стор.253 |
Впр.3 стор.248-249
|
Впр.2 стор.252 |
Впр.4b стор.250 |
|
66. |
|
Навколо світу. Підсумковий урок з теми «Україна. Країни, мова яких вивчається». |
|
|
Впр.1 стор.251 Впр.4 стор.253-255 |
|
Впр.4 стор.249-250 |
|
Написати переказ тексту |
|
67. |
|
Наука. Контроль аудіювання |
Повторити тему «Природа і погода» |
|
||||||
68. |
|
Спорт. Контроль письма |
Повторити тему «Живопис» |
|
||||||
69. |
|
Природа. Контроль читання. |
Підготувати усну тему |
|
||||||
70. |
|
Англомовні країни. Контроль говоріння. |
Повторити тему «Україна» |
|