Календарне планування для 10 клас із зарубіжної літератури за підручником О.О.Ісаєва
ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
К-сть годин |
|
ІІ семестр |
||||
Роман XIX ст. (1-2 твори за вибором учителя) |
||||
1 |
16.01 |
Особливості роману ХІХ ст. Значення Гюстава Флобера для розвитку реалізму. «Пані Боварі» Г.Флобера: конфлікт романтичних ілюзій та дійсності, сюжет і композиція, зображення суспільства |
|
|
2 |
23.01 |
Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів. Об’єктивний стиль Г.Флобера. Психологічні деталі. Боваризм к суспільно-психологічне явище |
|
|
3 |
30.01 |
Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея». Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. |
|
|
4 |
06.02 |
Проблема краси й моралі в романі «Портрет Доріана Грея». Система образів |
|
|
5 |
13.02 |
Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Символіка. Традиції і новаторство О. Вайльда в жанрі роману |
|
|
6 |
20.02 |
РМ. Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?». Підготовка до написання контрольного домашнього твору |
|
|
7 |
27.02 |
Контрольний твір-роздум О. Уайльда |
твір на тему «Чи треба дбати про красу душі?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці (4-5 творів за вибором учителя) |
||||
8
|
06.03
|
Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла». Сонет «Альбатрос»
|
|
|
9 |
13.03 |
Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш.Бодлера. («Відповідності», «Вечорова гармонія»). РМ. Виразне читання віршів митця напам’ять. |
напам’ять один вірш |
|
10 |
20.03 |
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.
|
|
|
11 |
03.04 |
Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики |
|
|
12 |
10.04 |
Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія» |
|
|
Драматургія кінця XIX – початку XX ст. |
||||
13 |
17.04 |
Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру |
|
|
14 |
24.04 |
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. ЛК. Екранізації й театральні вистави за драматичними творами кінця XIX-XX ст. |
|
|
|
|
|
|
|
Сучасна література в юнацькому читанні (1-2 твори за вибором учителя та учнів) |
||||
15 |
08.05 |
Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо для сучасності |
|
|
16 |
15.05 |
Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування |
|
|
17 |
22.05 |
Контрольна робота №2 за вивченими темами |
||