Календарно – тематичне планування з Історії України 11 клас (52 год. на рік) Історія України(рівень стандарту):підручник для 11 класузакладів загальної середньої освіти/В.С.Власов,С.В.Кульчицький.- Київ: Літера ЛТД, 2019.-256 с.
Оновлена навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія.6-11 класи»
(зі змінами затвердженими наказом МОН від 03.08.2022 №698)
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
Повторення. Вступ |
||||
1 |
Повторення. Уроки Другої світової війни.Післявоєнна карта світу.Друга світова війна в історичній пам’яті. |
1 |
|
|
2 |
Вступ. Загальні тенденції світової історії.Періодизація історії України другої половини ХХ–початку ХХІ століття. Особливості курсу історії України 1945-2019 рр. |
1 |
|
|
3 |
Практична робота: Друга світова війна в історичній пам’яті українців та інших європейців: спільне і відмінне |
1 |
|
|
Розділ 1. Україна в повоєнний період |
||||
4 |
Участь УРСР у міжнародних організаціях. Україна- спів засновниця ООН. Обмін територіями 1951 р. |
1 |
|
|
5 |
Велика блокада проти УПА.Обмін населенням між Польщею й УРСР. Масові депортації(1944-1946рр.)Операція «Вісла» і «Захід» |
1 |
|
|
6 |
Посилення радянізації та репресії у західних областях УРСР.Український визвольний рух у 1945-1950-х роках.Василь Кук.Навчальний проект: Студії боротьби за незалежність: від УНР до УПА (продовження кейсу “Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?”). |
1 |
|
|
7 |
Завершення радянізації західних областей УРСР. Ліквідація УГКЦ у 1946-1949 рр. |
1 |
|
|
8 |
Внутрішньополітична й економічна ситуація УРСР. Масовий голод 1946-1947 рр. |
1 |
|
|
9 |
Ідеологічні кампанії. «Ждановщина» в Україні. Кампанії боротьби проти «українських буржуазних націоналістів» і «безрідних космополітів». Написання есе : «Боротьба з «українським буржуазним націоналізмом» : переслідування українських митців |
1 |
|
|
10 |
Особливості розвитку культури. Практична робота: Повсякденне життя населення України в повоєнні часи: стратегії виживання. Зміни у суспільній свідомості. |
1 |
|
|
11 |
Узагальнення з теми:Україна в повоєнний період |
1 |
|
|
12 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
Розділ 2.Україна в умовах десталінізації |
||||
13 |
Внутрішньополітична ситуація в УРСР у першій половині 1950-х рр. ХХ з’їзд КПРС. Десталінізація і лібералізація суспільного життя. Реабілітація жертв сталінських репресій . Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах.Ліквідація ГУЛАГу. Входження Кримської області до складу УРСР. Становище кримськотатарського народу у місцях депортації |
1 |
|
|
14 |
Зміни в управлінні господарством.Стан промисловості. Раднаргоспи. Соціальні наслідки економічної політики другої половини 1950-х – першої половини 1960-х рр. |
1 |
|
|
15 |
Народження опозиційного руху. Практична робота «Феномен українського «шістдесятництва».Зародження дисидентського руху в Україні та його течії. Левко Лук’яненко. Антирадянські виступи 1960-х рр. Антирелігійна кампанія |
1 |
|
|
16 |
Науково-технічна революція: внесок українців. Навчальний проект: «Ті, хто відкрили шлях у космос (внесок українців в освоєння космічного простору). Сергій Корольов,Борис Патон, Віктор Глушков. |
1 |
|
|
17 |
Реформи освіти та процеси зросійщення.Відлига в мистецтві. Ліна Костенко. Іван Драч. Василь Стус. Розвиток спорту.Есе: Відлига: зміни в суспільно-політичних настроях населення України |
1 |
|
|
18 |
Узагальнення з теми: Україна в умовах десталінізації |
1 |
|
|
19 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ КРИЗИ СРСР |
|
|
|
20 |
Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 р. |
1 |
|
|
21 |
Активізація дисидентського руху. Іван Дзюба: «Інтернаціоналізм чи русифікація». «Український вісник». «Смолоскип». В’ячеслав Чорновіл. Михайло Брайчевський: «Приєднання чи возз’єднання». Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). Кримськотатарський національний рух.Мустафа Джемільєв |
1 |
|
|
22 |
Практична робота: Український самвидав : теми, ідеї, автори |
1 |
|
|
23 |
Економічна ситуація в УРСР. Продовольчі програми. Зміни в соціальній та національній структурі населення. |
1 |
|
|
24 |
Розвиток освіти та науки.Українське мистецтво |
1 |
|
|
25 |
Навчальний проект: Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій |
1 |
|
|
26 |
Узагальнення з теми: Україна в період системної кризи радянського ладу |
1 |
|
|
27 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ЇЇ РОЛЬ У РОЗПАДІ СРСР |
|
|
|
28 |
Політика «перебудови-прискорення-гласності» та її наслідки в УРСР. Стан економіки. Поглиблення диспропорцій рівня життя населення |
1 |
|
|
29 |
Практична робота: Аварія на Чорнобильській АЕС найбільша техногенна катастрофа в історії людства: передумови, наслідки |
1 |
|
|
30 |
Активізація національно-демократичного руху |
1 |
|
|
31 |
Релігійне відродження. Створення Автономної Республіки Крим. Меджліс кримськотатарського народу |
1 |
|
|
32 |
Вибори до Верховної Ради УРСР і до місцевих рад 1990 р. Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті.Спроба державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р. Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори президента України.Роль України у розпаді СРСР. Міжнародне визнання України. Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України |
1 |
|
|
33 |
Навчальний проект: Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій |
1 |
|
|
34 |
Узагальнення з теми: Відновлення незалежності України її роль у розпаді СРСР |
1 |
|
|
35 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
|
РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ |
|
|
|
36 |
Державотворчі процеси. Особливості формування багатопартійної системи. Н.п. Основний Закон України:умови створення, аналіз основних положень |
1 |
|
|
37 |
Утвердження ринкової економіки.Запровадження національної валюти -гривні.Специфіка приватизації. Олігархічна система. Демографічні процеси. Трудова міграція. Багатовекторністьзовнішньої політики України та її наслідки. Конфронтація навколо острова Тузла |
1 |
|
|
38 |
Помаранчева революція. Віктор Ющенко. Конституційна реформа 2004 р. Есе: Помаранчева революція: національний і людський виміри. |
1 |
|
|
39 |
Загострення внутрішньополітичної ситуації в Україні. Практична робота: Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір : виклики і відповіді |
1 |
|
|
40 |
Узагальнення з теми: Становлення України як незалежної держави |
1 |
|
|
41 |
Тематичний контроль |
|
|
|
Розділ 6. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР УКРАЇНИ. РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА |
||||
42 |
Геополітичний вибір України. Україна в імперській доктрині «русского міра». Зрив угоди про асоціацію України та Європейським Союзом (ЄС). Євромайдан. Революція Гідності. Крах режиму Віктора Януковича. Небесна Сотня. |
1 |
|
|
43 |
Початок війни РФ проти України: окупація, анексія Криму, збройна агресія на сході України. Квазіреферендуми і проголошення маріонеткових квазідержав Донецької Народної Республіки (ДНР), Луганської Народної Республіки (ЛНР). Антитерористична операція/Операція об’єднаних сил (АТО/ООС). Президентські та парламентські вибори 2014 р. Обрання Петра Порошенка Президентом України. Перебіг бойових дій. Мінські домовленості. Українське громадянське суспільство в обороні держави. Добровольчі батальйони. Волонтерський рух. Участь добровольців-іноземців у збройній боротьбі на боці України. |
1 |
|
|
44 |
Підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Надання українцям права на безвізовий режим в’їзду в країни ЄС. Законодавче забезпечення статусу української мови як державної. Розвиток української культури. Утворення канонічної автокефальної Православної церкви України |
1 |
|
|
45 |
Соціально-економічний розвиток України у 2014–2022 р. Економічні, політичні, судово-правові реформи. Створення незалежної правоохоронної структури для боротьби з корупцією. Незавершеність реформ. Президентські вибори 2019 р. Обрання Володимира Зеленського Президентом України. Земельна та інфраструктурна реформи. Цифровізація України. |
1 |
|
|
46 |
Широкомасштабне вторгнення російських військ на терени України: перебіг, результати. Збройні сили України (ЗСУ), Національна гвардія, територіальна оборона, громадянське суспільство та влада в обороні країни.Злочини геноциду та воєнні злочини РФ проти України. Нищення економіки України. Використання Росією продовольства як зброї. Заява Верховної Ради України «Про вчинення Російською Федерацією геноциду в Україні». Консолідація української політичної нації в боротьбі проти російській агресії. |
1 |
|
|
47 |
Релігія, церкви й релігійні організації та війна. Практична робота: «Stand with Ukraine. Міжнародна підтримка України у боротьбі проти агресії Росії».Діячі української культури в допомозі фронту. Діячі світової культури в підтримці України. Російська пропаганда як інструмент підбурювання війни і геноциду. Ідеологема «денацифікація України». Протидія України російській пропаганді та дезінформації .Розгортання дипломатичної боротьби України. Утворення міжнародної коаліції держав на підтримку незалежності і обороноздатності України. Лендліз. Надання Україні статусу кандидата в члени ЄС. |
1 |
|
|
48 |
Колабораційна діяльність і кримінальна відповідальність за неї. Рух Опору на тимчасово окупованих територіях. Біженці та вимушені переселенці. Примусове переселення громадян України до РФ. Гуманітарна підтримка біженців в країнах ЄС |
1 |
|
|
49 |
Навчальний проект: “У 1918-му Україна здобула незалежність, у 1991-му – відновила, сьогодні – захищає” (завершення проекту з укладання інтерактивної стрічки часу, яка відображає неперервність і спадкоємність державотворчих процесів у ХХ-ХХІ ст.,презентація проєкту) |
1 |
|
|
50 |
Узагальнення з теми: Європейський вибір України. Російсько-українська війна. Есе «Чи справді сьогодні Україна-щит Європи» |
1 |
|
|
51 |
Тематичний контроль |
1 |
|
|
52 |
Підсумкове узагальнення |
1 |
|
|