Календарно-тематичне планування з курсу історія України для 11-А класу
Складено згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України
від 21.02. 2019 № 236
№ уроку |
Скор. № |
Дата |
Дата скориг. |
Тема уроку |
Приміт. |
1. |
|
|
|
Повторення. Вступ. |
|
Тема 1. Україна в повоєнний період |
|||||
2. |
|
|
|
Україна в системі міжнародних відносин. |
|
3. |
|
|
|
Економічна та внутрішньополітична ситуація в УРСР в повоєнний період. |
|
4. |
|
|
|
Радянізація Західноукраїнських областей УРСР. «Велика блокада» проти УПА |
|
5. |
|
|
|
Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу). |
|
6. |
|
|
|
Практичне заняття. Повсякденне життя повоєнних років. |
|
7. |
|
|
|
Особливості розвитку культури. Освіта та наука. |
|
8. |
|
|
|
Урок узагальнення. Тематичний контроль |
|
Тема 2. Україна в умовах десталінізації. |
|||||
9. |
|
|
|
Внутрішньополітична ситуація. ХХ з’їзд КПРС. Десталінізація. |
|
10. |
|
|
|
Децентралізація в управлінні економікою. |
|
11. |
|
|
|
Зміни соціальної політики. |
|
12. |
|
|
|
Шістдисятництво. |
|
13. |
|
|
|
Практичне заняття. Феномен українського шістдисятництва. |
|
14. |
|
|
|
Зміни в освіті. Русифікація. |
|
15. |
|
|
|
Повсякденне життя. |
|
16. |
|
|
|
Урок узагальнення. Тематичний контроль |
|
Тема 3. Україна в період системної кризи радянського ладу. |
|||||
17. |
|
|
|
Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 р. |
|
18. |
|
|
|
Арешти творчої інтелігенції. Активізація дисидентського руху: течії, форми і методи боротьби. |
|
19. |
|
|
|
Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). |
|
20. |
|
|
|
Практичне заняття. Український самвидав: теми, ідеї, автори. |
|
21. |
|
|
|
Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на батьківщину. |
|
22. |
|
|
|
Наростання економічної кризи. |
|
23. |
|
|
|
Особливості розвитку культури. Освіта й наука. Українське поетичне кіно. |
|
24. |
|
|
|
Урок узагальнення. Тематичний контроль. |
|
Розділ 4. Відновлення незалежності України |
|||||
25. |
|
|
|
Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація. |
|
26. |
|
|
|
Українська діаспора та її внесок у відродження України. |
|
27. |
|
|
|
Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. |
|
28. |
|
|
|
Практичне заняття. “За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії. |
|
29. |
|
|
|
Поява неформальних організацій. Зародження багатопартійності. |
|
30. |
|
|
|
Особливості розвитку культури. Відродження релігійного та церковного життя. |
|
31. |
|
|
|
Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті. |
|
32. |
|
|
|
Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання. |
|
33. |
|
|
|
Урок узагальнення. Тематичний контроль. |
|
Розділ 5. Становлення України як незалежної держави. |
|||||
34. |
|
|
|
Державотворчі процеси. |
|
35. |
|
|
|
Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми. |
|
36. |
|
|
|
Формування ринкової економіки. |
|
37. |
|
|
|
Демографічна ситуація. Повернення кримських татар на історичну Батьківщину. |
|
38. |
|
|
|
Відносини України з ЕЄ, НАТО,США та Росією. |
|
39. |
|
|
|
Президенські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа. |
|
40. |
|
|
|
Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр. Конституційні зміни, соціально-політичне життя України в 2010-2013 рр. Харьківскі угоди 2010 р. |
|
41. |
|
|
|
Урок узагальнення. Тематичний контроль. |
|
Розділ 6. Творення нової України. |
|||||
42. |
|
|
|
Загострення дискусії навколо геополітичного вибору України. |
|
43. |
|
|
|
Євромайдан. Революція Гідності. Небесна Сотня. Окупація та анексія Росією Криму. |
|
44. |
|
|
|
Збройна агресія Росії на Сході України. АТО. |
|
45. |
|
|
|
Відновлення владної вертикалі в ході президентських та парламентських виборів 2014 рр. |
|
46. |
|
|
|
Соціально-економічне становище України. Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Безвізовий режим. |
|
47. |
|
|
|
Релігійне життя. Створення Православної церкви. Надання Томосу. |
|
48. |
|
|
|
Особливості розвитку культури. Реформи в освіті. Тенденції в розвитку науки. |
|
49. |
|
|
|
Українці у світі. Зв’язки з українською діаспорою. |
|
50. |
|
|
|
Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах «гібридної війни». |
|
51. |
|
|
|
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
52. |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|