Календарно-тематичне планування з англійської мови
в 11 класі за підручником Л. Морська (профільний рівень) на 2019/2020 навчальний рік
І семестр 5 год на тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
|
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
1 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
Male and female relatives |
|
-вміти описувати життєві події,висловлюючи свою особисту точку зору |
|
+
|
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
||||
2 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||||||
3 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
Passive Voice |
-описувати проблеми, досягнення,виявляти їхні причини і наслідки |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||||
|
|
|
|
||||||||||||
4 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
Review of Conditionals |
+ |
+ |
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
5 |
|
Я, моя сім'я, друзі
|
|
Conditionals І/ІІ/ІІІ |
-добре засвоїти необхідний лексичний мінімум по темі, навчитися називати близьких та віддалених родичів |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||||
6 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
Life stages |
Систематизація часових форм |
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||||
7 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
8 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
Past Tenses |
-вживати у своєму мовленні модальні дієслова:Must and should
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||||
9 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
10 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
Activities with friends |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
11 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
Future Tenses |
- застосовувати у своєму мовленні фрази: I couldn't live without it! What do you do for a living? Could you ask my sth? Fancу seeing you again. Oh, well, never mind! |
+ |
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||||
12 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
13 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
14 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
15 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
-описувати повсякденне життя, умови та міжособистісні стосунки |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
16 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
+ |
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
17 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
Writing an informal letter |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
18 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
-погоджуватися та не погоджуватися твердженнями. I agree… I disagree…
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||||
19 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||||||
20 |
|
Я, моя сім'я, друзі |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
21 |
|
Харчування |
Preparing food |
|
-вміти знаходити схожі риси та відмінності в культурах різних народів, звичаях, традиціях,стилях життя |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
22 |
|
Харчування |
|
Tag questions |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
23 |
|
Харчування |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
24 |
|
Харчування |
Flavours |
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||||||
25 |
|
Харчування |
|
Review of Tense Form |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
26 |
|
Харчування |
|
|
-вміти висловлювати своє ставлення до корисної та шкідливої їжі, -визначати їх пріорітети |
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||||
27 |
|
Харчування |
Eating out |
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
28 |
|
Харчування |
|
|
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||||||
29 |
|
Харчування |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
30 |
|
Харчування |
|
|
-дотримуватися норм поведінки та спілкування за столом |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
31 |
|
Харчування |
Food consumption |
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||||||
32 |
|
Харчування |
|
|
|
|
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||||||
33 |
|
Харчування |
|
|
-називати обладнання, персонал, їжу,напої та закуски |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||||
34 |
|
Харчування |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
35 |
|
Харчування |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
36 |
|
Харчування
|
|
|
-називати етапи приготування їжі відповідно до рецепта -формувати та обґрунтовувати власну думку мовними засобами щодо досягнення порозуміння питань |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||||
37 |
|
Харчування
|
|
Writing a review |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
38 |
|
Харчування
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
-використову-вати ідіоматичні вирази |
|||||||||||||||
39 |
|
Харчування
|
|
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||||||
40 |
|
Харчування |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
41 |
|
Дозвілля |
Indoor activities |
|
-висловлювати власну думку,-висловлюватися, використовуючи substitution table |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||||
42 |
|
Дозвілля |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
43 |
|
Дозвілля |
Outdoor activities |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
44 |
|
Дозвілля |
|
Review of the Active Tense Forms |
-описувати нещодавно переглянутий фільм, програму чи ток-шоу |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||||
45 |
|
Дозвілля |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
46 |
|
Дозвілля |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
47 |
|
Дозвілля |
|
Інфінітив Герундій |
-проводити інтерв’ю та презентувати результати |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
48 |
|
Дозвілля |
|
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||||||
49 |
|
Дозвілля |
Phrasal verbs |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
50 |
|
Дозвілля |
|
Describing graphs |
використовувати фрази: the main reason I like it is that…, I enjoy this because…, Actually…, One of the reasons I prefer it is because…, To be honest.., On the whole… .
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||||
51 |
|
Дозвілля |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
52 |
|
Дозвілля |
|
|
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
||||||
53 |
|
Дозвілля |
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
54 |
|
Дозвілля |
Useful introductory expressions |
|
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
55 |
|
Дозвілля
|
|
|
-обговорювати клуби за інтересами, кіно, театр,телебачення -розповідати про улюблену виставу/фільм
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
|||||
56 |
|
Дозвілля |
|
Writing a summary |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
57 |
|
Дозвілля |
|
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||||||
58 |
|
Дозвілля |
|
|
-демонструвати зацікавленість у предметі розмови
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
|||||
59 |
|
Подорож |
Accommodation |
|
-вміти описувати місце подорожі
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||||
60 |
|
Подорож |
|
Review of Conditionals II |
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
61 |
|
Подорож |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
62 |
|
Подорож |
Travelling models |
|
-підтримувати дискусію, |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
63 |
|
Подорож |
|
Review of Tenses Form |
розгортаючи, уточнюючи, вносячи корективи у висловлювання співрозмовників або змінюючи тему розмови |
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||||
64 |
|
Подорож |
Travelling impressions |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
65 |
|
Подорож |
|
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
||||||
66 |
|
Подорож |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
67 |
|
Подорож |
Travel destinations |
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
68 |
|
Подорож |
|
Writing a description of a perfect holiday |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
69 |
|
Подорож |
|
|
-складати план до статті, -ви-користовувати тематичну лексику у мовленні |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
70 |
|
Подорож |
|
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
71 |
|
Подорож |
Touring Ukraine |
|
|
|
|
+ |
Ініціативність та підприємливість |
||||||
72 |
|
Подорож |
Travel idioms |
|
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
||||||
73 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||
74 |
|
Контроль читання
|
|||||||||||||
75 |
|
Контроль письма |
|||||||||||||
76 |
|
Контроль говоріння |
|||||||||||||
77 |
|
Подорож |
|
Sequence of Tenses |
використовувати фрази: I would move to… My perfect holiday would be…
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|||||
78 |
|
Подорож |
|
|
|
|
|
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|||||
79 |
|
Подорож |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
||||||
80 |
|
Подорож |
|
|
|
|
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|||||